Ga naar inhoud

Wie start er in september/oktober?


Jessi79

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ohhh jeetje Diana, dat is geen leuk nieuws. Hopelijk gaat het heel snel beter met je moeder.

Wel lekker 1 aan boord, nu lekker blijven zitten!

 

Moedig hoor wishful om pas zaterdag te testen, zo het echt geen dag langer volhouden haha.

 

Nou vanmorgen de 1ste meting, zit er 1 aan de rechterkant die nu 10 is. Baarmoederslijmvlies was ook al mooi aan het groeien en de rest was mooi rustig. Nu maandag weer terug en als deze dan goed verder gegroeid is hebben we woensdag de inseminatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx Eslief. Bij jou wordt het ook spannend allemaal. En drukke tijd weer met de verjaardagen, Sinterklaas en de Kerst. wij hebben nu al een stuiterbal rond lopen haha.

Ben nu heel even aan het thuis werken en de tijd aan het aftellen. Eerst vond ik het allemaal niet zo heel spannend, maar de zenuwen komen nu toch wel een beetje.

 

@Wishful zag ik nu op het wachtbank goed dat er bij jou een groene JA stond??? Gefeliciteerd!!! Lekker van genieten nu en rustig aan doen.

@Diana hoe gaat nu met je moeder? Hopelijk blijven ze bij jou ook lekker aan boord zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meting was helemaal goed! Zit nu 1 rechts en die is 18mm.

Nu hebben we alleen mega probleem dat we inprincipe woensdag de inseminatie hebben, maar mn man kan dan echt niet . De dokter dacht dat donderdag te laat wordt omdat mn eisprong dan waarschijnlijk al geweest is. Hij kan nu om 1600 bellen om even te overleggen, maar baal er echt zo vreselijk van.

Maar goed zien wel weer anders gaan we pas in januari weer verder.

Prffff en dan zeggen ze dat vrouwen altijd moeilijk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meting was helemaal goed! Zit nu 1 rechts en die is 18mm.

Nu hebben we alleen mega probleem dat we inprincipe woensdag de inseminatie hebben, maar mn man kan dan echt niet 😟. De dokter dacht dat donderdag te laat wordt omdat mn eisprong dan waarschijnlijk al geweest is. Hij kan nu om 1600 bellen om even te overleggen, maar baal er echt zo vreselijk van.

Maar goed zien wel weer anders gaan we pas in januari weer verder.

Prffff en dan zeggen ze dat vrouwen altijd moeilijk doen.

tammy, hoop dat ze een oplossing vinden en dat je man misschien toch wel kan. Wel mooi 1 met de juiste afmeting.

duim voor jullie xx

Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn weer terug........Helaas geen inseminatie

ze hebben maar 25 goede zaadcellen kunnen vinden, dus veel te weinig. We hadden zulke goede hoop.

 

Net meteen wezen bloedprikken, dat moet voordat we mogen starten met icsi. Zoals nu eruit ziet kunnen wel daar in januari mee starten. Dat is dan wel weer snel gelukkig. Maar baal echt enorm dat het niet via iui kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn weer terug........Helaas geen inseminatie 😢

ze hebben maar 25 goede zaadcellen kunnen vinden, dus veel te weinig. We hadden zulke goede hoop.

 

Net meteen wezen bloedprikken, dat moet voordat we mogen starten met icsi. Zoals nu eruit ziet kunnen wel daar in januari mee starten. Dat is dan wel weer snel gelukkig. Maar baal echt enorm dat het niet via iui kon.

lieverd, wat vervelend nieuws voor jullie, fijn dat jullie in januari weer mogen starten.

dikke knuff en geniet van de decembermaand en elkaar xxxx

Liefs Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

Vandaag naar Gent geweest en we mogen starten als de bloedtest mbt de schildklier goed is. Daar gaan we wel vanuit.

2 december gaan we dan voor de 1e FM, kom maar op met de hormonen en alle bijwerkingen, op naar de feestdagen met de kerstboom en onze zwangerschap. Daar houden we ons nu aan vast, hoop doet leven. We zijn de heer en de sjamaan zo dankbaar. Uitgangsecho was gewoon weer goed, geen myoom en cystes in de baarmoeder, wat een wonder.

Lieverds van dit forum en jullie partners heel veel sterkte en succes met alles in dit loodzware traject. Geniet van je leven op dit moment en van elkaar dan kan het alleen nog maar mooier worden.

dikke knuff van mij.

Hope&Faith[ATTACH=CONFIG]5907[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden