Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
helaas maar 1 bevrucht.. ik had er al een slecht gevoel over

Oh meis! Ik hoop zo dat deze ene jullie brusje mag worden! Pfff, ja, mooie tegenvaller!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O eslief snap dat dit niet hetgeen is dat je wilt horen, maar hou moed dat deze ene wel graag wil en voor negen maanden in je buik wil blijven. Ik duim voor je. Dikke knuffel voor jou

Geplaatst

Gefeliciteeerd ! Nog heel pril natuurlijk maar gaan er vanuit dat het zo blijft .zou over een goede week nog eens testen met de cb dan zou er wel 2 3 weken moeten staan als je hcg mooi oploopt. Liefs

Geplaatst

@ Minima ik hoop ook dat het gewoon nog te vroeg is en anders wens ik je heel veel sterkte!!

@ Eslief dat is ook teleurstellend!! Ga heel hard voor je duimen dat dit een toppertje gaat worden 🍀🍀🍀

Geplaatst
lief! het was gister ook best even schrikken dat er maar 4 gevonden werden.. dat betekend in het beste senario dat ik nog 1 ronde met cryo's heb.. wat kan je jezelf gek maken in dit traject:)

4 eitjes? Dat is idd wel een teleurstelling. Maar je hebt er maar 1 nodig! Mijn vriendinnetje had er maar 3. 2 van bevrucht. Maar bij de eerste meteen raak.

Geplaatst

1 bevrucht van de 4 is niet meteen hoopvol:) slecht gevoel over deze ronde..inmiddels al 1 en ander kwa info bij de verzekering ingewonnen over evetueel buitenland etc. maar waar we normaal volledig op 1 lijn zitten kwa de behandeling is dat met buitenland niet zo

Geplaatst
helaas maar 1 bevrucht.. ik had er al een slecht gevoel over
Dat is niet leuk! Je hoopt natuurlijk op meer bevruchtingen na zo'n intensieve periode. Hoop dat dit jullie toppertje wordt. 🍀🍀🍀 veel geluksstraaltjes jullie kant op.
Geplaatst

Wat ontzettend jammer minima. 😪 Wanneer moet je ongesteld worden? Ik werd het dag 9 na een cryo. Heb je nog wat over in de vriezer? Hoop dat het ook gauw jouw tijd is meis. Dikke knuffel xxx

Geplaatst

@amalia, gefeliciteerd🎉. Dat is wel een duidelijke test.

@christel, mmm das lekker dan op naar dinsdag en volgende iui. Zou ook gewoon de iui,s bljjven doen totdat je met de ivf kan starten.

Mannen kunnen veel doen om de kwaliteit de beinvloeden. lees ook het boek innesteling van rika luka

@eslief, ajjj dat idd *** 1 bevrucht eitje, dat is niet het resultaat wat je wil hebben, na alles. Hopelijk is dit deze 1 jullie kindje 🍀

@minima, :-(. Superjammer sterkte. Weet hoe je je voelt. Knuffel

Vallen we samen weer van het bankje af 😢

Vanochtend nog een keer een test gedaan (wd9), spierwit , dus gestopt met de ustrogan. Laat de menstruatie maar komen, dan kunnen we weer verder. Doen het dan in onnatuurljjke cyclus.

Ook ik doe even een stapje terug. Ik gun het iedereen en we zitten allemaal jn het zelfde schuitje, maar heb het gevoel steeds anderen te moeten feleciteren zowel prive en hier, terwijl ikzelf weer zit te janken dat het niet gelukt is. Het tuurlijk gun ik het anderen!! En ben ik blij te horen dat het wel degelijk kan.

Zijn er ook meiden hier die nog geen kinderen hebben? Ondanks dat we hetzelfde traject doorlopen voelt het voor mij toch anders als je als je al een kindje hebt, ik zal mss uberhaubt nooit mama worden, nooit voelen hoe het is om zwanger te zijn, nooit naar school brengen, nooit oma worden etc. Dat raakt mij. Ik zou zo graag willen, dat ik al 1 kindje had. Dat er iemand tegen mij zegt mama.

En begrijp mij niet verkeerd want het is gewoon een klote traject en de wens voor een 2 of 3e net zo groot kan zijn als een eerste. Maar het is toch anders..

Geplaatst

Oh Pino ik snap heel goed je gevoel. Ik denk ook echt dat het anders is als het je tweede of derde kindje is (ik ben mama van twee meiden en wat je zegt ik weet hoe het is om mama te zijn en ook dat ik zwanger kan worden en daarnaast haal ik troost uit mijn meiden. Ik hoop echt dat je weer de moed en positieve gevoelens terug kunt vinden om een nieuwe poging te starten... ik weet ook niet goed wat ik verder tegen je moet zeggen... helaas is dit een traject waar we de toekomst niet in kunnen voorspellen. Hopelijk vind jij ook iets waar je troost uit kunt halen. Praten met je man helpt dit je?

Geplaatst

@christel, mmm das lekker dan op naar dinsdag en volgende iui. Zou ook gewoon de iui,s bljjven doen totdat je met de ivf kan starten.

Mannen kunnen veel doen om de kwaliteit de beinvloeden. lees ook het boek innesteling van rika luka

@eslief, ajjj dat idd *** 1 bevrucht eitje, dat is niet het resultaat wat je wil hebben, na alles. Hopelijk is dit deze 1 jullie kindje 🍀

Vanochtend nog een keer een test gedaan (wd9), spierwit , dus gestopt met de ustrogan. Laat de menstruatie maar komen, dan kunnen we weer verder. Doen het dan in onnatuurljjke cyclus.

Ook ik doe even een stapje terug. Ik gun het iedereen en we zitten allemaal jn het zelfde schuitje, maar heb het gevoel steeds anderen te moeten feleciteren zowel prive en hier, terwijl ikzelf weer zit te janken dat het niet gelukt is. Het tuurlijk gun ik het anderen!! En ben ik blij te horen dat het wel degelijk kan.

Zijn er ook meiden hier die nog geen kinderen hebben? Ondanks dat we hetzelfde traject doorlopen voelt het voor mij toch anders als je als je al een kindje hebt, ik zal mss uberhaubt nooit mama worden, nooit voelen hoe het is om zwanger te zijn, nooit naar school brengen, nooit oma worden etc. Dat raakt mij. Ik zou zo graag willen, dat ik al 1 kindje had. Dat er iemand tegen mij zegt mama.

En begrijp mij niet verkeerd want het is gewoon een klote traject en de wens voor een 2 of 3e net zo groot kan zijn als een eerste. Maar het is toch anders..

Lieve schat, ik begrijp je heel goed. 14 jaar lang. Ik ga je niet troosten met loze woorden en dat het wel goed komt. Een dikke dikke knuffel voor je.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

@ Pino snap je heel goed. Ik heb ook nog geen kinderen en ben nu voor t eerst in mn hele leven zwanger. Ik twijfelde ook heel erg of ik überhaupt zwanger kon worden en waarom t niet lukte. Ik ben al heel lang een moeder zonder kind.. als je snapt wat ik bedoel. Hoeveel terugplaatsingen heb je nu inmiddels gehad? Heel lang zijn de wachtbankjes rood geweest ... veel teleurstellingen. En wachtbankje mei opeens 5 zwangeren. Het verschilt zo erg en het kan opeens raak zijn. Geef de moed niet op! Dikke knuffel ❤️

Geplaatst

Jazeker zijn er hier ook meiden sie geen kinderen hebben. Ik ben er een van!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Thanks meiden 😙

Als je garantie zou hebben dt het goedkomt, maar dat heb je niet.

En steeds te horen dat alles goed is en je gezond bent, maar na bijna 4 jaar nog niet zwanger bent, is zo frustie..

Er moet iets zijn, ik geloof niet in 4 jaar domme pech

@poekie... je zult mijn woorden wel herkennen. Hoop zo dt we ooit mamam mogen worden

Geplaatst
Thanks meiden 😙

Als je garantie zou hebben dt het goedkomt, maar dat heb je niet.

En steeds te horen dat alles goed is en je gezond bent, maar na bijna 4 jaar nog niet zwanger bent, is zo frustie..

Er moet iets zijn, ik geloof niet in 4 jaar domme pech

@poekie... je zult mijn woorden wel herkennen. Hoop zo dt we ooit mamam mogen worden

Ik herken je woorden zeker, maar op de een of andere manier weiger ik te geloven dat het nooit gaat lukken. Ik heb veel vertrouwen in het traject dat we nu doen en ik ben er van overtuigd dat het wel gaat lukken. Dat ze bij mij een hydrosalpinx hebben weggehaald scheelt wel, want dat kan best de oorzaak zijn waardoor het niet gelukt is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb gelukkig ook nog wel geloof... zeg steeds de 3e embryo. Dus dat is de volgende.

Maar op dagen als vandaag us dat weg. En soms ineens grijpt de angst en verdriet mij naar de keel en zie ik het nooit meer goedkomen.

Doordat bijna alle vriendinnen de lastste 3 maanden zwanger zijn geworden. Begin ik zo aan mijzelf te twijfelen, waarom zij wel, wat is er mis met mij. Voel mij echt de mislukking uit de vriendengroep. En ondanks dat ik weet dat ik zo niet nag denken en iedereen supetlief is. Vind ik het moeilijk om mij daarovet heen te zetten.

Probeer mij echt op mijzelf en mijn man te richten, maar zo moeilijk.

Vanochtend al mijn boosheid op mijn man gebotvierd, maar gelukkig blijven wij nooitblang boos. En weten we waar het vandaan komt. En steunen we elkaar.

Komende weekend lekker uit eten, in een restaurant met heerlijke wijnen;-), waar we ook gegeten hebben op onze huwelijksdag, ons 4 jarig huwelijk vieten

Geplaatst

Heerlijk om even het weekend te focussen op jullie samen. Heel veel plezier en een toast op jullie huwelijk! 🥂 Hopelijk komt het strijdgevoel voor de volgende embryo snel weer terug! Ga er voor meid 🍀😘

Geplaatst

@Christel toch doorgaan met de iui' tot je idd ivf in zou moeten je weet maar nooit of een van de iui's raak gaat zijn Succes 😊

@ minima wat jammer hoopte zo dat het raak zou zijn maar het kan toch nog ..wanneer mag je officieel testen?

@ Eslief ja kan me voorstellen dat je dit even moet laten bezinken want dat is toch niet al te best Maar desondanks hoop ik 🙏🏾 Dat deze Emmy blijft plakken 😊

@Pino ik weet precies hoe jij je voelt.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen om je toch moed in te praten en hoop ... ik wil je gewoon een Dikke knuffel geven en zeggen dat t goed komt maar dat is juist t geen wat je niet meer wilt horen na 4 jaar Dit traject is zo verschrikkelijk zwaar en emotioneel door alles wat erin mee maken Ik hoop dat je weer de moed krijgt om jezelf te herpakken en er toch weer voor ga Wie weet heeft je gevoel het bij t rechte eind en wordt de 3e jullie kindje 🙏🏾Voor nu wens ik je veel plezier van t weekend en alvast gefeliciteerd met je 4 jarige huwelijk ❤️ Geniet samen ervan lieverd 😘

Geplaatst

Thanks!!

En hier nog aan het wachten op de memstruatie. Wd 11... sinds gisteren gestopt met de ustrogan. Vorige keer werd ik direct ongesteld. Maar had ik ookmal bruine afscheiding door de ustrogan hen. Hoelang duurde dat bij jullie. Wil deze ronde ook gewoon afronden en verder. *zucht*

@minima had jij nog emmy,s in de diepvries, kan je meteen verder.

@tien, hopelijk jij meer succes met testen.

@danlon en marinda, hoe voelen jullie je? Hopelijk hebben jullie volgende week een goed resultaat.

Verder zat er niemand op het wachtbankje toch?

Geplaatst
Thanks!!En hier nog aan het wachten op de memstruatie. Wd 11... sinds gisteren gestopt met de ustrogan. Vorige keer werd ik direct ongesteld. Maar had ik ookmal bruine afscheiding door de ustrogan hen. Hoelang duurde dat bij jullie. Wil deze ronde ook gewoon afronden en verder. *zucht*@minima had jij nog emmy,s in de diepvries, kan je meteen verder.@tien, hopelijk jij meer succes met testen.@danlon en marinda, hoe voelen jullie je? Hopelijk hebben jullie volgende week een goed resultaat.Verder zat er niemand op het wachtbankje toch?
🙋🏾 Wachtdag 3 ik voel helemaal niets O nu en dan boel ik es wat kleine steekjes die beetje scherp zijn meestal links soms rechts maar voorderest niks bijzonders Straks testje wagen kijke of De Ovitrelle eruit is
Geplaatst

Ik heb even heel veel berichten hier gemist..

2x gefeliciteerd johanna en amalia...

En minina jakkie vreselijk. Denk goed om jezelf

@eslief..maar 1 bevruchting had ik ook nu! En ik had er zelfs 9..Heb me echt even rot gevoeld maar ga ervoor daarna hoor t zal die ene maar zo kunnen zijn..

@pino, snap wel dat je mensen zoekt die nog geen mama zijn... Heb ik ook gedaan toen ik mn zoon nog niet had.. Ja het is inderdaad anders als je al een kindje hebt... Ik stel nu meer mijn grenzen en ben ook meer van lukt het niet.. Jammer maar ik heb in ieder geval mn zoon. En dat terwijl de artsen dachten dat het niet zou lukken.. Ik hoop dat je ooit op een dag dat ook kan zeggen.. Ik kan het je niet beloven maar zal wel voor je duimen en bidden. Geniet vooral van de tijd samen met je man.. Hoe meer je dat doet, hoe meer je er voor elkaar bent.

Bij mij duurde het trouwens meestal 3 dagen ongv na stoppen medicatie.

Ik zit op wachtdag 6..heb er deze ronde weinig vertrouwen in... Voel wel van alles in mn buik maar dat kan van alles zijn en zegt niks.. Hoop alleen snel wat fitter te zijn. Moet smiddags gewoon echt slapen anders trek ik t niet..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden