Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft een van jullie weleens eiwitachtige afscheiding gehad tijdens de ivf/icsi ronde? Ik heb dat nu. Meestal voor mij een teken dat mn eisprong eraan komt. Maar mijn eitjes zijn nog niet groot genoeg?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Heeft een van jullie weleens eiwitachtige afscheiding gehad tijdens de ivf/icsi ronde? Ik heb dat nu. Meestal voor mij een teken dat mn eisprong eraan komt. Maar mijn eitjes zijn nog niet groot genoeg?

Heb ik ook, best heel veel, maar die eisprong komt niet want je spuit of spoot deca... geen probleem hoor.

Tnx Sas en Judy! Ik hoop ook dat er dit keer iets uit mag komen en dat we een terugplaatsing krijgen! Jullie hopelijk ool snel een mooi resultaat!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Heb ik ook, best heel veel, maar die eisprong komt niet want je spuit of spoot deca... geen probleem hoor.

Tnx Sas en Judy! Ik hoop ook dat er dit keer iets uit mag komen en dat we een terugplaatsing krijgen! Jullie hopelijk ool snel een mooi resultaat!

Gelukkig, dankjewel! Pfff. Zeefhoofd

Geplaatst
Gelukkig, dankjewel! Pfff. Zeefhoofd

Het is ook best wel spannend. Kan ne voorstellen dat je vragen hebt. Daar is het forum voor :-)

Geplaatst
Het is ook best wel spannend. Kan ne voorstellen dat je vragen hebt. Daar is het forum voor :-)

Ja dat is ook zo. Ik merk ook echt dat ik moeite heb met concentreren en focus. En helder nadenken, haha. Jij nog 2 nachtjes! Fijn om elkaar hier te steunen.

En Magicwoman als jij even minder gelooft nu, duim ik gewoon wat harder voor je.

Geplaatst

@ judy ja echt super toevallig! Hopelijk brengt het ons beide geluk deze maand! 3 x is scheepsrecht 🙏❤️🍀

Geplaatst
Ja dat is ook zo. Ik merk ook echt dat ik moeite heb met concentreren en focus. En helder nadenken, haha. Jij nog 2 nachtjes! Fijn om elkaar hier te steunen.

En Magicwoman als jij even minder gelooft nu, duim ik gewoon wat harder voor je.

Hmm moeite met concentreren, is dat ook een bijwerking?

Ik heb net de pregnyl erin gejast.. eerste deel zit er op... voorlopig geen hormonen meer spuiten

Geplaatst

Fijn Poekie!🎈 Hoop dat je niet veel last hebt van die pregnyl ik voel me erg depri vandaag en erg moe.. 😞 reageer denk ik gewoon heftig op al die hormonen.

Geplaatst

Fijn dames, even geen hormonen meer. Ja, ik reageer ook heftig op hormonen. Het is wat het is. Houd vol, sas! Nog heel even wachten!

Geplaatst
Fijn Poekie!🎈 Hoop dat je niet veel last hebt van die pregnyl ik voel me erg depri vandaag en erg moe.. 😞 reageer denk ik gewoon heftig op al die hormonen.

Oh wat vervelend. Ik voel me ook niet echt top vandaag.... of dat aan de pregnyl ligt weet ik niet. Ik ben blij als het morgen deze tijd is en ook de punctie erop zit. Weinig zin in de punctie maar ben ook het gerommel in mn lijf wel zat

Geplaatst
Oh wat vervelend. Ik voel me ook niet echt top vandaag.... of dat aan de pregnyl ligt weet ik niet. Ik ben blij als het morgen deze tijd is en ook de punctie erop zit. Weinig zin in de punctie maar ben ook het gerommel in mn lijf wel zat

Ja, nog een dag doorzetten, de punctie ondergaan en dan 9 maanden hormonen van een zwangerschap

Zonder gekheid dames: sterkte nog even!

@Sas, hoe laat hoor je wat morgen?

Geplaatst
Ja, nog een dag doorzetten, de punctie ondergaan en dan 9 maanden hormonen van een zwangerschap

Zonder gekheid dames: sterkte nog even!

@Sas, hoe laat hoor je wat morgen?

Tegen de tijd dat het hormonen van de zwangerschap zijn, denk ik toch dat hey minder vervelend is.

Geplaatst
Oh wat vervelend. Ik voel me ook niet echt top vandaag.... of dat aan de pregnyl ligt weet ik niet. Ik ben blij als het morgen deze tijd is en ook de punctie erop zit. Weinig zin in de punctie maar ben ook het gerommel in mn lijf wel zat Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ja dat snap ik! Hoop voor je dat het gauw achter de rug is en dat je niet al te veel pijn hebt bij de punctie en erna! Heel veel succes alvast!! 🍀
Geplaatst

Ik mag donderdag bellen tussen 10.00 en 10.15 uur of de terugplaatsing doorgaat (of er plek is) en of er ontdooid is en hoe dit is gegaan... erg spannend... hooop zo dat t doorgaat!!! 🙏🍀

Geplaatst
Ik mag donderdag bellen tussen 10.00 en 10.15 uur of de terugplaatsing doorgaat (of er plek is) en of er ontdooid is en hoe dit is gegaan... erg spannend... hooop zo dat t doorgaat!!! 🙏🍀

Pfff. Wat een gedoe! Ik ga ook naar het Vu. Hoop dat ze het snel oplossen. Bleugh. Hopen op goed nieuws! Duimduimduim!

Geplaatst

Oh spannend sas! Ik hoop het ook voor je! En voor mezelf hoop ik dat de punctie snel voorbij is haha

Geplaatst
@ poekie

Succes vandaag!!! 🍀 hopelijk mooie eitjes, mooi aantal en weinig pijn!!

Sluit ik me bij aan. Succes vandaag!!🍀🍀

Geplaatst

Net weer echo gehad. Bms nu 9. Ik heb een stuk of 12 eitjes die tussen de 13 en 19 zijn. Het gaat hard! Maandag was het grootste eitje nog maar 12. Vanmiddag nog uitslag bloed, ben benieuwd. Voel me niet zo goed.

Mag morgen weer terug. De punctie zal zaterdag of maandag zijn. Maar ik verwacht zelf zaterdag met hoe snel het nu gaat. Ik hoop ook zaterdag als ik eerlijk ben. Er zijn zo'n 25 eitjes aan het ontwikkelen wat natuurlijk top is maar ook wel pittig.. Die worden vast niet allemaal groot genoeg. Maar het klopt wel met alle bijwerkingen.

Hebben jullie nog tips om te zorgen dat ik aan de goede kant van de stimulatie blijf? Ik drink nu minimaal 2 liter per dag en doe het rustig aan.

Ik duim ondertussen heel hard voor Poekie en ook dat Sas en Pino's eitjes mooi ontdooien voor de tp morgen! 🍀🍀🍀

Geplaatst
@Poekie, hoe is het met je?

Ja goed! Punctie is prima gegaan en viel me weer alles mee! Nu lekker op de bank :-)

En jij? Ben je al gebeld? Weet je al weer meer? Ik zag dat je follikels flink gegroeid waren, fijn! Naarmate de punctie in zicht komt leef je daar ook naartoe omdat je dan kan stoppen met spuiten he?

Geplaatst
@ poekie

Succes vandaag!!! 🍀 hopelijk mooie eitjes, mooi aantal en weinig pijn!!

Dank je wel! Lief! Het is allemaal helrmaal goed gegaan! Morgen krijgen we te horen hoeveel eitkes goed bevrucht zijn. Hopelijk maandag een tp.

Geplaatst
Dank je wel! Lief! Het is allemaal helrmaal goed gegaan! Morgen krijgen we te horen hoeveel eitkes goed bevrucht zijn. Hopelijk maandag een tp.

Fijn!! Je nu lekket laten verwennen.

Hoeveel goede eitjes had je? Hopelijk meerdere goede bevruchtigingen, zodat je nog wat cryo,s hebt!!

Maandag pas? Bij ons is tp altijd na 3 dagen.

Geplaatst
Ja goed! Punctie is prima gegaan en viel me weer alles mee! Nu lekker op de bank :-)

En jij? Ben je al gebeld? Weet je al weer meer? Ik zag dat je follikels flink gegroeid waren, fijn! Naarmate de punctie in zicht komt leef je daar ook naartoe omdat je dan kan stoppen met spuiten he?

Oh fijn!! Daar ben ik blij om. Nu hopen dat het goed gaat met de bevruchting!

Nou. Dom dus. Ik dacht dat ik tot 17 uur kon bellen. Bleek 16.30 dus ik was net te laat. Ik hoor het morgenochtend wel dan. Als het alarmerend was geweest hadden ze wel gebeld denk ik dan. Maar ja het gaat hard en hetzelfde als met vakantie: kijk er erg naar uit dat het zover is ;) en dan het grote wachten haha.

Fijn dat het meegevallen is! Wanneer hoor je nu meer over bevruchte eitjes etc?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden