DeeDee Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Jaaaaa Penny! Super!!!! Gefeliciteerd meid Sillie wat killing zeg! Hoop echt dat het allemaal goed zit. Willen ze geen HCG prikken en dan over een paar dagen weer, weet je iig of die goed verdubbeld. Geeft misschien toch wat meer zekerheid. Quote
sunitha.27 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Ha Sillie Ik laat het weten morgen. Ben je onderbehandeling van het zh of vk? Anders gewoon bellen idd hcg laten prikken of nog een echo stelt jou dan misschien ook gerust. Ik heb de eerste 4wk ook bloedverlies gehad en overstimulatie waarschijnlijk kwam het bij mij omdat het een tweeling was, en is vanzelf over gegaan. Alleen had ik geen buikpijn heb je krampen? Of alleen zwaar gevoel? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Yasmine2009 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Heey penny Wat goed dat het zoo goed nieuws ik ben blij voor je. Quote
Penny79 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2015 Hi meiden, bedankt! Wij zijn er ook erg blij mee! @sillie: nee, heb geen moeite met drinken, heb namelijk continue dorst...wel moeite met eten. Enerzijds hongerig, anderszijds kan ik per keer minder op, zit snel vol... Quote
sunitha.27 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Ha Sillie Alles was goed kindje is helemaal compleet. Kindje was erg druk maagje en blaasje zitten vol echt bijzonder. Hoest met jullie meiden?? En met jou Sillie? ? Denk veel aan jullie Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 20 Augustus, 2015 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Gefeliciteerd dames!! Moeten jullie lang wachten tot de echo?? Heb je eindelijk die positieve test in handen mag je weer lang wachten vond ik wel Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Yasmine2009 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Hoi amf is zeker lang wachten ik heb 7 september eerste echo wanneer heb jij? Quote
amf Geplaatst 20 Augustus, 2015 Geplaatst 20 Augustus, 2015 Ik ben nu al 15 weken ben nu weer aan het aftellen naar de 19 de week dan heb ik de 20 weken echo en 8 sept naar vk hartje luisteren Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Sunitha, wat een opluchting! Heerlijk, hoe voel je je? AMF wat fijn dat het goed gaat met jou! Leuk te lezen. Had overigens dit berichtje gisteren al getypt maar blijkbaar niet verstuurd! Handige Harry! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Janneke84 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Ik mag me hier nu ook aansluiten!!! Wij hebben 10 sept de eerste echo!! Zo blij! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Yasmine2009 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Hallo Janneke gefeliciteerd wat leuk, Quote
Janneke84 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Dank je Yasmine!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
bianc Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Hooii dames, ook ik mag me bij jullie wachtbankje aansluiten!! Allemaal gefeliciteerd.. Woensdag was mijn hcg 902 en vandaag 1900 erg spannend allemaal nog of het door blijft stijgen, maar de waardes zijn in elk geval al hoger als vorige keer toen het mis ging. Hoe hoog was jullie waarde na het bloedprikken? Op 7september heb ik een eerste echo Quote
Sillie Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Gefeliciteerd Janneke en van harte welkom! Zeker spannend! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Janneke84 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Dank je Sillie! Zeker spannend, moet vertrouwen hebben maar dat vind ik een beetje moeilijk na de vorige vroege miskraam... Ik denk dat ik meer vertrouwen krijg als we het hartje hebben gehoord.. Maar mijn collega zei zonder een positieve test kom je niet verder en zo is het natuurlijk ook.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Ja begrijp ik heel goed! Wij hebben er een soort stappenplan van gemaakt. Stap 1 is een positieve test, stap 2 kloppend hartje enz. Ze zijn allemaal nodig om tot een resultaat te komen. Maakt het niet makkelijker maar geeft een beetje houvast Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Heb helemaal over je berichtje heen gelezen! Jij ook welkom natuurlijk Bianca! Wij laten geen HCG prikken omdat ik die stress niet erbij wil na alle miskramen. Tja wat voor de 1 houvast en geruststelling is kan voor de ander frustrerend zijn. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Janneke84 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Ja ik ga ook stap voor stap, ben natuurlijk wel heel blij dat de test positief is.. Kan het nog niet helemaal bevatten, 12 goede embryo's 11 in de vriezer en 1 teruggeplaatst en raak! Bianc jij ook gefeliciteerd! Bij ons gaan ze niet bloedprikken... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Penny79 Geplaatst 22 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2015 Hi meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd! Het wordt hier gezellig druk!!! Quote
bianc Geplaatst 23 Augustus, 2015 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Vanaf wanneer merkte jullie echt iets van de kwaaltjes? morgen zit ik op 5 weken en ben nu echt alleen maar heel erg moe, verder nog niets eigenlijk.. Quote
Penny79 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2015 Hi bianc, Dat is wisselend per persoon en per dag. Bij 4,5 week was ik misselijk en met 6 en 7 weken ook, maar de laatste dagen merk ik weer weinig. Ja, ik ben moe en zalm staat mij ineens niet aan en heb af en toe een ongigevoel, wat mij dan toch weer gerust stelt, omdat je baarmoeder dan groeit.maar het is nu niet op de voorgrond aanwezig. Het verschilt ook per zwangerschap merk ik. Quote
sunitha.27 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Ha meiden Ik was in het begin zo moe, en vooral niet misselijk de eerste wk daarna drama kots misselijk tot 10 wk en nu met vlagen. Ik lusten voor de zw echt bijna alles (dan bedoel ik met eten ) nu lust ik bijna niks al 11wk niet ik heb heel soms nog zwaar gevoel in mijn onderbuik en vooral na het werken, is idd je baarmoeder die groeit of steken heb ik ook wel is. De gyn zei tegen mij iedere zw is anders je kan er geen 1 met elkaar vergelijken Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 23 Augustus, 2015 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Halloooooo, Het eerste wat ik merkte met 5 weken was moe moe en nog eens moe. Met 6 weken misselijk, lust niets meer haha en idd vis vind ik normaal heerlijk. Als ik dat ruik nou berg je maar! Heb vanaf de 5 weken af en aan buikpijn. Bij mij is alles hetzelfde bij iedere zwangerschap (klinkt veel maar reken ook de miskramen mee). Daarnaast kan ik geen enkele vorm van parfum waarderen. Manlief mag echt geen deo of wat dan ook op doen in mijn buurt. Je leest het al ik ben erg lastig als ik zwanger ben! Wordt niet goed van mezelf!!! Heerlijk toch? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Sillie Geplaatst 23 Augustus, 2015 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Maar geen zorgen hoor je hoeft echt geen last te hebben om echt zwanger te zijn, lees van de meesten wel vanaf 6-7 weken als je al ergens last van gaat krijgen Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
sunitha.27 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Geplaatst 23 Augustus, 2015 Deo van mijn man herkenbaar Sillie Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.