Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

loopt iedereen bij de vk? dinsdag 4 weken dus nog met 1 been in de wachtdagen.. misschien is het een idee een agenda te maken? zo deden we dat toen de tijd.. en elke keer als je afspraak geweest was het bericht copieren en aanpassen;) maar een idee hoor.. zoals dit was het toen.. weet niet of jullie het uberhhaubt een goed idee vinden maar was toen wel makkelijk en overzichtelijk

Uitgerekende datum:

Eslief: 28-02-2018

Echo:

Afspraak gyn/vk:

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@sas vreselijk die bandenpijn heel herkenbaar van de vorige keer.. is echt heel vervelend en dan zal je ook snel "dik" worden
Ja hahaha dat klopt ook wel, zoals je ziet op de foto. Ik kan het ook echt niet meer verborgen houden. Morgen hebben we de termijnecho en dan maken we er ook geen geheim meer van. De meeste weten t toch al 😊
Geplaatst
Zo zie ik er nu zo ongeveer ook uit. Ik ben nog verbaasd dat niemand het opvalt 🙈Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Haha ja k draag op mn werk nog veel wijde truitjes die ik heb geleend van mn moeder haha! Maar na morgen ga ik lekker mezelf zijn en als mensen wat zeggen zeg ik trots JA 😊❤️
Geplaatst
Haha ja k draag op mn werk nog veel wijde truitjes die ik heb geleend van mn moeder haha! Maar na morgen ga ik lekker mezelf zijn en als mensen wat zeggen zeg ik trots JA 😊❤️

Oooh ik moet nog twee weken wachten eigenlijk. Dan ben ik twaalf weken. Maar word steeds moeilijker met die enorme bump die ik al heb 😂

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

@ eslief zet je dat dan onder je berichtje? Of waar moet je dat neerzetten? In je handtekening ofzo.

Geplaatst

@sas wouw nou nee daar kan je niet omheen.. termijnecho? waarvoor is die? wand bij icsi/ivf/cryo staat de datum vast en mag niet aangepast worden gezien je zeker weet wanneer alles gebeurd is.. maar spieken naar de baby altijd leuk

Geplaatst

wij zette het altijd bij het berichtje.. en dan elke keer als er een nieuwe afspraak was copieerde we hem en paste we hem aan.. en soms upte we hem.. omdat we dan niet meer precies wiste wie/wat/waneer.

Geplaatst

Uitgerekende datum:

Magicwoman: 17-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Echo:

Sas25: 7-6-2017 / 19-6-2017

Afspraak gyn/vk:

Sas25: 19-6-2017

Geplaatst
wij zette het altijd bij het berichtje.. en dan elke keer als er een nieuwe afspraak was copieerde we hem en paste we hem aan.. en soms upte we hem.. omdat we dan niet meer precies wiste wie/wat/waneer.
Zoiets? 🙈
Geplaatst

Uitgerekende datum:

Echo:

Magicwoman: 22-06-017

Afspraak gyn/vk:

Magicwoman: 22-06-2017

Geplaatst
@sas wouw nou nee daar kan je niet omheen.. termijnecho? waarvoor is die? wand bij icsi/ivf/cryo staat de datum vast en mag niet aangepast worden gezien je zeker weet wanneer alles gebeurd is.. maar spieken naar de baby altijd leuk
Ja he hihi 😊 Ben dr ook wel trots op iedereen mag het lekker zien 🤣Oh oké dan noemen ze dat alleen zo met normale zwangerschappen. Vindt het alleen wel apart misschien weet jij hoe dat zit. 😁 Judy en ik hebben dezelfde dag cryo blasto teruggeplaatst gekregen en zij is 2 dagen langer dan mij zwanger en eerder uitgerekend. Bij mij in het ziekenhuis tellen ze vanaf de eisprong dus 2 dagen na de pregnyl spuit.
Geplaatst
Nou, sas, vervelend! Klinkt best heftig! Je gaat het morgen bespreken bij de vk? Wel fijn dat die afspraak al staat nu. Sterkte!

Ik ben weer thuis. En meteen een stuk minder misselijk. Al is het maar 1 dag dan ben ik al blij. Heb zelfs zin in huzarensalade nu! Vriendlief gaat die heel lief voor me halen. Ik houd van mn man zou het zijn omdat we weer een keer voorzichtig sex hebben gehad, hihi. Dat deed nu gelukkig geen pijn meer. Pfff.

Merken jullie verschil met je vent nu je zwanger bent?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Huzarensalade is mijn craving deze zwangerschap. Heb al heel wat bakjes gegeten hahaha

Geplaatst

Ik weet het nog niet definitief, ik heb di pas de eerste echo. Dus even afwachten nog. Maar voor wat ik nu zelf berekend heb, is het 27 jan :)

Uitgerekende datum:

Johanna: 27-01-2018

Echo:

Johanna: 20-6

Afspraak gyn/vk:

Magicwoman: 22-6 echo en vk

Johanna: 20-6 1e echo in zk hopelijk daarna vk :)

Geplaatst

Eslief wat leuk trouwens. Je bent uitgerekend als mijn dochtertje bijna twee word. Je loopt ongeveer hetzelfde als ik twee jaar geleden. Wel gek dat ze dan al twee word trouwens.

Geplaatst
Huzarensalade is mijn craving deze zwangerschap. Heb al heel wat bakjes gegeten hahaha

Hihi. En de kleine lust geen kroket helaas of knoflook. Brrr daar word ik echt niet lekker van.

En van die zakjes waterijs, die hele goedkope chemische. Die doen het ook top. En perziken. ;)

Geplaatst

dat is idd apart sas.. maar heb je dan ook later je cryo terug gekregen? dat ze beiden blasto waren maakt eigelijk niet uit wel hou oud ze waren.. 3/4 daagse cryo.. dan pas 5/6 dagen na de spuit geplaatst bij jouw? daar zit nog wel eens verschil in..eigenlijk tel je de dagen van de cryo terug als punctiedag.. en dan was je 2 weken. bij ons beginnen ze te tellen vanaf de dag van de spuit en dan word de 3 daagse cryo ook 3 dagen na de spuit ontdooid..

Geplaatst
Hihi. En de kleine lust geen kroket helaas of knoflook. Brrr daar word ik echt niet lekker van.

En van die zakjes waterijs, die hele goedkope chemische. Die doen het ook top. En perziken. ;)

Haha waterijsjes hoor ik ook veel inderdaad van zwangere.

Ik heb laatst heel cliche aan de augurken gezeten. Had er zo'n zin in

Geplaatst
Haha waterijsjes hoor ik ook veel inderdaad van zwangere.

Ik heb laatst heel cliche aan de augurken gezeten. Had er zo'n zin in

Heerlijk! Past ook goed bij huzarensalade

Geplaatst
Heerlijk! Past ook goed bij huzarensalade

Haha precies 😂 hoorde met zure dingen dat je dan een jongetje zou krijgen

Geplaatst

Voor nu is het nog vooral zoet hier toch dat het goed doet. Op mn allermisselijkst in een restaurant 5 happen paella naar binnen geduwd met moeite. Maar die crepe als dessert was binnen een minuut weg

Geplaatst
dat is idd apart sas.. maar heb je dan ook later je cryo terug gekregen? dat ze beiden blasto waren maakt eigelijk niet uit wel hou oud ze waren.. 3/4 daagse cryo.. dan pas 5/6 dagen na de spuit geplaatst bij jouw? daar zit nog wel eens verschil in..eigenlijk tel je de dagen van de cryo terug als punctiedag.. en dan was je 2 weken. bij ons beginnen ze te tellen vanaf de dag van de spuit en dan word de 3 daagse cryo ook 3 dagen na de spuit ontdooid..
Ja allebei 6 dagen na de pregnyl spuit geloof ik. Dus dag 6 teruggeplaatst op dag 4 ingevroren. Maar goed het zal vast wel goed zijn. De eerste echo kwam qua mm ook overeen met het aantal weken dat ik zwanger zou zijn zei het echo apparaat. Misschien dat ik morgen iets vooruit wordt gezet geen idee 🙈😊 we gaan t zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden