Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Roxanne dat is een vals-positieve test door de pregnyl. Het duurt 8 tot 10 dagen voor de pregnyl uit je lichaam is. Je kunt nu op wachtdag 3 echt nog niet positief testen van een zwangerschap. Even een weekje geduld, op deze manier maak je jezelf gek

• Reacties 702
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Roxanne dat is een vals-positieve test door de pregnyl. Het duurt 8 tot 10 dagen voor de pregnyl uit je lichaam is. Je kunt nu op wachtdag 3 echt nog niet positief testen van een zwangerschap. Even een weekje geduld, op deze manier maak je jezelf gek

Ohhhhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa .. dat is het denk ik want het is 8 dagen geleden.... ja joh ik ben zo gek als een deur hoor..

Geplaatst

@Roxanne: je maakt jezelf echt helemaal gek! Hahaha, ik duim echt met je mee!

Ik heb vandaag mijn eerste fm gehad. Echt spannend! Er groeien er 16, van 13,5 tot 15,1 mm. En dat na 5 dagen spuiten al! Zaterdagochtend terug. Dan hoor ik of de punctie maandag of dinsdag is.

Geplaatst
@Roxanne: je maakt jezelf echt helemaal gek! Hahaha, ik duim echt met je mee!

Ik heb vandaag mijn eerste fm gehad. Echt spannend! Er groeien er 16, van 13,5 tot 15,1 mm. En dat na 5 dagen spuiten al! Zaterdagochtend terug. Dan hoor ik of de punctie maandag of dinsdag is.

I know i know.. man .. gekkehuis .. maar ga vanaf nu wel die testen doen ovulatietesten want zaterdag moet het dan mijn lijf uit zijn!!

Ohh zo dat is snel zeg wisful.. jeetje 16 stuks!! Succes en ik duim...

Geplaatst

Roxanne doe gewoon waar je je goed bij voelt maar om je wat meer rust te geven zal ik alle testen in een kast doen met slot erop. Sleutel aan je man geven, als je dan drang krijgt......

whaha wat die hormonen allemaal wel niet met ons doen, normaal ben ik ook veel nuchterder maar nu......

wishful goede ede score hoor. Hoeveel spuit jij?

Geplaatst

@Dhana: jij kreeg toch een bloedproef? En als je daarvoor niet zelf wilt testen, hoeft het toch ook niet? Doen waar je jezelf goed bij voelt!

@Minima: eerste drie dagen 112,5 gonal f, daarna twee dagen 100, nu twee dagen 87,5 en dan zaterdag weer verder zien. Vanavond de eerste spuit cetrotide erbij. Punctie dus maandag of dinsdag. Dat weet ik ook zaterdag...Het gaat nu echt snel!

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 600, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Traject[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak[/TD]

[TD]TP[/TD]

[TD]Testen?[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Framboos85[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD]2 okt[/TD]

[TD]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minima[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]24 sept[/TD]

[TD]4 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]25 sept[/TD]

[TD]6 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wishful Thinking[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]2 okt 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]Punctie 26 september[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]14 okt[/TD]

[TD]JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]Punctie 26 September[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]12 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Even het lijstje uppen, en hij moet groen worden hoor... blegh .. Framboos de eerste nee is niet leuk :(

Geplaatst

@ Minima jij gaat zondag testen zag ik?

Das de 5e dan he (int lijstje staat 4e vandaar :D)

Ik word nu wel een beetje zenuwachtig hihi de dag komt dichterbij!! Vorige keer heb ik een paar dgn eerder getest omdat ik een feestje had en gewoon wist dat ik niet zwanger was. Dit keer durf ik dat dus niet..

Vind het sowieso te vroeg al zou ik zelf gaan testen. Dus vanavond en morgen op alle feestje geen alcohol voor mij.

@ Wishful ik krijg idd een bloedtest op het ziekenhuis en die ga ik ook gewoon afwachten.Vorige keer heb ik ook zonder mijn vriend getest en dat vond hij niet leuk dus dit keer doe ik niks en bellen we samen voor de uitslag.

bah dat ziet er rot uit die grote 'NEE' int rood :(

Nog even geduld!

Geplaatst

Hallo dames,

ik neem ook plaats op het wachtbankje.

ik heb een héftige week achter de rug. Maandag heb ik mijn punctie gehad. Los van de pijn ging die best redelijk.

Alleen in het eerste 'potje' van Maarten konden ze geen levende zaadcellen vinden, dus hij moest nog een tweede keer doneren. Daar konden ze ook niets in vinden, dus moest hij nog een derde keer! Gebeurt bijna nooit, maar dus wel bij ons :(

Daarna werden we naar huis gestuurd, ze zouden ons bellen als ze nog iets zouden vinden... Thuisgekomen eigenlijk alleen maar gehuild en geschreeuwd...

gelukkig werden we vrij snel gebeld dat ze wel nog iets hadden kunnen vinden, en dat ze op mijn 11 eicellen wel ICSI hadden kunnen toepassen. De volgende ochtend zouden ze bellen als er bevruchting had plaatsgevonden.

Die nacht heb ik niet echt lekker geslapen...

De ochtend erna werd ik gebeld, er was 1 eicel bevrucht. Erg weinig dus, en om me nog wat meer angst aan te jagen zeiden ze er ook nog bij dat natuurlijk niet zeker is of de deling van deze eicel door zou gaan.

Donderdag tp gepland, als het niet goed ging met de deling zouden ze bellen, want dan zou tp niet doorgaan...

Gelukkig belden ze niet, maar ik heb een paar dagen vol zenuwen gehad, niet normaal meer.

Gisteren tp gehad, en dat ene embryo was wel top ontwikkeld!!

Nu komen de spannendste weken. 17 oktober testen....

Jullie ook allemaal heel veel succes!

Liefs Debbieke

Geplaatst

Debieke wat heb jij een heftige week achter de rug. Gelukkig is er toch nog een embryo terug geplaatst. Nu goed voor jezelf zorgen en lekker broeden. Ik duim voor je.

dhana mijn testdag van 4 okt klopt inderdaad niet. Ik heb een dag voor jou de terugplaatsing gehad en zit zondag op dag 11. Eigenlijk mag ik pas op dag 14 testen (tenminste de vorige keren zeiden ze 14 dagen na de terugplaatsing) nu hebben ze niets gezegd. Ik ga het op 5 okt. Houden. Ik vind een weekenddag ook wel heel fijn om te testen dan heb ik lekker de tijd en is mijn man ook fijn thuis.

Geplaatst

Debbieke .. gefeliciteerd .. en ze zeggen je hebt er maar één nodig!

Hier gaat alles goed.. wel heel veel moe en met vlagen nog steeds misselijk .. rot utrogestan!!

Ik ga zondag een testje er tegen aan gooien kijken wat hij zegt..

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Traject[/TD]

[TD]TP[/TD]

[TD]Testen?[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Framboos85[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD]2 okt[/TD]

[TD]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minima[/TD]

[TD]?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]24 sept[/TD]

[TD]5 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]25 sept[/TD]

[TD]6 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]2 okt 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]14 okt[/TD]

[TD]JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]12 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Debbieke[/TD]

[TD]IVF?[/TD]

[TD]Punctie 29 September[/TD]

[TD]2 Okt[/TD]

[TD]17 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Minima wat voor traject heb je gevolgd bij deze tp .. om even in het lijstje in te vullen.. zal ik gewoon

overal bij iedereen al een groene JA maken :clap2:

Geplaatst

Debbieke wat een rotweek heb je gehad. Die spanning over het potje vullen vind ik altijd het ergste van de hele spuitweken. Gelukkig is het goed gekomen!

Hier sinds gisteren ook bij vlagen flink misselijk, en verder vooral moe. Fijn hoor die rotbollen! Het is vandaag pas wachtdag 4...

Ik had vanmorgen trouwens ineens geen zin in koffie, ik heb de helft van mijn 1e bakkie laten staan, terwijl ik normaal echt niet tot leven komen zonder 2 koffie. Vaag...

Geplaatst

Jessie hopelijk zegt het wat goeds. Afwachten.

Roxanne ik heb een cryo terugplaatsing gehad. En ja zet me maar vast op ja.... Gedachten zijn dingen....

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Traject[/TD]

[TD]TP[/TD]

[TD]Testen?[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Framboos85[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD]2 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minima[/TD]

[TD]CRYO[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]24 sept[/TD]

[TD]5 okt[/TD]

[TD]nee[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]25 sept[/TD]

[TD]6 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]2 okt 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]ICSI 2[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]14 okt[/TD]

[TD]JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]ICSI 1[/TD]

[TD]29 sept[/TD]

[TD]12 okt[/TD]

[TD]JA[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Debbieke[/TD]

[TD]IVF?[/TD]

[TD]Punctie 29 September[/TD]

[TD]2 Okt[/TD]

[TD]17 okt[/TD]

[TD]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Ik doe met je mee.. wie weet helpt het.. :S

Geplaatst

@Roxanne: ik zie het op de tablet en daar ben ik de enige met een kleurtje...Vandaar de vraag. Maar ik vind het niet erg om paars te zijn!

Vandaag gehoord dat ik de punctie maandag al heb. Krijg geen verse terugplaatsing ivm kans op overstimulatie. Heb na 7 dagen spuiten met in totaal 712,5 eenheden gonal 20 follikels. Heb ook maar 2 dagen cetrotide gespoten. Vanavond om 1 uur 2 spuitjes decapeptyl erin en dan is het klaar...en dan hopelijk volgende cyclus een terugplaatsing!

Geplaatst
@Roxanne: ik zie het op de tablet en daar ben ik de enige met een kleurtje...Vandaar de vraag. Maar ik vind het niet erg om paars te zijn!

Vandaag gehoord dat ik de punctie maandag al heb. Krijg geen verse terugplaatsing ivm kans op overstimulatie. Heb na 7 dagen spuiten met in totaal 712,5 eenheden gonal 20 follikels. Heb ook maar 2 dagen cetrotide gespoten. Vanavond om 1 uur 2 spuitjes decapeptyl erin en dan is het klaar...en dan hopelijk volgende cyclus een terugplaatsing!

Ohh raar... iedereen heeft een kleurtje :)

Goede score zeg super!! Ik duim alvast..

Geplaatst

Wishful thinking, wel een goede score. Hopelijk komen er veel bruikbare eitjes uit en kunnen de bevruchte mooi de vriezer in. Hoe voel je je verder? Heb je last van de hoeveelheid eitjes en wat vind je ervan dat je nu geen terugplaatsing hebt?

hoe gaat het met de andere dames?

hier alles wel rustig, heb einde van deze dag wel wat meer last van krampjes. Hopelijk betekend het wat goeds. Morgen weet ik het.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden