Ga naar inhoud

Uitgerekend mei/juni 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch hier ook nog even laten weten.

Vanmorgen bij het inbrengen van de bollen ineens bloed aan mijn vinger. Schrok me rot.

Gelijk een test gedaan van etos. Die was super licht vergeleken met de kruitvat test van die dag ervoor.

Alle hoop verloren.

Nog snel naar de winkel gegaan voor een kruitvat test en laten doorlopen.

Bleek die ineens zelfs nog donkerder te zijn dan de test van gisteren! Wat een verschil tussen kruitvat en etos!

Toen naar de wc en inlegkruisje vol oud en nieuw bloed. Weer helemaal somber...

Na 2x inlegkruisje wisselen is het bloeden nu gestopt.

Ik ga er maar vanuit dat alles nog goed zit. Met Progynova zou je toch niet ongesteld moeten kunnen worden dus het zal een vaatje zijn geweest gok ik maar....

Hopelijk blijft het allemaal goed gaan!!

• Reacties 451
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

Ik Colle, schuif heel voorzichtig aan op dit bankje.

1 september terugplaatsing van 2 embryo's (7 cellig)

Dit was onze allerlaatste (5e poging) en kan het nog niet echt geloven en vind het echt doodeng allemaal.

Hoop zo dat dit goed mag blijven gaan.

22 mei is de uitgerekende dag zover ik berekend heb.

Volgende week woensdag 24 september krijg ik de 1e echo. SPANNEND!!!

Ook hoop ik dat er meer dames aan mogen schuiven. Op het wachtbankje zitten een aantal dames nog in spanning en helaas zijn er een paar keihard vanaf gedonderd :( Hoop dat ik deze dames heel snel op een volgend GROEN bankje zie verschijnen.

Lfs Colle

Geplaatst

Leuk Colle! Welkom hier!

Hopelijk wordt het een gezellige tijd hier!

Hier gaat het allemaal goed. Heb eigenlijk geen klachten dan af en toe een opgeblazen gevoel.

Vind het nog wel spannend allemaal haha!

Geplaatst

Hi Colle en Mama in love; gefeliciteerd!

Een spannend bankje hier.

Of ik hier blijf weet ik niet; gister echo gehad (bij 6 weken 4 dgn) en helaas hebben we een leeg vruchtzakje gezien. Wel goed qua tijd e.d..

volgende week weer een echo.

Geplaatst

Wat een onzekerheid voor je! Hopelijk volgende week een goede echo!

Sterkte met de aankomende week!

Ik kom net uit het ziekenhuis. Moest bloedprikken en vanmiddag krijg ik de uitslag en als alles goed is ook een afspraak voor de eerste echo.

Geplaatst

Ik voel me flink zwanger. Enorm beroerd, groeiende buik en borsten. maar met zo'n echo in het achterhoofd zegt het nu even helemaal niks meer.

Geplaatst

Ik voel me flink zwanger. Enorm beroerd, groeiende buik en borsten. maar met zo'n echo in het achterhoofd zegt het nu even helemaal niks meer.

Geplaatst

Ik vind het zo spannend voor je!

Het moment tot de eerste echo vind ik het ook erg lastig om volledig te genieten hoor...:(

Geplaatst

Hallo dames,

Jeetje Simha...wat spannend zeg. Lijkt me heel verwarrend een leeg vruchtzakje te zien maar je wel zo enorm zwanger te voelen. Hopelijk zien ze bij de volgende echo een heel ander mooi beeld.

Ik heb afgelopen vrijdag de CB digitaal gedaan en deze gaf zwanger 1-2 aan. Maandag nog een test van kruitvat omdat ik toen ook het ziekenhuis moest bellen voor uitslag van de test en een afspraak voor de echo. Deze test was duidelijk positief. Nu vanmorgen er nog maar een gedaan ;) tja er zitten er 2 in een doosje ;)

Ik voel me namelijk niet zo erg zwanger hoor. Ik voel me niet anders buiten dat mijn borsten wat gevoelig zijn als ik er op druk of de trap af loop bijvoorbeeld. Ook wat blauwe aarders maar verder zijn ze toch aardig soepel. Dit verschild wel per dag..ene dag sta ik op met meer pijn als de andere. Paar dagen geleden had ik hier veel meer last van..toen ook veel pijntjes/steekjes/zeurend gevoel in mijn onderbuik en rug. Nu heb ik daar ook geen last meer van wat mij best een beetje onzeker maakt. Ben wel heeeel erg moe maar dat komt ook omdat ik een beetje grieperig/verkouden ben.

Maargoed de test van vanmorgen was nog knallender dan de test van afgelopen maandag dus ik moet me maar proberen niet zoveel zorgen te maken en af te wachten tot volgende week woensdag...de eerste spannende echo.

Hoe voelen jullie je?

Lfs Colle

Geplaatst

Jij hebt al bijna de eerste echo! Spannend!!

Hier alles goed. IK ben alleen erg moe maar verder gaat het prima. Geen kwaaltjes.

Had ik ook niet bij vorige zwangerschappen hoor.

Ik moet nog even wachten tot de eerste echo. 3 oktober mag ik pas.

Geplaatst

Hai mama in love,

Voor dat je het weet is het ook 3 oktober :)

De reden dat ik hem iets eerder krijg (ik zit dan op 5+5) is om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.

Ik ook weinig kwaaltjes hoor. Ook erg moe..val smiddags vaak al op de bank in slaap en de avond hou ik maar net vol.

Obstipatie gaat beter nu ik iedere morgen een activia neem.

Oh ja mijn boobs doen wel wat zeer.

Hoe heb jij dit ticker als handtekening gekregen onder je berichten. Ik heb van alles geprobeerd.

Fijne zondag.

Lfs Colle

Geplaatst

Toch fijn zo vroeg een eerste echo!

Ja, moeheid heb ik ook sinds gisteren. Weet nog van de andere twee zwangerschappen dat de eerste 3 maanden voor mij echt overleven is.

Het liefst zou ik de hele dag op de bank liggen en een beetje dutten en niks doen. Maar verder heb ik nooit zoveel klachten.

Bloedverlies heb ik echt alleen de ene middag gehad toen. Maar wel 3 inlegkruisjes met oud en vers bloed. Denk dat het een vaatje is geweest die gesprongen is.

De banner. Ik ga naar deze site: http://lilypie.com/Pregnancy.php

Aan het einde zie je http://lilypie.com/Pregnancy_code.php deze site en kies je de link PseudoHTML, UBBCode and BB Code. die code zet je in je handteking. Hopelijk lukt het!

Geplaatst

Hi dames, helaas verlaat ik dit bankje.

Met een hcg van 39000 en nog steeds een lege vruchtzak is het voor mij gedaan hier.

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig uitgesloten. Het is nu vooral afwachten wanneer de miskraam op gang wordt gezet.

Ik wens jullie een fijne en vooral gezonde zwangerschap toe

Geplaatst

breek in.....zwaar shit en verdrietig Simha. Ik heb het ook gehad. Je denkt YES maar dan knal je weer keihard terug. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het snel en uit zichzelf loskomt.

Liefs Moes

....breek uit

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden