Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu 17 weken:) o dus dat kan nog even duren ik probeer het wel te voelen misschien gek haha maar voel nog niks. Wanneer begon het bij jou te groeien liantje?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik groeide al meteen eigelijk eerste weken echt rond de heupen iets een buikje maar vanaf de 12de week kon je het al echt zien moest toen ook echt zwangerschaps broeken aan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Olijfje dat heb ik ook.. ik wil het weten.

Wat fijn liantje. Lijkt me wel weer heel bijzonder om mee te maken.

Piene je buik komt zeker nog wel bij jou hoor. Miss groei jij op het laatst wel heel hard.

Ik heb al paar weken positiebroeken aan. Ik ben mega opgezet. Je kunt er haast niet meer omheen

Geplaatst

Ik zit ook in de ontkenningsfase, haha. Nu 9,5 wk, thuis positiebroeken aan en op werk met gewone broek net doen of er niks aan de hand is, met een buik die nogal bol staat. Maar dat heb ik eigenlijk sinds de bevalling, diastase, grrr. Het is echt afwachten tot mensen zeggen dat ik toch wel een beetje ben aangekomen... Maar ja, dat zeg je gelukkig niet zo snel tegen iemand.

Vorige keer voelde ik het bewegen vanaf het moment dat de verloskundige zei: kijk, nu beweegt 'ie, voel je? Toen snapte ik dat dat gevoel hoorde bij een beweging van de baby en voelde ik het ook met mijn handen op mijn buik. Dat was met ongeveer 18 wk. Lijkt me trouwens best nog moeilijk om trouwjurk uit te zoeken als je van tevoren nog niet weet hoe je buik dan is.

Geplaatst

Ik had me trouwjurk al uitgezocht en was nog steeds blij met me keuze ivm de zwangerschap stond ook echt mooi zal een foto meesturen buikje viel haast niet op5f5175d83304ea8113491333be6e8be0.jpge847ec0e3007017034d86ad165dd30ef.jpg

Geplaatst

Ik zou het niet weten welk merk het is. Ik heb gezegd wat ik wou en binnen 30 min klaar tweede jurk die ik aan heb gehad. Ze had nog nooit meegemaakt dat iemand zo snel was

Geplaatst

Een prachtige jurk! Hij lijkt qua stijl op het merk van mijn trouwjurk, vandaar m'n vraag. Op de foto's is je buikje inderdaad bijna niet te zien. Hoe voel je je op het moment?

Geplaatst

Mooooi liantje 😃😃😃 je ziet idd geen buikje zo:) ik ben in mei ten huwelijk gevraagd. Zaten toen te twijfelen ik wilde niet zwanger trouwen ik dacht als ik niet lekker ben ofzo. Mn gevoel is goed geweest😂 sta ik kotsend aan het altaar haha

Geplaatst

Ik voel me super goed en gelukkig dat gevoel is lang geleden. Wij hadden de bruiloft al gepland vandaar mijn man nu Hihi wilde voor de terug plaatsing gaan in juni ik wou niet meer was op toch een sprong in het diepe gedaan en kijk wat er is van gekomen een kleine meid opkomst zo af en toe toch luisteren naar de mannen haha

Geplaatst

Whaaa hadden wij ook. Ik was er klaar mee en na deze tp zouden even rust nemen ;)

Geplaatst

Hallo allemaal hier ook en gelukkige nieuwe zwangere vandaag 5 weekjes en drie dagen vorige week zondag voor het eerst positief getest. Nog heel pril allemaal dus nog heel spannend . we zijn zwanger geworden vam onze eerste ivf poging en ook De eerste terugplaatsing .dus ontzettend geboft!

Het was een ebryo die al meercellig was .

En nu nog 6 va. Dezelfde kwaliteit in de vriezer.

Ik kijk er naar uit om al jullie verhale. Te volgen en te delen groetjes judy

Geplaatst
Baby kamer z goed als klaar alleen de gordijnen nog bestellen en nu gaan aankleden

leuk liantje. foto als het klaar is? :):)

Geplaatst
Hallo allemaal hier ook en gelukkige nieuwe zwangere vandaag 5 weekjes en drie dagen vorige week zondag voor het eerst positief getest. Nog heel pril allemaal dus nog heel spannend . we zijn zwanger geworden vam onze eerste ivf poging en ook De eerste terugplaatsing .dus ontzettend geboft!

Het was een ebryo die al meercellig was .

En nu nog 6 va. Dezelfde kwaliteit in de vriezer.

Ik kijk er naar uit om al jullie verhale. Te volgen en te delen groetjes judy

wat fijn zeg en dan zo snel!! wanneer heb je je 1e echo?

ik ook in mn eerste icsi poging 3e terugplaatsing (en 1 niet goed ontdooid) nog 4 in vriezer hihi

Geplaatst

Wat super dat je ook in de eerste poging gelukt is!

Ik hb de eerste echo op 19 december . en hoever ben jij ?

Ik ben alleen nog zo bang dat het toch nog mis zou gaan . denk dat ik pas beetje gerust ben na de eerste echo , liefs

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Judy en jullie hebben zeker geboft super dat het zo snel gelukt is bij jullie nu vol op genieten

Geplaatst
Wat super dat je ook in de eerste poging gelukt is!

Ik hb de eerste echo op 19 december . en hoever ben jij ?

Ik ben alleen nog zo bang dat het toch nog mis zou gaan . denk dat ik pas beetje gerust ben na de eerste echo , liefs

spannend hooor. ik vind de echo s nog steeds spannend! ik ben nu bijna 18 weken 😍

Van harte gefeliciteerd Judy en jullie hebben zeker geboft super dat het zo snel gelukt is bij jullie nu vol op genieten

Geplaatst
Van die kleine plopjes

nou vanmorgen dacht ik wat te voelen maar het was maar 1 x dus weet het niet zo goed hahaha. heb je ene tip waardoor ik t beste kan voelen . liggen of zitten. hand op buik of niet

Geplaatst

Nee sorry ligt eraan hoe ze ligt en waar je placenta zit. Ik voel haar echt rechts en onder in me buik heb de placenta links liggen dus voel haar echt over duidelijk.

Soms is het net of ze ligt te graaien om maar zo te zeggen in me vagina das wel een vervelend gevoel. Gister zagen we mijn buik op en neer gaan was druk met bewegen zo leuk allemaal

Geplaatst

iemand ervaring met pijn in de lies? ik heb soms pijnlijke steken in lies

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden