Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Roxanne&marcel innesteling? Hoop hoop duim duim

Babyenschede, hoe komt het dat jouw man er niet zo'n goed gevoel over heeft. Ik probeer veel de baby te visualiseren, dat helpt wel.

mijn man heeft een heel rustig en zeer goed gevoel. Gisteren was ik bij mijn beste vriendin en ze zei gelijk: je bent anders, je straalt! Volgens mij ben je zwanger. Mijn man zijn moeder en tante hebben een soort van 6e zintuig, en heel vaak ook gelijk. (Ik niet, ben niet zo heel zweverig), maar die riepen gelijk: het is een meisje. En dan het meest vreemdste van alles: ik had net de tp gehad en kwam thuis en mijn zoontje knuffelde direct mijn buik terwijl hij van niets wist, we hadden ook niets verteld, en ik vroeg: wil je n broertje of zusje waarop hij tusje zei (zusje)

Tja.., we zullen zien morgen wd 6.

Is is trouwens de dag van tp wd 1 of wd 0?

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben juist onlangs van fb af gegaan. Zoveel geklaag en ranzige foto's en vrienden die eigenlijk kennissen zijn enz ik was het zat. Dus sorry kan me ook niet aanmelden. Vandaag wd 6 en zweet me sinds gisteren te pletter. Ik zweet nooit en aanhoudend weeïg. Pfff

Geplaatst

Hé meiden, houden jullie het nog een beetje vol??

Wordt wel een hele spannende week voor een aantal van jullie dus lees nog gewoon mee hoor!! En natuurlijk duim ik voor jullie!!!

Geplaatst

babyenschede: ja joh......maar denk dat dat met name komt door de punctie, medicatie, etc. Je moet nog niet denken dat het einde oefening is hoor....tis nog veel te vroeg!

Geplaatst

Ik werd altijd gek van de mensen die telkens riepen dat zo'n menstruatie gevoel erbij kan horen. Tot aan deze poging was kramp nl. telkens einde oefening en geen kramp was (even) zwanger. Maar nu ook een heel aantal dagen echt enorme krampen gehad. Zo erg dat ik ik er normaal een iboprufen voor zou nemen. En ik ben geen mietje. En mijn test ziet er nu zo uit:

[ATTACH]5718[/ATTACH]

Houd dus moed. En je mag het best stom vinden dat iedereen roept dat kramp erbij kan horen. Het is ook stom!

Geplaatst

Ik zit op wachtdag 4...en ben zo bewust aan het denken: voel ik nou wat of niet, tekenen van ongesteld heid of niet...wordt nu al een beetje gek van mezelf. Ik heb een terugplaatsing in de natuurlijke cyclus gehad en vorige week zaterdag pregnyl gespoten.

Babyenschede: volgens mij ben jij de eerste die vanaf nu mag testen toch, succes!

Okaasan, ik weet niet of je mij nog kent. In het 'Wie start in november 2011 met ICSI'-topic hebben wij een tijd geschreven met nog een aantal anderen erbij. De afglopen tijd dat ik even op het forum keek, keek ik ook altijd even of jij nog iets geschreven had...en nu ga ik je voorzichtig feliciteren. Als het iemand gegund wordt dan ben jij het wel. Zet em op he!

Geplaatst

Hier gaat het nog goed. Wordt wel al erg spannend elk toiletbenodigdheden. Vandaag wd6 en de vorige keer op wd8 ongi geworden. Ik verwacht mijn menstruatie ook woensdag/donderdag, maar hopelijk blijft het natuurlijk weg.

@seef, zo vervelend hè alles wat je voelt. Ik probeer er zelf echt niet teveel mee bezig te zijn en dat lukt aardig deze keer.

Geplaatst

Hoi Seef, ja ik ken jou nog wel. Dank je wel voor je berichtje. Lang geleden is dat inderdaad, mijn allereerste keer zwanger, met die belachelijke BBZ. Het voelt al zo lang geleden, maar er is inmiddels ook al weer zo veel gebeurd.

Leuk dat jij nu voor een tweede gaat. Had je nu nog cryo's uit die behandeling? Of moest je eer helemaal opnieuw?

Geplaatst

Okasaan, ook ik schrijf al een tijdje af en aan mee op het forum. Vooral veel in 2010-2011, en sinds vorig jaar oktober. Ik lees ook andere topics en daar 'ken' ik je van. Super gefeliciteerd! Nu moet het gewoon goed gaan! En ik gun het je zo!

wachtdag 7 is bijna voorbij. Ik heb me echt voorgenomen om pas op wachtdag 15 te testen. Weet ook zeker dat het me zal lukken, ik durf gewoon niet eerder.

verder ben ik zo verschrikkelijk duizelig en zo licht in mijn hoofd, al drie dagen het gevoel van flauw vallen. Gisteren de hele dag misselijk, vandaag amper. Ik heb n rare vraag: het was me nl ook opgevallen met mijn vorige zw, en heb het nu weer. Ben zo vreselijk nauw van binnen dat ik amper die bolletjes erin krijg. Heeft iemand dit ook?

Geplaatst

Hope, dat duizelige had ik vanmorgen ook 2x en was wat misselijk. Nauw ben ik zeker niet nu. Ik heb er hier geen goed gevoel over dus wie weet is het bij jou wel goed hope :)

Geplaatst

Ja Kim, ben me zo bewust van alles wat ik voel en niet voel Elke keer naar het toilet en dan kijken of er iets is of niet. Maandag zou ik ongesteld moeten worden in mn normale cyclus...Succes he!

Okaasan, ja dat was idd toen met de bbz en ja ik heb daarna best veel gelezen maar je weet het: de aanhouder wint dus...!

Wij hadden nog 7 cryo's. Afgelopen februari 1 cryo teruggeplaatst maar werd op de 3e dag al ongesteld (waarschijnlijk door het gebruik van progynova de cyclus ervoor waar ik mee moest stoppen omdat dat niet samenging met de thyrax (voor mn schildklier) en insuline. Daarna pauze ivm werk van mn vriend en overlijden van mn schoonmoeder afgelopen Mei. Nu een terugplaatsing van 2 cryo's gehad en nog 4 in de vriezer.

Hope, nu ik er verder over nadenk komt jou naam me ook bekend voor van in 2011...Zet em op he!

Geplaatst

Oksaan het zit er dus nog duidelijk hihi..

Spannend allemaal hé dames ik word ook niet goed van alles.. en nu letterlijk net een kwartier geleden begon het: misselijk.. even

recht op in bed zitten.. dat even werd 15 minuten..en toen zakte het.. en nu weer met vlagen misselijk en een zwaar gevoel

boven me schaamstreek.

Sinds gisteren gevoelige tepels en sinds vandaag zijn me borsten ook wat "voller" ..

Ik ben het volgens mij helemaal aan het kwijt raken.. of ik ben echt zwanger .. of me lichaam faked alles bij elkaar..

Ik heb dit ook nog nooit zo gehad tijdens het gebruik van utrogstan.. dan kneep ik altijd keihard in me tepels en toen dacht ik elke x au..

Maar nog geen seconde later dacht is.. muts je knijpt zo hard dat het wel zeer moet doen.. dus toen nog nooit last gehad..

Maar ik ga er ook vanuit dat mijn lichaam nu na een zwangerschap anders reageert op alle hormonen..

Ik heb ook op mijn kin zoveel puistjes... nu had ik er altijd wel wat zitten daar (hormoongebied) maar nu is het helemaal een gebergte..

En dan na gaan.. wachtdag vier is nog maar voorbij :(

Babyenschede dat klink toch erg goed!

Geplaatst

Seef jou naam komt me ook heel bekend voor : ) ook jij, zet 'm op!

tis nu 03:20 u. Vanaf 22:30 u tot 02:15 3x eruit om te plassen sindsdien niet meer kunnen slapen, nu zit ik op de bank beneden. Soms lichte steekjes in m'n borsten. En thee met tegenzin gedronken omdat m'n maag niet lekker voelt.

Roxanne&marcel hier hetzelfde, of mijn lichaam nept me enorm en reageer ik heel erg op de utrogestan, (wat ik in al die jaren nooit heb gedaan), en komt het ook door mijn vorige zwangerschappen. Of ik ben zwanger...oja op wd 4 was ik al erg misselijk, duizelig en zweten..

wachtdag 8 is aangebroken, straks naar mijn moeder en door naar de stad, lekker op n terrasje zitten enz. Gedachten verzetten. Morgen naar de dierentuin met m'n zoontje. Vrijdag op de fiets m'n weekendboodschappen doen, van het weekend is mijn man thuis, en dan woe 5 aug testen. Ook echt pas op wd 15, 18 dgn na eisprong.

meiden houdt utrogestan je ongie tegen?

Geplaatst

Hope.. dat klinkt ook zo goed bij jou.. maar ja je weet het niet hé .. blegh..

Utrogestan deed bij mij wel de menstruatie tegenhouden dus dat is mogelijk!

Hier nog steeds niet kunnen slapen, met vlagen flink misselijk.. bah zeg.. maar als dit bij een zwangerschap hoort zeg ik ..

Kom maar op met die misselijkheid :)

Nu ga ik proberen te slapen.. ben toch best wel moe.. truste

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden