Jump to content

Uitgerekend november/december 2014!

Recommended Posts

Posted

Ook al is het nog heel pril, ik start hierbij het november 2014 topic.

ik hoop op veel anderen die zich aan kunnen sluiten, maar vooral natuurlijk op allemaal doorgaande zwangerschappen.

Remmir en Celene, zullen we hier verder kletsen?

en dan gelijk mijn eerste vraag, waarom is het nuttig om als je zo pril zwanger bent, om niet te kunnen slapen s nachts. Ik lig al meer dan een uur wakker en het ziet er niet naar uit dat ik zo weer in slaap val. Ik vind het maar een raar hormonaal ding :-)

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Okaasan,

Super gefeliciteerd!

Misschien een idee om van het uitgerekend oktober topic net als vorig jaar een uitgerekend oktober/november topic te maken? Wij zijn maar met zn vieren of vijven?

Liefs Bianca

Posted

Goedemorgen!

Ja gezellig.

Hier al op het werk.

Okaasan, geen idee hoe dat komt. Ik heb er geen last van. Met vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad.

Hopelijk is het tijdelijk!

Bianca hoe is het?

Hier geen buikpijn vanmorgen gelukkig. Alleen wat steken links in de buik. Morgen bloedtest. Mega spannend!

Grt celene

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Posted

goedemorgen,

bianca, dat is misschien wel een leuk idee om uitgerekend oktober/november te maken. misschien dat het dan ook iets drukker wordt... het is nu zo stil daar..

Remmir hoe voel jij je verder?

Celene spannend hoor morgen de bloedtest...

Okasaan, heb jij al kwaaltjes of dat nog niet?

Posted

Celene, wat fijn dat je een bloedtest krijgt, maar ook spannend. Maar hoe ver ben je nu dan? Je hebt toch al een heleboel dagen geleden getest? Hoeveel na punctie of TP zit je dan nu? Krijg je wel gelijk dezelfde dag de uitslag?

Fijn dat je buikpijn vandaag minder is. Maar houd het wel in de gaten hoor! Geef het anders gewoon aan morgen als je de bloeduitslag doorkrijgt.

Liselotte en Bianca, zijn jullie met maar zo weinig? Dat had ik niet in de gaten. Maar ik vind het zelf wel heel fijn om op het moment met meiden te schrijven die precies even ver zijn. Jullie zijn al zo ver op weg! Ik weet dat dat wel mee valt, maar de mijlpalen van eerste en volgende echo's en kloppende hartjes zijn jullie allang en breed gepasseerd. Ik vind het dus een beetje lastig, maar Remmir en Celene mogen het zeggen hoor. Ik vind het prima. Het is absoluut niet dat ik niet bij jullie wil, maar ik vind het wel lastig om dat nu te beslissen. Hahah waar je al geen problemen mee kunt hebben: HORMONEN!!!

Lisselotje, ja ik heb een beetje kwaaltjes, ben echt wel moe, vind alle schoenen stinken en dan niet naar zweet, maar eerder een soort kattepislucht, gemalen koffie vind ik daarentegen weer heerlijk ruiken, heb ook echt wel meer honger en wordt echt misselijk en trillerig als ik dan niets eet en lig dus de halve nacht wakker. O ja en het belangrijkste zwangerschapsverschijnesel: ik plas streepjes. hahaha, sorry, ik word een beetje melig van te weinig slaap.

[ATTACH=CONFIG]5581[/ATTACH]

Posted

okasaan,

Ik kan mij dat heel goed indenken.... helemaal omdat jullie de eerste echo nog moeten krijgen.... Maar gelukkig duurt dat niet zo lang meer... En dan kunnen wij altijd na die tijd nog samenvoegen toch...

Probeer maar lekker te wennen aan het idee dat je zwanger bent... en eerst die eerste mijlpaal maar doorkomen... Dan voelt het allemaal gelijk anders..

Posted

Hallo!

Mij maakt het niet uit hoor. We gaan er gewoon vanuit dat wij allemaal mooie echo's krijgen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Okaasaan snap wel dat je nog even wilt wachten!

Ik heb 13/2 punctie gehad. 18/2 de tp en de 28/2 heb ik positief getest en hcg van 127. Dus ben 4 weken en 4 dagen?

En jullie?

Posted
Celene, wat fijn dat je een bloedtest krijgt, maar ook spannend. Maar hoe ver ben je nu dan? Je hebt toch al een heleboel dagen geleden getest? Hoeveel na punctie of TP zit je dan nu? Krijg je wel gelijk dezelfde dag de uitslag?

Fijn dat je buikpijn vandaag minder is. Maar houd het wel in de gaten hoor! Geef het anders gewoon aan morgen als je de bloeduitslag doorkrijgt.

Liselotte en Bianca, zijn jullie met maar zo weinig? Dat had ik niet in de gaten. Maar ik vind het zelf wel heel fijn om op het moment met meiden te schrijven die precies even ver zijn. Jullie zijn al zo ver op weg! Ik weet dat dat wel mee valt, maar de mijlpalen van eerste en volgende echo's en kloppende hartjes zijn jullie allang en breed gepasseerd. Ik vind het dus een beetje lastig, maar Remmir en Celene mogen het zeggen hoor. Ik vind het prima. Het is absoluut niet dat ik niet bij jullie wil, maar ik vind het wel lastig om dat nu te beslissen. Hahah waar je al geen problemen mee kunt hebben: HORMONEN!!!

Lisselotje, ja ik heb een beetje kwaaltjes, ben echt wel moe, vind alle schoenen stinken en dan niet naar zweet, maar eerder een soort kattepislucht, gemalen koffie vind ik daarentegen weer heerlijk ruiken, heb ook echt wel meer honger en wordt echt misselijk en trillerig als ik dan niets eet en lig dus de halve nacht wakker. O ja en het belangrijkste zwangerschapsverschijnesel: ik plas streepjes. hahaha, sorry, ik word een beetje melig van te weinig slaap.

atamajyg.jpg

Wat een mooie streepjes Okaasan, ze zien er veel duidelijker uit dan de vorige keer!!! ;-)

Liefs,

Noes

Posted

Wow okaasan volgens mij is dit een vette streep

Geen onzekere streep maar een vette

En een topic aangemaakt you go girl

Op naar mooie echo's

Liefs z

Posted

Minoes ik moet bijna huilen van je berichtje, maar zo voelt het inderdaad. Ik, een uitgerekend topic aanmaken, zelfs in mijn stoutste dromen kwam die optie niet voor. En zo'n streep is inderdaad heel erg fijn. Ik moet wel,heel eerlijk zeggen dat hij op de foto nog iets duidelijker lijkt dan in het echt, maar hij is zeker mooi.

En Noes, wat goed van jou. Dat klopt helemaal. Toen was het pas op donderdag een streep zoals ik nu op dinsdag heb. En grappig genoeg heb ik op precies dezelfde dagen als vorige keer de TP en de bloedtesten, dus het is heerlijk makkelijk vergelijken.

En jij goed broeden hè, want we moeten gewoon weer samen in een uitgerekend topic, en dan blijven we er ook samen tot het einde! Wat zou dat gaaf zijn!

Posted

Lieve Okaasan,

Ohh wat fijn om dit te mogen lezen.

Prachtige testen met duidelijke mooie strepen.

Hoop op een mooie echo's en een prachtige baby over 8 maanden!

Liefs,

Posted

Okasaan ben blij dat jij de topic geopend hebt! Ik durfde niet en waarom🙈. Ook ik ben vaak wakker snachts! Zal het erbij horen?? Mooi testen hoor! Duidelijk! Als het goed is ben ik vandaag 5wk. Precies 3weken na de punctie! Vind het voor nu ook fijn dat we dicht bij elkaar zitten! We volgen elkaar in zo'n korte tijd op dat is erg leuk! Op naar de eerste echo's!

Celene fijn dat je buikpijn minder is geworden! Morgen de bloedtesten!

Ik ga weer snel aan het werk! Dinsdag en woensdag voor mij altijd lange dagen en weinig tijd om hier te kletsen 😩

Posted

Okaasan... Moet zo lachen om je "ik pies strepen!". Go for it en gewoon te gaaf dat jij en Remmir (en Celene) hier samen schrijven! Ik volg jullie hoor!

Posted

Okaasan streep is echt vet duidelijk en net als die van onze dochter dus positiever dan positief kan dus niet schat

Ben echt zo blij voor je

Hele dikke digi knuf

Posted

Meiden, maar in het bijzonder Okaasan, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en tegen het einde van het jaar allemaal een prachtig gezond kindje toe.

Posted

Dank je wel melis!

ik wil donderdag mijn laatste test van CB doen met weken indicator! Ik neem aan dat hij dan 3+ aangeeft toch? En wat als ie 2/3 aangeeft dan neem ik aan dat er iets niet goed zit toch? Begin nog te twijfelen ook!

Celene succes met de bloedtest!

Okasaan wanneer heb jij weer een bloedtest?

hopelijk vannacht heerlijk doorslapen!

Posted

Helaas ik ben nu wakker. En heb hoofdpijn, maar dat had ik gisteravond al. Veel te laat naar bed gegaan, was bij een vriendin op bezoek, en voordat ik thuis was ....

Ik heb vandaag mijn bloedtest, jij ook toch Celene? En ik ben er best een beetje zenuwachtig voor.

Ik kon me gisteren in het kruitvat bedwingen om een Cb wekenindicator te kopen. In principe moet de test vanaf 5 weken zwangerschap 3+ aangeven. Maar ja, het is indicatie en afhankelijk van hoeveel hcg er op dat moment in je urine zit. Dus het kan altijd dat hij ietsje minder aangeeft. Bovendien is de range waar binnen je moet zitten zo breed, dan het best kan dat je iemand bent die weinig hcg aanmaakt, of langzaam.

Heb je al een test, of moet je hem nog kopen? Als je hem nog niet hebt, dan zou ik proberen me te bedwingen als ik jou was. Hoef je ook niet in de stress te zitten als hij onverhoopt toch 'maar' 2-3 aangeeft en het scheelt je weer €14. En bij mij gaf hij vorige keer ook het goede aantal weken aan en ging het ook mis. Dus zegt het nog niks. Probeer vertrouwen te hebben. Heb je wel al zwangerschapsverschijnselen?

Melis, bedankt voor je lieve berichtje.

Posted

Good morning!

Ik ben net wakker en ga zo meteen prikken. Ik heb er best af en toe wakker van geworden. Ben best nerveus. Hoe laat ga jij? Krijg je ook vanmiddag uitslag?

Ik ga geen testen meer kopen. Vind het zonde van mn geld. Als het hcg vandaag goed is dan laat ik t rusten. Het is zon dubbel gevoel bah!

Gisteren kreeg ik weer wat vlagen van misselijkheid. Maar ik vraag me af of ik niet misselijk van de zenuwen ben.

Heb jij al kwaaltjes? Je moet wel je rust nemen hoor en proberen niet al te laat naar bed te gaan.

Ik laat straks nog wat horen!

Liefs

Posted

Goedemorgen. Nog net voor het werk aan. Heb heerlijk geslapen vannacht☺️. Die test heb ik nog liggen! Ik zie nog wel even. Ik heb gevoelige borsten en af en toe krampen of spierpijn in mijn buik. Als ik soms te snel op sta krijg ik een felle steek in mijn lies. En ben moe! That's all!

Wat zijn jullie kwaaltjes?

Allebei succes vandaag! Ik probeer ergens tussendoor nog effe te spieken naar jullie uitslagen! Succes!

en werkse voor wie moet werken!

Posted

Bleggh. Zo juist een heel licht streepje op de kruitvat test. Vrees dus weer het ergste. Maar gisteravond ook heel veel thee gedronken, dus het zou nog daardoor kunnen komen. Maar het streepje is bijna lichter of gelijk aan zondag. Dat kan toch niet zo snel afnemen als ik gisteren nog zo'n mooie donkere test had? (Oh, wie scheef er een paar uur geleden nu iets over een cb test?)

Gisteren wel nog kotsiemisslijk, maar ja, daar geloof ik nu ook niet meer in. Bleggh, dit word een hele lange dag ben ik bang. Uitslag vanhet bloed heb ik om 13 uur.

Fijne dag allemaal.

Posted

Mmmmm, misschien iets te vroeg gepaniekeerd. Het kleurt nog wel een beetje bij, maar het is wel lichter dan gisteren, wel donkerder dan maandag. Het gaat goed met baby ties (de werknaam) en het komt door de thee, ik ga dat gewoon als een matra herhalen vandaag. Pfff, ik moet dus ook stoppen met testen.

Posted

Oh lieverd, hou op met die stomme testen! Je maakt jezelf gek. Je leest wel eens vaker dat de kv test soms geen of vage strepen geeft.

Niet meer zelf testen en vandaag positief blijven ondanks dat je nu heel onzeker bent.

Dikke knuffel!

Posted

Ik weet het, maar ze kleurden zo mooi door, dus ik wil zo graag echt een knaltest die je met je ogen dicht nog tegemoet komt stralen. Maar die streepjes van kruitvat zijn tegenwoordig zo traag als dikke stront de berg op (excuse my French). Vorige keer had ik na een redelijk streep, opeens op dinsdag ook een lichtere en op woensdag weer een mooiere en een mooi gestegen hcg. Ik weet het dus wel, maar ik ik ga het proberen om niet meer te doen. En gek genoeg valt het mee hoe onzeker ik ben. Ik heb in elk geval het gevoel dat deze zwangerschap weer langer gaat deuren dan de vorige. Dus ik heb wel vertrouwen, dat was vorige keer wel anders, toen had ik er gewoon geen gevoel bij. Nu ben ik wel positief.

Maar dank je wel voor je lieve berichtje.

Ik heb vorige ronde al gepleit voor het terugplaatsen van uitsluitend embryo's waar van je 100% zeker weet dat ze tot een gezond geboren baby leiden. En daar blijf ik bij. Het zou toch verboden moeten worden dat zwangerschappen van mmm-meisjes misgaan! Zo!