Ga naar inhoud
Charlene75

Waar hormonen te verkrijgen

Aanbevolen berichten

Na vruchteloze behandelingen in Nederland en Duitsland doen we nu een behandeling in Spanje. Deze wordt niet meer vergoed. De dokter geeft aan dat we Decapeptyl 3.75, Progynova 2mg en Utrogestan 200 mg nodig hebben. Hoe en waar kunnen we deze in Nederland verkrijgen tegen een fatsoenlijke prijs? Is het recept van de dokter uit Spanje voldoende voor de apotheek of is er een andere weg?

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi charlene,

een recept heb je hoe dan ook nodig. Sommige apotheken willen je dan helpen,maar je betaald wel specifieke transportkosten etc. Apotheken mogen namelijk geen ivf medicijnen verstrekken, dat moet bij het ziekenhuis. Dus speciale import...kan je de medicijnen ook in Spanje kopen? Daar zijn ze zeer waarschijnlijk goedkoper. Anders kan je het misschien bij billman in Frankrijk proberen.ik heb daar ooit spuiten gekocht, die in Duitsland (daar woonde ik) super duur waren...

http://www.startup-report.de/pharmacie-billmann-bei-einer-apotheke-frankreich-medikamente-bestellen/

succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat ik met een recept uit Düsseldorf gewoon bij de apotheek terecht kon. Dus mijn idee zou zijn: vraag een recept aan de Spaanse dokter en lever die in bij de apotheek.

Verder zijn er hier nog wel eens lieve mama's die wat spullen over hebben. Dus wellicht kunnen die je helpen.

Na vruchteloze behandelingen in Nederland en Duitsland doen we nu een behandeling in Spanje. Deze wordt niet meer vergoed. De dokter geeft aan dat we Decapeptyl 3.75, Progynova 2mg en Utrogestan 200 mg nodig hebben. Hoe en waar kunnen we deze in Nederland verkrijgen tegen een fatsoenlijke prijs? Is het recept van de dokter uit Spanje voldoende voor de apotheek of is er een andere weg?

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi charlene,

ik heb nog eens in mijn doos met restanten gekeken. Daar zit progynova En een heleboel progestan in. Die laatste helaas houdbaar tm 03-2017... bij interesse, stuur mij een pb, anders gooi ik ze weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hai Charlene

Ik heb ook nog progynova een volle strip en een met een stuk of 5 en ik heb ook nog decapeptyl als ik het goed zag 14 spuitjes datum tot 07-2017. Als je er belang bij hebt stuur even een pb.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier nog Bemfola over door succesvolle zwangerschap in België. In Nederland verkrijgbaar onder Gonal-F en Puregon. Altijd gekoeld gelegen. Een gedeelte houdbaar tot maart 2019 en een gedeelte tot september 2019. Wie kunnen we er blij mee maken tegen een kleine vergoeding. We kunnen het niet over ons hart krijgen om het weg te gooien.

Bij interesse stuur een PB. Heb je het zelf niet nodig maar ken je lotgenoten die dit zoeken deel dit bericht dan.

Groet,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden