Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat leuk Johanna! Zon mutsje

Ik heb de hele babykamer al af... had ik dat al wel is verteld... we hadden de kamer al ingericht toen we de wens hadden om zwanger te worden nooit gedacht dat het zolang zou duren en niet op een natuurlijke manier. Maar het geeft me wel weer moed als ik in het mooie kamertje sta.. om weer door te gaan, kan niet wachtten tot ons wondertje daar mag liggen. Alles is al klaar

Wachtweek 2 is begonnen !!! Pffff zwaar ...

Hebben jullie al symptomen of klachten Sharlee en amf?

Nou ik was vandaag voor het eerst een beetje misselijk maar niet heel erg, verder in de ochtend steken rechts onder in mijn buik. En bij jou? Ga je eerder testen dan dinsdag?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wat leuk Johanna! Zon mutsje

Ik heb de hele babykamer al af... had ik dat al wel is verteld... we hadden de kamer al ingericht toen we de wens hadden om zwanger te worden nooit gedacht dat het zolang zou duren en niet op een natuurlijke manier. Maar het geeft me wel weer moed als ik in het mooie kamertje sta.. om weer door te gaan, kan niet wachtten tot ons wondertje daar mag liggen. Alles is al klaar

Wachtweek 2 is begonnen !!! Pffff zwaar ...

Hebben jullie al symptomen of klachten Sharlee en amf?

Hihi jij bent echt grappig..

De babykamer al af

Ik dacht dat ik te ver vooruit loop met dingen..maar jij dus ook.

Het is wel goed dat je zo zelfverzekerd bent, het is alleen maar een kwestie van wanneer het gaat lukken en je wondertje daar mag liggen idd.

Ik koop stiekem ook wat babydingetjes en stop ze in de koffer.

Ook ik voel me er juist goed bij..

Soms als ik me depri voel dan ga ik naar Babydump of Prenatal en ik voel me weer helemaal in de wolken..

Geplaatst
Hihi jij bent echt grappig..

De babykamer al af

Ik dacht dat ik te ver vooruit loop met dingen..maar jij dus ook.

Het is wel goed dat je zo zelfverzekerd bent, het is alleen maar een kwestie van wanneer het gaat lukken en je wondertje daar mag liggen idd.

Ik koop stiekem ook wat babydingetjes en stop ze in de koffer.

Ook ik voel me er juist goed bij..

Soms als ik me depri voel dan ga ik naar Babydump of Prenatal en ik voel me weer helemaal in de wolken..

Haha ik heb van de week een mama-jurk gekocht...was leuk en in de aanbieding dus dacht...kan maar alvast iets hebben voor als die buik er straks is

Geplaatst
Haha ik heb van de week een mama-jurk gekocht...was leuk en in de aanbieding dus dacht...kan maar alvast iets hebben voor als die buik er straks is

Hahaha! Ik heb in juni meubels gekocht, was zo zeker dat ik zwanger was. Dat staat nu in de berging... Ik durf nog niet. Had wel al een voedingskussen gekocht, was in de aanbiefing bij het Kruidvat een jaar geleden

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Hahaha! Ik heb in juni meubels gekocht, was zo zeker dat ik zwanger was. Dat staat nu in de berging... Ik durf nog niet. Had wel al een voedingskussen gekocht, was in de aanbiefing bij het Kruidvat een jaar geleden

Die heb ik 5-6 jaar geleden al gekocht, maar puur omdat ik dat fijn slapen vond

Geplaatst

Ik had het meeste ook al maar ik was gastouder

Dat jullie al dingen kopen pff dat deed ik met me eerste zwangerschap niet hoor kleren ofzo pas met de eerste echo dat alles goed was en met de 20 weken echo kon ik los want wisten toen wat het werd

Zijn jullie dan niet bang als het dan niet lukt dat je dan de spullen al hebt???

Geplaatst
Ik had het meeste ook al maar ik was gastouder

Dat jullie al dingen kopen pff dat deed ik met me eerste zwangerschap niet hoor kleren ofzo pas met de eerste echo dat alles goed was en met de 20 weken echo kon ik los want wisten toen wat het werd

Zijn jullie dan niet bang als het dan niet lukt dat je dan de spullen al hebt???

Nou, daarom staat het ook in de berging. Anders verkopen we het wel weer of geven het weg aan een goed doel ofzo. Ik wil nu verder ook niets meer kopen, totdat het echt zo is. Dus 12 weken dan. Vooruit.

Geplaatst

Kleding heb ik nog niet gekocht, daar wil ik pas echt mee beginnen als ik het geslacht ook weet.

Heb wel wat rompertjes, sokjes, verder kraamspulletjes vooral en verzorgingsspulletjes.

Ik ga ervan uit dat het ooit gaat lukken, en anders maak ik er een kraamkadopakket van voor iemand

Geplaatst
Bedoel meer de confrontatie er van he

Voor mij niet heb alleen een jurk van €10 die kan ik altijd aan mn zwangere vriendin kado doen;)

Geplaatst

Hihi ja dat heb ik ook voel me er ook prettig bij en heb ik iets om naar toe te leven. Wij zijn verhuist en hebben toen meteen een kamer gereserveerd en ingericht vandaar dat het al klaar is. Maar dat was toen we pas een paar maanden bezig waren dan denk je dat het wel snel lukt (net als bij iedereen in je omgeving) 😐

Ik heb ook vooral s ochtends steken en s avonds. Rechts t meeste inderdaad maar ook links of in t midden. Ook nog steeds lage rugpijn en heb t idee dat ik meer bobbeltjes op mn tepel krijg.. het blijft spannend. 🙏🍀

Ik weet het niet omdat ik echt een domper had met testen gister durf ik nu niet meer zo goed. Ik ga het zien spreek niks af met mezelf hihi. En jij Sharlee?

Geplaatst

@Sas25 ja precies zo voelt het ook voor mij.. dat je ergens positiefs naar toe kan leven.

Hebben jullie trouwens al kinderen of gaan jullie voor de eerste?

Geplaatst

Eerste kind.

We hebben vorig ons hele huis verbouwd. Het is een kwestie van plinten, misschien een kleurtje op de muren, gordijnen en inrichten. Maar ik wil even wachten tot ik weet dat het lukt. Anders maken we er wat anders van.

Geplaatst
Hihi ja dat heb ik ook voel me er ook prettig bij en heb ik iets om naar toe te leven. Wij zijn verhuist en hebben toen meteen een kamer gereserveerd en ingericht vandaar dat het al klaar is. Maar dat was toen we pas een paar maanden bezig waren dan denk je dat het wel snel lukt (net als bij iedereen in je omgeving)

Ik heb ook vooral s ochtends steken en s avonds. Rechts t meeste inderdaad maar ook links of in t midden. Ook nog steeds lage rugpijn en heb t idee dat ik meer bobbeltjes op mn tepel krijg.. het blijft spannend.

Ik weet het niet omdat ik echt een domper had met testen gister durf ik nu niet meer zo goed. Ik ga het zien spreek niks af met mezelf hihi. En jij Sharlee?

Nou ik hou dat echt niet vol tot dinsdag hoor haha. De vorige keer werd ik twee wk na de punctie ongesteld, dat zou dus zaterdag moeten zijn. Maar denk zelf dat ik vrijdag al over zo'n stokje heb geplast hoor, terwijl dat waarschijnlijk veel en veels te vroeg in. Maar dat geeft me denk ik meer rust.

Geplaatst
Eerste kind.

We hebben vorig ons hele huis verbouwd. Het is een kwestie van plinten, misschien een kleurtje op de muren, gordijnen en inrichten. Maar ik wil even wachten tot ik weet dat het lukt. Anders maken we er wat anders van.

Ah oke..

ja eerst ff kijken of het lukt allemaal en dan kunnen we lekker los gaan

Ik ga voor een 3de kindje (droom altijd van een 2ling) maar ik zie wel hoe het loopt..

Gaat ieder1 hier voor een eerste? Of heeft iemand hier al kids?

Geplaatst
Ik heb een dochtertje van bijna 14 maanden

Voor mij wordt het de eerste

Geplaatst

Nee eerste kindje 🍀🙏

Spannend Sharlee hahaha, ik werd vorige keer ook 2 weken na punctie ongesteld maar heb dus geen idee hoe dat zit met een cryo terugplaatsing.. Maarja hoop gewoon de rest van dit jaar geen bloed meer te zien en geen tampons of maandverband meer te hoeven kopen!! Jeeeejjj! Hahaha

Jij gaat vrijdag dus een testje wagen? 🙈 Ik weet t nog niet ga niks met mezelf afspreken zie het wel tot ik wakker wordt op een dag en denk nu ga ik testen! 😜

Geplaatst
Nee eerste kindje

Spannend Sharlee hahaha, ik werd vorige keer ook 2 weken na punctie ongesteld maar heb dus geen idee hoe dat zit met een cryo terugplaatsing.. Maarja hoop gewoon de rest van dit jaar geen bloed meer te zien en geen tampons of maandverband meer te hoeven kopen!! Jeeeejjj! Hahaha

Jij gaat vrijdag dus een testje wagen? Ik weet t nog niet ga niks met mezelf afspreken zie het wel tot ik wakker wordt op een dag en denk nu ga ik testen!

Ik denk iedere dag...ik ga testen. Pff ik wist niet dat ik zoooo ongeduldig was. Misschien moet ik eerst door die zaterdag heen. We voelen in ieder geval wel een beetje hetzelfde...of dat goed is, is nog maar de vraag natuurlijk. Ik heb in ieder geval wel weer veeeel meer hoop dat toen ik het weekend hoofdpijn had.

Geplaatst
Ik denk iedere dag...ik ga testen. Pff ik wist niet dat ik zoooo ongeduldig was. Misschien moet ik eerst door die zaterdag heen. We voelen in ieder geval wel een beetje hetzelfde...of dat goed is, is nog maar de vraag natuurlijk. Ik heb in ieder geval wel weer veeeel meer hoop dat toen ik het weekend hoofdpijn had.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahaha ja dat had ik ook!! Maarja ik ging wel heeel vroeg testen beetje stom eigenlijk had gehoopt toen al een inieminie streepje te zien maar helaas. Hoop echt dat t raak is bij ons allebei!! Duimen duimen duimen 🍀🍀🍀 laat het weten he als je gaat testen!
Geplaatst

Hoe voel jij je verder amf? Al de drang om te testen? 😊

Geplaatst
Nou dames inderdaad! Ben vooral s avonds grieperig van de decap. Verder valt het me mee. Laten we hopen dat het zo blijft ;) En jullie sterkte met wachten! 🍀🙏Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ik had daar ook last van Johanna ! Grieperig en had ook verhoging vier weken lang. Erg vervelend.. hoop dat het daarbij blijft voor je! 🌸
Geplaatst

Denk elke keer wat te voelen en te willen zien

Ja maar is te vroeg he zit op wachtdag 5, vorige tp op wachtdag 9 bloed dus hoop die voorbij te komen

Geplaatst

Spannend hoor! De dagen kruipen voorbij hè hahaha 😅 Hopelijk gaat de tijd een beetje snel en krijgen we allemaal een mooie positieve test met een goede plakkker in onze buik! Zou zo mooi zijn! 🙏

Geplaatst

Ja hoop het zo anders weer helemaal opnieuw beginnen

We duimen verder

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden