Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017


Maaike79

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Nee ik had eigenlijk geen verwachtingen omdat ik totaal.geen symptomen had. Maarja stiekem hoopte ik wel dat ik bij het groepje hoorde die geen symptomen had en wel zwanger is. Maarja ik kan pas over een uurtje het zhuis bellen dus dan kijken wat ze zeggen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik had eigenlijk geen verwachtingen omdat ik totaal.geen symptomen had. Maarja stiekem hoopte ik wel dat ik bij het groepje hoorde die geen symptomen had en wel zwanger is. Maarja ik kan pas over een uurtje het zhuis bellen dus dan kijken wat ze zeggen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Spannend! Hoop dat ze je snel antwoord kunnen geven op je vragen. En je volgende poging wel raak zal zijn ook!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Hoop dat ze je snel antwoord kunnen geven op je vragen. En je volgende poging wel raak zal zijn ook!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Dankjewel. Ik hoop dat april ook een goeie maand voor jou wordt..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ook! Erg spannend, wordt ons eerste traject...

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Oohh super spannend.. voor mij was het ook de eerste tp dus je weet echt niet wat je te wachten staat. Ik heb weer wat vreemds ga net plassen geen bloed meer. Wordt super onzeker van dit.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hebt in gelogd. Dan moet je een heel eind naar beneden scrollen en dat staag er een topic Zwanger. Daar klik je op en dan zie je zwanger 2016 en zwanger2017 staan. Ik zit op zwanger 2017 topic.Succes👌
Is goed ik ga even zoeken dan !!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh super spannend.. voor mij was het ook de eerste tp dus je weet echt niet wat je te wachten staat. Ik heb weer wat vreemds ga net plassen geen bloed meer. Wordt super onzeker van dit.Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Vervelend Marii snap dat je er onzeker van wordt. Wanneer was je officiële testdag? Na een verse terugplaatsing heb je een rustmaand en dan moet je dus nog 1 menstruatie extra afwachten coor je een cryo terugplaatsing kan krijgen mits je cryo's hebt natuurlijk. 😊
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Sas! Vandaag bloed wezen prikken en jaaa hoor helemaal duidelijk dat ik zwanger ben!!! Me lichaam heeft zelfs meer zwangerschaphormonen aangemaakt dan het had moeten zijn vandaag Hahahaha!!!!Heb 24maart me 1ste echo om te kijken of het goed gaat met de baby en dan ook het hartje zien kloppen!!!!😍😍😍
Wauw dat klinkt inderdaad als een tweeling hihi😊 Lekker genieten en toeleven naar de echo!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend Marii snap dat je er onzeker van wordt. Wanneer was je officiële testdag? Na een verse terugplaatsing heb je een rustmaand en dan moet je dus nog 1 menstruatie extra afwachten coor je een cryo terugplaatsing kan krijgen mits je cryo's hebt natuurlijk. 😊

Vandaag was mn officiële testdag maar omdat het aan de vroege kant is (14dagen na punctie) zei het zhuis dat ik tot zaterdag af moet wachten of ik ga menstrueren. En anders opnieuw testen, maar ik heb nu echt het gevoel dat mn menstruatie er aan zit te komen. Maarja nog ff afwachten. -__-

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was mn officiële testdag maar omdat het aan de vroege kant is (14dagen na punctie) zei het zhuis dat ik tot zaterdag af moet wachten of ik ga menstrueren. En anders opnieuw testen, maar ik heb nu echt het gevoel dat mn menstruatie er aan zit te komen. Maarja nog ff afwachten. -__-

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Jee, zo spannend!! Poeh. Ik hoop dat het alsnog een zwangerschap voor jullie betekent. Duimen maar weer!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, zo spannend!! Poeh. Ik hoop dat het alsnog een zwangerschap voor jullie betekent. Duimen maar weer!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Jaaa ik hoop het ook zo... we geven de hoop nog niet op

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag..

Helaas toch gaan menstrueren gisterenavond. Heb contact opgenomen met het zhuis en ik mag 20ste een echo doen om te kijken of ik klaar ben voor de volgende ronde. Ik moet alvast ovulatietesten aanschaffen en vroeg me af welke jullie gebruiken.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag..

Helaas toch gaan menstrueren gisterenavond. Heb contact opgenomen met het zhuis en ik mag 20ste een echo doen om te kijken of ik klaar ben voor de volgende ronde. Ik moet alvast ovulatietesten aanschaffen en vroeg me af welke jullie gebruiken.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

He, balen! Ik gebruik de ovulatietesten van kruidvat, sticks waar je op plast.

Hoop dat je snel weer verder mag!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, balen! Ik gebruik de ovulatietesten van kruidvat, sticks waar je op plast.

Hoop dat je snel weer verder mag!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Jaa zeker balen:( okay bedankt ik ga zo even de stad in

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry beetje kort af vanmiddag tp dus beetje zenuwachtig nu

 

Balen hopelijk de volgende ronde dat het gaat lukken!! Hebben jullie nog veel cryo's?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat geeft helemaal niks.. heel veel succes vanmiddag. Met hopelijk bij jou ook een positief eindresultaat.. We hebben nog 8 cryo's over en jullie?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marri ik heb de clearbleu..wel wat duurder maar geeft een smile als hij positief is dus geen getuur met streepjes.. om het goedkoper te maken koop ik goedkope bij de action tot ik er wat op zie en stap dan over op de clearbleu.. streepjes kijke is niet mijn sterkste kant

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marri ik heb de clearbleu..wel wat duurder maar geeft een smile als hij positief is dus geen getuur met streepjes.. om het goedkoper te maken koop ik goedkope bij de action tot ik er wat op zie en stap dan over op de clearbleu.. streepjes kijke is niet mijn sterkste kant

Jaa dat is ook slim idd want zag idd dat bij cb maar 10 stuks inzitten ik twijfel nu tussen cb en sensi

@marri ik heb de clearbleu..wel wat duurder maar geeft een smile als hij positief is dus geen getuur met streepjes.. om het goedkoper te maken koop ik goedkope bij de action tot ik er wat op zie en stap dan over op de clearbleu.. streepjes kijke is niet mijn sterkste kant

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je streepjes kan kijken zeker doen.. ik sta dan te vroeg in het ziekenhuis.. met 10 stuks moet je hem zo en zo wel hebben hoor! die van de action zijn maar een paar euro werken ook goed

Jaa daar ben ik ook bang voor. Heb het nooit eerder gedaan ik ga er nog even goed over nadenken. Ik heb iig nog tot de 20ste

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden