Ga naar inhoud

Uitgerekend april/ mei 2016


Penny79

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 422
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hi meiden,

 

voel momenteel niet zoveel. Af en toe een vlaagje misselijkheid, meer honger, moe en gespannen borsten. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap, na 4x icsi, zat ik enorm de dagen af te tellen ( en had eerst wekelijkse echo's) en was heel bang dat het fout zou gaan. Dit keer probeer ik meer vertrouwen in mijn lichaam te hebben, maar een bevestiging is altijd toch wel heel fijn...😉

 

voelen jullie dagelijks wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ga me voorzichtig hier aansluiten. Omdat niemand het nog weet toch behoefte om te delen.

 

Deedee ik duim voor je meid, lastig dat het zo gaat nu die onzekerheid bah bah!

 

Penny, heb morgen ook moeders voor moeders intake in de hoop dat ik ook een steentje bij kan dragen om anderen te helpen. Deze keer heel fijn geen medicatie waardoor in vergelijking met andere keren de misselijkheid en pijntjes echt anders en veel minder zijn. 27 augustus de eerste echo, pffffff duurt dat lang zeg. Ben zo blij dat de wachtweken ons nu bespaart zijn gebleven maar goed er blijven er nog 7 angstige weekjes over. Wat zijn mensen toch gezegend als alles vanzelf gaat zeg. Blijft slopend zo. Maar goed ben erg dankbaar dat we weer een goede kans maken nu!!!

 

Sterkte dames!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sillie,

 

Ja scheelt waarschijnlijk weinig, ik ben ook benieuwd hoe ze bij mij gaan rekenen, daar kan gezien de behandeling wel een weekje tussen zitten..

 

Ik ben maar een keer eerder zwanger geweest en daarvan loopt het resultaat nu rond. Ik was toen ook zo bang, had toen wel bijna wekelijkse echo's om mij gerust te stellen..

Nu probeer ik vertrouwen in mijn lichaam te hebben en de kleine signalen als geruststelling te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastige weken zijn dit, ja bij mij loopt één van de vorige ook rond gelukkig dat geeft wel echt een goed gevoel. Wij zijn echt al gelukkig geprijst met deze wondertjes! Ik gun ze alleen zo graag een broertje of zusje

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden

Beide gefeliciteerd.

Ik snap jullie onzekerheid heel goed ik ben nu bijna 11 wk zwanger ook via icsi. Wij hebben heel veel zorgen in het begin gehad overstimulatie waarschijnlijk tweeling zw en eerste wk bloedverlies. Nu op 11 wk en idd had ik elke wk een echo afgelopen donderdag nog een echo gehad kindje trekt zich nergens wat van aan😊 is heel druk en doet het Tot nu toe goed.

Ik hoop dat bij jullie ook alles goed mag gaan. Ik ben nog op sommige momenten nog steeds bang maar als ik dan het kindje zie is dat weg. Veel succes

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sunitha,

 

Bedankt!

 

Ik weet van de vorige keer dat je altijd wel een bepaalde mate van angst hebt dat het fout gaat, maar het belangrijkste is dat dat niet overheerst en dat je geniet van dat bijzondere gevoel dat er een kindje in je buik groeit!😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Sunitha, ja heb met je mee gelezen. Geen makkelijke tijd voor jullie hopen dat nu alles goedkomt dat moet nu bijna wel toch?

Hier moe moe moe misselijk moe moe moe haha goed teken. Inzamelen voor moeders voor moeders, jammer dat die kannen zo ruiken krijg het haast niet voor elkaar zonder kokhalzen bah bah! Alles voor het goede doel, ben ook blij dat wij daar mee geholpen waren.

 

Penny hoe gaat het met jou?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sillie,

 

Ben ook moe moe moe, hongerig, slaap slecht en moet vier keer per nacht naar toilet (goed voor moeder voor moeder)...mijn zoon stoeit momenteel graag, ook met mij en dat is best pijnlijk met de gevoeligheid vanmijn borsten...au au au! Soms een beetje misselijk. Met name als er teveel tijd tussen het eten zit of ik teveel zoetigheid eet, anders gaat het wel.

 

Ik ben voorlopig nog aan de medicatie: utrogestan en prednisolon...

 

Ik doe die kannen altijd snel open en dicht en houd mijn adem in...dat helpt..😄

 

Volgende week heb ik mijn echo. Spannend! Jij moet nog een weekje langer wachten, he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik met 8 weken op 27 augustus ik durf niet eerder. Vorige keer ook kloppend hartje enz. daar wordt he enthousiast van en toen ging het nog mis, ben echt zooooo bang. Moeilijk loslaten

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik had een vraagje wanneer heb jij je test gedaan?

ben nieuwsgierig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind vooral het misselijk zijn erg overheersend en vervelend maar god ben blij en gezegend dat ik het ben!!! Ja ik heb 27 augustus echo ik durf niet eerder en wilde eigenlijk later omdat wij de NIPT test laten doen moeten we wel eerst 2 echo's doen om zeker te weten dat alles goed is en groeit. Welke dag heb jij de echo ook alweer Penny? Ga voor je duimen! Hoop dat je een leuke foto krijgt (en hier post natuurlijk) al is het nog maar een klein boontje

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden