Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Superleuk dat er maar 2 dagen tussen zit!! We zullen vast veel steun aan elkaar hebben! Ik lig al in bed. Was net zo misselijk!

UItgerekend

Remmir: 04-11-2014

Celene: 06-11-2014

Meiske74:18-11-2014

Eerste echo

Remmir: 13-03-2014

Celene: 17-03-2014

Meiske: 29-03-2014

Tweede echo

Remmir: 26-02-2014

Celene: 31-03-2014

Geplaatst

Hoi hoe gaat het met jullie allemaal? Hoe voelen jullie je?

Twinkle is het al een beetje door gedrongen? Wanneer heb jij de echo? Doe je die hier in NL of in DD?

Vandaag een heerlijke dag en voel me ook goed. Gister erg last van mijn buik/banden eierstokken( denk ik) vandaag niets behalve beetje moe. Terwijl ik tot 10.30u heb geslapen☺️.

helaas vanmiddag extra werken met dit mooie weer😞.

fijne dag!!

Geplaatst

Hoi remmir, ik zag toevallig dat je hier mijn naam noemde. Durf me eigenlijk nog niet zo goed hier te melden ;-). Heb ook nog niet gebeld met Dusseldorf. Morgen maar even doen. Ik denk wel dat we de echo in Nederland doen. Scheelt een hoop tijd. Ik moet het dan alleen waarschijnlijk zelf betalen maar dat geeft niet.

Jullie allemaal al echte zwangerschapskwaaltjes?

Geplaatst

Hoi meiden,

Remmir fijn dat je je zo goed voelt!

Twinkle je hebt DD nog niet gebeld? Wat zullen ze verrast zijn! Hoe gaat het met je zoontje? Nog erg ziek?

gistermorgen en middag niet misselijk geweest , ik werd er zelf erg onrustig door, maar vanaf een uur of 18.00 kwam het in alle hevigheid pffff, ik gerustgesteld natuurlijk !

misselijkheid is gebleven en sinds vanmiddag meer een weeïg gevoel.

verder lichte hoofdpijn, wat ik al twee weken heb maar helemaal happy!!

mijn banden voel ik ook goed, sta er van te kijken hie snel de kwaaltjes er weer zijn.

Geplaatst

Dat snap ik Twinkle! Ik had dat zelf ook in het begin. Je maakt vanzelf de stap om een x mee te gaan schrijven. Wij hebben echo ook in nl laten doen en zelf bekostigd €50,- bij ons. En vele foto's mee gekregen!

Meiske wat fijn dat je kwaaltjes er weer zijn! Wat goed dat je MvM gaat doen!!! MvM zijn bij mij ook gekomen na de echo en ben meteen s'avonds begonnen!

Heb er wel moeite mee. Vooral s'nachts. Soms moet ik kokhalzen van de geur 😝. Maar het is voor een goed doel en we hebben er immers zelf gebruik van gemaakt! Ik wil daarom ook heel graag wat terug doen.

Celene hoe is het met jou? Nog na genietend van de echo? Vandaag alweer 7wk jij!!

Ik lig er al in 😴

Geplaatst

Meiske, dat klinkt wel echt heel erg zwanger hoor :-)! Zo tegenstrijdig... Eigenlijk wil je niet misselijk worden maar als het weg is maak je je ook weer zorgen.

Ja zoontje is weer iets opgeknapt. Heeft nu antibiotica.

Vanmorgen gebeld met Dusseldorf nadat ik nog een keer een test had gedaan. Inmiddels wel een donkere streep.

Ze had het over de utrogestan in ieder geval gebruiken tot 6 weken. Ik dacht eigenlijk dat het langer was?

Wat is jullie geadviseerd?

Remmir, waar hebben jullie de echo laten doen?

Oh vreselijk hè die lucht van die stinkbussen. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik er ook vreselijk van kokhalzen/ overgeven. Maar ja het is voor een goed doel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Twinkelstar; bij verse poging mocht ik de utrobollen tot de testdatum gebruiken. Bij een cryo 12 weken..

Geplaatst

Gelukje, het is dus echt in ieder ziekenhuis anders. Op zich wil ik straks wel van die bolletjes af maar het moet dan wel kunnen natuurlijk.

Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik alleen pregnyl gespoten . Dus je zou denken dat als je zwanger bent met die bolletjes je ook kan stoppen inderdaad na een positieve test.

Geplaatst

Hoi hoi,

Hier gaat het wel goed hoor. Behoorlijk misselijk en hoofdpijn. En nog (oud) bruin verlies. Ik ga er naar vanuit dat het bij mijn lijf hoort.

mooie test Twinklestar! Ik moet tot 13 weken doorgaan geloof ik met de bollen. Ik zal Irma nog eens mailen.

Grappig dat we alle 4 DD meisjes zijn !

ik ga nu even de oogjes dicht doen.

Geplaatst

Celene, balen van de hoofdpijn en misselijkheid. Gelukkig is het allemaal voor een goed doel!

Weten de artsen waar het bloed vandaan komt?

Heb jij zoveel utrogestan meegekregen? (Recept dan). Ik heb maar drie doosjes gekregen na de punctie.

Ja zeker grappig dat er in November veel Dusseldorf meisjes zijn!

Geplaatst

Hoi Twinkle!

Ja erg vervelend! Gisteren was zo erg dat ik geen geluid of licht kon verdragen. En dat met 2

Ukkies van 2!! Vandaag gaat gelukkig stukken beter.

Ik heb een extra recept meegekregen. Ik heb recept via huisarts bijbesteld. Ik zal maandag eens bellen of mailen. Ben blij als k ermee mag stoppen.

Wat het bloed betreft nee weten ze niet. Alleen dat ze het vaker zien bij ivf. Las op inet dat het nog van de innesteling kan komen. Ik ben met mn vorige zwangerschap zoveel bloed verloren! 1x was zo erg, ik werd op n ochtend wakkert en mn hele bed lag onder de stolsels. We dachten toen dat het mis was maar was dus niet zo. Ik maak me daarom nu minder zorgen!

Hoe is het met jou? Besef je t al een beetje?

Geplaatst

Twinkle wat een mooie duidelijke test! Heb je DD nog gebeld? Hopelijk heb je over 2 wk de echo!

celene wat balen! Hopelijk was gister het ergste van allemaal en krijg je heg niet weer zo!

Zijn jullie ook ook zo moe? Ondertussen ben ik ook verkouden geworden en niet fit.. Morgen dagje vrij en dan 6 dagen werken😞 goed weekend allemaal!

Geplaatst

Celene, okay dan is het waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken. Zeker als je het de vorige zwangerschap ook had (bloedingen).

Hier heel weinig kwaaltjes. Maar volgens mij komt dat meestal wat later. Wanneer begon de misselijkheid bij jullie?

Bij de laatste cryo poging kreeg ik zo rond de 7 weken last van misselijkheid en erge vermoeidheid.

Ben nu trouwens wel moe maar dat komt meer omdat mijn zoontje iedere nacht aan het spoken is (beetje slaaptekort dus).

Remmir, over twee weken weer een echo! Spannend. Blijf je nu ook onder controle van een gyneacoloog? Is altijd zo toch met een tweeling?

Jeetje 6 dagen werken. Dat lijkt me wel pittig als je zo moe bent.

Geplaatst

Hallo meiden!

Hoe is het met jullie? Met mij gaat het prima. Gelukkig minder hoofdpijn. En gelukkig wel misselijk hihi!

Twinklestar ik had Irma nog gemaild en ze zei dat de bollen tot 12 weken gebruikt moeten worden en de suprefact neusspray (als je die gebruikt) tot 8 weken. Maar daar ben ik al mee gestopt. Vergat m zo vaak!

Als je recepten voor utro nodig hebt kun je haar mailen.

Hier nog een andere vraag. Hebben jullie nog medicatie over? Zo ja wat ga je ermee doen na 12 weken? Ik heb nog 2,5 ampul puregon over namelijk.

Fijne avond!

Geplaatst

Celene, ja ik dacht ook dat 12 weken utro in Dusseldorf standaard advies was. Nou als het bijna op is mail ik haar wel. Gelukkig kan ik utro gewoon bij mijn eigen apotheek bestellen.

Er is een speciaal topic voor medicatie onder het kopje medicijnen. Je kunt er iemand anders mee op weg helpen ;-)

Geplaatst

Help.. Heb nu al tig pogingen gedaan om wat te plaatsen. Kom er al dagen haast niet op. Mobiel en laptop allebei kunnen hem niet inladen! Jullie ook problemen mee??

Geplaatst

Hij doet het!!! Ben op het werk!

Celene fijn dat het minder wordt die hoofdpijn! Toch nog misselijk. Maar wel fijn een kwaaltje!

meiske en twinkle hoe gaat het met jullie?

hier een beetje de angst te pakken.. Ik heb geen kwaaltjes meer... En heb alleen maar flash-backs naar eerder. Maakt me heel erg onzeker en zie heel erg tegen morgen op.. Afwachten.

Geplaatst

Remmir , wat gek dat je er steeds niet op kunt komen. Hier geen problemen met de iPhone en ipad.

Laat je niet gek maken! Het gaat vast goed met die twee kleintjes. Morgen gewoon een mooie echo hoor!

Hier wel wat kwaaltjes maar niet heel opvallend. Krijg nu wel sneller zo'n knorrend gevoel in mijn maag en ben wat sneller geïrriteerd. Verder veel last van slapeloosheid terwijl ik wel heel moe ben. Hebben jullie daar ook last van?

Geplaatst

Uitgerekend

Remmir: 04-11-2014

Celene: 06-11-2014

Meiske74:18-11-2014

Eerste echo

Remmir: 13-03-2014

Celene: 17-03-2014

Meiske: 29-03-2014

Twinklestar: 04-04-2014

Tweede echo

Remmir: 26-03-2014

Celene: 31-03-2014

Meiske: 04-04-2014

Geplaatst

Remmir, veel kijkplezier morgen! Eng he als de kwaaltjes minder worden, pffffff

Celene, hier ook minder hoofdpijn, mega onzeker omdat ik twee dagen minder / niet misselijk was, vanmorgen weer een test gedaan, die al vet positief was voordat de test zich überhaupt met urine volgezogen had ;-)

maar sinds een uur of 10 vanmorgen weer misselijk haha

vandaag even voor het laatst hcg geprikt,vrijdag was het 3800 en vandaag 9300, helemaal volgens het boekje gelukkig!

Geplaatst

Hoi meiden!

Twinklestar ik herken ook de vermoeidheid en het knorren van de maag. Dat weeïge gevoel zorg

Ervoor dat ik constant wil eten!

@remmir ik weet zeker dat je morgen een mooie echo krijgt. Heel veel plezier!

@Meiske74 ik herken de onzekerheid heel goed! Even geen kwaaltjes gelijk in paniek raken. Logisch na alles wat we mee maken/ hebben gemaakt. Je hcg waardes zijn hartstikke mooi! Die heb je mooi binnen! Nu op naar een mooie echo!

Ik bedacht me zojuist dat ik niet overdreven in de wolken ben. Heel raar gevoel. Ik ben natuurlijk superblij maar het voelt niet zo. Zou het zelfbescherming zijn? Of het nog niet kunnen bevatten?

Waar is die roze wolk? Misschien komt ie nog!

Ik ben echt een raar mens!

Hoe zit het bij jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden