Yasmine2009 Geplaatst 14 Augustus, 2015 Geplaatst 14 Augustus, 2015 Penny wanneer heb je eerste echo? Quote
Penny79 Geplaatst 14 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2015 Hi meiden, As dinsdag met zeven weken als het goed is. Quote
Sillie Geplaatst 14 Augustus, 2015 Geplaatst 14 Augustus, 2015 Succes dinsdag Penny! Yasmine, wij hebben 27 aug eerste echo met 8 weken ik durf niet eerder. Moet zeggen dat deze keer de misselijkheid en de moeheid mij compleet plat hebben gelegd. Wat voel ik me beroerd echt niet normaal hoor. Ik kan werkelijk niets meer. Zo erg heb ik het de vorige keren niet ervaren. En jaja ik weet het ik mag niet klagen, dat wil ik ook zeker niet. Maar ik kan het aan niemand kwijt en voel me echt een hoopje ellende Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Penny79 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2015 Oh Sillie, wat vervelend! Jullie willen het jullie familie nog niet vertellen? Bij ons weten ze het al en ook de vrienden die van de behandeling afwisten. Mocht het fout gaan, dan weten ze dat ook, daar heb ik geen moeite meer mee. Dan begrijpen ze je ook beter...dan dat je niets vertelt. Ondersteunt je man je een beetje? Ik voel juist minder dan bij mijn vorige zwangerschap, wat op zich natuurlijk prettig is, maar mij ook een beetje zorgen maakt...ik ben wel heel moe en heb duidelijk meer honger, maar voel dit keer in mijn buik duidelijk minder, maar de vorige keer waren mijn eierstokken van de stimulatie ook erg opgezwollen waardoor ik dus steken had...een vriendin van mij die gewoon zwanger geworden is, die zei dat zij in het begin ook niet veel voelde, zeker niet bij de tweede, dus ik ga er toch gewoon maar vanuit dat het goed gaat. Ik menstrueer niet, dus dat is zoiezo een goed teken! Dinsdag weten we meer. Quote
Sillie Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Dank voor je reactie Penny! Nou pfff het mag ook nooit meezitten. Vanochtend bloedverlies ben ook wat minder misselijk sinds vannacht, heel mijn lijf zegt dat het fout zit. Zo herkenbaar van vorige keren. Zo maar verloskundige bellen, heb echt geen zin om het hele weekend in onzekerheid te zitten Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Yasmine2009 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Hoi Sillie, wat vervelend maar probeer positief te blijven, hou de moed in. Misschien is er helemaal niks aan de hand. Quote
Sillie Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Verloskundige gebeld, ze probeert vandaag of morgen even tijd vrij te maken voor een echo. Inmiddels ook redelijk buikpijn, hou mn hart vast! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Penny79 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2015 Oh sillie! En je voelde de laatste dagen zoveel! Bloedverlies hoeft niet alles te zeggen hoor! Fijn dat je zo snel bij de verloskundige langs mag! Ik duim voor je dat alles goed is!!! Quote
Sillie Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Dankje Penny Tegen verwachting in toch een kloppend hartje! Ze zag ook wat bloed zitten, maar blijft dus afwachten. Niet geheel hopeloos dus! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Penny79 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2015 Sillie, wat fijn!!! Quote
Sillie Geplaatst 16 Augustus, 2015 Geplaatst 16 Augustus, 2015 Ja zeker fijn dat hadden we niet verwacht. Heb wel nog steeds bloedverlies en buikpijn. Verloskundige zei dat het alle kanten op kan gaan. Vind het moeilijk, vorige keer hadden we ook een kloppend hartje geen bloedverlies en met 10 wkn miskraam pffff dit maakt het niet makkelijker. Ben nog steeds goed ziek dus laten we dat maar als positief zien. Hoe gaat het met jullie verder Penny en Yasmine? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
DeeDee Geplaatst 16 Augustus, 2015 Geplaatst 16 Augustus, 2015 Oh Sillie ik wordt plaatsvervangend misselijk pfffff. Ik ga de goede kant voor je op duimen. Weet van vriendinnen dat bloedverlies niet gelijk slecht hoeft te zijn.Maar je zal flink in de stress zitten. Probeer dingen te vinden om je gedachten te verzetten, dat is het enige wat bij mij helpt. Quote
Sillie Geplaatst 17 Augustus, 2015 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Hoi DeeDee, ja behoorlijk stress hier. Hoe is het met jou? Lief je berichtje! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 17 Augustus, 2015 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Penny veel succes morgen! Ga hard voor je duimen! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Yasmine2009 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Hoi sillie, positief blijven gaat goed komen. met mij gaat goed voel niet echt een verschil nog geen kwaaltjes, 7 september eerste echo, dat word spannend. en wanneer heb jij weer een echo? Quote
Yasmine2009 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Hoi Penny succes morgen, hopelijk zit alles goed. Quote
Penny79 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 Augustus, 2015 Hi meiden, ik denk dat het morgen wel goed zit. Ik ben sinds zaterdagnacht misselijk en heb maar af en toe een kleine pauze daarvan. Quote
Sillie Geplaatst 17 Augustus, 2015 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Hoi Yasmine, spannend 7 september. Ben je dan 8 weken? Wat duurt dat wachten toch lang he? Als de bloeding niet erger werd krijg ik 27 augustus de geplande echo. Dan kunnen we in ieder geval zien of het ook goed is gegroeid, hoop dat ik de echo haal blijft erg dubbel met deze buikpijn en bloed. Bah bah, maar goed ik ben zo ziek dat ik me niet voor kan stellen dat mijn hcg nu aan het zakken is of zo. Hou er gewoon de moed in hoe moeilijk ook. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 18 Augustus, 2015 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Penny, heb je goed nieuws???? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Yasmine2009 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Hoi sillie het zal vast goed komen 27 augustus. En je ziek voelen is ook goed teken. 7 september duurt nog ff. Quote
Penny79 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 Augustus, 2015 Hi meiden, We hebben vandaag het kloppende hartje gezien en alles zag er goed uit!! Nu een gyn in Nederland zoeken! Quote
Sillie Geplaatst 18 Augustus, 2015 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Aaahhhhh yessssss! Super Penny!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
sunitha.27 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Ha meiden Gefeliciteerd Sillie het is een hele zware eerste periode in de zw geweest maar lees nu bij jullie ook ik loop Gelukkig in fijn zh waar ik werk en mag altijd bellen en komen dat geeft rust. Morgen 12 wk echo altijd weer spannend. Meiden zet hem op denk aan jullie Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Penny79 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2015 Hi sillie, Bedankt! Hoe gaat het nu bij jou? Quote
Sillie Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Hoi Sunitha, ja ik heb met je mee gelezen. Geen fijne start, veel succes morgen laat maar weten hoe het was! Hoi Penny, tja veel buikpijn bloedverlies moe moe moe misselijk X 10000 dus hoop dat het nog goed zit. Tijd uitzitten tot volgende week donderdag. Moet mezelf vooruit slepen, handig met zo'n bezige peuter. Heb jij ook zo'n last van dat je door de misselijkheid geen drinken wegkrijgt? Zit nu tegen een blaasontsteking aan en doe echt mijn best maar jeeetje wat staat drinken tegen zeg ongeacht wat. Mijn mvm containers zijn aardig leeg nog nu Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.