Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 702
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dhana, wat een fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het woensdag mooi gestegen is!

Wishful, wow, 18 eicellen, wat een hoop!!! Ik ga nu duimen voor mooie bevruchtingen voor je! Viel het mee, zo onder narcose? Nu wel rustig aandoen en veel drinken! Sterkte!

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja, viel heel erg mee. Had wel echt pijn toen ik wakker werd, maar toen heb ik nog een spuitje gekregen. Lig nu in mijn pyama op de bank. Laat me lekker verwennen door mijn man, die staat zelf pizza te maken omdat ik dat zo lekker vind

Geplaatst

Wishful dat is een topscore hoor .. één voor in de boeken!

Hier worden de kwaaltjes steeds meer.. veel pijn in onderrug.. veel misselijk.. en erg moe.

Ik doe sinds 2 /10 ovulatietesten en ze waren licht.. heel licht.. alleen die vanmiddag was donkerder als gisteren!

Ik begin het een klein beetje te geloven.. maar nog steeds in onzekerheid.

Deze keer kon ik hem op de foto zetten maar in het echt was hij iets duidelijker allen toen beschadigde ik hem..

weet niet of jullie hem zien?

[ATTACH=CONFIG]5845[/ATTACH]

Geplaatst

Tja ik weet niet goed wat ik er van moet denken maar dat hij duidelijker is als gisteren is echt een feit..

Dit was hij van gisteren, ik kon hem net zien.. maar kreeg hem er niet op hoe graag ik dat ook wilde..

[ATTACH=CONFIG]5846[/ATTACH]

Geplaatst
Je bent nog vroeg denk dat je alleen iets van een streepje met kv kan zien:) ik ken de testdrang en test ook altijd.. ik ga duimen!
Ik kan me ogen niet geloven.. maar de kruidvat geeft ook een licht tweede streepje... nu hopen dat het gaat groeien!!
Geplaatst

@Roxanne: zou heel mooi zijn! Veel groen op het wachtbankje!

Ik heb me gisteren lekker laten verwennen en voel er nu bijna niks meer van. Tot nu toe valt de fysieke belasting me ontzettend mee . Terugplaatsingen van de cryo's doe ik in mijn natuurlijke cyclus, dus ik ben voorlopig ook klaar met alle troep.

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties. Dadelijk tussen 10 en 12 wordt het pas echt spannend. Bij ons gaat het aantal bevruchtingen waarschijnlijk het probleem zijn, dus het is maar zeer de vraag hoeveel cryo's hier uit gaan komen....

Geplaatst

Bedankt allemaal!!!

Pff het is nog zo onwerkelijk.... Mijn vriend heeft gebeld voor de uitslag, maar na positief heeft hij wel ja en amen gezegd, maar niks onthouden haha.

Er stond hem nog bij dat ik morgenvroeg om half 8 weer bloed moet prikken ivm hcg stijging en 2 weken erna hebben we een echo.

Ik loop morgen na het prikken wel even naar een consulente om te vragen hoe en wat.

Framboos smste al of ik inmiddels al 10 testen had gedaan, maar dat durfde ik dus helemaal niet!!! Veel te bang dat daar geen streep zou komen of zo. Slaat natuurlijk nergens op dus toch maar een test gepakt.

Had ik natuurlijk niks fatsoenlijks meer alleen die vd kv en dan niet die vroegtest. Het is voor mij dag 12 dus ook nog best vroeg...

Test gedaan en WOW gewoon echt meteen een streep en super duidelijk. Nu snap ik wat jullie bedoelen met een knaltest haha.

[ATTACH=CONFIG]5847[/ATTACH]

En het voelde zo fijn om iets tastbaars te hebben en echt het bewijs te kunnen zien. Ik ben gewoon zwanger... en flabbergasted en dolblij. Yay!!!!

Op naar een groen bankje!!!

@ wishful wow veeeeeeel eitjes!! Ik duim voor veel bevruchtingen!!

@ Roxanne over 5 dgn mag je al officieel testen dus zo heeeeeel vroeg ben je niet meer he?? En de kv test licht positief? ahhhhhh het gaat hem zijn!!!!

Spannend man!

Succes allemaal!!

Geplaatst

@Dhana: nogmaals gefeliciteerd! En helemaal geweldig dat jullie samen waren toen jullie de uitslag kregen! Mag ik weten hoe oud je bent? Als je het een vervelende vraag vindt, gewoon geen antwoord geven hoor!

@Roxanne: zou wel heel mooi zijn!

@Roxanne:

Geplaatst

he sjit Roxanne!! haha

@ Wishful, we hebben echt alles samen gedaan. Er is geen enkele afspraak geweest waar hij niet bij is geweest. Zo wil hij het. En ik ook :)

Ik zie zo vaak meiden alleen zitten :( Zwanger worden doe je toch samen? Natuurlijk kan het niet altijd... Gelukkig hebben wij die mogelijkheid wel gehad.

Ik ben 31. Mag je gerust vragen hoor :) De reden voor slechte vruchtbaarheid is de slechte beweeglijkheid van het zaad van mijn vriend en ik heb geen eigen eisprong omdat ik teveel eiblaasjes heb.

Das de korte samenvatting :D

Nu heel hard duimen dat grummel blijft plakken!

Geplaatst

Wat lief dat je antwoord geeft! Bij ons is het probleem ook de zaadkwaliteit. Dus dat geeft weer hoop, dat het jou gelukt is! Ik ben 32.

Wij hebben besloten om hier zo min mogelijk vrije dagen aan te spenderen. Ik vind het zelf ook helemaal geen probleem om alleen naar de controles te gaan. Mijn man laat de keus helemaal aan mij, dus als ik wel wil dat ie ergens mee heen gaat doet ie dat natuurlijk!

Ik ben zo blij voor je!

Geplaatst

Dhana dat is inderdaad een knaltest, super!

Roxanne jij ook een voorzichtige gefeliciteerd!

Wishful spannend moment weer straks, ik duim voor je.

Hier niet veel nieuws. Ik heb het gevoel dat het niet gelukt is. Behalve de bollen-symptomen (borsten, boeren en buikpijntjes) voel ik me niet zwanger. Dat onderbuikgevoel is er niet zeg maar. Zucht....

Geplaatst

@wouwww gaaaaf dhana!!! Echt een knaller

@rox! Yessss die gaat groeien hoor!!! Dat moet gewoon. jeeeejjj zet hem op!.. wd8 en een dun streepje is een goed begin!

@jessi zet hem op meid! Knuffek

Geplaatst

Mijn vriend wilt zelf ook persé overal bij zijn en ik vind dat super fijn.

Snap dat je geen vrij wilt vragen, maar ik krijg gewoon overal vrij voor en mijn vriend ook. Begint dan bv wat later en werkt langer door.

Scheelt ook wel dat in Genk bijna alles gewoon heel vroeg op de dag is. Morgen moet k al om half 8 daar zijn bv. Dan is dat goed te doen.

@ Jessi jammer dat je denkt dat het niet gelukt is... Ik was dit keer vooral heel erg moe. Vorige keer ook wel, maar niet zoals nu. En de hele tijd mega pijn in mijn onderrug. Alsof je ongesteld moet worden, maar ook allemaal iets wat te wijten is aan die bollen dus ik kon er geen peil op trekken. Jammer dat er niet gewoon een lampje op je buik gaat branden als het zo ver is he! haha Al die onzekerheden... Wanneer mag je testen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden