Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ooohh Eslief wat een zalig plaatje!! ❤️ voel je je ook helemaal gerust nu?

Jeetje wat kruipt de tijd. Ik kan niet wachten tot de eerste echo en ik ben er ook Spaans benauwd voor..

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhhh Inge, ik zie opeens jouw berichtje staan terwijl ik me even wilde updaten over Eslief (die kwam met mij mee rijden naar een grote vakantiebestemming), dus ik hou haar in de gaten ;-)

Wat ongelooflijk. Ik stuurde je een PB, maar ook even hier. Wat ben ik blij voor je dat het nu gelukt is. Mijn duimen gaan heel hard draaien voor jou en voor een mooi kindje in april. Zet hem op, en laat je niet te veel mind f#cken door alles wat je voelt. Hier ook zo'n K..zwangerschap gehad de eerste keer daardoor. Maar niet meer dan logisch hoor als het wel gebeurt, na al die jaren.

Oh dit nieuws maakt echt mijn dag goed!

Geplaatst
Ohhhh Inge, ik zie opeens jouw berichtje staan terwijl ik me even wilde updaten over Eslief (die kwam met mij mee rijden naar een grote vakantiebestemming), dus ik hou haar in de gaten ;-)

Wat ongelooflijk. Ik stuurde je een PB, maar ook even hier. Wat ben ik blij voor je dat het nu gelukt is. Mijn duimen gaan heel hard draaien voor jou en voor een mooi kindje in april. Zet hem op, en laat je niet te veel mind f#cken door alles wat je voelt. Hier ook zo'n K..zwangerschap gehad de eerste keer daardoor. Maar niet meer dan logisch hoor als het wel gebeurt, na al die jaren.

Oh dit nieuws maakt echt mijn dag goed!

lief en thanks Okaasan! Wat een enorme lange jaren geleden dat we samen schreven hier..

Geplaatst

Ooh dames pfff. Word soms niet goed van mezelf. Ben deze zwangerschap echt een hormonster soms. Mijn man kan soms niks goed doen en andere mensen ook niet ze hoeven maar in hun vingers te knippen of ben geïrriteerd. Heel rot. Hopelijk voor jullie niet herkenbaar dit.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Ooh dames pfff. Word soms niet goed van mezelf. Ben deze zwangerschap echt een hormonster soms. Mijn man kan soms niks goed doen en andere mensen ook niet ze hoeven maar in hun vingers te knippen of ben geïrriteerd. Heel rot. Hopelijk voor jullie niet herkenbaar dit.

Soms wel hoor. We hebben vandaag een bbq met 16 man. En hij had beloofd te helpen. En vervolgens heb ik vrijdag alles zelf op kunnen ruimen, boodschappenlijst gemaakt etc. Hij kwam pas om 3.30 thuis. Mannen whiskey avond voor een dochtertje dat geboren is deze week. Leuk voor hem natuurlik, maar hij weet ook dat ik niet slaap tot hij er is. Hij heeft weer rommel gemaakt beneden, en met zijn kegel en gesnurk mij uit bed gepest. We hebben een logeerkamer. Ipv dat ie die even opmaakt voor hij gaat.. Nee. Hij weet dit allemaal en kiest ervoor geen rekening te houden en wordt boos als ik hem niet rustig wakker laat worden omdat hij perse mee boodschappen wilde doen. Pfff. Sorry hoor. Hij heeft ook zijn kant. Maar met minder dan 4 uur slaap komt dat monster bij mij ook aardig los. Met een hoop gezucht en gesteun staat hij nu wel salade te maken. Hahaha. Mannen... Af en toe!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Hahaha ik herken het ook! Irritaties irritaties en ben heel kribbig. Gelukkig kan hij t hebben en heeft die er vaak schijt aan haha. Maar goed 😜 Komt wel weer oké na de zwangerschap 💕💕😍😍

Geplaatst

Ooh mannen ook inderdaad Johanna. Heel begrijpelijk hoor dat je je zo irriteert.

Sas ja die van mij kan het ook hebben gelukkig. Voel me soms best schuldig

Geplaatst

Hahahha we mogen 😂 We zijn tenslotte ZWANGER!!! Bijna alweer op de helft hier heb ik zo naar uit gekeken 😍👌🏻

Geplaatst

Hahaha heerlijk dames! Ik heb het heeeel soms. Ik heb het trouwens ook bij mijn menstruatie. Ooit vroeg de Accapunctuur of ik stemmingswisselingen had tijdens die periode. Ik antwoordde direct dat ik dat niet had maar dat mijn man echt heel vervelend was eens in de maand

Geplaatst

Goedemorgen dames, ik mag sinds vandaag op dit bankje komen zitten. Nog heel pril met 4 weken. Ik ben met een verse tp uit poging 2 zwanger geworden.

Ik heb 5 september (6+1) mijn eerste echo. Dit was eigenlijk een afspraak voor een evaluatiegesprek over poging 2, maar krijg dus gelijk de echo.

Geplaatst

Haha dank je @eslief. Ik had zaterdag al een testje gedaan. Die was licht positief en vandaag was die goed zichtbaar.

Geplaatst

Ja inderdaad. Tot 12 weken wil ik het nog stil houden Niemand uit mijn omgeving weet namelijk dat ik met poging 2 was begonnen.

Geplaatst

Welkom ash ! Dat de eerste echo maar mooi mag worden.nog even twee weekjes geduld En spanning:)

Vandaag de eerste halve dag gewerkt en heb alweer flinke bekken en rugpijn .

Zometeen even liggen .wel duidelijk beter dan wanneer ik hele dagen werk dusd hopelijk houden we het zo nog een paar weekjes vol voor ik helemaal de ziektewet in moet.

Geplaatst

@judy1990 wat leuk! Geniet er maar van. Ik ben nu ook al benieuwd wat het gaat worden. Als het maar gezond is. Dan vind ik het allemaal goed.

Geplaatst
Goedemorgen dames, ik mag sinds vandaag op dit bankje komen zitten. Nog heel pril met 4 weken. Ik ben met een verse tp uit poging 2 zwanger geworden. Ik heb 5 september (6+1) mijn eerste echo. Dit was eigenlijk een afspraak voor een evaluatiegesprek over poging 2, maar krijg dus gelijk de echo.
Voorzichtig gefeliciteerd alvast!! Spannend!! Ga heel hard voor je duimen 🍀
Geplaatst
Jaa gaat ineens reuze snel! Wij krijgen een meisje:)
Gaat snel he!! Hier a.s woensdag 19 weken. Volgende week 20 wkn echo. En dan horen we hopelijk eindelijk wat het word.

Geplaatst

gefeliciteerd Ash!

Inge heel veel succes morgen!

Wil je me een keertje uitleggen waarom er zoveel tijd zit tussen je pogingen uit je handtekening en dit resultaat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden