Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank jullie wel 😊

@tammy fijn dat je menstruatie op gang is gekomen. Weet je wel waar je aan toe bent toch?

Ik had deze uitslag nooit durven dromen.. Maar vooral hoop blijven houden allemaal. Wij zijn er ook nog niet..

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo 👋 allemaal, Vandaag terugplaatsing gehad van een cryo. Helaas maar een 3 cellige maar zonder beschadigingen. Viel allemaal reuze mee. Weet iemand ook of ik nu kan beginnen met de utrogestan. Ben het vergeten te vragen

Geplaatst
Ik had het verkeerd getypt. Het waren 22 eicellen alleen weten ze niet hoeveel daar rijp van zijn dat horen we morgen.

Goeie score..hopen dat er veel bevrucht worden

Geplaatst

Justmekir Ik moest daar gisteren al mee beginnen en heb dinsdag de terugplaatsing.. bij mij zijn na 20 bevruchte eitjes 11 over gebleven. Hoe was de terugplaatsing? Voel je daar wat van?

Geplaatst
Justmekir Ik moest daar gisteren al mee beginnen en heb dinsdag de terugplaatsing.. bij mij zijn na 20 bevruchte eitjes 11 over gebleven. Hoe was de terugplaatsing? Voel je daar wat van?

Fantastisch nieuws! Terugplaatsing ging prima. Uur rijden naar Zwolle voor maar 10 min werk haha.. Niets van gevoeld😉 nu 12 dagen plaats nemen op het wachtbankje.. Wanneer is jou terugplaatsing?? Ben maar begonnen met utrogestan..

Geplaatst

Hi Moes, voor een nieuwkomer hebben we het in onze woonplaats en de dorpen het heel goed gedaan.

Ben nu ook met acupunctuur bezig, hoop dat dit helpt.

Hoop dat je je kinderwens in vervulling kunt brengen, denk nog vaak aan je en de andere meiden.

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

Hoi hoi,

Het is idd een mooie score maar nog steeds buikpijn :-( ik hoop dat er niets aan de hand is en de terugplaatsing door kan gaan morgen. Komt vast door de hoeveelheid eiblaasjes die weg gehaald zijn. Leef vanaf zaterdag al de hele dag op paracetamols En lig met een warme kruik op de bank.

Iemand dit ook gehad?

Geplaatst

@ACJ vervelend dat je nog buikpijn hebt, maar met zoveel follikels is dat wel normaal hoor volgens mij. Ik had de vorige keer 21 follikels en lag ook echt een dag of drie op de bank met buikpijn. Tandenpoetsen of een broodje smeren ging dan net, en daarna meteen weer liggen. Héél veel drinken (2 a 3 liter), rusten en veel eiwitten eten, dan komt het vast goed.

Geplaatst

Lieve dames.

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ik heb een pauze genomen van 4 maanden. Eind juni ga ik er weer tegen aan! Ik voel me herboren zonder al die medicatie hahahaha. Al die hormonen hadden me knettergek gemaakt. Succes allemaal.

Ohja en deze maand een spontane menstruatie die is opgetreden. Daar mocht ik echt van dromen.

Geplaatst

Welkom terug mamapapa. Het is ook niet niks wat je allemaal in je lichaam krijgt. Goed van je dat je een rust periode in gelast hebt. Zou het zelf niet kunnen..

Geplaatst

Net de terugplaatsing gehad en we hadden een top uitslag. van de 11 bevruchte eicellen maar liefst 9 embryo's met 8 celdeling! 2 worden morgen nog bekeken of ze ingevroren worden. Daar krijgen we een brief over. De arts legde uit dat ze ook wel embryo's met 3 of 4 celdeling terug plaatsen maar hoe meer celdeling hoe groter de kans van slagen. Ik begreep dat een embryo met 8 celdeling het maximale is? Nu lekker op de bank en hopen dat de wachtweken snel voorbij gaan :-D

Geplaatst
Net de terugplaatsing gehad en we hadden een top uitslag. van de 11 bevruchte eicellen maar liefst 9 embryo's met 8 celdeling! 2 worden morgen nog bekeken of ze ingevroren worden. Daar krijgen we een brief over. De arts legde uit dat ze ook wel embryo's met 3 of 4 celdeling terug plaatsen maar hoe meer celdeling hoe groter de kans van slagen. Ik begreep dat een embryo met 8 celdeling het maximale is? Nu lekker op de bank en hopen dat de wachtweken snel voorbij gaan :-D

Zo dat is een mooie score.. Hoop zo dat tie blijft plakken. Probeer om afleiding te zoeken zodat de dagen toch wat sneller voorgaan. Ikzelf vind het erg zwaar die wachtweken. En ben erg blij dat ik gewoon kan werken. Alhoewel het savonds weer lastig is om er niet over na te denken... Succes

Geplaatst

Justmekir ga ik zeker doen. Donderdag weer werken als het goed is, mits de buikpijn weg is.. wat apart dat jij al na 12 dgn mag testen. Bij ons zeiden ze over 14 dgn. Had jij trouwens nog embryo's die ingevroren konden worden?

Geplaatst
Justmekir ga ik zeker doen. Donderdag weer werken als het goed is, mits de buikpijn weg is.. wat apart dat jij al na 12 dgn mag testen. Bij ons zeiden ze over 14 dgn. Had jij trouwens nog embryo's die ingevroren konden worden?

ACJ1984 even lekker rustig aan doen kan geen kwaad. Ik heb een cryo terugplaatsing gehad. Overstimulatie gehad na de punctie..Van de 9 ingevroren embryo's hebben ze er uiteindelijk 7 moeten ontdooien. En nummer 7 zit nu lekker warm bij mij..omdat het een cryo is en deze al 4 dagen oud was v oor dat tie ingevroren was kan ik na 12 dagen testen. Zoals ik lees is de pregnyl na 10 dagen uit je lichaam dus zou misschien eerder kunnen testen :-D maar als ik het vol hou doe ik het pas de 10 ;-)

Geplaatst

Ha acj

Zoo wat een score😊😊hoop dat wij volgende keer ook meer geluk hebben.

Ik had toen ook een 8 cellige die terug geplaatst is. Hopen dat deze blijft zitten spannend.

Denk ook aan de andere meiden

Geplaatst

Acj 8 cellig is niet max ligt er aan wanneer zh hem terug plaatst. Want meestal als een cryo ingevroren en is hij wordt ontdooid dan moet die daarna verder delen als je dan al een 8cellige hebt deelt die dus verder😊

Geplaatst

Ik begreep het idd.. je hebt er ook geen invloed oP en je moet en kan niets anders doen dan afwachten.

Heb gisterennacht en afgelopen nacht ontzettend veel last van brandend maagzuur gehad en buikpijn houdt nog steeds aan als ik op moet staan en het draaien in bed. Net maar even Rennies gehaald. Hopelijk ben ik er snel vanaf.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Geplaatst

Je lichaam zou je behoorlijk voor de gek kunnen houden door de medicatie.. proberen afleiding te zoeken en niet teveel aan te denken anders maak je jezelf helemaal gek. Ik zie de wachtdagen nog niet als heel zwaar juist omdat het nog zover weg is. Ik mag 15 april pas testen en denk dat ik de laatste wacht week zwaar zal hebben en ongeduldig zal worden. Vandaag gaat het al een stuk beter en hoop morgen te kunnen werken. Volgende week donderdag ga ik met een vriendin naar een masseuse en het weekend van 10 april met mn mannetje een weekendje naar Rotterdam en andere dagen werken. Zo gaan de dagen vast snel voorbij!

Geplaatst

@acj ik vind die wachtweken het ergste van het hele traject. Fijn dat je afleiding hebt! Wij gaan de week na de tp ook een weekend weg met vrienden, ook lekker afleiding.

@justmekir sterkte de komende week. Gebruik je de vieze bollen ook? Daar kun je echt alle zwangerschapssymtomen van krijgen die er zijn, dat maakte mij altijd gek in de wachtweken.

@allen ik heb net de punctie gehad, 12 follikels geoogst en 9 eicellen gevonden. Morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn.

Geplaatst

@acj ik vind het verschrikkelijk. Ben wel gewoon aan het werk. Maar op momenten dat het rustig is ja dan begint het weer te spoken.

@jessi ja gebruik die vieze bollen. Maar ja als het helpt dan wil ik ze graag gebruiken. Gebruik ook compleet mama en tarwekiemolie om de innesteling te bevorderen. Baat het niet dan schaat het niet;-). Hoop dat je een mooie score hebt qua bevruchting. Zal voor je duimen 👍

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden