Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Heee super sas en wat spannend ben ook heel benieuwd ! Is 13 cm niet groot ?

Geloof dat bij 14 weken 8.8 cm normaal is toch ? Tenminste als ik de bump moet geloven. Weet ook niet hoe groot mijn meisje vorige week was eigenlijk.

Ja dat klopt volgens mij ook niet nee.. Is dat niet de grote van je baarmoeder ofzo?!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lukt het jullie ook om op de site van mama en zo of in hun app te komen? Lukt mij nu al twee dagen niet. Zag trouwens volgens mij dat ze failliet zijn verklaard, maar dat was in mei al......

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

@FaB nu je het zegt..ik ook niet.. maar had hem er nog wel op staan maar gebruikte hem al niet meer wand vind de prenatal app leuker:)

Geplaatst

Dan moet ik die maar even opzoeken, dank je. Wel vreemd hoor.

Geplaatst

@sas en en en krijgen jullie een jongetje of meisje??

En hoe was de party??? En hoe reageerde iedereen??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Heee super sas en wat spannend ben ook heel benieuwd ! Is 13 cm niet groot ? Geloof dat bij 14 weken 8.8 cm normaal is toch ? Tenminste als ik de bump moet geloven. Weet ook niet hoe groot mijn meisje vorige week was eigenlijk.
Dat is met de beentjes erbij. Hij meet het hele kindje. Dus ook de bovenbeen en onderbeen erbij opgeteld.
Geplaatst

Het feestje was super leuk en emotioneel!!! Wij krijgen een meisje!!!! 💖💖💖💖💝💝💝💝💗💗💗💗☺️☺️☺️☺️

Geplaatst
Het feestje was super leuk en emotioneel!!! Wij krijgen een meisje!!!!
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie feestje zo mooi was

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Het feestje was super leuk en emotioneel!!! Wij krijgen een meisje!!!! ☺️☺️☺️☺️

Wat leuk!! Ook een meisje!! 😍

Je dacht een jongen toch? Dus nu namen bedenken of hebben jullie die al?!

Geplaatst

Super leuk en indd ook al een meisje!Wij hebben al een naam bedacht! :D

Mooi dat je een goed feestje had!

Wanneer verwacht je de uitslag van de nipt ?

Geplaatst
Het feestje was super leuk en emotioneel!!! Wij krijgen een meisje!!!!

Super leuk, gefeliciteerd!!

Geplaatst

bij ons is het namendrama al begonnen..ben blij als ik er nog maar 1 moet kiezen ook deze keer kieze wij een naam die niet of nauwlijks voorkomt in nl. we hebben momenteel wel een jongensnaam die hier aan voldoet maar vind de combi met de vernoemingsnamen niet gelijk wat.. en mijn man heeft een meisjesnaam waar hij hellemaal verliefd op is.. ik vind hem ook mooi maar weet nog niet of ik het wel "de" naam vind. Als McKenna een jongetje zou zijn had ze Silas geheten maar die vind ik ook niet meer geschikt

Geplaatst

Ben wel benieuwd hoe je dochtertje dan heet Eslief. Wij hadden discussie over de meisjesnaam. Man wilde een andere naam maar die past niet bij mijn dochtertje haar naam. Dus stelde ik de naam voor de wel past en die vond ie mooi. Gelukkig maar. De jongensnaam waren we het gelijk al over eens. Zo had ons dochtertje ook geheten als ze een jongen was geworden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Wat een mooie naam. Die hoor je inderdaad niet veel. Spannend wat jullie namen zijn voor jullie volgende kindje.

Mijn dochtertje heet trouwens Lizzy

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Ze is de enige in nederland met 2 hoofdletters en de enige die afgelopen 10 jaar zo genoemd is verder konden we niet kijken .. de naam werd ook niet zomaar goedgekeurd heel gedoe geweest:) helaas is hij daardoor toen veel in het nieuws geweest waardoor het jaar erna nog iemamd de naam heeft gegeven.. zowel onze jongensnaam als meisjesnaam die nu op 1 staan komen niet voor in nl de laatste 10 jaar.. het is een dingetje geworden. Dit is definitief ons laatste kindje als alles goed mag gaan. En net als de grote zus een naam die niet voorkomt

Geplaatst

Wat grappig Eslief, waar heb je dat opgezocht, hoe vaak de naam voor komt?

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 650 met Tapatalk

Geplaatst
hoe voel je je fab?
Nu weer goed, nog wel heel moe, maar dat hoort er ook wel bij . Ben blij dat ik nu weer lekker aan het werk kan. Maandag een laatste controle (en echo) bij de fertiliteitsarts en dan 14 augustus eerste afspraak en echo bij de vk .

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 650 met Tapatalk

Geplaatst

Jaa veel meisjes ! Hihi💖😜

We hebben nog geen naam voor een meisje wel een paar waar we over twijfelen. Voor een jongen hadden we m al wel gekozen. Nog ff verder brainstormen haha.

Ik ga morgen even bellen na het ziekenhuis hoe ik de uitslag van de nipt kan verwachten volgensmij krijg je een brief thuis als alles goed is en een telefoontje van het vumc als er iets gevonden is om een afspraak te maken. Maar zal t wel ff navragen voor de zekerheid. Ben ook wel benieuwd. 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden