Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
dankjullie wel!! gister brief gehad van erasmus dat het niks genetisch is of te maken heeft met verdere chromosoom afwijkingen dus dat is wel "goed" nieuws! ik ga een tijdje offline. even bijkomen!

jullie allen een goed 2017 ♡ en hoop jullie weer snel hier te zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Lieve Piene,

Dat is nog een klein 'lichtpuntje'. Neem je tijd en neem de ruimte! Je bent een krachtige vrouw. Ik heb bewondering voor de wijze waarop je alles verwoord.

Ik wens jou en je man al het goeds voor 2017

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
dankjullie wel!! gister brief gehad van erasmus dat het niks genetisch is of te maken heeft met verdere chromosoom afwijkingen dus dat is wel "goed" nieuws! ik ga een tijdje offline. even bijkomen!

jullie allen een goed 2017 ♡ en hoop jullie weer snel hier te zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Piene voor jou en je man heel veel sterke toegewenst in deze moeilijke tijd. Neem je rust dat kan je goed gebruiken.

Geplaatst

Lieve Piene. Fijn deze uitslagen ook voor later!

Ik wens jullie al het goeds toe voor 2017. En hoop je ( zodra je er aan toe bent) hier weer te zien en dan vooral in de "zwanger 2017"

Geplaatst

Doe rustig aan Piene en hopelijk tot snel

Iedereen de beste wensen.. dat al onze grote wensen dit jaar uit zouden mogen komen.

Ik krijg donderdag weer een terug plaatsing

Nummero 5

2 maanden verder na mijn miskraam.

Jullie horen van me.

Geplaatst

Succes Marjon! Ik hoop dat je snel met ons mee komt schrijven.

Hoe gaat het met de andere dames?

Wij hebben morgenvroeg de geslachtsbepaling.. erg spannend of alles goed is.. ik denk dat ik haar af en toe voel, maar twijfel nog een beetje..

Vind het nu wel spannender worden of alles goed blijft gaan.. sta er steeds meer bij stil. De vorige x was alles ook nog goed met de geslachtsbepaling .. maar toen de 20wk.. pfff nog ff niet aandenken..en uitgaan van het goede

Geplaatst

spannend remmir! ben benieuwd of het klopt wat er gezegd is.. al blijft het tot de 20 weken echo natuurlijk lastig en spannend.. en zijn jullie uiteindelijk pas echt opgelucht als jullie kindje gezond geboren word. lekker spieken morgen!

Geplaatst

Hier gaat het ook goed al weer 30 weekjes tijd gaat snel volgende week controle echo hopelijk kunnen we nu wel haar gezichtje zien en verstopt ze zich niet.

Geplaatst

Hier nu 9 weken, nog vroeg in vergelijking met jullie. Heb over 2 weken weer een echo bij de verloskundige en de week erna nog eentje in het ziekenhuis. Kan niet wachten!

Geplaatst

30wk alweer! Wat gaat dat hard. Ze is nu al eigenwijs en ondeugend dat wordt nog wat!

Tatum straks gaat het wat sneller allemaal! Ik leef ook van echo naar echo.

Hier was de echo goed gelukkig!

Geplaatst

Vandaag mijn eerste 7wkn echo gehad wat bijzonder om het hart zelfs te horen kloppen wauw nu voel ik me echt zwanger. baby had een hele mooie hartslag en meetingen waren goed. 25jan 10 wkn echo

[ATTACH=CONFIG]6194[/ATTACH]

Geplaatst

Voel me super goed en heb helemaal geen klachten dus wert erg onzeker of er nou eigenlijk wel iets in mijn buik zat. Maar mooier bewijs kon ik niet krijgen hihi

Geplaatst

Fijn zeg Emmy. Mooi he, zo bijzonder zo'n echo. Fijn dat je helemaal nergens last van hebt. Ik ben al 2 bijna 3 weken elke dag misselijk. En nu sinds een paar dagen ontzettend moe. Echt vervelend! Maargoed, ff doorbijten, hopelijk wordt het gauw minder...

Geplaatst

Jullie leven nu naar elke echo ik leef naar de bevalling en eerlijk de tijd is tot nu toe voor bij gevlogen. Dus dames geniet echt van elk moment van je zwangerschap.

Emmy ik werd pas misselijk na 7 weken dus het kan nog komen. Mooi echootje zo leuk maakt je echt gelukkog

Geplaatst

Wat gaat de tijd hard, ons mannetje is alweer bijna 3 mnd. Ik mis het zwanger zijn soms best wel. Ondanks de ongemakken.

Nog 2 wkn en dan weer aan de arbeid, ben bijna een half jaar thuis geweest. Beetje wisselend gevoel erbij. Aan de ene kant wel lekker om 3 dgn per week geen kinderen om je heen te hebben. Maar aan de andere kant vind ik fijn om voor mijn kinderen te zijn.

Geplaatst

Kan me je gevoel voorstellen Femke dubbel dan he. Ik zit al een jaar bijna werkeloos thuis dus de hele zwangerschap ook niet gewerkt straks na me verlof zal ik ook echt wat moeten gaan doen maar wel een raar idee om dan niet thuis te zijn zo aan gewend nu

Geplaatst

Gaat goed (denk ik), over 1,5 wk weer echo. Dan ruim 16 wk, zouden ze dan al wat zien.....? Ben nog beetje stil van Piene's verhaal.

Haha, dat 'geniet van je zwangerschap' daar moest je me vorige keer echt niet mee aankomen! Toen vond ik het een soort survivalchallenge. Nu vind ik t beter te doen, relatief weinig kwaaltjes, maar echt een hobby zal t niet worden. De geboren baby vind ik 100x leuker!

Geplaatst

Ja haar situatie hakt erin. Je grootste angst.. verschrikkelijk voor hun..

Als de gynaecoloog voor jullie wil kijken kan dat zeker met 16.wk! Fijn dat het goed gaat tot zover

Ja die hadden we en ja het klopte! Ik denk dat ik haar soms al voel..

Heel bijzonder dat het weer een meisje is.. ze zal zeker vernoemt worden naar haar zus (tweelingzus eigenlijk dan)

Geplaatst

Remmir volgens mij heb ik een stukje gemist was je zwanger van een tweeling? Wat leuk ook een meisje hoeveel weken ben je nu?

Olijfje schiet ook al mooi op inderdaad kunnen ze met 16 weken zien wat het word

Geplaatst

Klopt liantje. Van een jongen en meisje.

Ik ben nu ruim 15wk. Precies 11wk verder was ik toen al bevallen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden