Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank allemaal!

Ik heb echt totaal geen idee, hoop t natuurlijk heel erg.....voor iedereen natuurlijk.

We gaan het zien, nog 2 nachtjes slapen

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tammy ik ga heel hard voor een positieve uitslag duimen. Wel heel knap dat je de dagen afwacht om te testen en niet eerder test.

Mn vriend was vandaag niet in orde. Overgeven op het werk. Ik hoop zo dat hij geen griep/koorts krijgt nu we zo dichtbij de punctie zitten.. :-/

Geplaatst

Ha meiden

Vannacht weer gewerkt en gelijk ongesteld geworden.. niet echt krampen gehad gelukkig. Ik ga lekker slapen fijne dag en ben benieuwd tammy.

Jij succes acj

Geplaatst

Hoi hoi.

Net de echo gehad. 12 grote eiblaasjes en wat kleintjes. Grootste is 14mm en moet zondag weer heen. Afgelopen dinsdag was de grootste 10m. zondag hoor ik waarschijnlijk wanneer de punctie is.

Geplaatst

Hoi acj1984

Wat fijn dat ze zo goed groeien zelfde als bij mij 😊 ik had toen zondag laatste echo s avonds alleen deca en ovitrelle en di punctie ga er maar vanuit dat jij ook volgende wk punctie hebt.. dan wachten op dat telefoontje en dan hopen dat je kan cryo lekker warm in je buik zit..

Geplaatst

@acj: wat super goed! Geef je vriend maar een flinke dosis paracetamol! Ziek zijn maakt niks uit, zolang hij maar geen koorts krijgt/ heeft. Koorts schijnt heel erg slecht te zijn voor het zaad. Ik denk idd dat je di of woe de punctie hebt. Veel succes, komt nu echt dichtbij!

@sunitha: nou dan heb je de ongi ook maar meteen gehad, gelukkig weer wezen werken. Meteen wat afleiding.

Hier nog steeds same old story, vanmiddag test kopen en dan vanavond maar de 1ste keer testen. Geloof dat ik u meer zenuwen door mn lijf heb gaan dan krampen of steken haha. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Geplaatst

@ACJ ik heb net in het maart/april topic gevraagd hoe de echo was maar lees hier het antwoord al. Mooi op schema dus! Heb je al last van de follikels? Balen dat je vriend niet lekker is. Zodra hij verhoging voelt opkomen zou ik hem consequent elke 8 uur volstoppen met paracetamol. 1x koorts betekent in Zwolle meteen 3 maand pauze, en daar zit je nu niet op te wachten.

@Tammy succes met testen!

Geplaatst

@jessi79 o echt waar dan moet je echt drie maanden wachten!! Betekend dat ook dat een punctie niet door kan gaan???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Oeps sorry dames. Ik laat jullie wel lekker wachten hè 😉

Kom echt online als ik nieuws heb, goed of slecht natuurlijk.

@acj: die 3 mnd wachten is voor de cyclus van de man. Na 3 mnd is de gehele zaadproductie een keer door verse vervangen, die de slechte van de koorts zijn dan allemaal weer fris en fruitig. Dus volproppen met para's die man! 💊 😆

Geplaatst

Spannend Tammy!

Het gaat nu echt hard voor mn gevoel. Ben heel benieuwd hoe hard het laatste stukje gaat.

Voel wel steeds meer druk onderin als ik ga zitten. Maar heb er vind het nog niet heel erg.

Sunitha dan ging het op het laatst wel heel snel! Bij mij was het 4 mm gegroeid in 3 dagen tijd. Vind het wel heel spannend allemaal hoor!

Geplaatst

Nou dames.....Helaas 😢 heel erg negatief. Ik had 2 testen gehaald, dus voor de zekerheid gaan we zondagochtend nog een keer testen. Als ik dan nog niet ongi ben.

Baal er deze keer echt heel erg van 😢😢😢. Had het echt t gevoel dat het goed zat.

Geen goed begin van t weekend, helaas.

Geplaatst

Aah tammy dat is inderdaad geen leuk nieuws. Wens je veel sterkte..de moed niet opgeven 🌷

Vandaag echo gehad om te kijken hoever we zijn met mijn eisprong. Alles gaat zoals het moet gaan. Maandag opnieuw een echo en dan kunnen we als het goed is een planning maken voor de terugplaatsing. Gynaecoloog en ik zelf denken dat het zaterdag of zondag word maar maandag weten we het zeker 😊

Geplaatst

Dank jullie wel dames. Denk dat ik straks maar eens een lekkere borrel ga nemen.

@justmekir: spannend hoor. Veel succes maandag!

Ik ga denk ik vragen om een tp te doen met otrivelle ipv die lh strips. Maar mss eerst ff een mandje rust. Ff alles weer op orde krijgen enzo. Al wil ik t zo graag.

Geplaatst

Haha Ik weet t dames, maar denk echt niet dat er nog verandering in gaat komen hoor. Morgen 2wk na de tp, dus dan zou t al goed moeten zijn....ook al is t avondurine.

We gaan t wel zien. Dank allemaal voor de lieve berichtje! !! 😚

Geplaatst

@tammy hoe gaat het?

@jessi spannend zondag je echo.. ben benieuwd wanneer de punctie is.

Afgelopen nacht hele erge krampen gehad vanmorgen ook. Helaas heb ik dat elke maand dus dat is niks nieuws maar nu was extra erg.. naproxen en pcm zijn mijn beste vriendjes op het moment.. mijn aanstaande vindt het best moeilijk hij vindt het echt tegen vallen.. vooral omdat we niet zwanger zijn en geen cryo s meer over hebben. Op naar poging twee zie er best tegen op

Geplaatst

@sunitha ja is natuurlijk erg jammer dat je geen cryo's hebt zijn toch je kansen zo zag ik dat wel. Ja ik had ook zo'n krampen niet fijn, maar positief blijven en op naar de volgende ronde hopelijk hebben we dan meer geluk en is het ons dan gegeven!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@sunitha: dat had ik toen ook na de 1ste ronde. Vreselijk hevitige steken en krampen, denk dat het ook te maken heeft met de bolletjes. Doe lekker rustig aan en laat je maar verwennen door je aanstaande!

En kan me voorstellen dat je opziet tegen de 2de poging. Maar 1st jullie grote dag!👰 Wanneer is jullie grote dag???

Hier gaat het wel weer redelijk hoor. Vanacht erg rot geslapen, veel wakker enzo. Vanmorgen nog een kleine huilbui, daarna maar naar de ikea geweest 😀 En alleen een bloempot gekocht 😂.

Dus wel vermaakt hoor, maar blijft gewoon balen.

Succes voor de rest! En goed weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden