Ga naar inhoud

Uitgerekend mei/juni 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 451
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wat leuk Dhana ! Wij weten volgende week of ons wonder een jochie of meid is. Deze keer geen voorgevoel ☺☺

Wat spannend! Ik had ook helemaal geen voorgevoel. Maarja, bij de eerste was mijn voorgevoel goed, bij de tweede fout dus zou er niet op durven vertrouwen bij mij haha!

Geplaatst

Hoe is het met iedereen hier? Hier gaat alles goed. Woensdag weer controle gehad, hartje klopte mooi en mijn bloeddruk was ook goed.

@Dhana, leuk zeg, een meisje! En idd hartstikke leuk om te gaan shoppen.

Bij ons krijgt zoonlief een nieuwe kamer en de baby komt in zijn kamertje. Althans, daar gaan zijn spulletjes naartoe, zelf zal hij/zij de eerste maanden op onze kamer liggen.

Geplaatst

Fijn dat alles goed was Carrie!

Hier trouwens ook controle gehad maar stond binnen 10 minuten weer buiten. Alles goed gelukkig. Nu wachten op de 20 weken echo. Die staat op 6 januari gepland.

Geplaatst

Hier 9 jan weer naar de verloskundige en 19 jan de medische echo. Dit is ons allereerste kindje dus we hadden helemaal niks. Maandag komt het kamertje en vandaag hebben we een kinderwagen uitgezocht. Zo leuk allemaal!! Ook maar meteen een bh 2 maten groter gekocht. Oef! Krappe boel... Dit is de wagen! 778bec21bb3948ccf9a74a7cb89697cf.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Thnx :) ja morgen laatste beetje bijtippen qua verf. Meeste is af. We hadden al hele ideeën en zijn dan wat enthousiast hihi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Zo de kerstdagen weer achter de rug. Lekker dat het zo goed met iedereen gaat. Zie dat er al wat geshopt wordt. Nog even en de eerste 20 weken echo's komen er aan, spannend! Voelen jullie de baby ook veel? Hier wel, heerlijk gevoel :happy7:

Geplaatst

Gisteren geslachtsbepaling gehad. De 20 weken punten zagen er goed uit voor zover ze dit kon zien. Ze kon het niet met 100 % zekerheid zeggen omdat de baby ver naar achteren lag en de benen bij elkaar hield. Maar uiteindelijk gaf ze een 90 % uitslag ( mocht er met 20 weken toch wat anders uitkomen kreeg ik het geld terug haha ) ... we krijgen een jongen erbij 😊 blijf dus de enige dame in dit huis😂😂😂.. Heerlijk een broertje voor onze zoon.

Geplaatst

O wensje wat leuk een broertje erbij! Gefeliciteerd.

Mama in love ja echt heerlijk kan soms niet geloven dat er zo'n klein mensje in mijn buik groeit.

Meiden alvast een goede jaarwisseling en een geweldig 2015!

Geplaatst

Ja ook vanuit hier een fijne jaarwisseling!

Wij houden het rustig. Kinderen laat ik op bed tenzij ze wakker worden dan morgen ze eruit.

Krijg bezoek van buurmeisje en nog iemand dus rustig maar gezellig hier het oude jaar uit.

Geplaatst

De kindjes hebben beide door geslapen tijdens de jaarwisseling :)

Net de 20 weken echo gehad en alles was dik in orde gelukkig. De placenta was al iets opgetrokken tot net naast de baarmoedermond maar niet voldoende dus met 30 weken nog terug voor controle echo. Helemaal niet erg natuurlijk ;)

Geplaatst

Mama in love super dat alles weer goed is! Baarmoedermond ja kan geloof ik door het groeien weer naar boven getrokken worden toch? En zeker fijn nog een keer extra controle.

Dhana morgen ben je alweer aan de beurt, heel veel plezier!

Ik heb ook de 20 weken echo gehad en alles was goed. Lekker beweeglijk knulletje :-)

Geplaatst

Thanks allemaal, gaat best snel zo de tijd ;-)

Mama in love, nog maar 130 daagjes :happy2:

Dhana hoe was het?

Carrie jij ook bijna op de helft! Super!!

Lekker weer trouwens de afgelopen paar dagen zeg, jeetje wat een storm. In huis fluit de wind gewoon en buiten is het helemaal niks pfff

Geplaatst

hallo dames!!

Ja, ik ben voor reguliere controle geweest bij de verloskundige. Alles in orde :)

Maandag heb ik de 20 wkn echo. Maak me eerlijk gezegd niet druk. Gewoon heel veel zin om lekker naar ons ukkie te kijken!

Veel succes allemaal!

Ow trouwens hebben jullie al buikfoto's? Bij mij gaat het best hard ineens... Ben nu 5 kilo bijgekomen...

Hoe gaat dat bij jullie?

Geplaatst
hallo dames!!

Ja, ik ben voor reguliere controle geweest bij de verloskundige. Alles in orde :)

Maandag heb ik de 20 wkn echo. Maak me eerlijk gezegd niet druk. Gewoon heel veel zin om lekker naar ons ukkie te kijken!

Veel succes allemaal!

Ow trouwens hebben jullie al buikfoto's? Bij mij gaat het best hard ineens... Ben nu 5 kilo bijgekomen...

Hoe gaat dat bij jullie?

Hi Dahna, Shareena,

jullie zijn al bezig met de echo's leuk om te lezen, Dhana jouw gevoel over jullie echo herken ik helemaal voor onze tp.

lekker he?

iedereen heel veel sterkte en succes en geniet van jullie zwangerschap xx

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith

Geplaatst
oh wat fijn hope! Punctie goed gegaan? Ik ga wel even het topic opzoeken :)

Heel veel succes hoor ik duim voor je!

Dank je Dhana, ja de punctie was nu pijnloos gelukkig, vorige keer was de verdoving uitgewerkt, nu wel napijn maar ach dat gaat wel weer over.

er zijn twee eicellen met ICSI toegepast en deze zijn beide bevrucht, vrijdag terug om onze kanjers op te halen.

lees en leef met jullie mee hoor.

kijk nu of Eslief al wat geplaatst heeft ivm echo en maandag voor jou.

xxxattachment.php?attachmentid=5971&stc=1

en natuurlijk voor de andere meiden xx

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden