Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Heerl spannend! Krijg je dan zaterdag tp?

Dat weten we nog niet bij vijf bevruchte eicellen wordt het maandag

leg de ipad nu ff neer, wordt zwaar

spreek je later weer, sterkte met je herstel XXXXXX

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend!! Ik ben benieuwd naar de bevruchting ik duim voor je:) succes!! Ik lig lekker op de bank.. alles binnen handbereik en manlief is de honden aan het uitlaten:)

Geplaatst

Eslief, niet te geloven, 6 eicellen. Wat goed!! Wel heel vervelend dat het weer zoveel pijn deed, maar iig voor een goed doel. Nu rustig bijkomen en je goed laten verwennen. Ik duim rustig verder voor morgen voor je!🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@Eslief goed zo, laat je maar lekker verzorgen! Wat een goed nieuws!!! 6 stuks! Woehoe! Lekker veel dutten nu meis dan is het snel morgen.

@hope and faith, wat ben ik blij van he te horen en ook nog eens goed nieuws meid! Wat heerlijk. Was zo bang dat er iets mis was omdat je zo stil bleef. ..maar het tegenovergestelde is waar!

Succes meiden! De duimen draaien!

@Moes, hoe gaat ie bij jou? Hou je het nog een beetje vol?

@vlinders succes voor de fm morgen!

@mama in love, wat ben ik toch blij met jou lijstjes! Die houden we er in!

Geplaatst
Nou daar ben ik weer.. de punctie deed echt gruwelijl zeer ik heb liggen janken op de stoel.. heb meer pijnstilling gekregen als toegestaan.. maar het resultaat is goed dus ik ben blij.. heb diclifinac voor vanmiddag en ga zo lekker mijn bedje opzoeken.. met 5 eiblaasjes heb ik kwa score geen klagen

[ATTACH]5770[/ATTACH]

Wat een goed nieuws! Behalve de pijn dan :( Sterkte meid!!

Geplaatst
Lieve allemaal,

Zoals jullie zien heb ik moeite met onthouden en concentratie, dat is wel lastig.

De punctie gisteren was geen feestje, ze waren allemaal zo lief in Gent leuke arts ook.

maar er waren wel 5 eicellen, er was er 1 vanuit het niets naar medium size gegaan.

Vanmiddag horen we hoeveel eicellen er bevrucht zijn en wanneer de tp is.

Wat goed!! Vandaag lekker rustig aan doen!!!!

Geplaatst

Eslief mooi aantal.

Ik wacht op jullie dus een beetje opschieten hoor ;)

Duimen duimen duimen. Ik doe met jullie mee.

Knuffels

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]27 augustus[/TD]

[TD]8 september[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]29 augustus belafspraak tussen 12-2 [/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus 2e echo 12:00[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]29 augustus 1e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]26 augustus punctie [/TD]

[TD]Volgende cyclus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]punctie niet doorgegaan i.v.m.[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@Eslief, wat goed 6 eitjes! Super, duimen dan ze gewoon allemaal bevrucht worden! Wel balen dat de punctie zo pijnlijk was. Laat je maar lekker verwennen.

@Hopen&Faith dank je, jij ook al een mooie score. Duim ook voor jullie!

@Vlindermama succes morgen!

Ik baal als een stekker, gister was ik al niet helemaal fit en sinds vanochtend flink verkouden en lekker aan het hoesten. Nu maar hopen dat het zaterdag weg is.

Geplaatst

Heey meiden,

ff kort berichtje, net gebeld dat er 3 bevruchte eicellen zijn, helemaal blij, dat de verdoving tijdens de punctie was uitgewerkt en ik nu echt niet stuiterend door het huis heen kan, maakt allemaal niet meer uit.

lekker chillen op de medicatie :-)

de terugplaatsing is zaterdag.

ik heb ook voor jullie een kaarsje aangedaan.

succes allemaal.

Liefs Hope&Faith XXXXXX

Geplaatst
Heey meiden,

ff kort berichtje, net gebeld dat er 3 bevruchte eicellen zijn, helemaal blij, dat de verdoving tijdens de punctie was uitgewerkt en ik nu echt niet stuiterend door het huis heen kan, maakt allemaal niet meer uit.

succes allemaal.

Liefs Hope&Faith XXXXXX

Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik stuiter wel voor je :)

Geplaatst

Wat een goede berichten hier allemaal. En ik blijf dat wonderlijk vinden dat er meer eicellen zijn dan dat er follikels waren. Maar een super bericht is het zeker. Hee, en Eslief, dit ging hartstikke goed (oké we vergeten de pijn even, en ik heb daar ook een keer huilend gelegen en gejammerd dat ze echt niet door mochten gaan. Dus ik bagatelliseer het echt niet!), dus waarom zou de volgende stap niet gaan? Dit wordt gewoon jouw gratis, lucky ronde!

En Hope& jij ook goed bericht uit Gent. Een dag drie TP dus. Fijn, want dat komt jouw geloof ik ook erg goed uit met je werk toch? Super. Doe ze de groeten in Gent van mij (alleen weet ik niet of ze weten wie je bedoeld als je het over Okaasan hebt. Hahahha)

En de lekkerste frisjes hebben ze bij de Frietketel, Papegaaistraat 89. Een hele grote portie bestellen en die met zijn tweeën opeten. Betaald parkeren voor de deur. Hahah, wij zijn er al vaker geweest. Oh pruts, check het net even voor je, maar op zaterdag zijn ze dicht (zie Facebook). Sorry voor deze dode mus. Dan maar de volgende keer met de echo!

Geplaatst

Ja lekker dan Okaasan....hihi

en mama in love dat gaat goed hè...lekker stuiteren.

tot onze verbazing is het ook nog volledige ivf en geen ICSI

Morgen alleen de startvergadering op mijn werk en dan maandag aan de slag, ik heb nu al supercollegas

zij doen al heel veel.

12 september de bloedtest in Gent, 16 wachtdagen, ach ja...

Geplaatst

Voor mij wat? Werken maandag? Ja, dan getint het normale leven weer. Wat het 'traject' betreft sta ik nu even op pauze. De volgende cyclus krijg ik pas tp. Dus voor mij wordt het dan het oktober wachtbankje.

Geplaatst
Heey meiden,

succes allemaal.

Liefs Hope&Faith XXXXXX

Superrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! Op naar zaterdag!

Geplaatst

Hope&faith en Eslief, wat een goede berichten!!! Wat ontzettend fijn dat die nare punctie nu achter de rug is! Nu positieve focus op de volgende fase. X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden