Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ralletje gefeliciteerd leuke naam ook

Dank je dames het is idd heftig allemaal en het blijft afwachten met alles

We moeten maar een weg zien te vinden om met de onzekerheden om te gaan de komende jaren

Maar voor nu gaat het heel erg goed gelukkig

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ralletje gefeliciteerd leuke naam ook

Dank je dames het is idd heftig allemaal en het blijft afwachten met alles

We moeten maar een weg zien te vinden om met de onzekerheden om te gaan de komende jaren

Maar voor nu gaat het heel erg goed gelukkig

attachment.php?attachmentid=5987&stc=1

Fijn om te lezen dat het voor nu goed gaat. Hoop dat dit zo blijft gaan.

liefs Hope&Faith xx

• 10 maanden later...
Geplaatst

Ik zat er zo aan te denken en dacht ja ga een berichtje sturen. Onze zoon is alweer 1 jaar gaat zo snel.

Hoe is het bij jullie?.

Wij hebben deze maand alweer een terugplaatsing van een cryo. Het kriebelde bij mij alweer vrij snel haha

Geplaatst

Af en toe lees ik ook nog mee

Hier gaat het ook goed. Het jaar afgesloten.. En weer vooruit kijkend .. Trots en dankbaar voor onze zoon

Wie weet wij over een aantal maanden weer richting DD.. Het kriebelt, maar het beangstigt mij ook.. We weten niet of we nog durven..

Succes Mar88.. Hebben jullie nog veel cryo's?

Ben benieuwd of er nog meer meelezen!?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Super dat het ook bij jullie goed gaat.

Onze zoon is aardig ondeugend haha word nog wat.

Maar genieten ook volop elke dag zeg ik weer wat een wonder.

Nog steeds kan ik het niet bevatten na zoveel jaar haha.

Ja wij hebben 6 cryo's over van de laatste poging .

Zit alweer aan de medicijnen maar dit keer gaat het veel relaxer. Gelukkig maar.

19 december heb ik een echo vanuit dan krijg ik te horen wanneer de terugplaatsing is ligt eraan of het al goed is. En dit is de 1ste keer dat we cryo's hebben.

En heb al een hele tijd niet meer hier gekeken ook druk natuurlijk en heb je eindelijk een heerlijke ritme en dan is zijn ochtend dutje erweer af haha..

Geplaatst

Grappig bij jullie de ochtendslaapje ook verdwenen.. Hier lijkt het er ook op. Vond het wel handig

Wij hebben nog 2cryo's. Geen idee of wij aan de medicijnen moeten. Wel wil ik aan de DHEA.

Tzt maar weer eens info opvragen bij de kenners!

Spannend weer voor jullie..

Geplaatst

Is zeker nog handig dat ochtend slaapje . Maarja hier denkt ie er anders over.

Spannend allemaal weer.

Hopen dat Het in 1 keer pakt.

Maar mijn gevoel zegt van niet.

Zit ook niet lekker in me vel maarja hopelijk gaat het over. Al een paar dagen een stijve nek haha en me keel.

Geplaatst

Hoi dames

Ik kijk hier inderdaad nooit meer ben veel te druk met alles maar toevallig was ik weer eens aan het kijken en zag jullie berichtjes

Fijn dat het zo goed gaat met jullie en zelfs al voor een cryo tp spannend hoor hopelijk lukt het direct bij ons was de tweede wel direct raak

Hier een zeer heftig en zwaar jaar achter de rug met ups en downs S. is zoals jullie weten niet gezond geboren en het blijkt allemaal net iets erger dan we dachten hij mist zijn hersenbalk dat wisten we met 30 weken al maar hij blijkt ook een chromosoomafwijking te hebben waardoor hij een grote achterstand in de ontwikkeling heeft hij is vorige week een jaar geworden en kan net rollen.

Zitten zit er echt nog lang niet in dus we hebben vandaag een aangepaste kinderstoel gekregen echt een verademing voor iedereen.

Hij heeft met 3 maanden 2 weken in het zh gelegen met rs virus en uiteindelijk was hij na een week aardig hersteld maar wist hij niet meer hoe hij moest drinken dus 6 weken een sonde gehad met veel energie en tijd hebben we hem weer aan het drinken gekregen en zo gaat het bij alles met hem als hij iets leert is het na 1x doen alweer kwijt hoe het moet helaas

Hij slaapt nu ook eindelijk door van 23 uur tot 5 uur en dat is een verademing aangezien hij gemiddeld 10-15x per nacht kwam

Verder is het een heerlijk vrolijk en tevreden kindje hij pakt iedereen in met zijn mooie ogen en vriendelijke lach.

Iedereen fijne feestdagen

Geplaatst

Jeetje mari-83.. Wat hebben jullie een heftig jaar achter de rug! ( en wat er nog gaat komen) Wat een spanning, angst en onzekerheid. Fijn te lezen dat het zo'n vrolijk en tevreden manneke is! Dat is voor hem en jullie erg belangrijk️ wat zul je ook ongelofelijk trots op hem zijn als hij weer iets nieuws kan!

Doen de artsen een uitspraak over zijn verdere verloop?

Wens jullie sterkte met alles!

Ook voor jullie fijne feestdagen!

Geplaatst

Zeker heftig jaar.

Hopen dat 2016 beterder gaat en dat hij de goede kant op gaat

Mijn schoonzus heeft een zoontje was met zuurstof tekort geboren is nu 2 en een half en gaat nu echt goed. Alles is ook aangepast bij hem thuis. Sinds paar weken kruipt hij met die van ons mee dat is zo mooi om te zien. Want niemand wist of hij dit zou kunnen!. Dus houd de moed erin en pak de mooie momenten en genieten.

Heb afgelopen zaterdag echo gehad maar was nog niet dik genoeg nu aankomende zondag weer een echo hopen dat het op 8 zit vorige was 6.

Anders weer stoppen en opnieuw beginnen. Medicatie is nu ook verhoogd

Kan er niet tegen ben moe en kattig.

Dus als dit niet lukt wil ik het zonder medicatie.

Jullie ook fijne feestdagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden