Ga naar inhoud

Uitgerekend april/ mei 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@penny dankjewel! Misschien ooit gehoord van het metabolisch syndroom, het vermoeden is dat ik dat heb...mijn bloedsuikerspiegel is door insuline in orde...ik ben bij een bioresonantie geweest maar die man was errug commerciëel...ik leef nu paleo sinds april en voel me daar erg goed onder...als ik maar beweeg dan gaat het op zich wel goed, ik val niet veel/ snel af maar aankomen zeker niet..alleen ik sportte dan bijna iedere dag.. En dat is lastig want na tp moet ik stil liggen en mijn arts adviseert rustig Aan tr doen en even niet te sporten...we gaan maar even extra wandelen de komende weken want ik voel me goed.maar ik zal.dit zeker onthouden dankjewel!

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

• Reacties 422
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb zelf een soort dieet gevolgd, namelijk zo min mogelijk koolhydraten en daarmee gingen de laatste kilo's eraf. Maar dankzij de hormonen zitten er nu alweer vier kilo aan! Tijdens de vorige zwangerschap ben ik 35 kilo gegroeid, ook heel veel vocht en uiteindelijk een hoge bloeddruk. Nu ben ik wel weer stabiel en ik hoop dat ik niet zoveel groei als de vorige keer... Ik moet ook steunpanty's gaan dragen! Gelukkig gaan we de winter tegemoet Wat doen jullie om fit de zwangerschap door te gaan??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hi meiden,

mijn mesoloog deed dus ook bioresonantie, maar zij was niet zo commercieel! Paleo is dezelfde richting, doe ik nu dus bijna twee jaar. Was met vorige zwangerschap 23 kg aankomen. Ben nu 2 kg aangekomen en vindt dat gezien mijn doel van totaal 16 al wat veel... Maar probeer twee keer per week mijn body pump te blijven doen met aanpassingen en fiets drie keer per wekennaar werk. Verder natuurlijk wat wandelingetjes met zoonlief.

overweeg nog weer een bezoekje aan hmesoloog.

Geplaatst

Hey allemaal, hoe gaat t met jullie?

Bij mij gaat alles nog prima..wat hoofdpijn en veel moe. Vandaag bij internist een andere gehad.. Die zei gewoon dat ik niet bezig moet zijn met afvallen, gaat toch niet lukken met zoveel insuline. Na de bevalling kan ik over op pillen, kunnen we proberen dosering afbouwen en minder insuline spuiten en kan ik afvallen. Nu vooral genieten en hij hoopte dat dit keer alles goed kwam. Aardige man!!

Hoever zijn jullie eigenlijk allemaal in de zwangerschap?

Geplaatst

Ik zit volgens freya op 5w5d als ik uitga van 1e dag laatste menstruatie... Kan dus nog wel veranderen omdat het met cryo was. Alleen mijn cryo was maar 2 dagen dus berekening met cryo klopt niet..

Uitgerekende datum 26 mei..duurt nog heeeeeel lang, ik zal waarschijnlijk eerder bevallen ivm baarmoeder...maar daar was de misselijkheid al vanmorgen!

Geplaatst

Hey allemaal, hadden jullie nog cryos over na geslaagde poging? Wij nu nog 1... We moeten kiezen of we nog jaar Extra doen of niet.. Ik krijg altijd 2 tp dus een tp hebben we hier niet meer mee...

Vind het zo'n raar idee om te zeggen nee..maar wel doen betekent 250 euro

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik ben zwanger geworden na de 6e icsi terugplaatsing van een cryo! (2 verse terugplaatsingen en 4 cryo terugplaatsingen gehad) Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben dus super spannend allemaal. Morgen heb ik de eerste echo en ben ik volgens mij 7 wkn en 3 dagen zwanger.

Danlon ik heb nog 2 cryos over als alles goed gaat!

Groetjes

Geplaatst

@janice super! Wij hebben vandaag ook een kloppend hartje gezien, zo duidelijk gewoon ontroerend

Geplaatst

Wat fijn janice en danlon dat jullie beide een kloppend hartje hebben gezien! Toch een beetje een opluchting dan, alhoewel ik nu nog niet durf te genieten. Ben nu 10 weken en 4 dagen.. Het blijft moeilijk om het echt te geloven vind ik, ook al zie en hoor je de hartjes.. Onze 2 bewogen zelfs bij de laatste echo al.. Maar toch.. op naar de volgende echo 😃

Geplaatst

Wat leuk danlon vandaag ook een echo met een kloppend hartje! Ik snap helemaal wat je bedoeld bianc ik vind het ook moeilijk om er van te genieten maar probeer t wel zoveel mogelijk! Misschien is dit wel de enige keer in me leven dat we dit mee maken en dan wil ik er achteraf geen spijt van hebben dat ik er niet van heb genoten. Maar is wel moeilijk!

WoW zwanger van twee, super leuk!

Vandaag zij de gyn tegen me dat de 12 weken grens eigenlijk onzin is en dat het meer bij de 9 a 10 weken is dus wat dat betreft zit je er al overheen! Maarja je weet het nooit natuurlijk, ik denk dat het de hele zwangerschap spannend blijft en toch anders als mensen die 'normaal' zwanger zijn geworden!

Geplaatst

@ janice ja absoluut. Ben ik niet met je eens..12 weken houden ze in duitsland nog aan...ging bij mij ook mis vorige keer over de 11 weken...

En ik herken het ook bianca...beetje te goed😊

Geplaatst

Jeetje wat heftig danlon! Dan ben je al zo ver en dan gaat t toch mis.. Ik las vandaag op de nvog site dat bij 8 wkn zwangerschap en een goede echo er nog maar 2% kans was op een miskraam en bij 10 wkn zwangerschap nog maar 0,6% dus kreeg daar wel wat hoop van, maarja je kan dus altijd die pech hebben 😔

Hopelijk hoef je zoiets niet nog een keer mee te maken.

Hopelijk bevallen we allemaal in april/mei van een gezond kindje 😊😊

Geplaatst

Ahhh het was niet om bang te maken hoor! Maar zeggen dat het onzin is, weet ik zeker van niet😊

Geplaatst

Hi meiden,

gefeliciteerd met de kloppende hartjes!!

Ik snap jullie helemaal. Bij mijn eerste zwangerschap na vier icsi's heb ik gepiekerd en was ik supervoorzichtig en heb mij tot na de geboorte nog zorgen gemaakt. Nu heb ik meer vertrouwen en probeer daar allemaal niet teveel bij stil te staan.

Geniet ervan als je je kindje voor het eerst voelt, doe tussen de 3-6 maanden zwangerschap nog veel dingen, die he na de bevalling met kind niet meer zo eenvoudig kan. Vanaf een maand of 7/8 wordt alles een beetje lastiger met je buik! Zorg dat je niet teveel stress hebt en zorg goed voor jezelf!!

En als je dan toch twijfelt of alles wel goed gaat, dan het ziekenhuis bellen en bij controles zeggen dat je twijfelt of dat een echo je echt zou geruststellen!😉

Ik heb gisteren op mijn werk verteld dat ik zwanger ben en ze hebben ontzettend leuk gereageer! En dat terwijl ik een jaarcontract heb!

Geplaatst

Ohhh wat superleuk penny! Zwangerschap mag ook geen reden zijn om je contract niet te verlengen haha😉

Ik ben blij met je tips en ga ze zeker onthouden en gebruiken!

Dat twijfel heb ik al gedaan...ook al moet ik naar ziekenhuis in duitsland...ik mag hier vlakbij naar de verloskundige zo vaak ik wil.. De 15e pas na ziekenhuis dus maandagavond daar weer echo😊 dus als ze in het ziekenhuis moeilijk doen, gewoon een verloskundige zoeken!

Geplaatst

Thanks Penny voor de tips! Wat leuk dat je weer zwanger bent! Wij gaan morgen voor een klein weekje naar Spanje nog eventjes het lekkere weer opzoeken :) hopelijk blijft de misselijkheid zoals t is en niet veel erger zodat we nog lekker even kunnen genieten 😊

X

Geplaatst

Vandaag weer kloppend hartje gezien...stelt toch gerust die extra echo's... Moet om de 2 weken naar gyn... En mag van vk nu de tussenweken daar komen voor mn eigen rust..elke week echo...heerlijk!

Geplaatst

Ha meiden

Wat een goed nieuws allemaal.

@danlon ik heb in begin o0k elke week een echo gehad heerlijk😊 nu zit er 4wk tussen 😕 duurt soms zo lang en voor echo 6wk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

@dalon ik moest er ook niet aan denken hoor in begin. Maar ik mag altijd zh bellen en elke wk langs komen voor een echo dat is een fijn idee. Ben nu in mijn 20 ste wk voel kindje af en toe

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

@ sunitha ahh wat fijn. Schiet al aardig op met je! Dat je voelt is ook een fijne bevestiging. Moet ik nog even op wachten hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden