Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ahhh pigster, wat shit!! Zo onvoorspelbaar is deze malle molen. Echt een loterij.

Ik herken jullie gevoelens precies hope&faith en pigster. Dat maakt ook dat ik soms twijfel of ik nog een keer een teleurstelling aankan.

Sillie houdt ons op de been! Van harte meid!

Liefs, moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

30f2285eebe5c2f29c8055a8432260f3.jpg

Ja zit er Ff doorheen.

Poging drie met twee embryo's mislukt. Ben t geloof kwijt. Hele avond en ochtend huilbuien. Klotetraject. Klote vervroegde overgang. Ben boos, intens verdrietig en t leidt nergens naar toe deze emoties. En ik weet niet meer wie het was wie t zei ik geloof Moes: dat je zo hard je best kunt doen, de beloning komt niet.@hope&faith zo lief en sterk voor anderen en krijgt ook niet wat haar wens is. En zo heeft iedereen haar eigen emoties.

Misschien dat ik wat wazig overkom zo voel ik me ook. Zware migraine op komst denk ik. Wat n .... weekend en t begon zo mooi: trouwjurken gepast, geslaagd , t was echt n fantastische mooie dag en dan met domper thuiskomen.

Succes allemaal,

Xxxxx

Geplaatst

Oh Pigster, gooi het er maar uit hoor het is ook heel naar en vervelend ..... een mooie dag en dan dit....pffff!

Ik snap helemaal dat je het geloof kwijt bent.

Hier ook iemand die down is, morgenvroeg gaan we testen, maar voel mijn buik en mijn benen zeuren....voorteken van ongesteldheid....en mocht het wel een positieve test zijn dan zijn die zere benen geen goed teken, want dat had ik ook met mijn miskramen...pfff.... Bij mij laat het vruchtje niet los, bij beide miskramen niet.....

Het ene moment voel ik mij heel positief....maar vandaag.... zie het allemaal somber in.....

Geplaatst

Wat een tegenslag Pigster. En zoals iedereen al zegt je hebt alle redenen om boos te zijn en je gal te spuwen. Het is ook een kloten traject! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Geplaatst

@pigstergewoon alles van je af blijven schrijven hoor, je weet me te vinden he?

@meis hoop dat je morgen een positieve test hebt.

@sillie wanneer heb je je bloedtest? Hoop zo dat je zwanger blijft, was niet persoonlijk naar jou toe hoor mijn relaas van gisteren, gewoon die onmacht overgeleverd zijn.

ben ff kwijt wie wanneer mag testen punctie etc.

heel veel geluk en sterkte lady's, geef ons hoop door zwanger te testen xxxattachment.php?attachmentid=6011&stc=1

liefs Hope&Faith

Geplaatst

@meis: veel succes morgen en hopelijk een positieve test en dat het vruchtje maar lekker blijft zitten.

@cerah: jij morgen de tp! Op naar de wachtweken, succes alvast.

@pigster: het is ook echt een "piep" traject. Dus tik hier maar lekker al je ongenoegen hoor, we kennen allemaal het gevoel van de onzekerheid, de machteloosheid en het verdriet. Voor iedereen is het anders, maar het gevoel blijft. Veel sterkte om dit weer een plekje te geven. Maar geloof dat je ook iets leuks in het vooruitzicht hebt.....trouwjurk passen? Wanneer is de datum

Hier gaat het beetje bij beetje weer wat beter. Gisteren toch best druk op het werk en de spanning voor maandag komt ook wel. Moest het weekend dan ook rustig aan doen van de gyn. Buik ga ik nu ook steeds meer voelen, gevoel dat je zeer zwaar getafeld hebt. Tja en dan op me humeur haha....die voel ik zelf alle kanten op vliegen. Dus geloof niet dat ik de gezelligste ben op het moment haha, maar mannetje zorgt goed voor me.

Sterkte voor degene die ik vergeten ben!

Geplaatst

Lieve Hope: nee hoor! Volgens mij hoef je je hier nooit te excuseren! Begrijp zooooooo ontzettend goed hoe je je voelt!

Pigster: heb geen betere woorden dan k..zooi verdorie. Gaat het met je?

Meis: succes met testen! Ben zoooo benieuwd!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie (43)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]ja![/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach (27)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster (39)[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]TP 1 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith (43)[/TD]

[TD]1eIVF aug

1e ICSI. Dec[/TD]

[TD]In lingerie<span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa (32)[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]transport 4 feb FM 5 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie (24)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]FM 31 jan

punctie 4 feb?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir (33)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]echo 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis (41)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 1 of 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]2e FM 2 feb[/TD]

[TD]TP 7 of 8 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Sillie, vandaag je officiele testdatum, toch? Alles bij jou nog goed?

Pigster en Hope&Faith, de dag een beetje doorgekomen vandaag?

Meis, succes met testen morgen! Durf je het nog? Ik duim voor je.

Mamapapa, jij ook over een paar dagen!

Summerbeach en Justmekir succes met het lange wachten… hoe gaat het bij jullie?

Tammy succes met nog een dagje al dat gewicht van die eitjes met je meetorsen ;-)

Cerah, succes met de terugplaatsing morgen! Altijd een feestelijk moment.

Stephanie, hoe was je echo vandaag? Mag je inderdaad woensdag punctie? Of moet je eerst nog eens terug voor een laatste echo?

Ik ga de spuit alvast klaarleggen. Ook vandaag geen last van de hormonen, zo kan het dus ook, wat een opluchting zeg. Vanaf dinsdag echter ook de eisprong-remmer erbij, we zullen zien of ik dan nog steeds zo optimistisch ben. Maar tot die tijd ga ik het wel volhouden in elk geval.

Geplaatst

Hoi Olijfje! Ik had ook nooit last van de hormonen, erg fijn als dat niet is. Spuit ze!

Meis, zag dat je een dag voor mij je terugplaatsing had! Heb toch goede hoop als je nog niets gezien hebt hoor!

Mamapapa ook zo testen, spannend!

Hier gaat het redelijk, ben erg blij dat we dit al bereikt hebben. Heb wel beetje opbouwende buikpijn, heb ik slechte herinneringen aan van mijn miskramen. Misselijkheid is ook gezakt, maar kan ook komen door minder medicatie....nee de achtbaan waar we door moeten is echt nog niet voorbij, dat besef ik me nu heel goed. Ik blijf hopen dat we de eerste 12 weken goed doorkomen! Maar er zit een duiveltje in mijn hoofd!

Geplaatst

O ja Hope! Wij doen geen bloedtest, probeer zo min mogelijk te focussen ging vorige keer ook helemaal mis met bloedtesten! Ze deden om de paar dagen toen de waardes meten. Die stress wil ik niet meer, ik weet nu dat we kans hebben en wacht het af. We zijn realistisch dat we maar 50% kans hebben

Geplaatst

Hoi Sillie, dank je 't is weer gelukt. Iemand gaf hier ooit de tip te verdoven met een ijsklontje, die houden we erin. En een chocolaatje als beloning na afloop doet 't ook goed

Sterkte deze dagen. Elke mijlpaal is er één en je hebt de eerste gehaald, da's alvast een goed begin.

Geplaatst

Hy meiden!

Gisteren fm gehad,

Alles was oke.

7 blaasjes in totaal van perfecte grootte.

Toch moet ik vandaag terug gaan?

Geen uitleg aan de telefoon gekregen... iemand een idee hoe dit zou komen?

Ik hou jullie op de hoogte lieverds!

Liefs stephanie

Geplaatst

Hoi Stephanie, ik zou dat gewoon vragen als je er vandaag weer bent. Kan om van alles zijn. Wat is 'perfecte grootte'? Is dat 'zo groot als verwacht', of 'allemaal even groot', of 'bijna groot genoeg om te oogsten'? Als ze een bepaald formaat hebben, mag je Pregnyl of iets anders spuiten zodat je 36 uur later de eisprong krijgt en dat is dan het moment van punctie. Ik denk dat ze vandaag willen kijken of ze bij jou al dat formaat hebben (dan zou je al dinsdag punctie hebben). Maar nogmaals: er kunnen nog heel veel andere redenen zijn! Succes straks!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden