Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Laura .....

Hoe gaat het met jou?

Ik word best zenuwachtig van het wachten opende eerste echo.... Zeker omdat dat de laatste keer mis ging...

Wanneer heb jij de echo?

Geplaatst

Hoe gaat het met de dames?

Hier goed alleen bang voor weer een leeg vrucht zakje 26 juli echo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ja ik vind het ook erg spannend.. Ik heb net als Liantje de 26e de echo. Wanneer heb jij de echo hope?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Geplaatst

Ik de 27 ste

Ben ook zo bang joh.

Voel mij verder prima, maar ben wel een beetje opgeblAzen. Mijn kleding staan in mijn lijf aan het einde van de dag. Hahah

De ene dag denk ik ja ik voel mij zwanger en de andere dag denk ik Ooh nee ik voel niks.... Het is vast foute boel.

Kortom heel onzeker

Geplaatst

Hope ik heb het zelfde ook z'n opgeblazen buik gister stond ie helemaal strak.

Ben ook zo onzeker pff

Geplaatst

Ja, ik ben ook onzeker maar niet zo erg als de eerste wachtweken maar dat komt ook omdat we tot nu toe nog niet zover als dit zijn gekomen, we hadden nog nooit een positieve test gehad of iets wat ook maar een beetje hoop gaf :)

Ik moet om 11 uur de 26e. En jij? Welk ziekenhuis/kliniek zitten jullie eigenlijk?

Geplaatst

Ik in het nijgeertgen in elsendorp. Dit was noodzakelijk omdat ik gebruik maak van een donor en dat doen ze niet in mijn ziekenhuis.

Als de echo goed is de 27 ste mag ik weer terug naar mijn eigen ziekenhuis waar ik de eerste twee jaar ook behandeld ben.

Geplaatst
Ik in het nijgeertgen in elsendorp. Dit was noodzakelijk omdat ik gebruik maak van een donor en dat doen ze niet in mijn ziekenhuis.

Als de echo goed is de 27 ste mag ik weer terug naar mijn eigen ziekenhuis waar ik de eerste twee jaar ook behandeld ben.

Oké, ja dat is dat een eindje weg bij mij vandaan. Wij zitten bij medisch centrum kinderwens in leiderdorp.

Spannend! Ik duim voor ons alle 3 dat het nu goed is!!

Geplaatst

Ik zit in Zwolle en de kliniek in Hengelo daar heb ik ook alle controles en echo's.

Duim ook hard mee voor ons.

Vanmorgen goed nieuws gehad ben tante geworden van een neefje alleen 8 weken te vroeg gekomen maar tot nu toe gaat het goed.

Geplaatst

Hi Liantje, hoe is het met de kleine van je zus?

Vanavond is moeders voor moeders bij me langsgeweest. Ik ga urine inzamelen voor het maken van medicatie. Mijn hcg level was in iedergeval mooi hoog! :D gaan jullie ook meedoen?

Geplaatst

Hai Laura lief dat je het vraagt ja gaat tot nu toe goed zuurstof is verminderd en de voeding om hoog gegaan kleine vechter.

Ik wil dat ook gaan doen moeders voor moeders maar wil eerst mijn echo afwachten.

Hoe gaat het met jou

Geplaatst

Goed te lezen dat het een vechtertje is!

Met mij gaat het goed. Het is afwachten.. En tot die tijd afleiding met werk en urine inzamelen ;)

Geplaatst

Dames, dankjulliewel voor al jullie posts. Het doet goed om te lezen dat ik niet de enige ben die twijfelt bij ieder krampje, toiletbezoekje.. Ikzelf zit nu in de 2e wachtweek.. Ik mag pas zaterdag testen. Ik heb voortdurend krampen, al sinds de tp herkennen jullie dit?

Geplaatst

Hi Caro, ja ik had ook wel veel krampen. Wat duurt het lang dat wachten heh? Is dit je eerste tp? Heelveel succes!

Geplaatst

Hoi Laura, Liantje,

Dankjewel voor jullie reacties. Nee, dit is mijn 4e tp (en mijn 4e IVF-poging). In 2013 ben ik zwanger geraakt van mijn 2e poging (van een cryo), ons zoontje is ondertussen al bijna 3. Mijn 3e poging is mislukt, dit voelde ik al meteen na de tp, er waren helaas ook geen cryo's. Bij deze poging wacht ik nog steeds in spanning.. zoveel spanning dat ik er gek van word. En aangezien ik al een keertje zwanger ben geworden van een IVF-poging, zou je denken dat ik me kan herinneren hoe ik me toen voelde... helaas heb ik nu een volledige black out. Ik heb totaal geen idee meer hoe ik me toen voelde, of ik toen ook zoveel krampen had. Het wordt doorbijten tot zaterdag, denk ik...(ik heb mezelf voorgenomen niet vroeger te testen, ben nu al bang voor de ontgoocheling).. lukt het niet, dan moet ik nogmaals aan mijn endometriose geopereerd worden en wordt het weer op de lange baan geschoven...

Geplaatst

Caro

Ik heb ook endometriose maar bij mij willen ze het niet verwijderen.

Waar doe jij dat

Geplaatst

Hoi hoi, in de fertiliteitskliniek van het UZ Leuven, olv dr. Tomasetti en dr. Meuleman. Beide dokters (dames) doen voornamelijk operaties van endometriose. Ze hebben me al een keertje geopereerd in 2012, helaas heb ik nu terug 2 cystes, maar sinds hun operatie heb ik hier wel geen pijn meer van.. je moet ze zeker eens googlen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden