Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@acj1984 ik heb vanochtend de eerste injectie gezet jeej morgen de echo hopelijk is die nu wel goed zodat ik door mag gaan..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Zo punctie zit erop. Rechts kregen ze de eitjes niet heel makkelijk weg dus dat was echt heel erg pijnlijk. Daarna hebben ze een andere naald gepakt voor Links waar dus ook de meeste eitjes zaten. Die gingen er echt super snel en makkelijk uit.

Nu lekker op bank met kruik op mn buik en me laten verwennen door m'n moeder ☺.

manlief onderweg naar het erasmus om zijn deel te gaan doen. Hopelijk mooie bevruchtingen!

Geplaatst

Spannend tammy op naar goede bevruchtingen!! Nu lekker laten verwennen :-)

Geplaatst

He lieve meiden,

Na een maand pauze meld ik me ook weer een keer hier. We gaan weer beginnen met een cryo poging, de laatste cryo uit Icsi2. Morgen mag ik de pregnyl zetten, en dan hopelijk zondag de tp als hij goed ontdooit. Ik krijg een tp in eigen cyclus, dus behalve de pregnyl geen medicijnen of bollen die me gek kunnen maken.

Ik ga vandaag even bijlezen hier en dan de volgende x ook op jullie verhalen reageren. knuffels, sterkte en succes voor iedereen.

Geplaatst

Welkom Jessica. Hopelijk gaat het helemaal goed komen!

Mn man belde net en ze hebben 13 eitjes bij mij weggehaald en er waren ruim voldoende zaadcellen. Ze gaan ze allemaal injecteren en dan donderdag tussen 0900-1030 de uitslag.

Geplaatst

Spannend Tammy! Petje af!

Cerah hoe ga jij?

Ik heb vanochtend bloed laten prikken zat ik daar weer bijna te huilen. Zo ben ik helemaal niet.

Voelt zo stom om bloed te laten prikken voor iets wat zo duidelijk niet is maar ze willen m'n bloedwaarden weten...

Nogmaals dank voor jullie meelevende reacties.

Xxxx succes allemaal

Geplaatst

@tammy spannend!!

@amf wat snel dat je de eerste spuit al mag zetten. Ik moet nog beginnen met de pil. Duurt allemaal zo lang.. was ik nou maar 15 januari spontaan ongesteld geworden dan was ik al een stuk verder geweest.. ik zal eerst denk ik 21 dagen de pil moeten slikken voor ik mag beginnen met spuiten. Hoe ging het spuiten je af? Doe je het zelf of je partner?

Geplaatst

Pigster: heel veel sterkte meissie!!!

Langleve de hormonen en de emoties in dit traject. Maakt niet uit hoor die huilbuien, die horen er helaas bij.

veel sterkte meissie om deze zware klap te hoven te komen.

hele dikke knuf!!!

Acj: balen dat het nu toch weer zolang duurt. Hoop dat je snel ongi bent en dat je ook snel mag starten

Geplaatst

@acj1984 moest ook nu eerst aan de pil vond dat ook zo lang duren ;-) en tja dan duurt het 3 a 4 dagen tot dat ongesteldheid kwam.. En wachten kan dan lang duren ;-) ja heb de spuit gezet zelf , vorige keer durfde ik de eerste spuit niet te zetten vriendin van mij gedaan en de tweede dag toen wel zelf gedaan, nu dacht ik, ik moet het zelf doen en gelukt ;-)

Geplaatst
Welkom Jessica. Hopelijk gaat het helemaal goed komen!

Mn man belde net en ze hebben 13 eitjes bij mij weggehaald en er waren ruim voldoende zaadcellen. Ze gaan ze allemaal injecteren en dan donderdag tussen 0900-1030 de uitslag.

Hi dames,

@tammy wat fijn 13 eitjes WoW, waarom hoor je dat pas donderdag? Gaan jullie voor Blastocystes? En je hebt het plaatjes virus te pakken hihi, leuk he die wachtdagen.

@jessica welkom, je bent in goede handen hoor.

@pigster pieptraject he?

meis en Sillie gefeliciteerd jullie zijn gelukkig wel zwanger gebleven.

@de anderen, hoe gaat het met jullie? Lees met jullie mee hoor.

met ons gaat het redelijk, gisteren beide heel verdrietig, vandaag weer de boel opgepakt.

zit deze week in de vruchtbare periode, heel dubbel allemaal. Je wilt het los laten, maar toch zijn we beide aan het rekenen. Heel stom hoe we hier mee omgaan. Beide verstandige mensen, beide ook kijkend naar feiten percentages in ons werk en vrijwilligerswerk, en in dit traject staan we er heel anders in.

lieverds dikke knuff van mij liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie (43)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]ja![/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach (27)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster (39)[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]TP 1 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith (43)[/TD]

[TD]1eIVF aug

1e ICSI. Dec[/TD]

[TD]In lingerie<span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa (32)[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]transport 4 feb FM 5 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie (24)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]punctie 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir (33)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]echo 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis (41)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 1 of 3 feb[/TD]

[TD]ja[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]2e FM 2 feb[/TD]

[TD]TP 7 of 8 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]cryo ICSI-2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 8 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Mist iemand nog iets of klopt 'ie zo?

Geplaatst

Welkom Jessi! Hoeveel dagen oud is je cryootje? Fijn, zo’n natuurlijke cyclus.

Meis, gefeliciteerd!

Cerah, succes met de wachtdagen, zorg goed voor je toppertje ;-) Wanneer mag je testen?

Stephanie succes met de punctie morgen!

Tammy lekker bijkomen en genieten van de 13! Hoe krijg je het voor elkaar, hardlopen met een buik vol eitjes?!? Deed dat geen pijn?

Summerbeach succes met het lange wachten. Hoe was het om weer te werken?

AMF jij ook begonnen met spuiten, succes! Ga je daarna nog werken? Gaat dat goed? Ik vind ’s avonds spuiten best prima, kun je daarna meteen naar bed. Maar ’s morgens zie ik toch wel tegenop, hoe vergaat dat jou? En wat spuit je?

Madelin, had jij vandaag FM? Hoe ging ‘t?

Justmekir, houd je het wachten nog vol?

H&F en Pigster: steeds weer een confronterend stapje in het verwerkingsproces, bah, niet leuk. Veel sterkte.

Geplaatst

@olijfje_76

Ik spuit decapetyl die moet ik voor 12:00 er in doen ik werk niet ik was gastouder maar mijn mannetje heeft een baan aangeboden gekregen in het buitenland en in sept zijn we er heen gegaan 3 maanden visum dus 17 dec weer terug in nl, morgen gaat hij visum ophalen en gaat hij voor langere periode weg... mis het werken nu wel!! Maar goed misschien strakjes wel fijn dat ik niet hoef met alle hormonen in mijn lijf!, maar eerst morgen de echo hopelijk is die nu goed en kan ik verder spuiten met gonal f!!

Geplaatst

AMF, ik moest deca tussen 16u en 23u plaatsen.. Spannend dat je man tijdje weggaat... Maar misschien ben je het gewend?

H&F; Knap hoor van jullie! Ik hoop dat moeder natuur een verassing voor jullie in petto heeft :-)

Tammy; mooie score! Laat je lekker vertroetelen vandaag!

Geplaatst

Jessy; mooi in natuurlijke cyclus! Succes!

Vandaag even gewerkt valt mij nog wel tegen. Heb last van mijn buik weer gekregen en hoofdpijn ben echt nog niet fit!

ik heb nu afgesproken dat ik kijk hoe het gaat en anders naar huis ga.... Deels ziekteverlof nog.

ben nu ook bekaf en heb vanmiddag al even gelegen.

Wel fijn even afleiding!

ik heb weer wat meer last van pijn in mijn zij.... Hoop dat het weer afzakt..

Geplaatst

Thx allemaal komt goed hij is wel vaker weg geweest alleen nu zijn we waarschijnlijk langer uit elkaar maar wie weet als alles goed gaat dan kan ik zijn kant op over twee drie maandjes ;-) maar dat is natuurlijk even afwachten

Stephanie succes morgen met de punctie!

Mamapapa morgen testen succes en zal duimen!!

Geplaatst

@hope: ze gaan alle 13 op werken of hoe je het ook mag noemen, dan gaan ze de broedkas in en gaan echt pas donderdag weer voor het 1st kijken. Dus ze laten ze de komende dage volledig met rust. Dus vandaar dat we donderdag pas mee horen.

Ik voel me verder best ok, maar wel erg moe. Vanmiddag dan ook ff lekker 2 uurtjes op de bank geslapen. Nu nog steeds beetje duf. Morgen lekker de ochtend thuis werken en woensdag weer aan het werk. Gaat de tijd tenminste lekker snel.

@summerbeach: lekker rustig aan doen en heel goed naar je lichaam luisteren.

@olijfje: viel best mee hoor dat hardlopen haha. Ben wel wat meer gewend en moet dus gewoon de conditie op pijl houden. 12 april moeten we de 10km lopen tijdens de Rotterdam marathon (vorig jaar de hele gelopen). En na mn valpartij in december niet ik de spieren in mn knie weer sterker maken.

Geplaatst
[TABLE=class: grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie (43)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]ja![/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach (27)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster (39)[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]TP 1 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith (43)[/TD]

[TD]1eIVF aug

1e ICSI. Dec[/TD]

[TD]In lingerie<span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 2 feb[/TD]

[TD]TP 5 feb [/TD]

[TD]test 16 feb [/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa (32)[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]transport 4 feb FM 5 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie (24)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]punctie 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir (33)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP 30 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]echo 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis (41)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 1 of 3 feb[/TD]

[TD]ja[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]2e FM 2 feb[/TD]

[TD]TP 7 of 8 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]cryo ICSI-2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 8 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Mist iemand nog iets of klopt 'ie zo?

Heb mijn nieuwe datums erbij gezet, krijg alleen de kleurtjes niet op me tab

Geplaatst

@Tammy, mooie score! Fijn dat je het weer achter de rug hebt. Waarom mag jij eigenlijk op 16 feb testen, terwijl ik dat dan ook pas mag? Of hanteert mijn ziekenhuis een hele ruime marge? Ik heb gister de tp gehad.

@Stephanie, succes met de punctie. Hopelijk veel mooie eitjes en bevruchtingen.

@Mamapapa, spannend morgen testen. Ik duim voor je dat je een mooie positieve test in handen mag hebben.

@Pigster, even een hele dikke knuf voor jou. Het is ook allemaal *piep*.. Goed dat je er even op uit bent geweest, hoewel dat ook niet helemaal liep zoals je wilde. Afleiding is goed, maar soms wil je niets liever dan onder de dekens kruipen en een winterslaap houden of niet?

@Jessy welkom en succes deze poging!

@hope, lijkt me heel dubbel inderdaad. Is er voor jullie nog wel een kans op een spontane zwangerschap (als in dat er voldoende kwalitatief goede zaadcellen zijn)?

@olijfje, ik mag 16 feb testen.

@summerbeach, wat een knauw kan je lichaam krijgen van de hormonen en punctie he? Lekker rustig aan doen hoor en gewoon thuis blijven als het niet gaat (zeg ik wel heel makkelijk, maar heb zelf ook moeite met mij ziek te melden). Nog een weekje wachten voor jou dus. Succes!

Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, maar na 3 uur weer naar huis gegaan en mijn bed in gekropen.. De afgelopen dagen had ik thuis nauwelijks iets gedaan, dus het werken hakte er wel in terwijl ik helemaal geen zwaar fysiek werk heb. Heb nog steeds wat last van mijn eierstok, ook last van een snelle hartslag, druk op mijn borst en kortademigheid. Maar daarentegen helemaal geen gewichtstoename en koorts, dus ik weet het niet zo goed. Als ik me morgen nog zo voel bel ik voor de zekerheid even het ziekenhuis. Morgen blijf ik ook sowieso thuis van het werk, mijn lichaam maar even wat rust gunnen.

Alle spuiters, heel veel succes! Alle wachters, dikke knuf .. het is ook niet niks allemaal.

Geplaatst
@hope: ze gaan alle 13 op werken of hoe je het ook mag noemen, dan gaan ze de broedkas in en gaan echt pas donderdag weer voor het 1st kijken. Dus ze laten ze de komende dage volledig met rust. Dus vandaar dat we donderdag pas mee horen.

Ik voel me verder best ok, maar wel erg moe. Vanmiddag dan ook ff lekker 2 uurtjes op de bank geslapen. Nu nog steeds beetje duf. Morgen lekker de ochtend thuis werken en woensdag weer aan het werk. Gaat de tijd tenminste lekker snel.

@summerbeach: lekker rustig aan doen en heel goed naar je lichaam luisteren.

@olijfje: viel best mee hoor dat hardlopen haha. Ben wel wat meer gewend en moet dus gewoon de conditie op pijl houden. 12 april moeten we de 10km lopen tijdens de Rotterdam marathon (vorig jaar de hele gelopen). En na mn valpartij in december niet ik de spieren in mn knie weer sterker maken.

Ok, ieder zkh heeft dus zijn eigen beleid, bij ons werden ze iedere dag in de gaten gehouden, wij kregen ook het verloop te horen van deling etc.

spannend voor jullie. Hoop dat er een paar mooie bevruchtingen voor jullie bijzitten.

rust lekker uit.

xxx

Geplaatst

Tammy - Fijn dat je de punctie achter de rug hebt, heerlijk. Nu spannend afwachten

Stephanie - Heel veel succes morgen meid!

Jessi79 - Welkom, volgens mij zaten wij ook samen op het wachtbankje van december of niet, hopen dat we nu meer succes hebben.

Wow, wat hebben we een grote groep zeg, het is gewoon niet bij te houden joh, ik hoop dat we met net zo'n grote groep over kunnen naar een zwangerbankje!!!

Hope&Faith en Pigster, dikke knuffel in deze zware tijden meiden!

Ik ben vandaag inderdaad voor een 2e FM geweest, alles zag er op schema uit en zoals het hoorde. 1 eitje van 18mm en 1 van 10mm in mijn eigen cyclus, dus heerlijk, geen hormonen.

Vanavond moet ik pregnyl spuiten dus mijn wekker is gezet, dan mag ik die nare flesjes klaarzetten.

Aangezien de kansen zo klein zijn gaan we morgen ook zelf maar even klussen, je weet maar nooit en dan maandag de TP van onze cryo.

Geplaatst

@cerah: ik was er ook al verbaasd over hoor dat ik al zo snel mag testen. Had al gerekend op 14dg na de tp. Maar nu stond ook weer op het formulier vandaag voor het ustrogan schema (ofzoiets) hetzelfde. Dus we gaan daar dan maar vanuit.

jammer dat jeje nog steeds zo beroerd voelt. Neem lekker je rust.

@madelin: spannend voor jullie en zo snel al. Hoop dat het allemaal goed gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden