Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh nee sfa.. meen je niet. Hoe kan dat zeg.. shit heej Da ben ik bang voor dat het nu over is ja helaas. Ik had ook echt brokken elke x als de tp mislukt was. Voelde mij ook erg slecht dan die dag.Mijn testen lopen nog op.Fijn hé rimmir als de CB test zwanger 1-2 zegt poh dat was bij mij ook een opluchting. Succes bloem leuk 2 terug geplaatst.. succes duim voor je.Test lijkt positief kan innesteling bloed zijn maar zou ook onzeker worden .

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel goed nieuws hier! Gefeliciteerd dames!

Sfa en emmy hopelijk zet het niet door ik duim voor jullie. Hoor indd wel vaker dat je altijd wat bloed kan verliezen omdat je baarmoeder meer doorbloed is!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel terugplaatsingen jullie hebben gehad!?

Ik heb nu 2 verse terugplaatsingen gehad en 3 cryo's.. hopelijk 29okt mijn 6de terugplaatsing en een blijvende emmy!!

Geplaatst

Ik heb 6x icsi gehad en 10x tp.. helaas ontdooien onze cryo's bijna altijd niet goed... dus der zitten nog een aantal maanden teleurstellingen tussen en nog 2x afgebroken icsi vanwege te laag eicelopbrengst

Geplaatst

Wij hebben 1 punctie gehad waar ze 12 eitjes er uit hadden gehaald 2 waren niet bevrucht hebben nu 3 terugplaatsingen gehad 1 verse en 2 uit de vriezer die gelukkig goed ontdooit waren hebben er nu nog 7 in de vriezer liggen

Dus hopen dat als we poging 4 doen we meer geluk hebben

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Wij 4x ivf in Nederland. 3x verse tp 1 x niets bevrucht. Geen cryo's

DD andere medicijnen. 1x icsi 2 verse tp ( zoon en dochter) 1cryo tp ( nu zwanger van) 1 nog in diepvries.

Geplaatst

Jemig wat heftig toch allemaal he!

Wij hebben 3 icsi pogingen gehad uit elke poging 1 verse en 1 cryo tp. Bij de 3e poging zwanger van een verse!

Ja hood samen met geskied op t volgende bankje vol positiviteit!

Geplaatst

Snap dat het even slikken is Eslief. Ik vond het ergens ook nooit leuk om te horen waarom het bij een ander wel lukt en bij mij steeds niet zo dacht ik steeds. Je gunt het jezelf veel harder dan een ander dat is gewoon zo. Tuurlijk gun ik het jullie allemaal en iedereen maar je zet je zelf voorop. Daar zijn we mensen voor.

Hoop zo hard dat jullie gekuk de volgende keer komt.

Wij hebben bij onze 1e punctie 5 eitjes weg geprikt allemaal niet overleefd dus helemaal geen terugplaatsing gehad die kwam wel even binnen. 2e keer had ik 25 eitjes bij de punctie die was wel heel heftig.

Uiteindelijk 1 verse en 6 in de vriezer.

1 verse tp gehad en nu de 3e cryo raak 1 dood gegaan met ontdooien. Nog 2 cryo's over hopelijk voor onze 2e ooit.

Sterkte bloem en Sfa

Geplaatst

Ik snap het niet meer, houdt mijn lichaam me voor de gek?

Test van gister 17uur en vanoxhtend 10min geleden

[ATTACH=CONFIG]6163[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]6164[/ATTACH]

Geplaatst

ik hen 1icsi poging gedaan. nooit een verse terugplaatsing gehad vanwege ohhs.

1 verkeerd ontdooid

3 cryo tp gehad en 3e is nu raak!

nog 4 over

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

lastig emmy. denk dat je moet afwachten. is het nog niet doorgezet? :) op internet lees je dat 50/50 is als je bloed. dus ook nog veel kans dat het wel goed is!

Geplaatst

Dankjewel voor de antwoorden! Iedereen heeft toch al wel heel wat teleurstellingen gehad! Ik hoop voor ons allemaal een hele mooie toekomst met een klein lief mensje!

Emmy ik zie echt een streepje hoor! Heb ook altijd die testen gehad. En daar is nog nooit iets op komen te staan.. en jij hebt 3 testen waar een licht streepje opstaat!!

Wanneer mocht je eigenlijk testen? En die afscheiding hoeft niks te betekenen.

Geplaatst

Die van gister lijkt duidelijker.. je moet altijd even wachten.. de test kleurt vaak nog bij! Hoe is ie nu? Vast nog iets donkerder?

Geplaatst

Owja slikken jullie nog wat extra vitamine''s buiten foliumzuur? Ik slik van puur organics die zwangerschap multi vitamines, omega 3, en tarwekiemolie. Nu weet ik niet of dit te veel is. Want het zijn allemaal natuurlijke bestanddelen.

Geplaatst

Geen bloeding of iets meer gehad. Test van gister is veel duidelijker maar dat was ook pas na paar uur. Ik ben nu op t werk dus kan niet meer kijken maar goed ook haha het wordt een verslaving dat testen en kijken.

Geplaatst

Poeha spannend Emmy Heb zeker nog hoop voor je.

Heb vandaag even niet getest haha

En ja Hood volgens mij lukt het er niet bij veel de eerste keer iedereen maakt van alles mee in dit proces helaas.

Geplaatst

hood ik slik foliumzuur. mijn fertiliteitarts zei dat ik alleen dat moest slikken omdat van de rest de werking nooit is bewezen. bv olie enz wilde ze juist dat ik ze niet slikte. zou even overleggen met je eigen fertiliteitsarts

Geplaatst

Ja hood ik slik folium en mama vit, omega 3, ijzer,b12, magnesium en tarwekiemolie. Ik drink elke dag granaatappelsap en frambozenblad thee rond de innesteling. Ik weet dat er veel kinderparacetamol nemen dat wil ik zelf nog even uitzoeken hoe dat precies zit:)

Geplaatst

Ik slik mama vit en de kinderaspirine. Ik heb nu nog wat granaatappelsap en daar stop ik zo mee als het op is.

Geplaatst

Remmer, gefeliciteerd met je mooie testen en dus met je zwangerschap. Zie je wel dat het kan, zomaar in 1 keer! Ongelooflijk he

En ook dit keer teleurstelling en blijdschap weer zo dicht bij elkaar. Wat ontzettend jammer Eslief. De duimen draaien voor je cryo. Ik hoop dat dit jullie eerste goed ontdooiende cryo wordt.

En alle andere positieve testen ook gefeliciteerd natuurlijk.

Geplaatst

De test van vanoxhtend is nu wel duidelijker te zien maar vraag me af of dat wel telt paar uur erna....

En net weer paar lichte rose vlekjes in me ondergoed zucht t maakt me zo gek...

[ATTACH=CONFIG]6165[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden