Ga naar inhoud

ICSI januari/februari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik weet niet zo goed of jullie verhalen lezen nu juist helpt om hier ook aan te beginnen of juist niet haha, maar wel heel fijn om dit forum gevonden te hebben en jullie ervaringen te lezen.

We nemen het hier stap voor stap.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 330
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik weet niet zo goed of jullie verhalen lezen nu juist helpt om hier ook aan te beginnen of juist niet haha, maar wel heel fijn om dit forum gevonden te hebben en jullie ervaringen te lezen.

We nemen het hier stap voor stap.

pff nou door alle verhalen om me heen incl die van mijzelf vind ik het doodeng, maar ja er lopen ook meer dan genoeg gezonde kindjes rond :)

zit je in je 1e ronde?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Hee Piene, nee, wij zijn nog niet gestart. Misschien in april/mei. We zijn er nog niet over uit. Mijn vriend blijkt weinig zaad te hebben, rond de 1 miljoen. En daarmee is het icsi of niksi. Mijn cyclus is regelmatig. Ik wil in ieder geval weten waar ik aan begin. En eerlijk gezegd heb ik door jullie verhalen een veel beter beeld dan door het ziekenhuis ;)

We weten het pas sinds een pasr weken, dat het echt zo is hoe het is. Dus we nemen de tijd. Ook omdat ik heb gezegd voordat we in aug 2015 startten met zwanger proberen te worden dat ivf me te ver gaat. Maar ja. Je man en mijzelf je kinderwens te ontnemen en zomaar op te geven... We maken nog 10-15% kans op natuurlijk zwanger worden per jaar. Niet niks maar wel erg weinig als je graag zwanger wilt worden.

En jij? Is dit jouw eerste poging nu?

Geplaatst
Hee Piene, nee, wij zijn nog niet gestart. Misschien in april/mei. We zijn er nog niet over uit. Mijn vriend blijkt weinig zaad te hebben, rond de 1 miljoen. En daarmee is het icsi of niksi. Mijn cyclus is regelmatig. Ik wil in ieder geval weten waar ik aan begin. En eerlijk gezegd heb ik door jullie verhalen een veel beter beeld dan door het ziekenhuis ;) We weten het pas sinds een pasr weken, dat het echt zo is hoe het is. Dus we nemen de tijd. Ook omdat ik heb gezegd voordat we in aug 2015 startten met zwanger proberen te worden dat ivf me te ver gaat. Maar ja. Je man en mijzelf je kinderwens te ontnemen en zomaar op te geven... We maken nog 10-15% kans op natuurlijk zwanger worden per jaar. Niet niks maar wel erg weinig als je graag zwanger wilt worden. En jij? Is dit jouw eerste poging nu? Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Hoi Johanna , snap je helemaal bij mij hetzelfde verhaal. Je verwacht het gewoon niet als je er klaar voor bent samen en aan een kindje wil beginnen. Voor mij was er in het begin wel twijfel maar dit maakte al gauw plaats voor doorzettingsvermogen, mijn wens om moeder te worden is zo groot dat ik er alles voor over heb, maar dat geld voor veel vrouwen hier op t forum. Je moet er rustig over na denken en het is belangrijk dat je erover praat en samen de keuze maakt. Wens jullie veel sterkte, even alles laten bezinken is het beste.
Geplaatst
Hoi Johanna , snap je helemaal bij mij hetzelfde verhaal. Je verwacht het gewoon niet als je er klaar voor bent samen en aan een kindje wil beginnen. Voor mij was er in het begin wel twijfel maar dit maakte al gauw plaats voor doorzettingsvermogen, mijn wens om moeder te worden is zo groot dat ik er alles voor over heb, maar dat geld voor veel vrouwen hier op t forum. Je moet er rustig over na denken en het is belangrijk dat je erover praat en samen de keuze maakt. Wens jullie veel sterkte, even alles laten bezinken is het beste.

Dankjewel! Ik ben ook heel blij met dit forum. Ik doe het niet zo goed op hormonen, van de pil kreeg ik rare enotionele uitspattingen. Mijn menstruatie nu gaat vaak ook met schommelingen gepaard. Om dat dan nog een keer met een factor 5 te vergroten.. Ik ben vooral bang voor wat het met onze relatie doet. Beetje dat damned if you, damned if you don't gevoel. Gaan we over een paar jaar spijt hebben als we het niet doen? Vechten we elkaar de tent niet uit als we het wel doen? Ik ben best een emotionele al van mezelf. We praten veel en mogen nu tijd nemen om het uit te zoeken.

Hoe ervaren jullie dat? De impact op je relatie?

Geplaatst
He sjit, toch op naar de volgende ronde:( tis niet blijven zitten. Baluhh

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh essie wat rot voor je!! (Zacht uitgedrukt)

Heel veel succes en hoop dat het snel wel mag gaan lukken!

Geplaatst
He sjit, toch op naar de volgende ronde:( tis niet blijven zitten. Baluhh

Oh nee! Wat balen! Sterkte meis!

Geplaatst

Piene en flipje, Ik heb van beide jullie blog Gelezen. Wat en heftige periode hebben jullie beide achter de rug en wat verschrikkelijk knap om het dan zo onder woorden te kunnen brengen. Diep respect. Ik hoop dat 2017 jullie jaar gaat worden. Heel veel succes!

Ik zit op wachtdag 5 van mijn eerste icsi behandeling en 1e terugplaatsing.

Ik ben het traject redelijk rustig gestart. We konden op natuurlijke wijze geen kinderen krijgen en ik was blij dat er nog een mogelijkheid was. Natuurlijk heb ik wel spanning gehad maar vooral ook hoop en vertrouwen. Ik had ook niet in kunnen schatten wat het met je doet. En zelfs dat zal door iedereen anders ervaren worden. De afgelopen periode veel emoties gevoeld. Van verdriet, boosheid (Waarom moet het zo?) de onmacht en het wachten.. maar ook dat oer-moeder-willen-worden gevoel. Dat je sterk maakt en hoop geeft in iedere stap die gezet word. En zelfs ook tranen van blijdschap. Hoe mooi is het om je eventuele toekomst kindje al vanaf het 'ei' te mogen en kunnen volgen. En de liefde en steun die je van je naasten ontvangt voelt ook goed. (Die paar die het weten bij ons)

Anyway, ik hoop voor ons allemaal dat de dag komt dat we ons eigen kleine gezonde kindje in onze armen hebben. Blijf erin geloven!

Geplaatst

@olijfje_76 ja ben weer beetje bij:) hoe is het met jou?

@johanna82 tja de impact is wel groot maar kan alleen maar zeggen dat wij elke dag sterker worden. wij doen het echt samen! en als ik verdrietig ben troost mijn vriend me. nu werd het de laatste maanden wel erg heftig maar ook daar komen we uit ben ik van overtuigd

@essie1204 moet je naar een volgende ronde of volgende cryo? balen hoor

@joline ik hoop het ook:) suc6 deze dagen!! :)

Geplaatst
Dankjewel! Ik ben ook heel blij met dit forum. Ik doe het niet zo goed op hormonen, van de pil kreeg ik rare enotionele uitspattingen. Mijn menstruatie nu gaat vaak ook met schommelingen gepaard. Om dat dan nog een keer met een factor 5 te vergroten.. Ik ben vooral bang voor wat het met onze relatie doet. Beetje dat damned if you, damned if you don't gevoel. Gaan we over een paar jaar spijt hebben als we het niet doen? Vechten we elkaar de tent niet uit als we het wel doen? Ik ben best een emotionele al van mezelf. We praten veel en mogen nu tijd nemen om het uit te zoeken.

Hoe ervaren jullie dat? De impact op je relatie?

hoi Johanna,

wij zijn nu bezig met de eerste ICSI poging. Ik was van teviren ook bang voor wat het hormonen spuiten met me zou doen. Mijn vriend was dan ook op het ergste voorbereid (ik ben van nature ook was wisselvallig ;-)). Ik heb net de laatste spuit gezet en kan je eerlijk zeggen dat ik totaal geen last gehad heb van de hormonen, ik was echt gewoon mezelf. Voordat we aan de hormonen begonnen moest ik eerst een paar weken aan de pil en daar had ik veel meer last van. Geloof me, het kan echt heel erg meevallen.

Ik heb trouwens tijdens onze IUI pogingen ook wat hormoonstimulatie gehad en toen reageerde ik er ook niet op. De maanden daarna toen mn lichaam zelf weer hormonen moest gaan aanmaken reageerde ik weer wel heel erg... Misschien ook een beetje vreemd.

Je vraag over impact op relatie kan ik misschien niet zo goed beantwoorden. Bij ons gaat het super en we doen vrijwel alles samen. Zo zet mijn vriend de wat grotere spuiten bij mij, dat vind ik fijn en hij ook omdat hij dan ook iets kan doen. Wij waren er overigens al wat meer vanuit gegaan dat we in dit traject terecht zouden komen vanwege familieleden waarbij het helemaal niet gelukt is. Dan sta je er misschien ook al anders in.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. Neem je tijd om te beslissen, dan hoef je er ook geen spijt van te krijgen (wat je beslissing ook wordt)

Geplaatst
Piene en flipje, Ik heb van beide jullie blog Gelezen. Wat en heftige periode hebben jullie beide achter de rug en wat verschrikkelijk knap om het dan zo onder woorden te kunnen brengen. Diep respect. Ik hoop dat 2017 jullie jaar gaat worden. Heel veel succes! Ik zit op wachtdag 5 van mijn eerste icsi behandeling en 1e terugplaatsing.Ik ben het traject redelijk rustig gestart. We konden op natuurlijke wijze geen kinderen krijgen en ik was blij dat er nog een mogelijkheid was. Natuurlijk heb ik wel spanning gehad maar vooral ook hoop en vertrouwen. Ik had ook niet in kunnen schatten wat het met je doet. En zelfs dat zal door iedereen anders ervaren worden. De afgelopen periode veel emoties gevoeld. Van verdriet, boosheid (Waarom moet het zo?) de onmacht en het wachten.. maar ook dat oer-moeder-willen-worden gevoel. Dat je sterk maakt en hoop geeft in iedere stap die gezet word. En zelfs ook tranen van blijdschap. Hoe mooi is het om je eventuele toekomst kindje al vanaf het 'ei' te mogen en kunnen volgen. En de liefde en steun die je van je naasten ontvangt voelt ook goed. (Die paar die het weten bij ons)Anyway, ik hoop voor ons allemaal dat de dag komt dat we ons eigen kleine gezonde kindje in onze armen hebben. Blijf erin geloven!
Hoi joline je hebt het mooi omschreven ! Ben het met je eens. Wat spannend wachtdag 5 hopelijk gauw een positieve test in handen! Trek je het nog een beetje alle spanning?
Geplaatst
He sjit, toch op naar de volgende ronde:( tis niet blijven zitten. Baluhh Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
He essie wat ontzettend klote meid. Dit is niet onze ronde. Hopelijk de volgende ronde wel! Mag je nu voor een cryo? Veel sterkte knuffel 🌸
Geplaatst
hoi Johanna,

wij zijn nu bezig met de eerste ICSI poging. Ik was van teviren ook bang voor wat het hormonen spuiten met me zou doen. Mijn vriend was dan ook op het ergste voorbereid (ik ben van nature ook was wisselvallig ;-)). Ik heb net de laatste spuit gezet en kan je eerlijk zeggen dat ik totaal geen last gehad heb van de hormonen, ik was echt gewoon mezelf. Voordat we aan de hormonen begonnen moest ik eerst een paar weken aan de pil en daar had ik veel meer last van. Geloof me, het kan echt heel erg meevallen.

Ik heb trouwens tijdens onze IUI pogingen ook wat hormoonstimulatie gehad en toen reageerde ik er ook niet op. De maanden daarna toen mn lichaam zelf weer hormonen moest gaan aanmaken reageerde ik weer wel heel erg... Misschien ook een beetje vreemd.

Je vraag over impact op relatie kan ik misschien niet zo goed beantwoorden. Bij ons gaat het super en we doen vrijwel alles samen. Zo zet mijn vriend de wat grotere spuiten bij mij, dat vind ik fijn en hij ook omdat hij dan ook iets kan doen. Wij waren er overigens al wat meer vanuit gegaan dat we in dit traject terecht zouden komen vanwege familieleden waarbij het helemaal niet gelukt is. Dan sta je er misschien ook al anders in.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. Neem je tijd om te beslissen, dan hoef je er ook geen spijt van te krijgen (wat je beslissing ook wordt)

Dankjewel hiervoor! Heel geruststellend om te lezen! Fijn dat je de tijd wilde nemen hierop te antwoorden. We hebben het best zwaar met het bericht, maar geloven ook dat we hier samen uit gaan komen. Wel of geen icsi. Ik hoop dat het niet nodig is, maar verwacht niets ;)

Stap voor stap. Duim ondertussen voor jou en de andere dames op het wachtbankje!

Geplaatst
Dankjewel hiervoor! Heel geruststellend om te lezen! Fijn dat je de tijd wilde nemen hierop te antwoorden. We hebben het best zwaar met het bericht, maar geloven ook dat we hier samen uit gaan komen. Wel of geen icsi. Ik hoop dat het niet nodig is, maar verwacht niets ;)

Stap voor stap. Duim ondertussen voor jou en de andere dames op het wachtbankje!

dank je wel, hoewel ik rond een rondje wandel voordat ik op het wachtbankje plof ;-)

Geplaatst

We hebben 3 mooie cryo's dus hoop zo snel mogelijk ivm de werkzaamheid van de scratch die ik heb gehad. Morgen afspraak zh.

Geplaatst
Hee Piene, nee, wij zijn nog niet gestart. Misschien in april/mei. We zijn er nog niet over uit. Mijn vriend blijkt weinig zaad te hebben, rond de 1 miljoen. En daarmee is het icsi of niksi. Mijn cyclus is regelmatig. Ik wil in ieder geval weten waar ik aan begin. En eerlijk gezegd heb ik door jullie verhalen een veel beter beeld dan door het ziekenhuis ;)

We weten het pas sinds een pasr weken, dat het echt zo is hoe het is. Dus we nemen de tijd. Ook omdat ik heb gezegd voordat we in aug 2015 startten met zwanger proberen te worden dat ivf me te ver gaat. Maar ja. Je man en mijzelf je kinderwens te ontnemen en zomaar op te geven... We maken nog 10-15% kans op natuurlijk zwanger worden per jaar. Niet niks maar wel erg weinig als je graag zwanger wilt worden.

En jij? Is dit jouw eerste poging nu?

o heel spannend! ja ik snap dat je het toch wel proberen. je hoeft ook niet alles achter elkaar te lopen he je kunt ook pauzes nemen enz enz :) wat je zelf ook wil!

wij zitten nog in de 1e icsi. bij de 3e terugplaatsing was ik zwanger en moest helaas afscheid nemen met 21 weken. dat was op27 december. nu willen we weer beetje richten op de toekomst en besloten om langzaam weer te gaan beginnen. we hebben nog 4 in de vriezer dus kijken of het nog een keer lukt en dan een gezond kindje in onze armen te hebben!

blog: https://icsibabysite.wordpress.com

Geplaatst
o heel spannend! ja ik snap dat je het toch wel proberen. je hoeft ook niet alles achter elkaar te lopen he je kunt ook pauzes nemen enz enz :) wat je zelf ook wil!

wij zitten nog in de 1e icsi. bij de 3e terugplaatsing was ik zwanger en moest helaas afscheid nemen met 21 weken. dat was op27 december. nu willen we weer beetje richten op de toekomst en besloten om langzaam weer te gaan beginnen. we hebben nog 4 in de vriezer dus kijken of het nog een keer lukt en dan een gezond kindje in onze armen te hebben!

Poeh, jeetje met 21 weken nog! Dat lijkt me superheftig! Ik hoop heel erg dat de komende tp dan wel voor jullie een mooi gezond kindje mag brengen.

Ja, we doen het ook rustig aan nu. Hihi en als we toch plannen liever nu niet in maart zodat de verjaardag niet samen gaat vallen met een van onze verjaardagen ;) zonder gekheid: we zijn nog niet zover. Maar ik merk wel dat ik mijn oorspronkelijke reservering begint af te nemen en dat mijn kinderwens weer sterker wordt. Het stomme is dat ik zelfs een paar weken heb gedacht laat maar zitten dan, het is niet de bedoeling, we gaan ons leven anders indelen. We gaan nu eerst weer verder praten over hoe we ons leven zien, met en zonder kinderen.

Geplaatst
Hoi joline je hebt het mooi omschreven ! Ben het met je eens. Wat spannend wachtdag 5 hopelijk gauw een positieve test in handen! Trek je het nog een beetje alle spanning?

Ik had niet verwacht zo erg de dagen nu af te tellen haha.. maar al met al is het te doen. Al maak ik me gek genoeg juist een beetje ongerust omdat ik helemaal niets voel zeg maar... we gaan het zien.

Hoe is het met jou?

Geplaatst
Ik had niet verwacht zo erg de dagen nu af te tellen haha.. maar al met al is het te doen. Al maak ik me gek genoeg juist een beetje ongerust omdat ik helemaal niets voel zeg maar... we gaan het zien. Hoe is het met jou?
Met mij gaat het goed nu, heb het kunnen accepteren dat onze eerste terugplaatsing is mislukt. We wachten nu op m'n volgende menstruatie en dan gaan we beginnen voor een cryo. Ik heb vorig weekend een tattoo laten zetten daar ben ik heel blij mee. Hoop dat het ons geluk gaat brengen. 😊🍀
Geplaatst

Hoi allemaal, ik zal me ook kort even voorstellen. Ik ben hier niet geheel nieuw, want 4jaar geleden zat ik ook al op dit forum en na verschillende methodes zijn toen uiteindelijk onze tweeling (twee jongens) geboren. Ik ben 31 jaar, woon in Den Bosch. Ik heb PCOS en mn man te weinig zaad vandaar dat we voor icsi in aanmerking komen. Nu zijn we weer opnieuw gestart vorig jaar in het ziekenhuis voor nog een kindje; eerst iui (zo is onze tweeling uiteindelijk namelijk ook geboren, wonder boven wonder) en nu bezig met Icsi. Ik miste de steun en de herkenning van dit forum en vandaar dat ik hier weer wil deelnemen. Vandaag heb ik m'n eerste punctie weer gehad en die was op z'n zachts gezegd pittig, maar wel met een heel mooi resultaat: 16eicellen. Voorgaande keren was veel minder dus ik durf het hier ook bijna niet te vermelden, maar ik ben er wel heel blij mee. Ik hoop dat iedereen hier snel positief resultaat heeft. Tot snel!

Geplaatst

welkom lisa. zo dat is veel , ik had ook heel veel eicellen en daardoor ook overstimulatie. zijn ze daar bij nou niet bang voor? hopelijk worden er veel bevrucht! en kunnen ze ingevroren worden. wij hadden 8 cryos

Geplaatst
welkom lisa. zo dat is veel , ik had ook heel veel eicellen en daardoor ook overstimulatie. zijn ze daar bij nou niet bang voor? hopelijk worden er veel bevrucht! en kunnen ze ingevroren worden. wij hadden 8 cryos

Dank je. Ze volgen ook het overstimulatie protocol nu in het ziekenhuis en voor mij rust en veel water drinken nu. Dus daar zijn ze wel bang voor ja. Heb bij een eerdere behandeling al een keer een voortijdige stopzetting gehad ivm overstimulatie. Door die pcos en mijn heftige reactie op de hormonen loop ik daar altijd wel risico op geloof ik. Ik hoop ook dat we zoveel cryo's mogen hebben als bij jullie. Ik heb nog nooit eerder cryo's gehad dus we duimen maar..

Ik lees net je berichtje op je website. Sterkte met alles. Wat heftig voor jullie allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden