Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Eslief, dat vind ik heel lief van je (het zit in de naam!) Ik denk dat ik er wel gebruik van wil maken.

Het is zo definitief als je nu zeker weet dat je kinderloos zal blijven, ik denk dat we gaan proberen de meds bij elkaar te sprokkelen en nog een klein kansje wagen. Maar eerst dit nog maar even verwerken, we zijn er toch erg verdritig van, het hakt er toch steeds meer in.

Dank je wel,

Liefs,

Noes

Noes, ik heb nog Gonal en decapeptyl voor je wat ik met alle liefde aan je wil geven. Geef maar n gil als je het wilt hebben als je eraan toe mocht zijn, ik bewaar t.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kijk, iemand die op een natuurlijke manier zwanger wordt weet het waarschijnlijk niet eens. Die twee wijntjes kunnen vast wel, maar de vraag is of je je er dan niet schuldig over voelt.

Geplaatst

Ik denk niet dat het kwaad kan.. maar als je in een traject zit als ons wil je geen risico nemen.. stel je word 2 dagen na het drinken ongesteld.. kan je dat los zien van elkaar? lastig succes met je beslissing..

Geplaatst

Wij zijn echt bewust bezig met het zwanger worden wij weten elke stap.. zou het een beetje dom vinden als je alcohol zou gaan drinken.

Mijn gynaecoloog heeft gezegd, je moet je vanaf de terugplaatsing gaan gedragen als een zwangere; geen filet american, geen rode

biefstuk, geen alcohol.. en zo nog meer..

Geplaatst

Wow Roxanne wat een mooi meiske. Ik heb ook gestemd hoor :)

Noes en Eslief heel veel sterkte.. Balen dat het niet gelukt is.

Even over die vergoedingen. In Genk, Belgie hebben ze een methode waar je voor 1500 euro een ivf behandeling kunt ondergaan. Dit vanwege nieuwe technieken. Zou je dus echt geen vergoeding meer krijgen van je verzekering dan is dit een goede optie.

In ieder geval stukken goedkoper dan in Nederland...

Geplaatst

Drink je rode of witte wijn?

Witte zou je eventueel door appelsap kunnen veranderen en rode voor druivensap.

Aan de andere kant kun je idd ook denken, een vrouw in een normale cyclus weet nog niet eens dat ze zwanger is, en zal daar dan dus ook nog geen rekening mee houden. En dan zullen 1 of 2 wijntjes echt geen kwaad kunnen.

Ik ken iemand die na de zoveelste tp, er eigenlijk geen heil meer in zag en met vrienden aan de 'zuip' is gegaan....... Haar meisje is nu 1 jaar!

Geplaatst

Hey meiden het is een stuk rustiger op het forum sinds het mooie weer, hoop dat alles goed gaat.

Jessi kan je niet gewoon zeggen dat je aan de antibiotica bent vanwege een ... blaasontsteking? Idd genoeg vrouwen die drinken omdat ze niet weten dat ze zwanger zijn, maar toch...

Geplaatst

Ok ik noem me bij deze STOM.. :(

Vanochtend op wachtdag 6 een test gedaan .. gewoon om te kijken .. ik wist dat hij wit bleef..

maar toch doet het dan zeer .. haha.. maar zaterdag officieel testen.. en stoppen met die

gedachte dat je het wilt weten..

Ik voel kriebels in me buik... ik wil weten wat dat is!!

Tijd gaat zoo langzaam.. vanavond en morgenavond twee nachtdiensten en dan vrij.. dus dan

alle tijd om erover na te kunnen denk .. ..

Geplaatst

awhhh lastig he dat wachten! Maar wd6 is heel vroeg en bijna niemand test dan positief.. de meestebpat lichte streepjes vanaf wd 7 maar vaak pas vanaf wd8

Geplaatst

Dat is inderdaad wel heel vroeg.

Het enige dat je nu zeker weet is dat de eventuele pregnyl uit je systeem is...

Geplaatst

Hoi Dames,

Hier gaat het nog steeds zelfde, in spanning tot 3 juni.

Wel wat vaker last van hoofdpijn.

Geniet van de heerlijke dgn en probeer het naast me neer te leggen een beetje, wat soms gaat en soms totaal niet.

@eslief, gaat het een beetje ? X

@simba, hoe voel je je ?

Ik ga naar topic uitgerekend januari 2015, al is het nog niet echt duidelijk. Maar lees natuurlijk wel mee ;-)

Geplaatst

Uitgerekend januari daar hoor je ook en blijf je ook:) op naar een prachtige echo cigdem!!

Hier gaat het prima:) ben er rustig onder.. 3 maal is scheeprecht toch?

Geplaatst

@eslief, zeker, 3 maal is scheeprecht en nu even relax en dan er tegen aan, op naar jullie topper de topper ;-)

Ik hoop dat ik bij het topic januari kan en mag blijven.

@simba, blijft onwerkelijk en toch o iets prachtigs, maar geloof er maar aan hihihihihi ;-)

Geplaatst

I know veel te vroeg getest..

Maar de hormonen gieren wel door me lichaam hoor.. heb al weer flink wat waterlanders laten vallen..

Ik doe mee met de wedstrijd voor mijn dochter, en nu mag ik daar geen winacties aan vast maken

Een moeder .. een secreet ik ken haar.. heeft gebeld naar de organisatie.. echt triest.. dus ben boos en verdrietig..

Geplaatst

Hoi dames rustig aan weer terug naar hier. Ben de laatste tijd zo down erg frustrerend maart vanmorgen wakker geworden met een lachend hoofd naast me en toen dacht ik gewoon even doorgaan. Wat er ook gebeurd we hebben Lukas. Kleine man mag niet de dupe worden van mijn hormonen.

Stome utrogestan bollen ik weet zeker dat hun de schuldige zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Ja fijn hè dat wachten. Ik probeer rustig door te gaan. Wij moeten zondag te bloedprikken maart de uitslag krijgen we maandag pas dat snapte dus echt niet. Last me dan maandag komen.

Zelf denk Ik dat het deze keer niet gelukt is, ik kan niet zeggen waarom is gewoon een gevoel.

Maar ga snel die kleine klaart maken de school fotograaf komt vandaag.

Geplaatst

Oh balen van je gevoel zeg.. bij mij werken ze niet met bloedtesten.. zou af en toe wel handig wezen..

Maar ja als er zaterdag geen zwanger staat.. dan weet ik genoeg .. want dat is wachtdag 12 en dan

moet er toch HCG in me lichaam zijn..

Het duurt zo elle lang.. af en toe denk ik hey ik voel me ongesteldheid eraan komen.. en sommige

dingen denk ik dat zijn symptomen van zwangerschap (obstipatie en ik was vanochtend misselijk) ..

Je gaat van het kastje naar de muur..

Gisteren ben ik ook keihard gevallen zo hoppa op me buik.. ik voelde enorm veel pijn van onderen

zo op de bikinilijn.. nu nog .. maar ja dat kan ook van me keizersnede litteken zijn.. flinke pijn in

mijn rug en knie.. maar gelukkig was ik alleen (afgezien van dat wondertje in me :P ) en niet

met Hailey!

Ik ga nog even slapen net mijn eerste nachtdienst gehad Hailey naar opa en oma gebracht!

Fijne dag lady's

Geplaatst

Hallo dames!

Morgen heb ik mijn volgende echo. Na een week gonal (en 3 wkn decapeptyl) gaan ze kijken hoe en wat. Ik spuit 75 eenheden wat blijkbaar 10 keer niks is dus ik verwacht er eigenlijk niet veel van...

Nu zei me iemand dat bij de eerste stimulatie sowieso meestal geen punctie plaatsvindt omdat het meestal misgaat. Dat was de eerste keer dat ik dat hoorde en in het ziekenhuis hebben ze hier ook niks van gezegd. Kunnen jullie dit bevestigen?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden. Heel veel sterkte met het doorkomen van de wachtdagen!

Geplaatst

Dit is onzin geloof me. Ik spoot nu 150 en ik zat aan beide kanten helemaal vol. Ik heb daar veel last van gehad. En nu nog trouwens.

Mijn eerste stimulatie had Ik 4 blaasjes en nu een gezonde zoon van 4,5. Laat je niets wijs maken Door anderen je maakt jezelf alleen maar meer in de war. Focus op je behandeling die is al intensief genoeg. Sterkte ermee.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden