Ga naar inhoud

Uitgerekend mei/juni 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 451
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Vandaag goed gegaan met de nekplooi meting ! Volgens haar ben ik ook 3 dagen verder. Ze heeft gebeld met Zwolle . Maar kreeg te horen dat dat niet mocht. Oude datum blijft staan. Ik vind het best. Bij mijn zoon zeiden ze ook de hele zwangerschap dat ik een week voorliep

Fijn Wensje om te lezen dat alles goed gaat, geniet ervan xx

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 550]

[TR]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Naam[/TD]

[TD]?e kindje[/TD]

[TD]j/m/v[/TD]

[TD]1e afspraak[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22 mei[/TD]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]3e kindje[/TD]

[TD=align: center]m[/TD]

[TD]23-12 controle vk[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]29 mei[/TD]

[TD]Sheenara[/TD]

[TD]3e kindje[/TD]

[TD=align: center]j[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]Carrie1979[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]j/m/v[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12 juni[/TD]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD=align: center]v[/TD]

[TD]9-12 controle vk[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ah gooi me er maar bij uitgerekend 12 juni 1e kindje ️ verrassing! Volgende afspr. Is de 9e bij de verloskundige. Gewoon extra controle ( ik wat griep en blaasontsteking vandaar)

Zijn jullie al bezig met het kamertje?? Ik vind het zo leuk hihi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Leuk! als ik op de computer zit dan pas ik het aan :)

Wij hadden vandaag een prachtige geslachtsecho. We wisten al bijna zeker dat het een meisje was maar dat is nu officieel bevestigd!

Ze was lekker aan het tukken en gapen. Handjes voor haar gezichtje en soms probeerde ze te duimen.

Ze heeft alle 20 weken punten nagekeken en ons meisje lijkt kerngezond! !

Ben helemaal in love!!

Geplaatst
Ah gooi me er maar bij uitgerekend 12 juni 1e kindje ️ verrassing! Volgende afspr. Is de 9e bij de verloskundige. Gewoon extra controle ( ik wat griep en blaasontsteking vandaar)

Zijn jullie al bezig met het kamertje?? Ik vind het zo leuk hihi

Trouwens wat leuk, ik was bij de eerste ook op 12 juni uitgerekend!

Kamertje hoeft hier niets voor te gebeuren.

Onze zoon heeft een neutrale kamer en onze dochter slaapt nog bij ons.

Zij komt bij onze zoon op de kamer (ledikant staat al klaar) en dan komt de baby weer bij ons.

We hoeven helemaal niets meer aan te schaffen, alles is al in huis.

Geplaatst

Ahhh jullie hebben al alles! Wij helemaal niks hihi. Effe nieuw fotootje spammen vd kamer 35084535d14ceb7af981faf465860502.jpg

Kamertje zelf komt half jan. Zo leuk alles uitzoeken

Geplaatst

Mama in love gefeliciteerd met je meisje!! en dat alles er weer goed uit ziet, super!!

Dhana wat een mooie kleurstelling en heel leuk die schommel met knuffels!

Mijn dochter krijgt eerst een andere kamer en de baby gaat eerst bij mij op de kamer dus dat zijn we zo een beetje aan het doen, andere kasten, deuren etc.

Geplaatst
[TABLE=class: grid, width: 550]

[TR]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Naam[/TD]

[TD]?e kindje[/TD]

[TD]j/m/v[/TD]

[TD]vlg. afspraak[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22 mei[/TD]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]3e kindje[/TD]

[TD=align: center]m[/TD]

[TD]23-12 controle vk[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]29 mei[/TD]

[TD]Sheenara[/TD]

[TD]3e kindje[/TD]

[TD=align: center]j[/TD]

[TD]6-1-15 20-weken echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]Carrie1979[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]j/m/v[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12 juni[/TD]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD=align: center]v[/TD]

[TD]9-12 controle vk[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

...

Geplaatst

Alles in orde. Uitslag combitest gekregen en bij alles 1 op 5000.

Ben ineens zo verliefd op ons ukje...7146313bc547ec8610f7af2cf251b40b.jpg

Geplaatst

Geweldig! Nu kan het echte genieten beginnen ;)

Ik kon de eerste 3 maand niet genieten met alle kwaaltjes. Maar dat groeit nu met de dag! Ze is echt al onze dochter!

Namen zijn ook al bekend en kaartje zijn we denk ik ook uit.

Was aan het kijken en had de leukste kaartjes bij mijn favorieten gezet. Ik had 1 grote voorkeur. Liet mijn vriend de kaartjes zien en hij pikt precies mijn grote voorkeur eruit als zijn nummer 1!

Geplaatst

Wauw Dhana wat een mooie foto! Snap dat je verliefd bent :-)

Mama in love wat goed dat jullie het eens zijn over de namen en het kaartje. En gedichtje klopt vond ik ook altijd moeilijk even weer nieuwe inspiratie (vooral bij een derde ;-))

Geplaatst

Ja he

Haha ik ben er verliefd op!!

Ben ook ineens 4 zwangerschapsjurkjes rijker. Ik pas nu voor de feestdgn nog net in mn oude spulletjes, maar tis tijd voor wat nieuws...

Int dorp hier ligt een leuke winkel met zwangerschapskleren en die hadden shoppingnight. Tot 60% korting. 4 jurken 145 euries. Ben er erg blij mee! Hoe gaat t met jullie?

Geplaatst

Dat is mooi zeg! Wij hebben niets in het dorp dat is wel jammer maar ik heb nog genoeg kleding van mijn vorige zwangerschap.

Hier alles goed. Voel de baby regelmatig bewegen en voel me super fit.

Vandaag alweer 18 weken! Het gaat zo snel!

Geplaatst

Ik heb beebje nog niet gevoeld... Ga nu week 16 in. Is nog wat vroeg. Vanochtend de geslachtsbepaling gehad! We krijgen een meisje!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden