Liantje Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 Hoi dames eerste echo controle gehad baarmoeder slijmvlies werd al mooi dik zaterdag weer voor controle spannend. Maite hoe ging het?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
piene Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 dus dan heb je binnekort een tp ? ik mag maandag voor een echo liantje dan hoor ik of bij mij al goed eruit ziet Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Maite Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 Spannend Lian!!! Ik werd al voor twee uur gebeld. Niet zwanger. Nou wachten tot ik ongesteld wordt een dan komende maand terug naar de arts om te bespreken wat we de volgende keer gaan doen. Quote
piene Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 ooo balen joh maite :(:( hoe voel je je ? je had 1 embryo toch ? dus moet je weer beginnen met stimuleren? Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Maite Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 1 embryo ja. Dus moet inderdaad weer opnieuw beginnen. Maar hoe en wat zal ik wel gaan horen van de arts binnenkort. Ik voel me nu ff kl*te maar dat komt wel weer goed. Quote
piene Geplaatst 16 Juni, 2016 Geplaatst 16 Juni, 2016 ja snap ik:( voelde voor mij ook echt kut maar na nachtje slapen keek ik weer vooruit en richt ik me daar maar weer op! stay strong! sterkte Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Maite Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 Dat is ook zo. De dag van de uitslag is gewoon zwaar k*t. Vandaag is het nog moeilijk hoor maar ik kijk wel weer vooruit. Wil nu gewoon eerst ongesteld zijn zodat we weer verder kunnen. Quote
piene Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 ja dat had ik ook!! :( klote hoor Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Liantje Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 Echt balen Maite als ik het goed begrijp geen cryos? Gaan ze een ander stimulatie hormoon gebruiken? Ik heb morgen weer echo. We hadden nog 5 eitjes 4 matige en 1 slechte we rekenen er niet op dat het wat word maar niet geschoten is altijd mis zeggen ze toch Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
piene Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 hoe weet jij hoe je eitje zijn? ik heb daar nooit iets over gehoord? Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Marjon.... Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 oww balen Maite.. echt klote probeer voor uit te kijken weet dat vaak moeilijk is maar we moeten he. net weer een echo gehad. dag 43e nog geen menstruatie gehad. follikel is eindelijk weg links maar nu zagen ze vanmorgen rechts een nieuwe zitten dus moet zondag en dinsdag terug komen en dan misschien volgende week toch een tp echt raar soms hoe een lichaan werkt van binnen. baarmoederslijmvlies was nu 9mm. dus hoef ik geen medicatie te gebruiken mits dese follikel ook weer groter dan 3 cm wodt dan wordt het toch weer wachten op de menstruatie en aan de medicatie voordat ik een tp krijg. Quote
piene Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 hoe krijg je die folikels dan ik snap het niet helemaal :o Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Liantje Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 @ Marjon Hoe kan het dat je niet ongesteld word aangezien je baarmoederslijmvlies wel dikker word Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Ladymeissie8 Geplaatst 17 Juni, 2016 Geplaatst 17 Juni, 2016 Hallo allemaal ik heb iui behandeling ik heb vorig jaar 3 x gehad en geen succes toen zijn we er ma even mee gestopt nu afgelopen zaterdag heb ik mijn inseminatie weer gehad de volgende dag kreeg ik heel erge pijn in mijn buik dacht misschien hoort het er hij ma de dag er na had ik nog zo veel pijn toch ma even na zieke huis gegaan tot mijn groots verbazing kwamen ze er achter dat ik een overstimulatie-ohss heb. Nu was mijn vraag of een van jullie dat ook hebt gehad bij een iui behandeling op internet kon ik het alleen vinden als je ivf/icsi hebt gehad mvg Quote
piene Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 hoi ladymeissie, ik heb nooit iui gehad:) wel overstimulatie :/ Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Liantje Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 Hoi Piene Mijn arts pakt mijn dossier erbij en daar staat alles in maar ook een brief van Zwolle waar het in vermeld staat. Follikels die maak je aan met de stimulatie hormoon ze zeggen ook eitjes in de groei. Ik moet morgen pregnyl spuiten donderdag hoor ik of er cryos zijn zo ja dan vrijdag terug plaatsing heel spannend Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
piene Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 o zo bedoel je:) spannend!! ik ga maandag voor echo dan hoor ik meer!! dan ga ik gelijk eens vragen over de kwaliteit van mn cryos zit nu al aan 4 tabltten estrofem en ben toch een partij moe het is eigenlijk niet leuk meer zo :( weet dat ik moet doorzetten maar hier na echt even maandje geen medicijnen want pfff Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Ladymeissie8 Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 hoi ladymeissie, ik heb nooit iui gehad:) wel overstimulatie :/Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met TapatalkOké had jij ook zo veel pijn dit is me eerste x en weet niet echt wat me over komt haha Quote
piene Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 nee verschrikkelijk zat heel de tijd op randje van opgenomen worden mn bloed was veel te dik , kon alleen maar overgeven en voelde me echt doodziek, elke dag moest ik bloedprikken en als mn waarde nog slechter zou worden moest ik blijven :/ verschrikkelijk was dat bah maar goed ben ik leef nog hahahah Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Marjon.... Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 verschrikkelijk Piene..pff Liantje spannend ga voor je duimen. 17 mei was mijn follikel in een natuurlijke cyclus 2.8mm 18 mei 3 cm dus kreeg geen tp omdat ze dat boven de 3 cm een kieste noemen. nu is dat eitje dus gekrompen en erg laat geknapt (afgelopen week een x ) maar in eens zit er nu aan de andere kant een eitje. hun antwoord oo mijn vraag hoe dit kan was dan ook : helaas kunnen we niet altijd overal antwoord op geven maar jou lichaam van binnen spreekt de waarheid en daar zit een goede follikel ddus daar kijken we naar al heb je 60 dagen geen menstruatie dat maakt allemaal niets zei ze. vreemd he maja morgen vroeg weer terug ben benieuwd Quote
Liantje Geplaatst 19 Juni, 2016 Geplaatst 19 Juni, 2016 Spannend allemaal ik moet vanavond spuiten ben best zenuwachtig al weer zolang geleden dat ik heb gespoten gelukkig is het maar een keer. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
piene Geplaatst 19 Juni, 2016 Geplaatst 19 Juni, 2016 ja was ook echt blij dat van spuiten even af ben! snap het maar idd 1 keer dat kun je wel!! :) Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Marjon.... Geplaatst 19 Juni, 2016 Geplaatst 19 Juni, 2016 de follikel is helaas niet gaan groeien dus geen goede nu moet ik toch wachten op mijn menstruatie die maar niet komt. was even weer een teleurstelling. zodra mijn menstruatie er is beginnen met de hormonen slikken. en dan gegarandeerd fag 19 een tp. wachten wachten dus :( en hoe ging het spuiten vanavond? Quote
piene Geplaatst 20 Juni, 2016 Geplaatst 20 Juni, 2016 balen marjon:( moet je dan ook progynova en die andere tabletten? Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Quote
Liantje Geplaatst 20 Juni, 2016 Geplaatst 20 Juni, 2016 Echt baken Marjon hopen dat je nu een keer ongesteld word. Spuiten ging goed vond het wel even weer griezelig plekje is behoorlijk gevoelig was dat al weer helemaal vergeten. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.