Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie (43)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]ja[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach (27)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster (39)[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah (27)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 29 jan[/TD]

[TD]TP 1 feb[/TD]

[TD]test 16 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith (43)[/TD]

[TD]1eIVF aug

1e ICSI. Dec[/TD]

[TD]In lingerie<span style=☺️">[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee, nog niet ;-)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 2 feb[/TD]

[TD]TP 5 feb[/TD]

[TD]test 16 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM 10 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa (32)[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje (38)[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]FM 7 feb, punctie 9 feb?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie (24)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 3 feb[/TD]

[TD]TP 6 feb[/TD]

[TD]test 19 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir (33)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP 30 jan[/TD]

[TD](overstim.)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]echo 11 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis (41)[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 1 feb[/TD]

[TD]ja[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin (34)[/TD]

[TD]1e IVF cryo[/TD]

[TD]2e FM 2 feb[/TD]

[TD]TP 9 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]UMC Utrecht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi79[/TD]

[TD]cryo ICSI-2[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 8 feb[/TD]

[TD][/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Stephanie, die is mooi binnen! Geniet ervan en succes met wachten.

Cerah, wat balen dat er geen cryo’s zijn. Daar hoop je toch wel op inderdaad. Dan moet deze het gewoon worden! Hoe voelt het tot nu toe?

Summerbeach, mag jij al testen…? Ik ben zo benieuwd!

Sillie en Meis, hoe gaat het? Lezen jullie nog mee? Of zitten jullie samen al op een uitgerekend-bankje?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@cerah: wat een domper iedereen dat ze helemaal niks kunnen invriezen. Heb je dit zware traject achter de rug en dan dit. Hoop echt voor je dat deze kanjer lekker warm blijft zitten.

@summerbeach: hoop echt voor je dat het zwangerschap kwaaltjes zijn! Ben benieuwd hoor wanneer je gaat testen.

@madelin: hopelijk ontdooien de cryo's goed en hebben jullie snel een tp.

@hope en pigster: hebben jullie de draad weer een beetje kunnen oppakken?

@olijfje: nog steeds geen last van de hormonen?

Hier alles lekker rustig, tussen de middag eindelijk weer eens een lekker rondje gewandeld. Wel heel koud, maar wel lekker in het zonnetje.

Op het werk nu ook niet zo druk meer, dus kan nu tussendoor weer wat andere dingetjes doen.

Geplaatst

Summerbeach durf je al...?

Cerah, Tammy en Stephanie hoe is 't met wachten?

Mamapapa, hoe is 't met je?

Tammy, nee geen last van hormonen, echt superfijn. Leve de 'natuurlijke' cyclus! Alleen een zware volle buik en een kleine actieradius.

Vanmorgen weer echo, er lijken vooralsnog 8 van de 18 follikels goed van formaat. Zit te wachten op telefoontje wat ik vanavond mag spuiten en hoe laat. Hopelijk alleen nog een shot Pregnyl en dan maandag punctie.

Geplaatst

Olijfje: ik lees nog mee hoor! Ben veels te benieuwd hoe het met jullie gaat en leef erg mee!

Wij hebben 25 feb de eerste echo, dan gaan ze kijken of er hartactie is en hoeveel hartjes er zijn.

Ik heb twee embryo's terug geplaatst gekregen.

Het blijft spannend, zit nog steeds te wachten. Het kan voor mij nog alle kanten opgaan. Eerst zien...dan geloven...

Cerah: wij hadden dat ook, 13 bevruchtingen.... Twee goede delingen en de rest kon niet ingevroren worden. Jammer hè, dat verwacht je niet.

Andere meiden succes met wachten en prikken!!!

Geplaatst

Ohhh nee summerbeach 😦

hoop echt dat het weg blijft. Sterkte!

@meis: spannend nog voor jullie. Dan duurt 25 feb ineens wel heel erg lang. Hoop voor jullie mooie hartactiviteit en mss zelfs wel 2.

@olijfje: ik snap dat je een vol gevoel hebt met 18 eitjes in je buik. Hopelijk maandag de punctie en dat ze mooie bevruchtingen komen.

Hier valt het wachten echt reuze mee. Merk wel dat ik sneller moe ben. Verder heleboel krapjes en soms vlagen van misselijkheid, maar goed dat kan ook van de ustrogan komen. Vanmiddag rondje wezen hardlopen, maar tempo echt een stuk lager dan normaal. Nu dus ook uitgeteld op de bank haha.

Wij zitten nog op de brief van het Erasmus te wachten. Ben echt benieuwd hoeveel er in de vriezer liggen.

Geplaatst

Cerah. Wat rot dat je geen cryo's hebt alle hoop op je buik nu!

Ik heb nooit de luxe mogen ervaren om cryo's te hebben dus ik snap wat je meemaakt

Sterkte xxx iedereen

Geplaatst

Summerbeach ben je de dag doorgekomen? Ik hoop dat je van iets anders buikpijn had.

Meis, aftellen naar 25 feb!

Tammy echt zo'n respect voor dat gehardloop van jou! Ik kan niet eens op normaal tempo lopen. Wanneer krijg je de brief? Jouw embryo's deelden zo snel dat ze vast goed de vriezer in konden.

Ik mag zo m'n laatste spuit, jieha

Het wordt een dubbele portie Decapeptyl, omdat ze bang zijn dat ik door Pregnyl teveel risico loop van overstimulatie (veel follikels, opgezette buik en o.b.v. bloeduitslag). Maandag punctie en met Valentijnsdag (!!!) TP. Als alles goed gaat natuurlijk, want zo ver zijn we nog lang niet.

AMF, jij bent ook aan 't spuiten, toch?

Pigster hoe is 't met je?

En H&F, ben je er nog, hoe is 't met jou?

Geplaatst

Heey meiden,

lees met jullie mee hoor, niet meer zo frequent, weer de draad aan het oppakken, dus veel internetten zit er niet meer bij.

summer, sterkte nog, tammy, cerah, Stephanie jullie zitten nu in de wachtweken, succes en sterkte, lekker broeden...

de anderen heel veel sterkte en succes met waar jullie nu in zitten.

dikke knuff van mij.

Liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

dames!

misch hoort dit niet in dit topic.

Maar ik heb gisteren van men liefste ventje het fertiliteits dagboek gekregen.

Had dit nog nooit gezien!

gisteren met veel goeie moed in gaan schrijven!

Lucht zeker eens op.

Zou ik zeker aanraden!

Deze is te vinden op bol.com

Met ons gaat het verder zeer goed.

de dagen kruipen voorbij, maar dat zal wel beter zijn vanaf ik terug ga werken.

liefs stephanie

Geplaatst

Hallo allemaal

@ olijfje ja ik ben ook aan het spuiten :-) dinsdag fm!

Jij succes morgen met de punctie!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@stephanie ik had het boek al eens zien liggen in zk Zwolle fijn dat het helpt!

@mamapapa sterkte vanaf wanneer mocht je testen? Zal voor je duimen dat ie toch is blijven zitten!

Geplaatst

@jessie79 vandaag tp succes!!

@madelin ook alvast succes voor morgen met de tp!

@acj1984 hoe is het met je?

Geplaatst

@AMF hier gaat het goed hoor. Het begint al wat te zeuren onder in m'n buik dus zal eerdaags ongesteld worden denk ik. Dinsdag de eerste fm dus? Ben benieuwd! Voel je je ook anders nu je met de hormonen bezig bent?

@mamapapa wanneer heb je meer duidelijkheid?

@olijfje wat fijn dat je weet wanneer de tp is! Kan je beginnen af te tellen. Succes alvast met de punctie!

Iedereen die een tp heeft, heel veel succes!

Grtzzzz

Geplaatst

@acj1984 mag je dan al spuiten of eerst aan de pil??

Merk nu dat ik moeër ben en voel van alles in me buik, Oja en hoofdpijn heb ik. spuiten valt mee de deca doet wat zeer met inspuiten dus die doe ik eerst en dan de gonal f daar voel ik niks van gelukkig ;-)

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik ben 1 jan weer begonnen met progynova voor een 3e cryo cyclus. (Na ICSI in 2011 waar met de eerste verse tp in 2012 een prachtige dochter is geboren)

27 jan is de tp geweest en officieel mag ik komende dinsdag testen........ Maar dat heb ik vrijdag en vandaag stiekum al gedaan 😁

En hij is positief !!!!!

Nu is het weer wachten en spanning of het allemaal goed zit. Maar de eerste grote stap is gemaakt!

Geplaatst

@mamapapa: balen dat het weer een negatieve test is 😯. Veel sterkte om dit een plekje te geven.

@olijfje: sterkte morgen met de punctie!

@madelin: Hoe is de tp gegaan of was dar morgen?

@hope: gelukkig pakken jullie de draad weer op en kan je het een plekje gaan geven. Blijft moeilijk.

@amf: bij mij hielp het heel erg om de deca langzaam te spuiten en idd daarna de genol. Die is een makkie daarna. En kreeg van hier de tip om de plek beetje te masseren erna.

@acj: nu mag je ook echt bijna gaan beginnen! Wordt deze keer maar snel ongi haha.

@daantje: gefeliciteerd! !! Leuk een brusje!

Geplaatst

@tammy masseer al in en haal de spuiten half uur voor prikken uit de koelkast maar helpt niet echt

@daantje gefeliciteerd!!

Geplaatst
@stephanie ik had het boek al eens zien liggen in zk Zwolle fijn dat het helpt!

@mamapapa sterkte vanaf wanneer mocht je testen? Zal voor je duimen dat ie toch is blijven zitten!

@AMF hier gaat het goed hoor. Het begint al wat te zeuren onder in m'n buik dus zal eerdaags ongesteld worden denk ik. Dinsdag de eerste fm dus? Ben benieuwd! Voel je je ook anders nu je met de hormonen bezig bent?

@mamapapa wanneer heb je meer duidelijkheid?

@olijfje wat fijn dat je weet wanneer de tp is! Kan je beginnen af te tellen. Succes alvast met de punctie!

Iedereen die een tp heeft, heel veel succes!

Grtzzzz

@mamapapa: balen dat het weer een negatieve test is 😯. Veel sterkte om dit een plekje te geven.

@olijfje: sterkte morgen met de punctie!

@madelin: Hoe is de tp gegaan of was dar morgen?

@hope: gelukkig pakken jullie de draad weer op en kan je het een plekje gaan geven. Blijft moeilijk.

@amf: bij mij hielp het heel erg om de deca langzaam te spuiten en idd daarna de genol. Die is een makkie daarna. En kreeg van hier de tip om de plek beetje te masseren erna.

@acj: nu mag je ook echt bijna gaan beginnen! Wordt deze keer maar snel ongi haha.

@daantje: gefeliciteerd! !! Leuk een brusje!

Ik mocht 3 febr testen.

Vandaag vreselijke buik en rugpijn.

Vanmorgen heel veel verlies witte afscheiding.

En net heel licht gaan vloeien.

Geplaatst

@mamapapa hopen dat het bij licht vloeien blijft en het toch allemaal goed gaat...

@summerbeachwat vreselijk balen! Sterkte!

@amf ik moet dan nog beginnen met de pil. Maar moet met Zwolle bellen als ik ongesteld ben en dan hoor ik ook wanneer de stopdag wordt vd pil en wanneer ik moet beginnen met spuiten. Ben zooo ongeduldig. Lees hier alle verhalen maar ik ben het minst ver zo te lezen.. ik wil zooo graag starten... :-/

Geplaatst

@acj1984:

Wij zijn ook al gestart in aug 2014.

Nu sinds enkele weken gaat het ook goed vooruit.

De hoop niet verliezen ! tkomt wel!

beter alles tip top in orde hebben dan achteraf problemen.

Wachten is zwaar, maar achteraf krijgt je iets prachtig in de plaats ;)

en zou je willen dat de tijd trager gaat ;)

liefs stephanie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden