Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Jij mag morgen testen?? Spannend! Zal voor je duimen...Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Nee ik ben al zwanger ;). Morgen ben ik 7 weken en heb ik de eerste echo :).
  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooh spannend!! En leuk eindelijk je kleintje bewonderen! Ik kan ook niet wachten....

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst
Ja ik heb het al verteld tegen de mensen die wisten wanneer ik mocht testen. Ik moet even wennen aan mijn nieuwe energie level. Had een heleboel gepland vandaag maar helaas ik ben doodop. Alles nu voor het kleintje😇...Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Oh super leuk. Hoe heb je het verteld en kreeg je leuke reacties? 😊 Kan niet wachtten tot wij ook de dag krijgen dat we het mogen delen met onze familie en vrienden. Iedereen is zo betrokken en het lijkt me zo leuk. Maar inderdaad per dag bekijken lekker rustig aan doen! Verder voel je je wel goed?
Geplaatst
Spannend christel! Gaat alles goed met je? Ben benieuwd laat je t ons weten!
Geplaatst
Oh super leuk. Hoe heb je het verteld en kreeg je leuke reacties? 😊 Kan niet wachtten tot wij ook de dag krijgen dat we het mogen delen met onze familie en vrienden. Iedereen is zo betrokken en het lijkt me zo leuk. Maar inderdaad per dag bekijken lekker rustig aan doen! Verder voel je je wel goed?

Ja hoor voor de rest wel. Het is super om te kunnen delen. Zo lang op dit moment gewacht. Ik verheug me ook op 22 maart. Om ons kleintje te zien. En ook te horen dat alles goed is... dat zou toch wel heel erg fijn zijn...

Geplaatst
Ja is zeker heel spannend. Ik heb niet echt bijwerkingen alleen soms wat gevoelige borsten. Wel heb ik sinds gisteren last van m'n onderrug alleen aan de rechterkant. En wat steekjes gehad in m'n rechteronderbuik dat was afgelopen woensdag. Maar ik had vergrote eierstokken omdat ik te veel eitjes had aangemaakt. Dus misschien dat het daardoor kwam. Of herken jij dit ook?
Hoi Marii klinkt wel alsof het aan je eierstok ligt denk ik. Maar misschien ook de utrogestan. Ik had namelijk ook wel lage rugpijn. Hou je het nog een beetje vol tot 9 maart?
Geplaatst
Hoi Marii klinkt wel alsof het aan je eierstok ligt denk ik. Maar misschien ook de utrogestan. Ik had namelijk ook wel lage rugpijn. Hou je het nog een beetje vol tot 9 maart?

De eerste paar dagen gingen wel want moest toen echt ff oppassen met alles niks tillen 3 liter drinken per dag dus was continue daar mee bezig. Maar nu zit dat al in me ritme dus zit echt de uren te tellen hahaha

Geplaatst
De eerste paar dagen gingen wel want moest toen echt ff oppassen met alles niks tillen 3 liter drinken per dag dus was continue daar mee bezig. Maar nu zit dat al in me ritme dus zit echt de uren te tellen hahahaVerstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ahh gelukkig gaat het wat beter. Succes ! 😘
Geplaatst
Spannend christel! Gaat alles goed met je? Ben benieuwd laat je t ons weten!
Ik ben voornamelijk heel moe. Niet echt misselijk maar ook niet 100% fit. Beetje allemaal van die lichte kwaaltjes, dus mag niet klagen. Ik zal morgen zeker iets laten weten!Hoe gaat het nu met jou?
Geplaatst
Spannend Christel!Ook ik ben vrijdag 7 weken, ook wij hebben dan onze 1e echo.... Ik vind het toch best spannend! Ook ik ben veel moe en misselijk, al ben ik vanaf zaterdag druk met de buikgriep. Gelukkig hoef ik niet te braken, maar pfff ik ben zo moe en misselijk....Ik vraag me dan wel af... oeiii zou het niks merken van mijn fysieke gesteldheid. Nu ik zoveel en lang ziek ben geweest begin ik toch best bang te worden...m
Geplaatst
Ik ben voornamelijk heel moe. Niet echt misselijk maar ook niet 100% fit. Beetje allemaal van die lichte kwaaltjes, dus mag niet klagen. Ik zal morgen zeker iets laten weten!Hoe gaat het nu met jou?
Oke nou fijn om te horen dat het goed met je gaat en je niet teveel laat hebt van bijwerkingen. Ben benieuwd hoe de echo was! Ik wacht nog steeds op m'n menstruatie had gehoopt afgelopen weekend of vandaag. Nog niks te zien dus even afwachten.. 😊
Geplaatst
Spannend Christel!Ook ik ben vrijdag 7 weken, ook wij hebben dan onze 1e echo.... Ik vind het toch best spannend! Ook ik ben veel moe en misselijk, al ben ik vanaf zaterdag druk met de buikgriep. Gelukkig hoef ik niet te braken, maar pfff ik ben zo moe en misselijk....Ik vraag me dan wel af... oeiii zou het niks merken van mijn fysieke gesteldheid. Nu ik zoveel en lang ziek ben geweest begin ik toch best bang te worden...m

Duim voor je vrijdag!! Geen last van vocht meer nu?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Ennn Christel, ik ben zo aant duimen voor jullie...
Helemaal in de wolken :D!! Alles was in orde en we hebben het hartje goed horen kloppen. Was echt zo zenuwachtig! Maar echt een mooi moment, kon het niet droog houden. Je houdt toch nog altijd in je achterhoofd dat het alsnog fout kan gaan, maar ben toch al een klein beetje gerust gesteld. Nu over 3 weken een extra echo of alles nog goed is. Dus nu even lekker genieten!!
Geplaatst
Helemaal in de wolken :D!! Alles was in orde en we hebben het hartje goed horen kloppen. Was echt zo zenuwachtig! Maar echt een mooi moment, kon het niet droog houden. Je houdt toch nog altijd in je achterhoofd dat het alsnog fout kan gaan, maar ben toch al een klein beetje gerust gesteld. Nu over 3 weken een extra echo of alles nog goed is. Dus nu even lekker genieten!!

Wat heerlijk!!! Gefeliciteerd! En idd nu lekker genieten!!

Geplaatst

Heeyy meiden!!!

Ben een paar dagen niet meer echt actief geweest hahaha

Ik ben gisteren avond voor de 3e keer naar het ziekenhuis geweest want ik had zoveel pijn! Woensdag avond al geweest toen had ik een ligte overstumilatie vrijdag weer voor controle zag het er beter uit en gisteravond hielt ik de pijn niet meer. Had ziekenhuis gebeld en moest langs komen. Gelukkig kon me vriend mee die is van zn werk snel gekomen. Na urine inleveren bloed testen en weer echo's is er niks verkeerd uitgekomen en was alles goed. Onderweg naar huis werd ik anoniem gebeld en ik dacht dat kan alleen het ziekenhuis zijn die zo laat onbekend belt! En Jaa hoor het was inderdaad het ziekenhuis. Ik kreeg nog te horen dat ze nog 1 uitslag binnen hadden gekregen en ze zagen een prille zwangerschap in me bloed!!!!!! Gisteren was de 8ste dag van me tp dus me zwangerschaphormoon was nog niet heel hoog maar toch zagen ze al een prille zwangerschap!!!! Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis omdat ze maar een paar dagen eerder me bloed willen kijken of me zwangerschaphormoon al is gestegen.

Wat ben ik toch onwijs zenuwachtig voor morgen!!!! En dat komt omdat ik al een posetief energie in me heb gekregen na dat telefoontje van gisteravond Hahahaha!!!!!!

Geplaatst
Super fijn om te horen!!!!!!
Geplaatst

owhhh wat goed.. alvast gefeliciteeed! wd 8 is hij nog niet heel hoog natuurlijk naar het heeft duidelijk gepakt en hopelijk blijft het zo doorzetten..

Geplaatst
owhhh wat goed.. alvast gefeliciteeed! wd 8 is hij nog niet heel hoog natuurlijk naar het heeft duidelijk gepakt en hopelijk blijft het zo doorzetten..
Dankjewel!!! Jaa ik was echt helemaal verbaast en ik zag het natuurlijk niet aankomen want dacht alles in het ziekenhuis al gehoord te hebben HahahahaNu nog hopen dat ik morgen nog steeds goed nieuws te horen krijg maar ik denk niet dat de ziekenhuis me zomaar even nog opbelt om dit te vertellen als ze nog aan het twijfelen zouden zijn. Lijkt mij dan hahaha
Geplaatst
Heeyy meiden!!!

Ben een paar dagen niet meer echt actief geweest hahaha

Ik ben gisteren avond voor de 3e keer naar het ziekenhuis geweest want ik had zoveel pijn! Woensdag avond al geweest toen had ik een ligte overstumilatie vrijdag weer voor controle zag het er beter uit en gisteravond hielt ik de pijn niet meer. Had ziekenhuis gebeld en moest langs komen. Gelukkig kon me vriend mee die is van zn werk snel gekomen. Na urine inleveren bloed testen en weer echo's is er niks verkeerd uitgekomen en was alles goed. Onderweg naar huis werd ik anoniem gebeld en ik dacht dat kan alleen het ziekenhuis zijn die zo laat onbekend belt! En Jaa hoor het was inderdaad het ziekenhuis. Ik kreeg nog te horen dat ze nog 1 uitslag binnen hadden gekregen en ze zagen een prille zwangerschap in me bloed!!!!!! Gisteren was de 8ste dag van me tp dus me zwangerschaphormoon was nog niet heel hoog maar toch zagen ze al een prille zwangerschap!!!! Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis omdat ze maar een paar dagen eerder me bloed willen kijken of me zwangerschaphormoon al is gestegen.

Wat ben ik toch onwijs zenuwachtig voor morgen!!!! En dat komt omdat ik al een posetief energie in me heb gekregen na dat telefoontje van gisteravond Hahahaha!!!!!!

Veelbelovend nieuws!! Ik hoop heel erg voor je dat het morgen wederom goed nieuws is!!

Geplaatst
Veelbelovend nieuws!! Ik hoop heel erg voor je dat het morgen wederom goed nieuws is!!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Jaa dankjewel!!! Ik hoop het ook natuurlijk. Ze kunnen mensen niet zomaar valse hoop aan de telefoon geven Hahahaha lijkt mij
Geplaatst
Dankjewel!!! Jaa ik was echt helemaal verbaast en ik zag het natuurlijk niet aankomen want dacht alles in het ziekenhuis al gehoord te hebben HahahahaNu nog hopen dat ik morgen nog steeds goed nieuws te horen krijg maar ik denk niet dat de ziekenhuis me zomaar even nog opbelt om dit te vertellen als ze nog aan het twijfelen zouden zijn. Lijkt mij dan hahaha
Aah super saartje! Alvast een voorzichtige proficiat! Hopen op een positieve bn morgen! Is spannend allemaal je?!
Geplaatst
Aah super saartje! Alvast een voorzichtige proficiat! Hopen op een positieve bn morgen! Is spannend allemaal je?!
Jaaa!!!! Dankjewel!!!!Ben wel echt super zenuwachtig voor morgen. Hierdoor ben ik extra zenuwachtig geworden voor als ik toch teleurgesteld wordt:( Maar daar wil ik niet aandenken Hahahaha. Ik krijg me uitslag in het ziekenhuis zelf want ze gaan me ook nog onderzoeken vanwegen me pijn. Dus extra spannend ik moet morgen binnen een uur me uitslag krijgen!!!
Geplaatst
Jaaa!!!! Dankjewel!!!!Ben wel echt super zenuwachtig voor morgen. Hierdoor ben ik extra zenuwachtig geworden voor als ik toch teleurgesteld wordt:( Maar daar wil ik niet aandenken Hahahaha. Ik krijg me uitslag in het ziekenhuis zelf want ze gaan me ook nog onderzoeken vanwegen me pijn. Dus extra spannend ik moet morgen binnen een uur me uitslag krijgen!!!
Dat is wel heel fijn. Beter dan de hele dag te moeten wachten op een telefoontje. Ik werd echt gek :p. Ik ga morgen duimen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden