Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nou meiden ik zit officieel op het wachtbankje. Laat die 2 weken stress maar komen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geen stresss... ga leuke dingen doen! Wees lief voor jezelf😊 Heb je al leuke dingen gepland?
  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@kvg succes met wachten

@flower wat een mooie score!!

@marjon wat vervelend die onzekerheid, tis ook allemaal niet niks:(

@marja10 hopen op een super topper ertussen:)

@tweede lastig, ik had er ook maar 4 met uiteindelijk maar 2 eitjes maar wel 2 bevruchtingen.

Als ik nu weer zo weinig heb denk ik dat ik eerst weer met de gonalf omhoog wil zolang dat kan. Dus lastige keuze

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Succes met wachten, Karin! Hebben ze nog wat gezegd over de overige embryo's?

Dank je wel.

Op dit moment waren er 4 goed gedeeld, waarvan de mooiste is terug geplaatst. 1 was iets minder.

Over 2 a 3 weken horen we of ze alle 4 de vriezer in gaan.

Geplaatst
Geen stresss... ga leuke dingen doen! Wees lief voor jezelf Heb je al leuke dingen gepland?

Mijn linker eierstok is nog niet goed genezen van de punctie. Dus ik ga de komende dagen even lekker uitrusten. Beetje lezen en gitaar spelen enzo.

Verder heb ik nog niets op de planning.

Geplaatst
Mijn linker eierstok is nog niet goed genezen van de punctie. Dus ik ga de komende dagen even lekker uitrusten. Beetje lezen en gitaar spelen enzo.Verder heb ik nog niets op de planning.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is ook een mogelijkheid. Lekker bijtanken van alles. Hopelijk stress je niet te veel... succes💪
Geplaatst

Ik zou persoonlijk staken, de kans dat ze er ook nog 1 of 2 kapot prikken is ook aanwezig, dan moet het nog een eicel zijn, de goede grootte en zich bevrucht en delen.. zoveel risico's.

Wat zouden jullie doen met 3 follikels? Doorgaan of staken? Vind het echt lastig. Morgen nog een gesprek met mijn eigen arts en woensdag weer een echo.

Geplaatst

Ik sluit mij hierbij aan. Heb hetzelfde gehad en vond het zonde van mijn poging omdat ik weet dat er meer eitjes kunnen zitten. Wat was de uitslag tweede?

Geplaatst

Ik zou ook stoppen maar ze zeggen er hoeft maar 1 goeie bij te zitten he.

Bij onze eerste poging hadden we 5 eitjes 2 waren leeg 1 niet geschikt om te injecteren 1 uit elkaar gevallen en 1 verkeerd gaan delen dus dat was onze eerste poging zonder tp. toen meer puregon moeten spuiten toen 25 eitjes. Uiteindelijk 17 goeie maar moeten ook aan de eisen voldoen voor in de vriezer. Dus 1 verse tp van gehad en 6 cryo's aan over gehouden.

Zo snel kan het gaan. Nog 1 cryo over.

Geplaatst
Contact gehad met mijn fertiliteit arts zelf.Ze geeft aan dat ze duidelijk ziet dat ik er toch wel erg veel moeite mee heb om te wachten met testen tot donderdag. En dat ik steeds veel vragen heb. En dat ik mij zelf gek maak in de wachtweken elke keer. Dit zag ze bij meer patiënten in de wachtweken. Ja klopt. Doe ik ook en kan ook niet wachten. Moest nu echt nog hoop houden want ze zien vaker dat het nu nog negatief is met bruin verlies en dan toch positief kan worden nog.Dus mocht absoluut niet meer testen en als ik wil mag ik donderdag komen voor een bloed test.Duidelijk aan gegeven dat de blasto 5 dagen oud was en deze dagen er toch af mag tellen. En dat ik vorige x wachtdag 6 al positief was.Pfff afgesproken dat ik nu dus donderdag pas ga testen en toch maar even ga praten met een psycholoog.Maak me zelf zo gek steeds.Iedereen kan makkeijk praten om me heen.. *je moet niet testen enzo pff ja laat me denk ik steeds. Maar maakt me wel onzeker ja dat klopt
Het is ook echt zwaar! Hopelijk word het toch nog positief. Alhoewel hij nu toch wel positief had moeten zijn😔.. veel sterkte.. we weten wat je doormaakt hier. Je bent niet alleen!
Geplaatst
Wat zouden jullie doen met 3 follikels? Doorgaan of staken? Vind het echt lastig. Morgen nog een gesprek met mijn eigen arts en woensdag weer een echo. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Altijd een super lastige keuze! Ik zelf zo stoppen. De pogingen zijn te kostbaar. Alleen heb je vaker al een punctie gehad? En had je toen ook zo weinig aantal? Dan worden het er niet snel meer. Maar als dit de eerste keer is kunnen ze misschien de medicatie ophogen zodat je een betere opbrengst krijgt. Succes met je keuze.
Geplaatst
Nou meiden ik zit officieel op het wachtbankje. Laat die 2 weken stress maar komen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Succes duim voor je!! En indd lekker rustig aan doen...
Geplaatst

Dank voor jullie ideeën. Ik heb gisteren met de arts gebeld. Zij stelde toch voor om door te gaan. De dosis kan maar een beetje omhoog, ik heb nu 225 Fostimon. Omdat het mijn eerste poging is wil ze ook zien wat het zaad doet. 'Icsi kwaliteit zaad'.

Vanmiddag weer een echo. Ik ga er denk ik maar voor. En vertrouwen in die follikels die er nu zitten! En heel veel duimen...

Geplaatst
Dank voor jullie ideeën. Ik heb gisteren met de arts gebeld. Zij stelde toch voor om door te gaan. De dosis kan maar een beetje omhoog, ik heb nu 225 Fostimon. Omdat het mijn eerste poging is wil ze ook zien wat het zaad doet. 'Icsi kwaliteit zaad'.

Vanmiddag weer een echo. Ik ga er denk ik maar voor. En vertrouwen in die follikels die er nu zitten! En heel veel duimen...

Ik had er 4 uiteindelijk 2 eitjes én allebij bevrucht. Dus... zet m op:) succes

Geplaatst

Duim voor je tweede

Hier test weer negatief vanmorgen.

Nu stop ik echt met de medicatie ga niet door tot morgen wat de arts eigenlijk wilt. Heb nu ook geen bruin verlies meer of niks.

Ben bang dat ik het even het gehad en door de utrogestan niet door gezet heeft. Zal je hebbe dat het nu weer lang duurt 😌

Geplaatst

Wat rot dat het er niet veel zijn. Ik ben misschien heel onervaren hierin, maar ik had de poging ook niet gestopt als ik jou was. Ieder eitje is er één. Maar goed zo sta ik erin. Ik duim met je mee.

Heel veel sterkte.

Geplaatst
Duim voor je tweede

Hier test weer negatief vanmorgen.

Nu stop ik echt met de medicatie ga niet door tot morgen wat de arts eigenlijk wilt. Heb nu ook geen bruin verlies meer of niks.

Ben bang dat ik het even het gehad en door de utrogestan niet door gezet heeft. Zal je hebbe dat het nu weer lang duurt

klote joh. sterkte

Geplaatst

Balen Marjon. Sterkte!

Ik heb zaterdag de punctie! Nog een extra dag spuiten om eentje van 16 mm nog iets te laten groeien en dan kijken wat het gaat doen... of ik nog op het wachtbankje kom deze maand ;-).

Geplaatst

Ook spannend eslief! En ik zag dat je meer opbrengst had dan hiervoor. Dus hopelijk samen op het wachtbankje dan!

Geplaatst

ik ben hoopvol..meestal heb ik bij de eerste echo 2 of 3 eitjes.. en heb ik mazzel als het er meer worden.. dat ik nu al 7 grotere en nog wat kleintjes had is heel hoopvol..maar goed ik weet dat het zo weer kan veranderen.. ik heb ook wel gehad dat er 5 zaten en bij de volgende echo nog maar 3..

Geplaatst

Succes meiden! En Marjon sterkte. Dit is nog niet echt een positief wachtbankje.

Ik mag de 26ste al in Gent op gesprek en heb gevraagd of we gelijk die dag wat onderzoeken mogen laten doen. Dat was geen enkel probleem dus dat was al prettig. Is toch een eindje tuffen . Ik ben erg benieuwd wat hun visie is. Ik hou jullie op de hoogte! Morgen evaluatie in ons eigen ziekenhuis en dan ga ik afscheid nemen hier. Kijken of de positieve verhalen van Gent waar zijn.

Geplaatst
Succes meiden! En Marjon sterkte. Dit is nog niet echt een positief wachtbankje.

Ik mag de 26ste al in Gent op gesprek en heb gevraagd of we gelijk die dag wat onderzoeken mogen laten doen. Dat was geen enkel probleem dus dat was al prettig. Is toch een eindje tuffen . Ik ben erg benieuwd wat hun visie is. Ik hou jullie op de hoogte! Morgen evaluatie in ons eigen ziekenhuis en dan ga ik afscheid nemen hier. Kijken of de positieve verhalen van Gent waar zijn.

Wat fijn dat je al zo snel terecht kan!

Geplaatst

Net gebeld er zijn 8 bevrucht morgen de tp en maandag krijgen we te horen of er ook ingevroren worden.. hopelijk kom ik ook op het wachtbankje

Geplaatst
Net gebeld er zijn 8 bevrucht morgen de tp en maandag krijgen we te horen of er ook ingevroren worden.. hopelijk kom ik ook op het wachtbankje

Dat zijn goede berichten flower

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden