Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@sas nog alle tijd voor een naam gelukkig. Ben erg benieuwd tegen die tijd naar de meisjes babyboom hier.

En misschien doe ik wel mee aan die meiden babyboom

Fab rot is dat he die moeheid. Fijn dat je nu naar de vk kan

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@magicwoman Ja klopt, maar het wordt beter nu het vocht van de overstimulatie uit mijn buik verdwijnt. Dat was extra hard werken voor mijn zwangere lichaam.

Misschien krijgen wij ook wel een meisje, maar die echo duurt nog wel even!

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 650 met Tapatalk

Geplaatst
Jaa veel meisjes ! Hihi

We hebben nog geen naam voor een meisje wel een paar waar we over twijfelen. Voor een jongen hadden we m al wel gekozen. Nog ff verder brainstormen haha.

Ik ga morgen even bellen na het ziekenhuis hoe ik de uitslag van de nipt kan verwachten volgensmij krijg je een brief thuis als alles goed is en een telefoontje van het vumc als er iets gevonden is om een afspraak te maken. Maar zal t wel ff navragen voor de zekerheid. Ben ook wel benieuwd. 

We hebben gelukkig nog eventjes voor de naam! Je krijgt een brief thuis en ik kreeg een sms! Morgen een week geleden?!

Geplaatst
We hebben gelukkig nog eventjes voor de naam! Je krijgt een brief thuis en ik kreeg een sms! Morgen een week geleden?!
Nee vandaag een week en 3 dagen geleden. 😖Aankomende maandag twee weken geleden. Ze zeiden 10 werkdagen en t is heel druk dus kan ook nog langer duren zeiden ze. Hoop dat ik snel die brief krijg. Is jouw bloed ook na het vumc gestuurd?
Geplaatst
Nee vandaag een week en 3 dagen geleden. Aankomende maandag twee weken geleden. Ze zeiden 10 werkdagen en t is heel druk dus kan ook nog langer duren zeiden ze. Hoop dat ik snel die brief krijg. Is jouw bloed ook na het vumc gestuurd?
Mijne wel. 13 juli test gedaan. Heb morgen telefonische afspraak met mijn eigen zh en de brief volgt dan nog. Duurt idd minimaal 2 weken. Gewoon afwachten dus.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Nee vandaag een week en 3 dagen geleden. Aankomende maandag twee weken geleden. Ze zeiden 10 werkdagen en t is heel druk dus kan ook nog langer duren zeiden ze. Hoop dat ik snel die brief krijg. Is jouw bloed ook na het vumc gestuurd?

Weer dat wachten hè.. poe!!

Bij mij volgens mij naar Maastricht! Zeiden ook minimaal 10 werkdagen maar kreeg een sms na een week!

Geplaatst

Oké wat fijn zeg. Ja ik zou binnen 10 werkdagen een brief krijgen en anders een telefoontje voor een afspraak om het een en ander door te spreken. Wij hebben ook aangegeven nevenbevindingen te weten. Dat kunnen andere afwijkingen bij de baby zijn, de placenta of bij mij zelf. Heb jij dat ook Johanna? En Wilhelmina?

Geplaatst

Ben inmiddels iets meer gewend dat het een meisje wordt hihi. Al wat leuke roze kleertjes en dingentjes gekocht! En roze is mn lievelingskleur dus dat komt goed uit hihi 💕😋 je kunt wel veel meer leukere dingentjes kopen voor meisjes vind ik.

Geplaatst
Oké wat fijn zeg. Ja ik zou binnen 10 werkdagen een brief krijgen en anders een telefoontje voor een afspraak om het een en ander door te spreken. Wij hebben ook aangegeven nevenbevindingen te weten. Dat kunnen andere afwijkingen bij de baby zijn, de placenta of bij mij zelf. Heb jij dat ook Johanna? En Wilhelmina?
Ja wij ook. De brief duurt minimaal 10 werkdagen en het zh vraagt de uitslag morgen vast op en daar kan ik hen dan over bellen. Dat is 14 dagen later. En dan komt die brief later nog. Morgen...spannend toch wel!

Geplaatst
Ben inmiddels iets meer gewend dat het een meisje wordt hihi. Al wat leuke roze kleertjes en dingentjes gekocht! En roze is mn lievelingskleur dus dat komt goed uit hihi je kunt wel veel meer leukere dingentjes kopen voor meisjes vind ik.
Leuk hoor! Lekker van genieten! Ik wil wel heel graag dingen kopen, ben albezig met de wandelwagen, kamertje etc.

Tot nu toe wil ik het nog steeds niet weten...

Geplaatst

Leuke dingetjes hebben ze he voor meisjes onze kast hangt ook onmiddels aardig vol met roze haha ik houd ervan!Ik ben ook niet meer te stoppen haha. Stel je voor he dat ze zich vergissen je hoort wel eens van die verhalen. Haha. Ik heb ook een hele toffe schommelstoel op de kop getikt heb de foto in de bijlage

Geplaatst
Ben inmiddels iets meer gewend dat het een meisje wordt hihi. Al wat leuke roze kleertjes en dingentjes gekocht! En roze is mn lievelingskleur dus dat komt goed uit hihi je kunt wel veel meer leukere dingentjes kopen voor meisjes vind ik.
Heel veel leuke dingen zelfs! En het is allemaal super schattig. Je gaat echt verslaafd raken aan kleertjes hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Oh heel gaaf, een schommelstoel, die wil ik ook hebben!! Voor meiden kun je inderdaad veel leuker shoppen en ik moet zeggen dat ik meisjesnamen veel makkelijk vind......

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst
Leuke dingetjes hebben ze he voor meisjes onze kast hangt ook onmiddels aardig vol met roze haha ik houd ervan!Ik ben ook niet meer te stoppen haha. Stel je voor he dat ze zich vergissen je hoort wel eens van die verhalen. Haha. Ik heb ook een hele toffe schommelstoel op de kop getikt heb de foto in de bijlage
Geplaatst

Ik heb de zelfde schommelstoel heb bij de action een grote roze rug kussen gekocht zit super lekker

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hoop voor je dat je snel goed nieuws krijgt!

Ja ik had ook met neven bevindingen!

Geplaatst
Dit kamertje is het voor ons geworden! Alleen dan nog met 4 gordijntjes

Zoek ook nog een leuke schommelstoel, zit altijd heerlijk!

Wat een mooi zachte kamer! Gaaf hoor!

Geplaatst
Hoop voor je dat je snel goed nieuws krijgt!Ja ik had ook met neven bevindingen!
Oké was er niks uitgekomen? Bij jullie beide niet. Vindt het nu wel een beetje spannend worden, maar ga ervanuit dat alles goed is. Mooie kamer hoor!! Ik heb vandaag roze gordijntjes gekocht ☺️
Geplaatst
Oké was er niks uitgekomen? Bij jullie beide niet. Vindt het nu wel een beetje spannend worden, maar ga ervanuit dat alles goed is. Mooie kamer hoor!! Ik heb vandaag roze gordijntjes gekocht ☺️
Nee was normaal, dus goed!! Positief proberen te zijn hè!Heb vanmiddag de 20 weken echo, toch ook weer spannend!
Geplaatst
Nee was normaal, dus goed!! Positief proberen te zijn hè!Heb vanmiddag de 20 weken echo, toch ook weer spannend!
Ja zeker! Hoop dat je kindje goed gegroeid is! Fijn ook om weer even te kunnen kijken!

Duim voor je!

Ben ook benieuwd naar onze nipt test uitslag. Vanmiddag mag ik bellen... Pfff, vind het vandaag ineens toch spannend!

Geplaatst
Uitslag van onze nipt test is goed! Geen aanleiding voor vervolgonderzoek of vergrote kans op afwijkingen! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Wat super fijn zeg!! Gefeliciteerd!! 💝
Geplaatst
Hoe was de GUO?💗

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden