Ga naar inhoud

Zwanger in 2017


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Uitgerekend:

 

Christel: 23-10-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Maaike: 26-02-2018

Eslief: 28-02-2018

Fab: 12-03-2018

 

Echo:

 

Wilhelmina: 27-07-2017 20 weken echo

Eslief: 17-08 12 weken echo

Sas25: 01-09-2017 GUO 20 weken echo

Johanna: 13-09-2017 20 weken echo en 16-10-2017 echo bij dr Papa met onze ouders

 

Afspraak gyn/vk/etc:

 

Sas25: 02-08 verloskundige

Eslief 2-08 nipt belgie

Christel: 03-08 vroedvrouw

Johanna: 27-07 uitslag nipt en 8-8 vk

Magicwoman: 15-8 verloskundige

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Aah super nieuws dames! Gefeliciteerd allemaal!

Ik vind het zelf ook leuker en makkelijker om voor een meisje te winkelen. Ben echt koopverslaafd. Bijna alles is roze 🙈.

 

Wij zijn net terug van onze vakantie in Frankrijk. Was heel goed geweest maar verlangde wel naar thuis. Niets is beter!

Hier gaat alles nog goed, mijn buik is wel opeens uitgeschoten😋.

 

Ben benieuwd welke flesjes jullie uiteindelijk gaan gebruiken, vind dat heel erg moeilijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitslag van onze nipt test is goed! Geen aanleiding voor vervolgonderzoek of vergrote kans op afwijkingen!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Super goed gefeliciteerd!!

 

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 650 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah super nieuws dames! Gefeliciteerd allemaal!

Ik vind het zelf ook leuker en makkelijker om voor een meisje te winkelen. Ben echt koopverslaafd. Bijna alles is roze .

 

Wij zijn net terug van onze vakantie in Frankrijk. Was heel goed geweest maar verlangde wel naar thuis. Niets is beter!

Hier gaat alles nog goed, mijn buik is wel opeens uitgeschoten.

 

Ben benieuwd welke flesjes jullie uiteindelijk gaan gebruiken, vind dat heel erg moeilijk..

Welke flesjes? Je bedoelt dat je daar ook iets in moet kiezen pfff, echt geen idee. Maakt het echt wat uit??

Goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Welkom thuis! Lekker je eigen bed :)

En dan is het dus weer tijd voor een buikfoto? Hihi

Mijn buikje is nu echt zichtbaar. Leuk! Ben pas 13.5 nu. Jij bent natuurlijk al wat verder. Maar heb ineens echt een bolletje!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Christel: 23-10-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Maaike: 26-02-2018

Eslief: 28-02-2018

Fab: 12-03-2018

 

Echo:

 

Wilhelmina: 27-07-2017 20 weken echo

Eslief: 17-08 12 weken echo

Sas25: 01-09-2017 GUO 20 weken echo

Johanna: 13-09-2017 20 weken echo en 16-10-2017 echo bij dr Papa met onze ouders

 

Afspraak gyn/vk/etc:

 

Sas25: 02-08 verloskundige

Eslief 2-08 nipt belgie

Christel: 03-08 vroedvrouw

Johanna: 27-07 uitslag nipt en 8-8 vk

Magicwoman: 15-8 verloskundige

Ik heb 31-7 een laatste check en echo in het ZH en 14-8 een intake en echo bij de VK. Nu al zin in maandag, kindje weer even zien

 

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 650 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah super nieuws dames! Gefeliciteerd allemaal!Ik vind het zelf ook leuker en makkelijker om voor een meisje te winkelen. Ben echt koopverslaafd. Bijna alles is roze 🙈.Wij zijn net terug van onze vakantie in Frankrijk. Was heel goed geweest maar verlangde wel naar thuis. Niets is beter!Hier gaat alles nog goed, mijn buik is wel opeens uitgeschoten😋.Ben benieuwd welke flesjes jullie uiteindelijk gaan gebruiken, vind dat heel erg moeilijk..
Wat heerlijk! Geen last van de bosbranden gehad?! Wij gaan over 1,5 week naar Frankrijk, precies de omgeving waar de bosbranden zijn..Heb kwa flessen nog niet over nagedacht. Maar heb in mijn omgeving wel vaak goede berichten over dr Brown's gehoord!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles was goed, super of fantastisch 🤗🤗🤗
Wauw wat super fijn zeg! 😇💕 lekker van genieten! @ christel ik heb de zachte siliconen flesjes van Nuby gekocht op de negen maanden beurs die zijn echt heel fijn. Kun je namelijk indrukken en kindje beetje helpen met drinken, andere flesjes zijn allemaal zo hard. Daarnaaat zitten er gaatjes aan de onderkant waardoor er geen licht bij de melk kan komen en helpt tegen darmkrampjes. @johanna mooi buikje! Zal ook een foto van mijn buik toevoegen van ons meisje 😍🙈
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah super nieuws dames! Gefeliciteerd allemaal!

Ik vind het zelf ook leuker en makkelijker om voor een meisje te winkelen. Ben echt koopverslaafd. Bijna alles is roze .

 

Wij zijn net terug van onze vakantie in Frankrijk. Was heel goed geweest maar verlangde wel naar thuis. Niets is beter!

Hier gaat alles nog goed, mijn buik is wel opeens uitgeschoten.

 

Ben benieuwd welke flesjes jullie uiteindelijk gaan gebruiken, vind dat heel erg moeilijk..

 

Hier flessen van advent, ik gaf borstvoeding en af en toe een flesje bv zodat manlief het kom geven, dit flesje pakte ze gewoon goed maar dat weer je helaas nooit van te voren

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn meiden dat de nipt en guo goed waren!

 

@wilhelmina leuk kamertje!

 

babypark ligt niet echt om de hoek voor ons en we waren vanweg een verjaardag in de buurt dus zijn even binnen gelopen. Als alles goed mag gaan zullen we als wagrn de bugaboo duo kopen en we hebben inmiddels ook het kamertje uitgezocht. Ik weet alleen nog niet zeker of ik de kast ook mee ga bestellen wand kwa kastruimte is hij best heel erg klein en wellicht dat we dan meteen een grote witte kast kopen fie later ook kan blijven staan. je kon deze kast ook in 3 deurs versie kopen maar dan vond ik hem nog weinig ruimte hebben en dan koste hij 1000 euro dat vind ik best een hoop geld1963f64b41604f1e86a3ba3da92e4248.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn meiden dat de nipt en guo goed waren!

 

@wilhelmina leuk kamertje!

 

babypark ligt niet echt om de hoek voor ons en we waren vanweg een verjaardag in de buurt dus zijn even binnen gelopen. Als alles goed mag gaan zullen we als wagrn de bugaboo duo kopen en we hebben inmiddels ook het kamertje uitgezocht. Ik weet alleen nog niet zeker of ik de kast ook mee ga bestellen wand kwa kastruimte is hij best heel erg klein en wellicht dat we dan meteen een grote witte kast kopen fie later ook kan blijven staan. je kon deze kast ook in 3 deurs versie kopen maar dan vond ik hem nog weinig ruimte hebben en dan koste hij 1000 euro dat vind ik best een hoop geld1963f64b41604f1e86a3ba3da92e4248.jpg

Mooie kamer zo! Ik heb hetzelfde met de kast. Wij hebben een oud huis en inbouwkasten op elke slaapkamer. Groot zat voor een kindje. Dus ik koop alleen een ledikant, commode en schommelstoel. En een plankje misschien ofzo. Kijk wel even.

 

Ik denk niet dat ik mn kindje lichamelijk al voel nee. Als ik mn hand erop leg voel ik wel duidelijk een extra energie.

 

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@johanna zou ik dan ook niet doen.. mijn dochter verhuisd met der kamertje naar een andere kamer we vinden haar nog te klein voor een echt bedje. Wij wonen ook in een oud herenhuis maar hebben die kasten eruit laten slopen. Wel hebben we allemaal een wastafel op de slaapkamer. Bij haar hebben we die om laten bouwen tot badcomode en in haar nieuwe kamer is het gewoon een wastafel om der tandjes te poetsen straks. Ik heb haar behang al gekocht en verf..maar eerst moet die kamer leeg en dat is echt een kamer geworden waar alles wat maar in de weg stond is ingegooid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@johanna zou ik dan ook niet doen.. mijn dochter verhuisd met der kamertje naar een andere kamer we vinden haar nog te klein voor een echt bedje. Wij wonen ook in een oud herenhuis maar hebben die kasten eruit laten slopen. Wel hebben we allemaal een wastafel op de slaapkamer. Bij haar hebben we die om laten bouwen tot badcomode en in haar nieuwe kamer is het gewoon een wastafel om der tandjes te poetsen straks. Ik heb haar behang al gekocht en verf..maar eerst moet die kamer leeg en dat is echt een kamer geworden waar alles wat maar in de weg stond is ingegooid.
Hahaha, herkenbaar! De babykamer is nu leeg. Helemaal. Die derde kamer is een rotzooi! Ik heb net onze kast helemaal opnieuw ingedeeld. Ik moest 6 maanden beneden slapen na mn verbrijzelde knie, kon de trap niet op. Superblij dat dat nu weer gaat en meteen aan het opruimen geslagen tussen de misselijkheid door, haba. Dus die kan nu gevuld worden. Ik zou het liefst morgen nog gordijntjes uitzoeken, schilderen en meubels kopen. Onze ouders willen graag bijdragen, daar zijn we gezegend mee. Dus we wachten nog even braaf. Maar het kriebelt! Leuk om nu de kamer van je dochter ook weer helemaal nieuw en fris te maken. Leuk hoor!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@magicwoman wat leuk! ik nerk dat ik soms wat vlinderachtigs voel en dan twijfel of dit nou mijn darmen zijn of niet.. we wachten maar even af:)
Haha dat had ik ook steeds. Maar waren toch echt weer de trapjes. Voel het nog niet continu maar wel af en toe. Van de week echt een hardere trap gevoeld haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie kamer eslief! Erg leuk. Wij vinden onze last ook klein dus ik ga nog een extra commode of ladekast erbij kopen ☺️ Vanavond gaan we de box kopen en het badje. Verder even neuzen misschien zie ik nog een leuke kast daar of een luiertas. Super leuk om het gespaarde geld voor ons kindje te kunnen uitgeven aan mooie spulletjes!

 

Ik voel t nog niet heel duidelijk ofzo. Maar heb nu sinds drie dagen s ochtends als ik wakker wordt heel onrustig gevoel in mn onderbuik. En voelt anders dan me darmen. Omdat ons kindje erg druk en fel is (hoor ik bij elke echo) hoop ik haar binnenkort duidelijk te voelen. 😊 Maar heb geen idee hoe t zou moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie buikjes dames mijn buik groeit ineens mega. Mooie kamer! Wij hebben inmiddels bijna alles klaar babykamer nog laatste dingetjes beetje aankleden.

Kleding in overvloed haha en de box en wipstoel kinderstoel en baby nestje hebben we ook al we moeten alleen nog een kinderwagen en maxi cosi wij gaan er voor naar Duitsland ik vertik het 1000 tot 1500 aan een kinderwagen uit te geven vind ik echt zonde van me geld .

Duitsland zijn ze echt stukken goedkoper en we gaan naar oosterijk volgende week dus kunnen we mooi even kijken.

Heb een hele leuke lamp laten make met bijpassende commode mandjes zet even foto d in de bijlage.

Eerste foto is hoe de lamp word en de tweede welke stoffen ik heb gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie buikjes dames mijn buik groeit ineens mega. Mooie kamer! Wij hebben inmiddels bijna alles klaar babykamer nog laatste dingetjes beetje aankleden. Kleding in overvloed haha en de box en wipstoel kinderstoel en baby nestje hebben we ook al we moeten alleen nog een kinderwagen en maxi cosi wij gaan er voor naar Duitsland ik vertik het 1000 tot 1500 aan een kinderwagen uit te geven vind ik echt zonde van me geld .Duitsland zijn ze echt stukken goedkoper en we gaan naar oosterijk volgende week dus kunnen we mooi even kijken. Heb een hele leuke lamp laten make met bijpassende commode mandjes zet even foto d in de bijlage. Eerste foto is hoe de lamp word en de tweede welke stoffen ik heb gekozen
Link naar reactie
Delen op andere sites

@judy ja kinderwagens zijn duur.. wij hebben onze oude wagen inmidels verkocht en er maar 200 euro op ingeleverd dat viel me mee..en ook nu kiezen wij een dure wagen van rond de 1500 maar die ook op marktplaats het weer doet voor zo 1300 euro.. daar kijk ik dan wel weer naar bij de aanschaf. wat een leuke stofjes en spulletjes! ik ben zo benieuqd wat wij krijgen en pas dan ga ik kijke wat ik wil.. maar ik zat zelf ook te denken aan een wolkjesthema

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden