Jump to content
Bloempje09

Extreme vroeggeboorte

Recommended Posts

Lieve forum-leden,

Wij (allen die vruchtbaarheidsbehandelingen) moeten ondergaan, knokken vaak jarenlang voor een positieve zwangerschapstest.

Zo deden wij ook, maar begin 2014 toch een positieve test.

De blijdschap van een positieve test maakt plaats voor bezorgdheid, op naar de eerste echo.,... blijkt het een tweeling te zijn!

Totaal onverwacht (1 embryo teruggeplaatst), maar natuurlijk ontzettend blij. Ook ben je direct op de hoogte van de 'risico's' en wederom onzeker.

De eerste 'kritieke' 12-weken vliegen voorbij en dan de 20-weken echo. Alles blijkt goed en de kindjes doen het super. Ik durf eindelijk te genieten.

Helaas 3-weken later staat de wereld op zijn kop. Ik beland met weeën in het ziekenhuis en 12 uur later worden de kindjes geboren (een geweldige ervaring waar ik jaren van droomde, maar niet met deze termijn).

De artsen mogen niets doen (onder de magische 24-weken grens) en de kindjes overlijden na een korte tijd.

:crybaby2:

Hierbij de korte versie van mijn verhaal. Wie heeft een vergelijkbare situatie meegemaakt en vindt het net als ik fijn om er over te praten?

Liefs,

Bloempje

Jeetje meid, wat een ellende. Heel veel sterkte! Ik heb het niet mee hoeven te maken, deze ellende wens je je ergste vijand nog niet eens toe.

ticker.png

Lieve bloempje

Ik zelf heb het zelfde mee gemaakt.

Het is enorm heftig en zo oneerlijk.

Je mag me altijd een pbtje sturen!

Dikke knuffel

Oh Bloempje wat erg!!!

ook ik heb hetzelfde meegemaakt met onze eeneiige tweeling......met 21w5d

heel heel erg veel sterkte!

Lieve Bloempje,

Ik heb hetzelfde meegemaakt met onze tweeling, met 22 wk. Het is zo oneerlijk, heel veel sterkte!

Liefs,

Hoi bloem,

ik lees je verhaal en denk wat zijn nu woorden om je te sterken, ik besef die zijn er gewoonweg niet. Toch wil ik je en je man heel veel sterkte, kracht wensen om jullie verlies een plekje te kunnen geven.

Liefs Hope&Faithattachment.php?attachmentid=5936&stc=1

Bloempje, geen ervaring mee maar wat vreselijk en zo oneerlijk wat jullie hebben moeten meemaken. Heel erg veel sterkte.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lieverds, even een update van mijn kant! Als eerste word ik echt super blij van alle goede nieuwtjes en ontwikkelingen. Wat maken we allemaal veel mee zeg!  @kitje fijn dat je weer een houvastje hebt, snap heel goed dat je de moed soms heel snel wegzakt. Maar blijf positief! @Onzefamilie jij ook!! 8 juni vingers crossed 💪🏻   @Marsukar wat gaat het snel hè!   Ik heb vorige week ook contact gehad met de fertiliteitsarts en ze vertelde mij dat ik gewoon weer kon instromen in het traject. Ik wil alleen even aan jullie doorgeven dat ik met het traject ben gestopt. Mijn man en ik zijn definitief uit elkaar gegaan en sinds begin deze week is het hoge woord eruit dat wij gaan scheiden. Aangezien de overgebleven eitjes bevrucht zijn door mijn man zal ik ze laten vernietigen. Het zit me soms zo zwaar tegen in mijn leventje en dit terwijl ik het mezelf zo gun. Sterk blijven heb ik allang bewezen. Mijn tijd komt nog wel. Ik blijf jullie af en toe volgen en ik blijf die duimpjes draaien voor jullie. Dikke knuffie van Mij 
    • Hoi meiden,  Heeft er iemand nog wat plekjes over naar Gonal en Meriofertis? ❣️❣️❣️❣️
    • Ohh, dan lopen we echt bijna gelijk @Onzefamilie dit is gewoon meant to be! Als ik de 1e ongesteld wordt, dan moet ik op de 12e de echo doen, de 13e bevruchten ze dan de eitjes en de 18e tp. Als het de 31e komt dan alles een dag eerder waarschijnlijk. Eea is ook afhankelijk van de echo, ze zeiden dat na de echo de data mss nog een of 2 dagen bijgesteld konden worden. Moet dan op de eerste dag weer met de Estrofem beginnen, de poezenbollen en Duphaston volgt dan na de echo, dan krijg ik de rest van het protocol. Zwangerschapstest dan op 2 juli. Er gaat wel vliegverkeer naar Letland, maar momenteel is het alleen nog dat je een goede reden moet hebben daarheen te gaan. Alleen de buurlanden mogen zo er in. Ik hoop en bid dat het deze keer dan wel gaat lukken.... Spannende tijd nu voor jou ook Onzefamilie... Zou mooi zijn, de 15e, kun je eerst nog onbezorgd de verjaardag van jullie zoon vieren. En dan daarna rust pakken. Dat ga ik deze keer dus ook veel meer doen dan alle andere keren. Ik zorg dat alles in kannen en kruiken is hier, dat ik 2 weken lang niet veel hoef te doen. De clinic zei ook dat dat moest, 2 weken rustig aan doen en niet zwaar tillen. Terwijl hier in NL zeggen ze dat je gewoon alles mag. Maar, zou gewoon vragen idd Onzefamilie, of dat kwaad kan, de 15e. Fingers crossed voor ons allemaal.... 🤞🍀  
    • @Kitje   Wat goed nieuws, zo blij voor je.. nou dan lopen jij en ik gelijk. Wat geweldig, duimen dat vliegverkeer open gaat. Ja dan is het destiny.   Nou mag pas 8 juni echo en dan hopenlijk beginnen  met de amazing poezenbollen... ze zeiden dan als alles goed erui ziet. Dat ze week later terug plaatsen ligt aan de slijmlaag in mijn baarmoeder.  Dus hoop 15de want 13 en 14 vieren we onze zoon  zijn 4De verjaardag.    Ik ga gewoon vragen of dat kwaad kan.  @marsukar, pas goed op jezelf en als je in bezit ben van een yoga bal raad ik aan dan lekker voorzichtig schommelen. Dat helpt voor de bloedtoevoer en helpt de  placenta kracht te geven.   Fijn weekend pinksteren
  • Topics

Important Information

Terms of Use