Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

heb ik gevraagd en heb ook om een bloedtest gevraagd... maar het zhs wil er niet aan. ze vinden dat mijn echo van maandag al heel vroeg is dus een week geduld moeten we hebben... geen idee als het een miskraam wordt of progynova/utro dit zal tegenhouden, weet iemand dat?

Geplaatst

Bloem, wat vervelend voor je. Deze onzekerheid is helemaal niet fijn. balen dat ziekenhuis niet mee wil werken, al snap ik het ook wel beetje. Als het niet goed is kunnen zij er ook niets tegen doen.

Utrogestan of progynova zullen een eventuele miskraam niet tegenhouden. Hoe voel je je verder, wel kwaaltjes?

Geplaatst

Ik snap ze ook wel.. maar had graag iets anders gehoord Hah.. voel me niet anders dan de afgelopen dagen.. borsten doen zeer.. scherpe reuk.. menstruatiepijn, met vlagen licht misselijk..

die onzekerheid is heel vervelend!

Geplaatst

Goedemorgen,

Gisteren hebben we positief getest zowel op de kruidvat test als de clearblue.

Vrijdag is mijn testdag.

Vandaag is wachtdag 11.

Geplaatst

Gefeliciteerd gwen!

Bloem jeetje..spannend en vervelend.. het kan idd soms..ik heb het eerder vernomen bij iemand op het forum.. je kan niks doen dat is niet leuk..knuffel

Geplaatst

WoW, veel positieve berichten de laatste tijd. Ook teleurstellingen helaas. Ik ben een newby op forum maar heb al even ervaring. Even heel kort. 3 hormoonkuren, 2x overstimulatie, 2x verse tp en nu eindelijk een tp in Mn normale cyclus. Gelijk een blastocyst. Hoe zijn jullie ervaringen? Zit op wachtdag 3... zo spannend :gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4. Voel van alles en wil het zo graag delen met iedereen maar ja, tis en blijft een moeilijk te begrijpen iets voor leken. Wanneer voelde jullie de eerste tekentjes? Heb nog nooit een tp in een normale cyclus gehad. En een tp met overstimulatie is niet echt prettig. zitten er nu nog meer een deze spannende tijd?

Geplaatst

Wat spannend nikki! Helaas wat voel je.. alles en niets;) geen touw en vast te knopen.. ik heb gedacht op en top zwanger te zijn en het was mis en ik dacht dat het mis wad toen ik zwanger was.. alle kwaaltjes komen aan bod.. succes! Ik duim voor je.. ik word volgende week ongesteld en mag dan mijn cryo in eigen cyclus terugkrijgen

Geplaatst
Wat spannend nikki! Helaas wat voel je.. alles en niets;) geen touw en vast te knopen.. ik heb gedacht op en top zwanger te zijn en het was mis en ik dacht dat het mis wad toen ik zwanger was.. alle kwaaltjes komen aan bod.. succes! Ik duim voor je.. ik word volgende week ongesteld en mag dan mijn cryo in eigen cyclus terugkrijgen

Ja zeg dat wel, heb een nieuwe disc gestart Wachtbankje november, zitten tenslotte al in november. Ja er is idd geen touw aan vast te knopen. Ik heb nog nooit een normale tp mogen hebben en ik moet wel zeggen dat dit vele malen prettiger is dan een verse. Ik reageer zo heftig op de hormonen. Spannend bij jou! Ik ga ook voor jou duimen. Toch fijn zo een forum om even je verhaal kwijt te kunnen

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

Daar duimen we voor Essie! Praten mag altijd hoor ook al zit je niet op het wachtbankje. Al lang bezig?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Spannend essie! Onthou dat er meer bij kunnen komen hoor;) dus als ze er 5 zien worden het er vaak nog wat meer..ik vond het best teleurstellend als er dan maar 1 zat en vervolgens eeen paar dagen later opeens 5;) succes! Mag je een beetje vroeg?

Geplaatst

Voelt opzich van binnen best vol, weet nie pcs hoe ik dat uit moet leggen. Mag gelukkig al om 0900. Maar het kan dus zo zijn dat een paar dagen later het er ineens veel meer zijn?

Geplaatst

Klopt:) en het kunnen er ook minder zijn.. dan hebben de grote gesnoept van de kleine.. maar wat je gaat zien geeft vaak wel de indicatie wat het ongeveer gaat zijn..spannend.. ik herken je gevoel..alsof er stenen in je eierstokken zitten;)

Geplaatst

Oh echt, werkt dat zo haha dat wist ik niet. Ja idd niet heel prettig. Maar positief ik had vandaag geen hoofpijn!!!

Geplaatst

Ja dat werkt zo. Bij mij ging het steeds te hard. Eerste echo had ik er een paar en 4 dagen later zaten er al 12 dus het kan heel hard gaan. No worries. Maar ken het gevoel idd. Goed naar je lijf luisteren en gewoon naar het zh of kliniek bellen als je iets niet vertrouwd. Wat gebruik je op dit moment?

Geplaatst

had ik ook nikkie83 op vrijdag zaten er 10 en op maandag 17 en met de punctie 27 😂

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Oww haha nou ben heel benieuwd zaterdag:)

Gebruik nu de decapeptyl en 187eh gonal-f

Hoe hebben jullie de punctie ervaren

Geplaatst

Idd Piene, zo snel kan het gaan. Ik had ook decap en 100 gonal f. Laag maar voor mij meer dan genoeg. Ik heb tweemaal een overstimulatie gehad dus ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om het te vragen. Voor mij in ieder geval nooit meer een punctie zonder narcose. De eerste keer hadden ze mij afgescheept met twee zetpillen en 2 pammetjes. Ik zat tegen het plafond. De tweede keer een pilletje dormicum gehad. Ook geen succes. Maar ik hoor ook van zat mensen die het te doen vonden. Het is zo verschillend.

Geplaatst

is indrdaad verschillend. ik had tabletjes dormicum, normaal krijg je alleen pcm . maar vanwege veel eitjes kreeg ik tabletje. het was net te doen net toen ik het niet meer trok was het klaar 😑

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden