Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

marja dat streepje staat er hooraa Gefeliciteerd!! nu moet hij gaan oplopen :)

fijn bloem84 ziet er goed uit!! :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Vanmorgen weer getest. Geen streepje..

Ben op zich wel vroeg zit vandaag pas 7 dagen na terugplaatsing... maar ik was zo dol na m'n test van gister en de moed zakt me weer in mijn schoenen nu

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik zit ook op het wachtbankje. Wij zijn bezig met IVF. 16 oktober hebben we de punctie gehad en 19 oktober een terugplaatsing van een 7 cellig embryootje. Ik vind het ontzettend spannend en merk dat ik 24/7 er mee bezig ben.

Geplaatst

Marja misschien later nog opgekomen? En je bent erg vroeg.. zelf test ik in de ochte d slechter als in de middag.. succes zet hem op!

Hartje succes de wachtweken zijn vervelend maar je bent al ff op weg..de tweede week is het ergste

Geplaatst

Vanaf wanneer testen jullie allemaal al? Ik heb begrepen 18 dagen na de punctie. Heb ik vorige keer ook braaf gedaan. Durfde ook echt niet eerder......

Geplaatst

Ik test nu al 6 dagen na tp. Haha! Gister een vage streep vanmorgen niks meer...

Heb geen pregnyl gebruikt dames... blijf maar vrolijk doortesten hahaha

Geplaatst

Liantje, Crinone is hetzelfde als progesteron.

Het zijn niet de bolletjes die je 3 x per dag moet inbrengen maar een gel wat ik 1x per dag in de avond inbreng.

Geplaatst

Ikzelf test ongeveer vanaf dag 8 na punctie:) ik ben een verwinterde vroegtester..vanaf dag 10 zie ik meestal iets.. als op dag 12 niks te zien is geef ik de hoop langzaam op:)

Geplaatst

Marja dont give up! Ik had nu 7e tp en 16 mini mini streepje de 18e pas super duidelijk.

Heb nu moet wel opgegeven nu...afgelopen woensdag 15dagen na tp 41 hcg ipv 150 wat ze verwachten. Die middag beetje ongerust daarna alleen maar meer tm nu nog steeds flink ongie. Vanochtend test die ook wit bleef. Helaas is mijn eerste Emmy niet blijven zitten.

Aankomende menstruatie nieuwe kans

Geplaatst

Shit Emmy! Balen zeg sterkte.

Bloem fijn zeker een duidelijke streep gefeliciteerd!

Donderdag komt moeders voor moeders al bij mij thuis.

Doen jullie daar ook aan mee :D

Geplaatst

Welkom Hartje

Ik dacht/ denk ook 24/7 eraan.

ik testen wachtdag 6 licht positief en werd steeds donkerder. Nu dag 16 nog steeds positief.

Volgend week eerste echo. :D

Geplaatst

Ach nee emmy30.. wat ontzettend jammer dat het niet heeft doorgezet! Sterkte

Marjon wanneer heb jij de echo? Waar heb jij die?

Mvm komt woensdag bij mij. Wij hebben 3 nov de echo in Düsseldorf!

Hartje succes met de slopende wachtweken! Wanneer mag je testen?

Geplaatst

2 novemer echo gewoon in Veldhoven waar ik alle controles het gehad. In het maxima medisch centrum. Spannend he. Doe nog steeds in de paar dagen een test kan het nog steeds niet geloven ben zo onzeker. Denkt steeds straks is het streepje weg

Geplaatst

Jaaa heel erg jammer. Het zal vast een reden hebben dat mijn lichaam het heeft afgestoten.

Ik schuif gewoon weer aan bij wachtbankje november!

Heel veel succes meiden ik blijf alles volgen hoor 😁😁

Geplaatst

Marjon

Ik heb ook mee gedaan aan moeders voor moeders pas na mijn eerste echo wilde niet mee doen en dan weer moeten afbreken. Ik ben vanaf week 8 gestart.

Heel jammer Emmy sterkte

Geplaatst

Ach Marja.. wat wil je dan graag dat streepje zien hè je bent nog steeds erg vroeg hoor.. maar juist omdat je dat streepje hebt gezien verwacht je dat hij nu duidelijker moet zijn.. dat zou ik ook hebben .. toch zou je nog paar dagen geduld moeten hebben.. dan pas weet je het zeker!

Knuffel voor jou Emmy

Marjon dat is mooi snel. Dacht dat jij later de echo had? Is ie vervroegd?

Morgen bij Mvm weer testen.. erg spannend.. wat als streepje niet duidelijk is durf ook de clearblue niet te doen met weken indicator.. wat als ie nu nog geen 3+ aangeeft.. dan maak ik mijzelf gek. Daarom steek ik nu mijn kop in het zand en wacht maar af!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden