Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hij was thuis na de mislukte poging en toen ik weer begon met spuiten voor tweede ronde ging hij weer weg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
We moesten wel anders konden we dit ook niet doen want hij was er nooit en inplannen is dan ook best lastig gelukkig kon het in Zwolle

Welk ziekenhuis zitten jullie?

Ja datzelfde probleem hebben wij hier. Wij zitten in tilburg

Geplaatst
Ja hoop het ook. Ik heb niets in de vriezer en als deze mislukt moet ik wachten tot september. Tussen mei en augustus heeft mn vriend het heel druk met werk (zelfstandige dus niet werken is geen inkomen anders) en kan dan niet 1.5 wk (voor de punctie) in NL zijn aanééngesloten en in augustus heeft het ziekenhuis vakantie, dus dit wordt dan wel een zware domper

Als hij alleen bij je is met de punctie is het al goed toch? Voor de rest heb je hem toch niet nodig 😬

Geplaatst

Nee idd haha, maar aangezien ik nooit precies weet wanneer ik ongesteld ga worden en begin met spuiten houdt het ziekenhuis rekening met 1.5 week speling waarin de punctie kan zijn. Tot nu toe zijn deze telkens geweest op een dag dat hij in NL was,

Maar omdat er nu zoveel op de planning staat en hij niet zomaar even over kan vliegen naar Nl wordt het heel lastig om te plannen.

Geplaatst
Nee idd haha, maar aangezien ik nooit precies weet wanneer ik ongesteld ga worden en begin met spuiten houdt het ziekenhuis rekening met 1.5 week speling waarin de punctie kan zijn. Tot nu toe zijn deze telkens geweest op een dag dat hij in NL was,

Maar omdat er nu zoveel op de planning staat en hij niet zomaar even over kan vliegen naar Nl wordt het heel lastig om te plannen.

Als je zijn zaad heb dan heb je hem nergens voor nodig nee geintje was blij dat me vriendin me bijstond en elke keer mee kon

Geplaatst

Dat is k*.. Las dat jij wel van die bollen hebt en in Tilburg loopt..

Gek... Loop daar nl ook en ik krijg ze niet..

lijkt mij heel frustrerend dat je nu "onnodig" moet wachten mocht het niet gelukt zijn.

Maar vooralsnog ga ik voor je duimen dat het lukt!! 🍀

Geplaatst
Als je zijn zaad heb dan heb je hem nergens voor nodig nee geintje was blij dat me vriendin me bijstond en elke keer mee kon

Whahahaha .

Geplaatst
Dat is k*.. Las dat jij wel van die bollen hebt en in Tilburg loopt..

Gek... Loop daar nl ook en ik krijg ze niet..

lijkt mij heel frustrerend dat je nu "onnodig" moet wachten mocht het niet gelukt zijn.

Maar vooralsnog ga ik voor je duimen dat het lukt!!

Ja maar ik heb een embryo terugplaatsing he, jij een cryo denk ik?

Geplaatst
Welke wd zit jij nu?

Precies een week geleden de tp gehad.. Heb beetje t gevoel dat mijn menstruatie er al aankomt.. Maar probeer positief te zijn!

Geplaatst

Sharlee ik hoop echt dat deze cryo m word..

Ik heb ook nog 1 cryo.

Anders moet ik ook het hele traject weer opnieuw doen tegen de zomer..

Wbt die utrogestan, neem een vaginale douche. Ik was na 2 dagen al ongesteld geworden nadat ik stopte met de utro en 2x vaginale douche

Geplaatst

vaginale douche zou ik niet doen omdat het je hormonen uit balance kan brengen. spannend meiden succes..niks aan dat wachten

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

En ook hier is de droom voorbij, plas met bloed. Heb niks in de vriezer en zit al aan mn laatste poging voor dit jaar die vergoed wordt...zooo deprimerend!

Geplaatst

@sharlee ohhh nee meis shit.. dikke knuffel wat kut.. om die reden zijn wij toch maar overgestapt voor de zekerheid.. maar heb jij nu niks meer aan..wat afschuwelijk klote

Geplaatst

Oh Sharlee wat ontzettend verdrietig. Ik had het je zo gegund. Hopelijk kun je iets regelen met invriezen zodat je toch eerder nog een poging kan doen. Qua leeftijd zit ik bij je in de buurt dus ik kan goed begrijpen dat elke maand wachten extra vervelend is.

@de rest, ik duim nog even voor jullie door. Hopelijk ook nog wat goede berichten deze maand.

Ik heb half mei de intake staan, nog even geduld dus. Nog 1 cryo in de vriezer. Zo spannend allemaal weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst
@sharlee ohhh nee meis shit.. dikke knuffel wat kut.. om die reden zijn wij toch maar overgestapt voor de zekerheid.. maar heb jij nu niks meer aan..wat afschuwelijk klote

Thnx eslief;). Overgestapt op/naar?

Geplaatst
o nee, Sharlee!

En niet meteen door mogen is een extra dreun...

sterkte!

Ja dat is wel echt jammer. Ach ja door al die behandelingen ben ik ook nog eens aangekomen, dan ga ik nu maar eens op dieet. Had het graag anders gezien, maar tja je doet er niets aan he. Hoop wel dat 1 van ons zwanger wordt hoor.

Geplaatst
Ja dat is wel echt jammer. Ach ja door al die behandelingen ben ik ook nog eens aangekomen, dan ga ik nu maar eens op dieet. Had het graag anders gezien, maar tja je doet er niets aan he. Hoop wel dat 1 van ons zwanger wordt hoor.

Ach lieverd, wat een domper! Wat ontzettend K voor je! Hoe bedoel je dat van je pogingen? Was dit je derde poging?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Oh Sharlee wat ontzettend verdrietig. Ik had het je zo gegund. Hopelijk kun je iets regelen met invriezen zodat je toch eerder nog een poging kan doen. Qua leeftijd zit ik bij je in de buurt dus ik kan goed begrijpen dat elke maand wachten extra vervelend is.

@de rest, ik duim nog even voor jullie door. Hopelijk ook nog wat goede berichten deze maand.

Ik heb half mei de intake staan, nog even geduld dus. Nog 1 cryo in de vriezer. Zo spannend allemaal weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Thnx...je die leeftijd he...we hebben niet 10 jr om te proberen

Geplaatst
Ach lieverd, wat een domper! Wat ontzettend K voor je! Hoe bedoel je dat van je pogingen? Was dit je derde poging?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Ow nee bedoel dat de vlgde poging de laatste is voor dit jaar, dan zit ik aan de 3;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden