Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Hope&Faith, bah wat een teleurstelling. Wens dat jullie toch nog een keer beloond mogen worden hoor! Wij hebben voor de eerste ook echt 4 icsi gehad, wij gaan er nu ook vanuit dat er meerdere nodig zijn. Hoop dat je voor de komende tijd inderdaad je leven even lekker oppakt en jezelf verwent met leuke dingen samen doen! Het is je van harte gegund!!!!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag 2e FM gehad. Gaat uitstekend en gyno was erg verrast met het aantal grootste is nu 22.5 mm. Vanmiddag krijgen we te horen wanneer de punctie plaats vind.

@hope&faith, wat erg om te horen en wat een teleurstelling zeg. Positief blijven en inderdaad even lekker aan jezelf denken en wie weet gebeurt er voor jullie in de toekomst toch nog een wonder!!

Geplaatst

Hope en Faith, heel, heel veel sterkte. Moeilijk! Ik kan een heel verhaal schrijven maar dat doe ik niet, leef ontzettend met je mee en hoop dat de zon gaat schijnen, letterlijk en figuurlijk. Sterkte de aankomende tijd vooral!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@hope&faith: Alle mooie lieve dingen zijn gezegd ik sluit me hier bij aan.. Het blijft echt n traject met een achtbaan en je weet nooit hoe de rit eindigt...

Ik had je al pb gestuurd ik wil jou en je man veel sterkte wensen...

Xxx

Geplaatst

Ah dus toch. Shit. Sterkte en ik sluit me bij de meiden aan. Het blijft een prut traject waarin jij bewonderenswaardig veel hoop houdt steeds!!!

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=6004&stc=1

Lieverds bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet ons goed.

ik hoop dat jullie allemaal wel zwanger blijven xx

en voor diegene die willen starten snel kunnen starten.

@justmekir, fijn dat de FM zo goed was, zet hem op.

@mamapapa hoe was de punctie?

een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, liefs Hope&Faith

Geplaatst
@olijfje, wij hebben geen rietjes meer! Was nu een verse tese waarbij er maar een paar zaadcellen zijn gevonden. Bij de rietjes had ik altijd genoeg aan 1 rietje voor 20+ eicellen. @moes, geen idee wat imsi is en of ze dat doen. ...Vandaag is zooooo spannend we horen van de bevruchting en hooop heeel erg de tp!!!!!!!!!Verder heb ik meer last van mijn buik gekregen, wat beurs en vol gevoel!

summer helemaal over jou heen gelezen, sorry, heb je al een telefoontje gehad? Zet hem op xxx

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hope, wat een ontzettend verdrietig bericht dat het niet gelukt is. Sluit me helemaal aan bij alle lieve meiden hier. Veel sterkte om dit een plekje te geven. Xxx

Geplaatst

@hope&faith wat is dit balen zeg en wat heb je een ondanks dit een super lieve reactie naar alle anderen. Maar blijf hoop houden hè!

@summer succes!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, gaat ook niet meer gebeuren ben ik bang. Aanstaande woensdag het gesprek met de verpleegkundige over het spuiten. Denk dat ik dan medicatie zal krijgen om mijn menstruatie op te wekken..

Geplaatst

Aaaaaah lieve Hope&Faith 😘 jammer dat je bent gaan vloeien lieverd.. Ik heb gisteren tp gehad en het ging goed. De lieve gynaecoloog was zo voorzichtig en hoopt dat ik dit keer zwanger raak. Ik voel vandaag niet zoveel. We zitten nu op dag 2.

Dikke knuffel Hope&Faith!

Geplaatst
Aaaaaah lieve Hope&Faith  jammer dat je bent gaan vloeien lieverd.. Ik heb gisteren tp gehad en het ging goed. De lieve gynaecoloog was zo voorzichtig en hoopt dat ik dit keer zwanger raak. Ik voel vandaag niet zoveel. We zitten nu op dag 2.

Dikke knuffel Hope&Faith!

succes mamapapa, was de tp van een blastocyste? Broedt maar lekker op naar een zwangerschap xxxx

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Shit zeg Hope en Faith... Heel veel sterkte de komende tijd en sommige moeilijke dagen door de jaren heen. Toch hoop ik dat het jullie gegund is op de normale manier. Maar geniet vooral van elkaar en al het moois in het leven! Haal er maar alles uit wat er in zit!

Geplaatst

@mamapapa spannend...!

Ik zit op dag drie na TP die was woensdag.. Dus jij mag vier feb n test doen?

Ik voel ook niets. Maar weet niet of je wat hoort te voelen. De een heeft t over duidelijk innestelingssteken de ander krampen... Ik voel helemaal nix...

Dan vraag ik me af zitten jullie er nog maar t heeft geen zin.Wachten.. Wachten...

Geplaatst

Lieve hope, wat vreselijk naar dat je toch bent gaan vloeien. Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte voor de komende tijd. Het is jou en alle andere zo vreselijk gegund. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen, voor nu hele dikke knuffel!

En omdat jij altijd de plaatjes hier post, nu 1 speciaal voor joukaarsje1.gif

Geplaatst
succes mamapapa, was de tp van een blastocyste? Broedt maar lekker op naar een zwangerschap xxxx

liefs Hope&Faith

Dank je wel lieverd.

Ja een Blastocyste (dus 5 dagen)

Ik hoop dat het dit keer raak is. Want is m'n laatste cryo.

@mamapapa spannend...!

Ik zit op dag drie na TP die was woensdag.. Dus jij mag vier feb n test doen?

Ik voel ook niets. Maar weet niet of je wat hoort te voelen. De een heeft t over duidelijk innestelingssteken de ander krampen... Ik voel helemaal nix...

Dan vraag ik me af zitten jullie er nog maar t heeft geen zin.Wachten.. Wachten...

Ja echt spannend hé!

Ja klopt nu de dagen aftellen tot 4 febr.

Gebruik jij pregnyl of utrogustan?

Geplaatst

Spannend pigster en mama papa, jullie schelen niet veel van elkaar. Hoop echt dat jullie straks een mooie positieve test hebben.

Sterkte met wachten!

Geplaatst
Wanneer mag jij je bloedtest doen Hope&Faith? Dinsdag als ik het goed heb? Woensdag moeten wij naar de uroloog, spannend toch wel...

Hi snowflower, dinsdag idd de bloedtest, weet al dat we niet zwanger zijn gebleven, de hoop is er natuurlijk nog steeds.

spannend voor jullie naar de uroloog, mag ik vragen waar dat voor is? Mbt dit traject dan?

sterkte en succes liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden