Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Snowflower wat balen van de auto Hopelijk krijg je het terug van de verzekering. En nog 6 weken wachten, pfff jullie geduld wordt op de proef gesteld, zeg. Maar morgen gaan jullie er sowieso een leuke dag van maken, toch?

Cerah, mijn vriend wil niet... nog maar 1 nachtje, dat houd ik wel uit. En ik hoop dat ontzettende trek in pindasaus een goed teken is

Pigster wat fijn dat je een besluit genomen hebt! Zelf kreeg ik extra hoop en vertrouwen door het deze ICSI anders te doen dan de vorige. Ik hoop dat jouw lange protocol jou ook helpt om het vertrouwen weer te krijgen, al is het maar een beetje. En bedenk dat je je vanzelf weer anders voelt zodra er een TP in het vizier is, dan ben je weer 'in the game'. Dus nu mag je je nog even echt met hart en ziel en zonder schuldgevoel overgeven aan alle droefenis, dat moet toch z'n weg vinden... Dikke knuffel!

AMF, Rican en Emmiline, hoe gaat het wachten?

Tammy, hoe is 't met jou? Heb jij niet morgen ook weer iets...?

Geplaatst

Ha meiden,

Ik sluit me bij jullie aan. Vandaag eerste echo gehad, iets meer dan wk begonnen met de deca en gonal f en waren aan beide eierstokken genoeg eitjes te zien. Maar ze zijn nog niet groot genoeg. Aanstaande vrijdag weer opnieuw voor echo. Zo spannend allemaal.

Voor jullie ook spannend sommige zitten in de wacht weken.

Gr m

Geplaatst

Hier weer eens een berichtje.

lees wel met jullie mee hoor, maar haf even een kleine pauze. Morgen heb ik weer de 1ste echo, dan moet ik met lh strips kijken wanneer mn vruchtbare dagen zijn en dan krijgen we een cryo tp in mn natuurlijke cyclus.

Lees dat er weer een hoop gebeurt is.

@olijfje: morgen spannende dag! Ik houd t forum morgen wel even extra in de gaten hoor.

@pigster: super hoor dat jullie toch nog doorgaan met de laatste icsi. Hopelijk geldt bij jullie: safe the best for last 😀.

@snowflower: wat balen voor jullie. Jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld. Hoop dat het lange wachten beloond wordt.

@sunitha: sterkte voor jullie!

@De rest: succes en sterkte met spuiten en wachten

Geplaatst

Hoi Sunitha, succes!

Tammy ook, met de echo! Ben je weer fijn hormoonvrij en klaar voor de volgende ronde?

Snowflower ook succes vandaag.

Hier goed nieuws!!!! Zin in pindasaus is dus een goed teken

Dit is 'm:

[ATTACH]6037[/ATTACH]

We moeten nog wel zo een bloedtest voordat het officieel is.

Geplaatst

Wow!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Duidelijk

Snowflower en tammy succes vandaag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Yeahhhhh over duidelijk olijfje! Gefeliciteerd! !!

Ik zit in de wachtkamer en verveel me haha.

Ik ga me nu wel een beetje alleen voelen hoor. Ben echt de enige die negatief getest had in feb :(. Gun het iedereen natuurlijk heel erg hoor. Hopelijk dat het bij ons ook gaat lukken in een natuurlijke cyclus.

Geplaatst

ha tammy, ik snap he gevoel vd wachtkamer. Ook al zitten wij in onze eerste icsi behandeling. Soms lijkt het net of iedereen zwanger is of wordt en het bij jezelf zolang duurt. Maar houdt moet.

Wij hebben vrijdag tweede echo kijken of de eitjes nog gegroeid zijn hoop vanwel dan is snel de punctie ben zo benieuwd hoeveel eitjes er zijn en wat ze gaan doen of ze delen.

Geplaatst

Ik weet het hoor, maar jullie kennen allemaal het gevoel wel.

Vanmorgen de echo gehad en alles was mooi rustig en de nieuwe cyclus was alweer netjes begonnen. Ik moet vanaf vrijdag morgen beginnen met de lh strips. Na de echo nog uitleg gekregen hoe het nu verder gaat en meteen even een gezellig gesprek gehad met de verpleegkundige. Moet zeggen dat ik wel even prettig vond, even met iemand een gesprek die snapt hoe alles in zn werk gaat en die niet eerst 100 vragen moet stellen en dan nog niet snapt hoe het werkt.

We hebben ook niks meer tegen de familie enzo gezegd, ff geen zin in hoor. Wij gaan rustig verder en doen het nu samen. Moet zeggen dat dat me wel een hoop rust geeft.

Geplaatst

We hebben de eerste uitslagen binnen, alles zag er goed uit behalve de bloeduitslagen. Hormoonwaarden waren verhoogd passend bij Klinefelter. Voor ons eigenlijk alleen nog maar formaliteit dat DNA onderzoek. 29 April krijgen we daar pas de uitslag van. Maar goed nu weten we wel waar we aan toe zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden