Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Shit zeg Hope en Faith... Heel veel sterkte de komende tijd en sommige moeilijke dagen door de jaren heen. Toch hoop ik dat het jullie gegund is op de normale manier. Maar geniet vooral van elkaar en al het moois in het leven! Haal er maar alles uit wat er in zit!

Lieve Hope, bedankt voor je lieve reactie en toen op het nachtbankje, goh wat was ik toen in de stress zeg.

we plannen nu weer de dingen die we hebben gelaten, nu weer leven en nog meer genieten van elkaar.

hoe is het met jou? Heb je nog pijn? Hoop dat je de laatste weken van je zwangerschap ook kunt genieten van je zwangerschap, hoe gaat het met je kindje? Was het hartfilmpje goed?

dikke knuff voor jullie beide xx

liefs Hope&Faith

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve hope, wat vreselijk naar dat je toch bent gaan vloeien. Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte voor de komende tijd. Het is jou en alle andere zo vreselijk gegund. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen, voor nu hele dikke knuffel!

En omdat jij altijd de plaatjes hier post, nu 1 speciaal voor joukaarsje1.gif

lieve Tammy wat een ontzettend lief gebaar van je, dat doet ons goed.

ik blijf met jullie meelezen hoor, wanneer heb jij je punctie?

knuff Hope&Faith xx

Geplaatst
Dank je wel lieverd.

Ja een Blastocyste (dus 5 dagen)

Ik hoop dat het dit keer raak is. Want is m'n laatste cryo.

Ja echt spannend hé!

Ja klopt nu de dagen aftellen tot 4 febr.

Gebruik jij pregnyl of utrogustan?

lieve mamaenpapa en pigster, hoop voor jullie zo ontzettend en ook voor de anderen hoor, dat jullie wel zwanger blijven.

blijf met jullie meelezen hoor, ik voel met iedereen een connectie, en wil jullie niet in de steek laten hoor.

ppigster wat is estrafem?

Iedereen een hele fijne zondag en sterkte met wachten, spuiten, de echo's en de puncties.

Stephanie en Quinten heel veel succes in dit traject. Hoop dat jullie mooie bevruchtingen krijgen en cryos is jullie zo gegund na jullie roerige twee jaar. Wij hebben gezien dat jullie gek op elkaar zijn en jullie liefde voor elkaar heel sterk is.

vergeet niet van elkaar te blijven genieten lieverds.

noah, moes, wachten, hoop jullie weer op een topic actief te zien.

heel veel succes allemaal.

Liefs Hope&Faith.

ps: ga nu lekker een straf bakkie leut nemen :-)

Geplaatst

Ach lieverd toch, dacht dat ik alles een beetje doorgelezen had maar heb toch je laatste berichtjes gemist. Wat verschrikkelijk naar zeg. Toch blijf ik duimen voor je, misschien dat er maar een van de twee is afgestoten. Mag je eventueel nog een poging doen?

Ja we krijgen woensdag bij de uroloog de uitslag van de laatste semenanalyse en daar horen we wat er verder gaat gebeuren qua onderzoeken. Ze hadden het over lichamelijk onderzoek, een echo en bloedonderzoek maar weet niet in hoeverre dat allemaal woensdag al gebeurd.

Dikke knuffel...

Geplaatst
Ach lieverd toch, dacht dat ik alles een beetje doorgelezen had maar heb toch je laatste berichtjes gemist. Wat verschrikkelijk naar zeg. Toch blijf ik duimen voor je, misschien dat er maar een van de twee is afgestoten. Mag je eventueel nog een poging doen?

Ja we krijgen woensdag bij de uroloog de uitslag van de laatste semenanalyse en daar horen we wat er verder gaat gebeuren qua onderzoeken. Ze hadden het over lichamelijk onderzoek, een echo en bloedonderzoek maar weet niet in hoeverre dat allemaal woensdag al gebeurd.

Dikke knuffel...

Spannend dus volop in de mmm, hoop dat ze vinden waar jullie wat mee kunnen. Zodat jullie kunnen starten met dit traject.

we moeten alles zelf betalen dus dat is een struikelblokje, en de kans wordt gewoon steeds minder.

we zien het wel.

jullie in iedergeval heel veel succes.

liefs Hope&Faith

Geplaatst
Moeten jullie alles zelf betalen omdat de behandelingen in België plaatsvinden? Sowieso erg hoor, alsof je hier om vraagt. Plus dat alleen al het reizen etc ook heel veel geld kost.

Liefs

nee, arts UMC heeft ons aan het lijntje gehouden, staat in het dossier dat ze ons geen ivf geven, wij hadden wel groen licht gekregen en op mijn werk belde ze middels een telefoontje af.

Dat is verloren kostbare tijd, ben nu inmiddels 43 en dan moet je alles zelf betalen. Het reizen valt op zich wel mee.

ach ja gedane zaken nemen geen keer, wil ook niet meer boos zijn, zonde van mijn energie.

wie weet worden we alsnog zwanger, nu vooral weer gaan leven en genieten van elkaar.

Geplaatst

Ahhhh Hope&Faith Wat klote, zeg. Leef met je mee. Ik had zoooo voor je gehoopt dat deze goed zou gaan... Sterkte met verwerken.

Summerbeach, ik had verkeerd gelezen, je had het over 6 zaadcellen, ik dacht 6 rietjes Weet je al hoeveel er bevrucht zijn en wanneer je TP hebt?

Mamapapa, fijn dat TP goed ging! Nu afwachten... altijd moeilijk. Ook Pigster succes met wachten.

En Tammy bijna punctie?

Geplaatst

Vind het sowieso schokkend dat je boven een bepaalde leeftijd het zelf maar moet gaan betalen, zou net zoiets zijn als wij dat zouden moeten omdat ik al drie kinderen uit een vorig huwelijk heb. En dat dat financiële stukje je dan ook nog ontnomen word omdat je aan het lijntje word gehouden... Ik krijg steeds meer respect voor jou hoe je daar mee omgaat!...

Geplaatst

@hope&faith: ook bij PNO ? Ja inderdaad eb wat te denken aan maar drie pogingen standaard? Ik Belgie krijg je er zes! Omdat ze vinden dat elke vrouw t recht heeft om moeder te worden....

Niet te trekken toch??

Geplaatst

Dank je wel, Pigster!

Hope&Faith, ik zal m'n best doen om de lijstjes net zo goed bij te houden als jij. Alleen hebben ze dan geen randjes meer, helaas... Ik kopieer naar word, werk bij en kopieer dan terug en op mysterieuze wijze verdwijnen dan de randen. Maar zo is het denk ik ook wel te zien, toch? En op de telefoon zie je sowieso geen tabel (ik tenminste niet).

Als iemand anders tussendoor een keer wil updaten: feel free!

Snowflower_Francisca, wil je ook op het lijstje? Ik heb je er nu maar even ingezet.

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM 21 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 23 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]start 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jestmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]FM 24 jan[/TD]

[TD]TP ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]uroloog 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hi je kunt gewoon reageren met tekst doen, en dan de geschreven tekst onder het schema weghalen. Dan komen de lijntjes er weer bij. In het typegedeelte staan dan eerst stippellijntjes en wanneer je op snel reageren hebt gedrukt staan het lijstje dan met de lijntjes erin

Geplaatst
Dank je wel, Pigster!

Hope&Faith, ik zal m'n best doen om de lijstjes net zo goed bij te houden als jij. Alleen hebben ze dan geen randjes meer, helaas... Ik kopieer naar word, werk bij en kopieer dan terug en op mysterieuze wijze verdwijnen dan de randen. Maar zo is het denk ik ook wel te zien, toch? En op de telefoon zie je sowieso geen tabel (ik tenminste niet).

Als iemand anders tussendoor een keer wil updaten: feel free!

Snowflower_Francisca, wil je ook op het lijstje? Ik heb je er nu maar even ingezet.

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM 21 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 23 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]start 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jestmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]FM 24 jan[/TD]

[TD]TP ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]uroloog 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

mooie platje pigster xx

Geplaatst

Hallo, ik ben Meis en ik lees al even met jullie mee.

ik zit momenteel in mijn wachtweken. Het is mijn eerst IVF.

Uit een eerder huwelijk heb ik drie kinderen, bij mijn huidige vriend een miskraam en

sindsdien ben ik niet meer zwanger geworden. Zelf denk ik dat het een combinatie is van leeftijd en de curretage waardoor ik niet meer zwanger werd. Mijn baarmoederslijmvlies was erg dun geworden. Gezien mijn leeftijd mochten wij met IVF starten. Waar ik erg blij mee ben. Een laatste kans....

Wat naar dat het mis is gegaan Hope&Faith. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Vraagje, voor diegene die ustrogan gebruiken, zijn jullie daar ook zo moe en kats chagrijnig van? Bij mij hakt het er behoorlijk in. Ik had dat verwacht van de injecties, hormoonwisselingen, dus heb de ustrogan onderschat.....

Geplaatst
Hallo, ik ben Meis en ik lees al even met jullie mee.

ik zit momenteel in mijn wachtweken. Het is mijn eerst IVF.

Uit een eerder huwelijk heb ik drie kinderen, bij mijn huidige vriend een miskraam en

sindsdien ben ik niet meer zwanger geworden. Zelf denk ik dat het een combinatie is van leeftijd en de curretage waardoor ik niet meer zwanger werd. Mijn baarmoederslijmvlies was erg dun geworden. Gezien mijn leeftijd mochten wij met IVF starten. Waar ik erg blij mee ben. Een laatste kans....

Wat naar dat het mis is gegaan Hope&Faith. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Vraagje, voor diegene die ustrogan gebruiken, zijn jullie daar ook zo moe en kats chagrijnig van? Bij mij hakt het er behoorlijk in. Ik had dat verwacht van de injecties, hormoonwisselingen, dus heb de ustrogan onderschat.....

Hoi meis,

welkom op dit forum

utrogestan kan behoorlijk heftig op je werken hoor.

succes met deze poging wanneer mag je testen?

@anderen menstrueren is gestopt pffff zou het dan toch? Wel inmiddels twee glaasjes wijn op. Pieptraject

Geplaatst

@hope&faith jee Ff kappen met die wijn zou ik zeggen!

@meis: ja die utrogestan is geinig spul. Not . Ik word niet chagrijnig maar wel extreem moe.

Wanneer mag je testen en waar ben je in behandeling?

Succes!

Geplaatst

@ Hope&Faith, spannend... ik zou idd even stoppen met de wijn!

Ik mag 3 feb testen, heb 19 jan de terugplaatsing gehad van twee bevruchte eicellen. Wij hadden 15 eicellen, waarvan 13 bevrucht. Twee daarvan waren mooi 8 cellig gedeeld, de anderen waren of nog niet zo ver of niet goed gedeeld. Er zijn geen eicellen ingevroren, helaas. Had dat natuurlijk wel gehoopt.

Ik zit in Zwolle, volgens mij nog meer meiden!

Prima fertileitskliniek. Ik vind de artsen en verpleegkundigen tot nu toe erg bekwaam.

Geplaatst

@hope&faith spannend hoop het echt voor jullie! Nu de wijn aan de kant.. Veel sterkte nog met wachten! Xx

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Zo als ik lees staat me strakjes nog heel wat te wachten met al die hormonen :-( maar is voor een goed doel ;-) ben nu aan het aftellen totdat ik mag beginnen en wachten duurt lang ;-) maar dat geld voor iedereen die er mee bezig is maar elke stapje dichterbij is er weer 1 ;-)

Allemaal veel succes met spuiten/ wachten deze week en Stefanie morgen echo? Zie ik

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=6005&stc=1

Idd, maar de kans is klein hoor. Komt goed, bedankt voor het meeleven. Morgen is het uit met de pret gewoon weer aan de slag, dus minder berichtjes.

bedankt voor de steun de afgelopen weken.

iedereen heel veel succes en heel veel babygeluk liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hope; ga je nog testen???

Ff wennen om weer aan het werk te moeten. ..

Ik heb vandaag tp van a en b kwaliteit gehad! Erg opgelucht na alle spanning van donderdag!

Er zijn er nog 2 en deze laten ze doorgroeien tot dag 5 en dab beoordeling of ze kunnen invriezen.

Ik heb nog steeds last van krampen in mijn zij.

Vpk zegt dat teken is dat je rust moet pakken.

Heb pittige punctie gehad van 18 eicellen.

Punctie was ook meest pijnlijke tot nog toe.

Er zat nog wat vocht in mijn buik, bloed was hb 8, 8 en 0, 40 dat was wat verhoogd zei ze maar wel binnen de lijnen?

Dus ik moet morgen nog maar thuis blijven. Ik wou mij dit keer eens niet ziekmelden maar kan zo nog niet werken, denk ik....

Geplaatst
Hope; ga je nog testen???

Ff wennen om weer aan het werk te moeten. ..

Ik heb vandaag tp van a en b kwaliteit gehad! Erg opgelucht na alle spanning van donderdag!

Er zijn er nog 2 en deze laten ze doorgroeien tot dag 5 en dab beoordeling of ze kunnen invriezen.

Ik heb nog steeds last van krampen in mijn zij.

Vpk zegt dat teken is dat je rust moet pakken.

Heb pittige punctie gehad van 18 eicellen.

Punctie was ook meest pijnlijke tot nog toe.

Er zat nog wat vocht in mijn buik, bloed was hb 8, 8 en 0, 40 dat was wat verhoogd zei ze maar wel binnen de lijnen?

Dus ik moet morgen nog maar thuis blijven. Ik wou mij dit keer eens niet ziekmelden maar kan zo nog niet werken, denk ik....

Nou summer fijn dat ze nu warm bij je zitten, hoop voor je dat je zwanger blijft xx

duim voor jullie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden