Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@nikki83 zonde van je pogingen! vanwege de wachtlijst deden we poging 3 nog in nl maar hadden de afspraken in dusseldurf al staan. Echt een slechte poging! 8 eiblaasjes..maar 4 eicellen en maar 1 goed bevrucht dus ik had weinig hoop..en die is blijven plakken..een mooi kloppend hartje met 8 weken maar nu wel behoorlijk onzeker omdat ik echt totaal geen kwaaltjes heb..donderdag de 12 weken echo

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja t blijft spannend maar fijn dat het toch gelukt is! Misschien ben jij een van de gelukkige die geen kwaaltjes heeft.. ook niet gehad? Mij hebben ze niet gespaard in ieder geval... borsten, misselijk, moe etc.. dus daarom is het zo vreemd allemaal. Ook hier is geen pijl op te trekken zie je wel.

Ik ga het toch zeggen . Probeer je niet te druk te maken.. en hou moed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ja t blijft spannend maar fijn dat het toch gelukt is! Misschien ben jij een van de gelukkige die geen kwaaltjes heeft.. ook niet gehad? Mij hebben ze niet gespaard in ieder geval... borsten, misselijk, moe etc.. dus daarom is het zo vreemd allemaal. Ook hier is geen pijl op te trekken zie je wel. Ik ga het toch zeggen . Probeer je niet te druk te maken.. en hou moed Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De kwaaltjes klinken wel allemaal goed! Blijf hoop houden ben benieuwd donderdag. 💕
Geplaatst

Mijn kleine was met 6weken en 1 dag 5mm en dat was keurig.Wel een kloppend hartje maar ze vertelde van te vore dat er een grote kans was dat dit pas met week7 of 8 kwam!Heel veel sterkte met wachten!

Geplaatst

Met 7 weken was ze bij mij ook maar 5.1 mm, wel een kloppend hartje gehoord. Ik was echt pas gerust na de 20 weken echo, ook omdat ik verder geen kwaaltjes had. Probeer toch positief te blijven. Ik ga duimen!

Uitgerekend:

Christel: 23-10-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Maaike: 26-02-2018

Eslief: 28-02-2018

Fab: 12-03-2018

Echo:

Eslief: 17-08 12 weken echo

FaB: 31-7 echo

Christel: 24-8 groeiecho

Sas25: 01-09-2017 GUO 20 weken echo

Johanna: 13-09-2017 20 weken echo en 16-10-2017 echo bij dr Papa met onze ouders

Afspraak gyn/vk/etc:

FaB: 14-8 vk

Magicwoman: 15-8 verloskundige

Christel: 24-8 gynaecoloog

Geplaatst

het kan linksom of het kan rechtsom.. maar de nipt is bij ons mislukt door te weinig dna.. zo weinig dat herhaling ervan zelfs word afgeraden.. de vraag is alleen of ik bij die 5% zit bij wie hij gewoon niet kan.. Of dat in de afgelopen weken het mis is gegaan.. donderdag hebben we de echo en ik ben er absoluut niet meer gerust op

Geplaatst
het kan linksom of het kan rechtsom.. maar de nipt is bij ons mislukt door te weinig dna.. zo weinig dat herhaling ervan zelfs word afgeraden.. de vraag is alleen of ik bij die 5% zit bij wie hij gewoon niet kan.. Of dat in de afgelopen weken het mis is gegaan.. donderdag hebben we de echo en ik ben er absoluut niet meer gerust op
Jeetje! Wat spannend! Je hebt de nipt wel heel vroeg gehad dan of de uitslag snel gekregen? Ik mocht de nipt pas na de 11 weken grens doen. En je hebt deze week pas je 12 weken echo toch?

Anyway, je bent niet de eerste bij wie ik dit hoor. Zou zeker nog niet stressen, effe de echo afwachten. Makkelijk gezegd natuurlijk... Poeh. Ik duim voor je dat het ok is.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

hij mag vanaf 10 weken en heb hem dus ook bij 10 weken gedaan.. we wisten dat hij wellicht over moest dat ze net niet de 4% dna zouden vinden.. maar ze hebben nog geen half % gevonden aan dna van de baby.. daarom heeft het dus ook totaal geen zin om hem over te doen of pas met een week of 16. we zijn naar belgie geweesr de test koste ons 290 eurie en na 8 dagen al uitslag

Geplaatst
hij mag vanaf 10 weken en heb hem dus ook bij 10 weken gedaan.. we wisten dat hij wellicht over moest dat ze net niet de 4% dna zouden vinden.. maar ze hebben nog geen half % gevonden aan dna van de baby.. daarom heeft het dus ook totaal geen zin om hem over te doen of pas met een week of 16. we zijn naar belgie geweesr de test koste ons 290 eurie en na 8 dagen al uitslag
Goh. Vind het balen voor je! Ik hoop op positief nieuws donderdag!!

Geplaatst

Jeetje Eslief hopelijk hoor je bij de groep dat het niet lukt en dat allee gewoon goed is

Geplaatst

ik heb al contact gehad met het ziekenhuis om een vevroegde echo te krijgen..maar dit werd afgeraden.. ik moest zo en zo positief blijven wand er is geen bloed etc. maar mocht het fout zitten..donderdag ben ik 12.1 en dat betekend dat er geaproken word van een doorgaande zwangerschap..kom ik nu ben ik onder de 12 weken en word het gezien als een vroege miskraam.. het verschil is dat ik in het eerste geval dus weer opnieuw de pogingen krijg en anders niet. Ik vind het nu heel lastig doordat ik ook geen kwaaltjes heb.. donderdag lijkt snel maar ik tel nu de uren af

Geplaatst
ik heb al contact gehad met het ziekenhuis om een vevroegde echo te krijgen..maar dit werd afgeraden.. ik moest zo en zo positief blijven wand er is geen bloed etc. maar mocht het fout zitten..donderdag ben ik 12.1 en dat betekend dat er geaproken word van een doorgaande zwangerschap..kom ik nu ben ik onder de 12 weken en word het gezien als een vroege miskraam.. het verschil is dat ik in het eerste geval dus weer opnieuw de pogingen krijg en anders niet. Ik vind het nu heel lastig doordat ik ook geen kwaaltjes heb.. donderdag lijkt snel maar ik tel nu de uren af
Echocentrum in de buurt bellen en zelf de echo betalen? Is dat een optie? Daar kun je wellicht sneller terecht? Heb je al een vk? Die bellen en zeggen dat je je heel veel zorgen maakt? Ik snap wel dat je wilt versnellen zo. He getver meis, gun het je zo!!

Geplaatst

@johanna ik loop niet bij de vk helaas..ik word straks na de echo doorgestuurd naar de gyn.. ik heb idd overwogen een echo te laten maken maar ik ben juist bang dat als het mis is ik niet wil gaan afwachten..dan moet het eruit.. als je snapt wat ik bedoel:)

Geplaatst

ik moet gewoon rustig afwachten.. het word uiteindekijk donderdag..morgen een drukke dag en de hele dag van huis.. en woensdag moet ik maar wat gaan verzinnen:)

Geplaatst

Oooh eslief wat spannend weer .maar zou indd nog niet te druk maken. En er even vanuit gaan dat je gewoon bij die kleine groep hoort bij wie het niet lukte .

Nog even volhouden tot donderdag. Knuffel .

Geplaatst
ik moet gewoon rustig afwachten.. het word uiteindekijk donderdag..morgen een drukke dag en de hele dag van huis.. en woensdag moet ik maar wat gaan verzinnen:)

Hopelijk mag je beetje op tijd

Geplaatst

Jeetje wat ontzettend balen eslief. Her hoeft nof niks te betekenen houd moed in jullie wondertje! Het zal vast goed zitten. Ik mocht de nipt pas doen vanaf 11 weken en een doorgaande zwangerschap geld vanaf 10 weken volgensmij voor de behandelingen.. tenminste dat heb ik toen gelezen in een folder. Heb het even voor je opgezocht eslief en jij hebt umc verzekeringen toch : https://www.umczorgverzekering.nl/vergoedingen/IVF

Ligt dus aan je verzekering hoe een doorgaande zwangerschap wordt gezien. En inderdaad vanaf 10 weken al. Dit betekent dus dat je eerder een echo zou kunnen inplannen. 😘 Sterkte!

Geplaatst
kwart over 11 bij blankenstein..hopelijk niet een te lang praatje wand dan ga ik janken

Ow das mijn arts

Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is

Geplaatst

@sas25 dank je wel voor je berichtje! ik ga ze morgen even bellen..zowel de verzekering als het ziekenhuis! tnx! van behandelingen weet ik dan een hele hoop af maar hiervan niks.. als ik de nipt met 11 weken had gedaan had er dezelfde uitslag uit gekomen.. zelfs met 12 weken weten ze eigenlijk zeker dat het niet gaat lukken..pas met 16 weken zou het evetueel wel kunnen. Maar we deden hem juist vroeg omdat ik in een laat stadium geen keuzes wil maken. Ik ga de echo afwachten en het bespreken in nl waar ze de nipt doen.

Geplaatst

@sas25 ze rekenen vanaf de punctie staat er in de beschrijving van de zorgverzekering.. 10 weken na folikelpunctie dus wel vanaf 12 weken zwangerschap

Geplaatst
@sas25 dank je wel voor je berichtje! ik ga ze morgen even bellen..zowel de verzekering als het ziekenhuis! tnx! van behandelingen weet ik dan een hele hoop af maar hiervan niks.. als ik de nipt met 11 weken had gedaan had er dezelfde uitslag uit gekomen.. zelfs met 12 weken weten ze eigenlijk zeker dat het niet gaat lukken..pas met 16 weken zou het evetueel wel kunnen. Maar we deden hem juist vroeg omdat ik in een laat stadium geen keuzes wil maken. Ik ga de echo afwachten en het bespreken in nl waar ze de nipt doen.
Pff heftig eslief! Ik heb hem bij 12 weken hier in België gedaan en inderdaad ook na een week de uitslag gehad. Hoop echt dat alles in orde is! Snap dat donderdag nog heel lang duurt voor jullie. Ik ga in ieder geval duimen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden