Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@wilhelmina sinds dec 2016 is het veranderd in veel ziekenhuizen..mijn vriendin heeft het hier gedaan en betaalde 290..

ik ga hem ook zeker daar doen.. maar eerst vrijdag bellen voor een echo in ziekenhuis en MVM.. kijken of het met deze keer wel lukt.. vorige keer niet veel kunnen plassen ik moest zo kotsen als ik die geur rook😂

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoor zoveel mensen over de lucht van de mvm. Ik open die fles op de gang, laat hem daar open staan ga plassen en die lucht is wel ok dan. Mss dat dat helpt?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

owh het is de lucht van mijn eigen pis😂 en als ik het dan over moet gieten komt de boel.. maar vorige keer was ik al heel snel misselijk en heb ook in het zieke huis gelegen ervoor.. dus nu doe ik het hopelijk anders

Geplaatst

Haha ja die lucht vergeet je niet snel. Ben al weer druk aan het plassen. Maar moet zeggen de lucht went wel. Als de dop erop gaat is het ook weg.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
owh het is de lucht van mijn eigen pis😂 en als ik het dan over moet gieten komt de boel.. maar vorige keer was ik al heel snel misselijk en heb ook in het zieke huis gelegen ervoor.. dus nu doe ik het hopelijk anders

Pff, ik hoop het niet voor je! Ik heb wel regelmatig staan kokhalzen als ik een langs een restaurant liep of een stinkbak... Brr. Kon vandaag voor het eerst weer wat koken.

Geplaatst

ik had al voor de positieve test dat ik de plastick beker waarin ik pies opeens vond stinken.. toen dacht ik al he zal het.. en poepluier is ook ff niet mijn ding

Geplaatst

Ik vond de pap van mn dochtertje vies sochtends. Vanille lucht. Kon het even niet handelen. Gaat nu beter gelukkig

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Erg he dat sommige luchtjes je zo doen kokhalsen.

Ik kan vet eten niet ruiken en vis ook verschrikkelijk.

Bananen. Ik werk de hele dag met eten en moet regelmatig een sprintje trekkem naar de toillet na het ruiken van bepaalde dingen.

Geplaatst

Brrr, al die melk en pap vind ik sowieso stinken. Ik krijg normaal al de rillingen van warme melk. Dan belooft nog wat!

Geplaatst

@judy ohh dat is erg als je ermee moet werken.. wij hebben een eigen bedrijf naast de deur.. ik bel mijn man op voor een poepluier kan het nu ff niet😂

Geplaatst
@judy ohh dat is erg als je ermee moet werken.. wij hebben een eigen bedrijf naast de deur.. ik bel mijn man op voor een poepluier kan het nu ff niet😂

Hahaha

Geplaatst

Ik zie hem ook echt zo opstaan en naar huis lopen

Geplaatst

gelukkig kan hij altijd wel even weg als het nodig is😂😂 hij zegt wel.. jemig Es stel je niet zo aan.. nouwjaah dat zei hij 1x nu kijkt hij wel uit😂

Geplaatst

In België kost het inderdaad €290, wij hebben die in april gedaan in Hasselt bij ons. Vond het ook echt een plus dat ze hier het geslacht dan ook weten. Voor als je het wilt weten dan 😉.

Ooh eslief super test! Het is je zeker gegund!

Geplaatst

Haha eslief wat een goeie wel lief !

Hey sas ik vroeg me af of je je dopler nog geprobeerd hebt ?

Ik heb er ook 1 besteld lijkt me super leuk.rn welk merk heb jij?

Geplaatst

wij hadden toen de angelsound super leuk we hoorde hem goed vanaf week 15 daarvoor wat vaag.. onze dochter vond het vreselijk en zwom snel weg dus we zijn er mee gekapt.. ook aan de ctg was nooit te doen

Geplaatst
Super Sas!! Al een echt klein mensje is het hè 🤗🤗🤗
Ja fantastisch 😊 !
Geplaatst
Haha eslief wat een goeie wel lief ! Hey sas ik vroeg me af of je je dopler nog geprobeerd hebt ? Ik heb er ook 1 besteld lijkt me super leuk.rn welk merk heb jij?
De angelsound heb ik gekocht. Heb t gister geprobeerd maar hoorde nog niks is nog te vroeg. Toevallig vandaag gevraagd aan de arts en die zei het echt pas te gebruiken vanaf 12 weken dan laten ze ook pas het hartje horen in het ziekenhuis bij ons. Wegens die enorme geluidsgolven die op 1 klein gebied (het hartje) gericht worden. Dat is niet goed als het kindje zo klein is als ze groter zijn worden de geluidsgolven meer verspreid vertelde ze.
Geplaatst

ja klopt hellemaal vanaf 12 weken..en dan nog is het een beetje afhankelijk van je kind..de 1 vind het prima en de ander vind het vervelend en draaid weg.. wij hadden het laatste ook tijdens echo's en toen besloten het niet meer te doen.. nog steeds kan ze niet goed tegen herrie en ze heeft veel oorproblemen dus wij vragen ons altijd af of dat met elkaar te maken heeft.. toen ik het besprak met de arts stond hij me raar aan te kijken😂😂

Geplaatst
ja klopt hellemaal vanaf 12 weken..en dan nog is het een beetje afhankelijk van je kind..de 1 vind het prima en de ander vind het vervelend en draaid weg.. wij hadden het laatste ook tijdens echo's en toen besloten het niet meer te doen.. nog steeds kan ze niet goed tegen herrie en ze heeft veel oorproblemen dus wij vragen ons altijd af of dat met elkaar te maken heeft.. toen ik het besprak met de arts stond hij me raar aan te kijken😂😂

Zo jong al zo duidelijk! Bijzonder!

En dankjewel, butterfly! Nog 5.5 uur.

Geplaatst
Zo jong al zo duidelijk! Bijzonder!

En dankjewel, butterfly! Nog 5.5 uur.

Johanna succes vanmiddag met de echo!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@ Eslief Dat is nou nog eens een mooie bevestiging Digitale test van clearblue!🙂

@ Johanna Succes vandaag ben benieuwd naar je post vanmiddag Succes 😘

@ sas altijd leuk die echooos Echt al een kindje heej 🤗

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden