Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja hoor emmy dat telt zeker weten;) ze drogen altijd mooier op en zonder innesteling was er echt geen streep en blijven ze spierwit.. duimen dat het goed blijft gaan!

Okaasan daar gaan we voor:) nooit zoveel vertrouwen in cryo's maar ik weet hoe dat nu al 2x bij jouw is gegaan en zie remmir! We gaan er gewoon weer voor:)

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha gelukkig dacht al eslief dat ik veel slikte! Maar geloof dat dit zo is baat het niet schaad het niet! Remmir is dat op aanraden van je arts die kinderaspirine?

Emmy ik vind toch dat je test een mooi uitziet hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd...🍀

Geplaatst

Owjeej ik slik helemaal niets alleen foliumzuur. En ben ook nog eens verkouden. Probeer elke avond flink groente te eten.

Wat moet ik op jullie aanraden echt kopen?

Ja ik durf ook nog niet te vroeg te juichen zie wel echt een streepje maar vind dat rozige afscheiding zo eng. Woensdag zal ik t horen nog 2 dagen in spanning

Geplaatst

Ik wert best wel gerust gesteld door dit stukje op internet. Voel me ineens weer op een veilig troon zitten met dat lichte streepje op de test [ATTACH=CONFIG]6166[/ATTACH]

Geplaatst

Foliumzuur is prima hoor.. wij als meiden die al wat langer meelopen weten van andere wat positief invloed kan hebben en na heel wat pogingen grijp je alles aan..idd onder het mom baat het niet dan schaad het niet. Ikzelf ben overtuigd van de werking wand toen ik onze laatste icsi deed en alles uit de kast trok had ik nog nooit zo een goede eicelopbrengst gehad..nog nooit eerder zoveel cryo's en zelfs het zaad van mijn man was verbeterd door wat hoj van mij moest slikken.. tel daar bij op dat ik zwanger raakte:) deze keer was ik minder streng met de pillen etc. Maar aankomende keer gooi ik ze weer in de strijd

Geplaatst

Ik ben ook overtuigd van de werking die ik heb gehad van de medicijnen en vitamines. Ieder lichaam is anders. En heeft andere aanvulling nodig. Ivm vroeg in de overgang gaan weet ik haast zeker dat bij mij de dhea goed heeft gedaan. De kinderaspirine heeft miss bij mij geholpen voor de innesteling. Na heel wat tegenslagen ga je toch verder kijken..

3 nov de eerste echo in DD en de 17e in Almelo. Spannend

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ja precies kan me voorstellen als je steeds tegenslagen hebt dat je nog meer op alles gaat letten om je lichaam zo goed mogelijk in de watten te leggen.

hoeveel weken met je 3 nov?

Geplaatst

Dank je wel okaasan! Ongelofelijk hoor.. eerst echo maar eens afwachten!

Jaja emmy30 dat zijn de echte

3nov ben ik 6.4wk

Geplaatst

Dat schiet al lekker op Remmir.

Ben ik de laatste van 't wachtbankje oktober?

3 dagen al mooie testen. Straks 8uur in het VU bloedprikken en hoor ik officieel of ik wel of niet zwanger ben pff is nu 5uur en klaar wakker...wat een spanning.

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]6169[/ATTACH]Dit is de kV test van vanmorgen.. te licht voor de duuur nu denk ik!
Wanneer moest je testen bloem84? Want ik vind het echt wel een duidelijke test!
Geplaatst

gek he? vandaag is mijn testdag! ik had van het zhs zo een sensitest midstream gekregen maar die gaf echt bijna niks! een heel vaag streepje als je echt heeeeeeeeel goed keek. is toch raar?

Geplaatst

En als je nu toch eens de clear blue haalt die aan geeft zwanger of niet zwanger dan is het meteen duidelijk toch dan telkens streepjes te lezen zo blijf je zelf in twijfel of anders vraag je een bloed test aan

Geplaatst

Vind hem vrij duidelijk hoor! Ik heb ook met andere test gedaan en was het een heel vaag streepje!

Geplaatst

Een streepje is een streepje. Bij mij was de sensitest rond de test datum veel lichter dan bij de kruidvat 2v5 en inmiddels licht het resultaat ervan heerlijk te slapen in zijn wiegje.

Voor nu zou ik zeggen dat het er goed uit ziet. En dan morgen/overmorgen met zelfde test kijken of het streepje donkerder wordt. Ik ga voor je duimen, en natuurlijk ook voor de rest!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden