Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017


Maaike79

Aanbevolen Berichten

utro beinvloedt niet de test:)

 

ik had bij mijn zwangerschap vanaf wachtdag 8 een posi test :)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dankje voor de info piene. Ik blijf alleen hoe spannend ook toch wachten.

Mijn vriend is donderdag als ik officieel mag testen ook vrij... mocht de test dan toch negatief zijn, kunnen we iig op elkaar terug vallen...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@ iesje succes met afwachten! Snap je wel hoor het is inderdaad fijn om op je vriend terug te kunnen vallen , terwijl t ook wel leuk is om hem te kunnen verassen. Uiteindelijk was ik toch samen toen de uitslag van de bloedtest kenbaar werd gemaakt en was erg blij dat hij er bij was. Ik was namelijk zo verdrietig. Wij hebben ook altijd de wens gehad voor 2 kindjes als gezinnetje. Maar zijn nu inderdaad al erg blij als het ons gegeven is om 1 gezond kindje op de wereld te zetten. Ik wens je veel succes en duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de info piene. Ik blijf alleen hoe spannend ook toch wachten.Mijn vriend is donderdag als ik officieel mag testen ook vrij... mocht de test dan toch negatief zijn, kunnen we iig op elkaar terug vallen...Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ik vond het ook echt heel moeilijk om niet eerder al te gaan testen, inderdaad voor een eventuele teleurstelling. Ik heb braaf gewacht op de bloed afname. Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar toch raad ik dat wel aan. Vooral omdat je nu samen vrij bent donderdag en steun aan elkaar hebt.De teleurstelling van maar 2 bevruchtingen had ik ook. Bij ons zit er ook maar eentje in de vriezer. Maar zoals bij ons kan de eerste meteen raak zijn.Hoop het ook echt zo voor jullie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ iesje succes met afwachten! Snap je wel hoor het is inderdaad fijn om op je vriend terug te kunnen vallen , terwijl t ook wel leuk is om hem te kunnen verassen. Uiteindelijk was ik toch samen toen de uitslag van de bloedtest kenbaar werd gemaakt en was erg blij dat hij er bij was. Ik was namelijk zo verdrietig. Wij hebben ook altijd de wens gehad voor 2 kindjes als gezinnetje. Maar zijn nu inderdaad al erg blij als het ons gegeven is om 1 gezond kindje op de wereld te zetten. Ik wens je veel succes en duim voor je!

Dankjewel sas... hem verassen lijkt me ook erg mooi. Maar ik ben te bang voor het verdriet als hij negatief is... ondanks dat ik me helemaal goed voel en veel meer eetlust heb dan normaal...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook echt heel moeilijk om niet eerder al te gaan testen, inderdaad voor een eventuele teleurstelling. Ik heb braaf gewacht op de bloed afname. Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar toch raad ik dat wel aan. Vooral omdat je nu samen vrij bent donderdag en steun aan elkaar hebt.De teleurstelling van maar 2 bevruchtingen had ik ook. Bij ons zit er ook maar eentje in de vriezer. Maar zoals bij ons kan de eerste meteen raak zijn.Hoop het ook echt zo voor jullie!

Ik moet een normale test doen... ik hoop zo dat ik vandeweek mag zeggen dat ik echt zwanger ben...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de info piene. Ik blijf alleen hoe spannend ook toch wachten.

Mijn vriend is donderdag als ik officieel mag testen ook vrij... mocht de test dan toch negatief zijn, kunnen we iig op elkaar terug vallen...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

ja logisch hoor. is ook het fijnste saampjes

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

Ik ben 21jaar en zit in mijn eerste ivf traject. Ik ben nog behoorlijk jong maar in december hebben ze zware endometriose bij mij vast gelegd door een kijkopenratie. De endometriose is zo erg dat ik nu niet op een natuurlijke wijze zwanger kan worden.

Ik heb woensdag mijn punctie gehad waaruit er 7 eitjes zijn gekomen. In het ziekenhuis 4 embroy's ontstaan waarvan er 1 te zwak was geworden. Ik heb 2 embryo's van klasse 1 met 8 cellen en 1 van klasse 2.

Ik heb zaterdag ochtend mijn terugplaatsing gehad. Ik begon zondag avond last te krijgen van pijn in mijn onderbuik ik heb de hele nacht niet op mijn buik kunnen slapen. Gisteren was de pijn weer aan het toenoemen en vooral in mijn onderrug. Ook heb ik om de halfuur een hele volle blaas dat ik het niet meer kan inhouden. Ik heb vandaag weer last gehad van mijn aan de rechterkant van me buik en vooral in me onderrug ook. Sinds gisteren heel veel jeuk ook aan de rechterkant van mijn buik.

Iemand hier misschien wat ervaring mee?

 

Groetjesssss Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

Ik ben 21jaar en zit in mijn eerste ivf traject. Ik ben nog behoorlijk jong maar in december hebben ze zware endometriose bij mij vast gelegd door een kijkopenratie. De endometriose is zo erg dat ik nu niet op een natuurlijke wijze zwanger kan worden.

Ik heb woensdag mijn punctie gehad waaruit er 7 eitjes zijn gekomen. In het ziekenhuis 4 embroy's ontstaan waarvan er 1 te zwak was geworden. Ik heb 2 embryo's van klasse 1 met 8 cellen en 1 van klasse 2.

Ik heb zaterdag ochtend mijn terugplaatsing gehad. Ik begon zondag avond last te krijgen van pijn in mijn onderbuik ik heb de hele nacht niet op mijn buik kunnen slapen. Gisteren was de pijn weer aan het toenoemen en vooral in mijn onderrug. Ook heb ik om de halfuur een hele volle blaas dat ik het niet meer kan inhouden. Ik heb vandaag weer last gehad van mijn aan de rechterkant van me buik en vooral in me onderrug ook. Sinds gisteren heel veel jeuk ook aan de rechterkant van mijn buik.

Iemand hier misschien wat ervaring mee?

 

Groetjesssss Saartje

Hi saartje

 

Wat heftig om dit al op zo'n jonge leeftijd mee te maken...

Ik zou ze artsen bellen met je klachten...

Ik heb 1.5 geleden mijn eerste terugplaatsing gehad. Wel iets last van kramp maar dat ebte wel weg.

Ze gaven bij mij altijd aan dat als ik meer last zou krijgen ik meteen terug moest bellen...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

Ik ben 21jaar en zit in mijn eerste ivf traject. Ik ben nog behoorlijk jong maar in december hebben ze zware endometriose bij mij vast gelegd door een kijkopenratie. De endometriose is zo erg dat ik nu niet op een natuurlijke wijze zwanger kan worden.

Ik heb woensdag mijn punctie gehad waaruit er 7 eitjes zijn gekomen. In het ziekenhuis 4 embroy's ontstaan waarvan er 1 te zwak was geworden. Ik heb 2 embryo's van klasse 1 met 8 cellen en 1 van klasse 2.

Ik heb zaterdag ochtend mijn terugplaatsing gehad. Ik begon zondag avond last te krijgen van pijn in mijn onderbuik ik heb de hele nacht niet op mijn buik kunnen slapen. Gisteren was de pijn weer aan het toenoemen en vooral in mijn onderrug. Ook heb ik om de halfuur een hele volle blaas dat ik het niet meer kan inhouden. Ik heb vandaag weer last gehad van mijn aan de rechterkant van me buik en vooral in me onderrug ook. Sinds gisteren heel veel jeuk ook aan de rechterkant van mijn buik.

Iemand hier misschien wat ervaring mee?

 

Groetjesssss Saartje

 

Hee saartje

 

Ik heb er ook altijd goed last van

Onderrug, buik, migraine, misselijk

En ik voel ook niet wanneer ik moet plassen pas als ik stekende pijn voel maar dan zit mn blaas zo vol dat het zeer doet

Ik ga nu omdat ik het niet voel elk uur naar de wc en kijk wel of er iets komt

Moet zeggen dat dat wel helpt

Sochtens om 7 uur begint de dag

dus 7uur na de wc dan 8 uur dan 9 enzo de heledag door

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee saartjeIk heb er ook altijd goed last vanOnderrug, buik, migraine, misselijkEn ik voel ook niet wanneer ik moet plassen pas als ik stekende pijn voel maar dan zit mn blaas zo vol dat het zeer doetIk ga nu omdat ik het niet voel elk uur naar de wc en kijk wel of er iets komtMoet zeggen dat dat wel helptSochtens om 7 uur begint de dag dus 7uur na de wc dan 8 uur dan 9 enzo de heledag doorVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jaa klopt het is heel vervelend dat je het niet van te voren voelt aankomen maar dat opeens je blaas Helemaal vol zit. Bukken doet ook erg pijn in me buik. In de nacht ga ik iets van 3x me bed uit omdat ik dan wakker wordt en zo nodig moet plassen. Pff het wachten om te testen maakt het er ook allemaal niet makkelijker op :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi saartjeWat heftig om dit al op zo'n jonge leeftijd mee te maken...Ik zou ze artsen bellen met je klachten...Ik heb 1.5 geleden mijn eerste terugplaatsing gehad. Wel iets last van kramp maar dat ebte wel weg. Ze gaven bij mij altijd aan dat als ik meer last zou krijgen ik meteen terug moest bellen... Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Jaa ik had gisteren naar het ziekenhuis gebeld en ik nog 1 paracetamol gebruiken. Ik neem namelijk niet zo snel pijnstillers in hahaha op hoeveel dagen zit jij nu van de tp?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa klopt het is heel vervelend dat je het niet van te voren voelt aankomen maar dat opeens je blaas Helemaal vol zit. Bukken doet ook erg pijn in me buik. In de nacht ga ik iets van 3x me bed uit omdat ik dan wakker wordt en zo nodig moet plassen. Pff het wachten om te testen maakt het er ook allemaal niet makkelijker op :(

 

Ik begrijp wat je bedoelt hier is het niet anders

Terugplaatsing 6

Ga op het moment om de 10 minuten naar de wc

Test dag 8 maart en toch al 3 x test gedaam

Ik voel me anders dan de vorrige terugplaatsingen dus ik heb meer hoop dan de vorrige x

 

Wanneer moet je testen?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik had gisteren naar het ziekenhuis gebeld en ik nog 1 paracetamol gebruiken. Ik neem namelijk niet zo snel pijnstillers in hahaha op hoeveel dagen zit jij nu van de tp?

Ik mag aanstaande donderdag testen van de dokter. Ik houd het tot nu toe goed vol... nja goed k vind het lastig maar mijn vriend is vanwege de carnaval hele dagen weg nu. En mocht de test negatief zijn, wil ik gewoon liever niet alleen meemaken...

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wat je bedoelt hier is het niet andersTerugplaatsing 6 Ga op het moment om de 10 minuten naar de wcTest dag 8 maart en toch al 3 x test gedaamIk voel me anders dan de vorrige terugplaatsingen dus ik heb meer hoop dan de vorrige xWanneer moet je testen?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spannend zeg!! Ik mag 10maart gaan testen dus nog 10dagen wachten:( Duurt veel te lang Hahahaha. Ook omdat je van alles in je lichaam voelt en je niet weet of dat wel of niet een teken kan zijn!! Me vriend is er behoorlijk rustig over maar ik kan er wel de hele dag over praten. Maar ik voel ook van alles in me lichaam daarom ben ik er misschien wat meer mee bezig dan me vriend hahaha!! Ik ben ook nog behoorlijk jong dus dat was wel me geluk zeiden ze in het ziekenhuis. Spannend allemaaal!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag aanstaande donderdag testen van de dokter. Ik houd het tot nu toe goed vol... nja goed k vind het lastig maar mijn vriend is vanwege de carnaval hele dagen weg nu. En mocht de test negatief zijn, wil ik gewoon liever niet alleen meemaken...Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Spannend hoor dat je donderdag al mag!!!! Ja logisch dat het beter is om je vriend erbij te hebben geeft ook een beter gevoel. Is dit de 1ste keer? En heb je ivf of icsi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg!! Ik mag 10maart gaan testen dus nog 10dagen wachten:( Duurt veel te lang Hahahaha. Ook omdat je van alles in je lichaam voelt en je niet weet of dat wel of niet een teken kan zijn!! Me vriend is er behoorlijk rustig over maar ik kan er wel de hele dag over praten. Maar ik voel ook van alles in me lichaam daarom ben ik er misschien wat meer mee bezig dan me vriend hahaha!! Ik ben ook nog behoorlijk jong dus dat was wel me geluk zeiden ze in het ziekenhuis. Spannend allemaaal!!!!!

Is ook. Ik ben 29 dus zeiden dat tegen mij ook. Ik voel ook de hele tijd van alles. Maar je gaat er ook extra op letten. Dat wachten vind ik echt het ergste van alles.

Al die behandelingen had ik geen moeite mee. Maar nu het er eenmaal "inzit" en je eigenlijk het aan het lot moet overlaten, is echt bloednerveus.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor dat je donderdag al mag!!!! Ja logisch dat het beter is om je vriend erbij te hebben geeft ook een beter gevoel. Is dit de 1ste keer? En heb je ivf of icsi

Is de eerste keer ja. Hebben icsi. Bij mij draait het om de zaadkwaliteit van mijn vriend. Ik zelf ben wel gewoon helemaal "goed".

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg!! Ik mag 10maart gaan testen dus nog 10dagen wachten:( Duurt veel te lang Hahahaha. Ook omdat je van alles in je lichaam voelt en je niet weet of dat wel of niet een teken kan zijn!! Me vriend is er behoorlijk rustig over maar ik kan er wel de hele dag over praten. Maar ik voel ook van alles in me lichaam daarom ben ik er misschien wat meer mee bezig dan me vriend hahaha!! Ik ben ook nog behoorlijk jong dus dat was wel me geluk zeiden ze in het ziekenhuis. Spannend allemaaal!!!!!

 

Ja klopt duurt ook lang

Die gesprekken heb ik ook vaak met mn vriend gehad

Ze zien je zorgen ze zien je verdriet en die delen ze wel maar de pijn ze weten niet wat dat is en hoe het werkt

Maar dat is ook logies

Wij zijn 25 en 26

Een dochter van 7

En 2 jaar terug ons zoontje verloren

En nu 6 terugplaatsingen gehad

Het is heftig en emotioneel maar het is het wel waard

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt duurt ook langDie gesprekken heb ik ook vaak met mn vriend gehad Ze zien je zorgen ze zien je verdriet en die delen ze wel maar de pijn ze weten niet wat dat is en hoe het werktMaar dat is ook logies Wij zijn 25 en 26Een dochter van 7En 2 jaar terug ons zoontje verlorenEn nu 6 terugplaatsingen gehadHet is heftig en emotioneel maar het is het wel waardVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wauw heftig hoor allemaal :( Hoe oud was je zoontje als ik vragen mag? Ik gun het jullie zo erg dat het in 1x zal slagen bij jullie!! Jullie zijn ook nog jong dus die geluk hebben jullie ook❤
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook. Ik ben 29 dus zeiden dat tegen mij ook. Ik voel ook de hele tijd van alles. Maar je gaat er ook extra op letten. Dat wachten vind ik echt het ergste van alles.Al die behandelingen had ik geen moeite mee. Maar nu het er eenmaal "inzit" en je eigenlijk het aan het lot moet overlaten, is echt bloednerveus.Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dan heb jij ook gelukkig nog je leeftijd mooi mee! Klopt met de behandelingen zelf had ik ook geen moeiteAlles leek juist heel snel te gaan maar nu het wachten is begonnen Lijkt het wel een eeuw dat we moeten wachten!! En dan ook nog de test dag zelf wachten op de uitslag😩Hoop zo voor je dat je in 1x goed nieuws krijgt te horen!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dames! Wat een heftige verhalen! En jullie zijn nog zo jong. Wij zijn 35. En komen er nu pas achter dat mijn vriends zaad van slechte kwaliteit is helaas. Ik wil al meer dan 12 jaar kinderen. Maar liever niet alleen of in een niet functionerende relatie.

Hoe dan ook: ik duim voor jullie! Nog 1 dag of nog een week wachten... 🙏

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb jij ook gelukkig nog je leeftijd mooi mee! Klopt met de behandelingen zelf had ik ook geen moeiteAlles leek juist heel snel te gaan maar nu het wachten is begonnen Lijkt het wel een eeuw dat we moeten wachten!! En dan ook nog de test dag zelf wachten op de uitslag😩Hoop zo voor je dat je in 1x goed nieuws krijgt te horen!!
Het wachten is inderdaad het aller ergste. De behandelingen vond ik ook niet zo zwaar. Nu zit je maar te wachten tot je mag testen, is die positief. Dan is het weer wachten op de eerste echo en hopen dat die goed is. Ik ken het maar al te goed ;). 6 maart hebben wij onze eerste echo. Was onze eerste terugplaatsing maar wel de 2e poging, wij zijn ook meteen aan icsi begonnen, bij mij was alles goed alleen de kwaliteit van mijn vriend zijn zaad was heel slecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het trouwens ook heel fijn om te horen dat jullie van de behandeling weinig last hebven gehad. Geen vermoeidheid, misselijkheid of stemmingswisselingen? Ik zie nu nog het meest op tegen al die poespas aan mijn lijf en hoe ik zal reageren...

Wachten doe ik al superlang, haha, dat kan ik nog wel even. Al moet ik zeggen dat ik nu ook elke maand weer een beetje de zenuwen krijg ;)

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het trouwens ook heel fijn om te horen dat jullie van de behandeling weinig last hebven gehad. Geen vermoeidheid, misselijkheid of stemmingswisselingen? Ik zie nu nog het meest op tegen al die poespas aan mijn lijf en hoe ik zal reageren...

Wachten doe ik al superlang, haha, dat kan ik nog wel even. Al moet ik zeggen dat ik nu ook elke maand weer een beetje de zenuwen krijg ;)

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Hormonen en vermoeidheid heel erg hoor. Ik kan heel de dag wel slapen. Maar dat gaat helaas niet. Alleen lichamelijk na de punctie niet zo erg zoals bij vele dames hier. Wel kramp maar dat ebte ook weer weg. Ik vind het vooral emotioneel heel zwaar.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hormonen en vermoeidheid heel erg hoor. Ik kan heel de dag wel slapen. Maar dat gaat helaas niet. Alleen lichamelijk na de punctie niet zo erg zoals bij vele dames hier. Wel kramp maar dat ebte ook weer weg. Ik vind het vooral emotioneel heel zwaar.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 

Aha. Wat maakt het zwaar vind je? Ik vond de gesprekken om hiertoe te beslissen best pittig, mijn vriend en ik hebben echt gezeten met elkaar om te kijken wat we dan willen en belangrijk vinden. Gaan we samen nog verder is zelfs ter sprake gekomen, pfff, nou daar moet ik niet aan denken! Dan anders leven of anders kinderen, maar niet zonder hem. En ook het proces zelf, ik ben vooral heel benieuwd hoe mijn lijf gaat reageren. Ik ben nog herstellende van een knie operatie na een ongeval, dus ik ben nu toch thuis. Leek me handige timing dan. Echt veel werken kan ik nu niet, daarvoor moet ik veel rijden en staan, lopen. Dus dat schiet nu toch niet op.

We gaan het meemaken. Ik hoop vooral voor jou dat het allemaal tot een zwangerschap mag leiden!

Zou je het nog een keer doen, met wat je nu weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden